Şimdi Ara

Hyundai, aralıksız 321 km gidebilen elektrikli SUV geliştiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Hyundai, aralıksız 321 km gidebilen elektrikli SUV geliştiriyor 
     Bu yılın başında tanıttığı yeni elektrikli otomobili Ioniq ile elektrikli otomobil konusunda ne kadar ciddi olduğunu bir kez daha gösteren Hyundai, şimdi de yeni bir elektrikli SUV üretmeye hazırlanıyor. Korea Herald'ın haberine göre, 2018 yılında çıkması beklenen bu yeni elektrikli SUV'un hazırlık aşamasında olduğu bir Hyundai yetkilisi tarafından da doğrulanmış durumda.
     
    Hem hibrit hem de tamamen elektrikli modeller ile satışa çıkacak Ioniq'in aksine yeni Hyundai SUV tamamen elektrikli olacak. Hyundai'ın elektrikli otomobil konusunda son yıllarda yaptığı çalışmaları en iyi şekilde yansıtacağı söylenen otomobil, tam şarj edildiği taktirde, yeniden şarj edilmeye ihtiyaç duymadan 321 km yol katedebilecek. Resmi olmayan kaynaklar ise bu mesafenin 480 km'ye kadar çıkabileceğini belirtiyorlar.
     
    Korea Investment Securities analisti Kim Jin-woo'ya göre Hyundai'nin bu yeni projesinde Kia Niro'nun yakaladığı başarının payı oldukça yüksek. Kia'nın hibrit SUV'si Kia Niro, bu yılın başında düzenlenen 2016 Chicago Auto Show'da tanıtıldı ve son derece olumlu tepkiler aldı. Kia'nın elektrikli SUV'sinin pazar araştırmalarında Hyundai Ioniq'ten çok daha iyi sonuçlar alması, Hyundai'ın elektrikli SUV geliştirmesinde etkili olmuş gibi görünüyor.







  • Tuscon harika bir araç.Bırakın elektrikliyi hibrit bile olsa, tadından yenmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 10 Mayıs 2016; 0:30:59 >
  • Halen şaka gibi mesafeler. 321km başarıymış gibi gösterilmesin.Şu batarya teknolojisini adam gibi geliştirinde bütün teknoloji dünyası rahatlasın. Ulan her sektöre engel şu batarya teknolojisi. Önünde iki seçenek var. Ya çok uzun mesafeler götüren bataryalar geliştireceksin 2000km üzeri veya en fazla 5dk içinde şarj olan bataryaları geliştireceksinki bundada minimun mesafe 500km olmalı.

  • 321 km, 90 veya 110 km sabit hız ve ideal koşullarda katedilebilecek mesafedir. tesla model s 426 km civarı değer veriyordu, birçok kişi bu değere rağmen 250 km gibi değerler alıyordu. bu da o hesap en fazla 200 km gider.

    elektrikli araçlar gelecek ama bu mesafeler ve şarj süresini göz önüne alırsak daha alması gereken çok yol var. demişti dersiniz, elektrikli araçlar ancak aracın arkasına ufak çapta bir nükleer reaktör koyarak mümkün. günümüz teknolojisi şarjı kısaltmayı ancak belirli bir seviyeye kadar başarabiliyor.
  • Bataryayı ikiye katlayıp iç hacimden kısılsa olmaz mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şarj süresi kısa olursa gayet iyi mesafe
    zaten yıllar geçtikçe mesafelerde uzayacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 10 Mayıs 2016; 1:26:44 >
  • Teknoloji bu kadar ilerlemişken neden halen bataryalarda takılıp kalındığını anlamak mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel olmuş umarım daha da gelişir...

  • onu siz 160 km olarak hesaplayın düz yol olarak hesaplıyorlar karadenizde test etsinler bakalım o yolu kat edebilecek mi ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: homebird

    Tuscon harika bir araç.Bırakın elektrikliyi hibrit bile olsa, tadından yenmez.


    otomatik vitesli modeli var mı ? sanırım dizel serisi 190 bin civarı

  • Sadece iç hacim değil, ağırlıkta da baya fark eder. Mesela sen 2 katı batarya ömrüne sahip olsun diye yarım kilo nir telefon ister misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm motor seçeneklerinde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu haberler çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yerli araba tesla dan daha iyi olacakmışhunday hiç gelmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 321 km güzel bir iddia, yarısını gitse yine çok kişinin işini görür
  • Şehir için kullanımda o menzil yeterli. Asıl mesela şarj olma süreleri. Şu an için boş bir batarya tam dolu hale, fosil yakıtlı araçlara göre karşılaştırılamayacak kadar uzun bir sürede doluyor. Bu işlem 5 dakikalık bir sürece indirgense aslında bu menzil problemi de sorun olmaktan çıkar.
  • Ömrü bitmeyen batarya yapılsa da olur. Benzin istasyonuna gider gibi değiştirirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nükleer araçları bekliyorum, 10-15 yıllık yakıt ömrü.

    Yoksa ben mi üretsem...?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 10 Mayıs 2016; 9:27:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    Sadece iç hacim değil, ağırlıkta da baya fark eder. Mesela sen 2 katı batarya ömrüne sahip olsun diye yarım kilo nir telefon ister misin?

    Batarya 3 saat giderse tabi isterim.En azından günü çıkarması gerek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai gerçekten yardırarak ilerliyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.