Şimdi Ara

Çamaşır Makinesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
4
Favori
4.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üstadım Allah sabır versin, konuyu hem favorilerime hemde yer imlerine ekledim, takipteyim.


    Dip not soru : tüketici hakem heyeti değişim kararını ücret iadesi kararı olarak değiştirme imkanı yok mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    İyi akşamlar arkadaşlar.


    Bugün electrolux keçiören servisi aradı.Dedim heralde yine makinayı inceleme kararı aldılar ..Bu sefer farklı bişi oldu gelip makinayı teslim alacaklarmış.Satıcı bana 2125 tl değerinde dükkanda bulunan bir makine verecekmiş.

    Satıcıyı aradım servisi doğruladı.Perşembe günü servise ayıplı makinayı teslim edecez gidip aynı gün paşacandan yeni makina alacaz.

    Electrolux genel merkezle satıcı bir tür anlaşmaya mı girdi yoksa koyduğum haciz satıcıyı harekete mi geçirdi bilmiyorum.

    Yalnız bana verecekleri makine dükkanda bulunan sorunlu teşhir bi ürün de olabilir fiyatı abartılmış 1000 liralık makine de olabilirBu yüzden satıcıyı aradım teşhir ürün kabul etmem dedim.

    Sorunlu makineden kurtulayım derken bir başka sorunlu makine hooop sürece yeniden başla.AEG Electroluxun bi iyiliği varmış gözümüzü açtı..

    Satıcı şu saatlerde bi durum değerlendirmesi yapıyor.Yine de sevinmedim başıma ne iş gelecek görecez..

    Benim evimde kullandigim urunlerin cogu arcelik. Memnun kaldiklarim var az da olsa memnun kalmadiklarimda var. Ama sonuc olarak sorun ciktimi kavga dovus olmadan cozuldu. Senelerce su forumda servisi kuvvetli makine alin ariza yaparsa ugrasmayin dedim. Surekli belli tipler cikti iyi makine alinirsa servise ihtiyac duymaz deyip durdular. Kul yapisi bozulur kardesim. Ondan sonra servisle bas basasin. O tipleri artik eskisi kadar gormuyorum, zaten bir sure sonra cevap vermeyide birakmistim. Sizin durumunuz bu super zekalara yanit niteliginde. Umarim mesele daha da uzamadan cozulur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Helal olsun vallahi.... Kanırta kanırta hakkınızı arayıp adamları dize getirdiniz... Önünüzde şapka çıkarıyorum....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trojana T kullanıcısına yanıt
    Geldiğimden beri ben de bunun mücadelesini veriyorum. Klima bölümünde de vardı böyle arkadaşlar neyse ki dengelenmeye başlıyor artık her şey. Sürekli olarak yüksek bedelli markalara yönlendirilen ancak arıza durumunda ya yüksek onarım bedelleri, ya ne olursa olsun tüketici hatası ya da bu gibi muhatap bulamama, kimsenin ilgilenmemesi gibi durumlarla karşılaşan arkadaşları okuduk burada. O arkadaşlara da bakarsak kendilerince yerli üretimlere bir şeyler söyleyecekler mutlaka.
    Hep yazıyorum, arıza yapmış olmaları bu üst segment makineleri KÖTÜ yapmıyor elbette, ancak kabul edelim ki yerli üretimlerde bir sorun yaşadığınızda hem ucuz yedek parça ile sorununuz çözülüyor hem de karşınızda bir muhatap bulabiliyorsunuz. Dün de bir konuda yazmıştım, 650TL ye 3 yıl garantili 7 yl motor garantili yaygın servisli çamaşır makinesi satılan ülkemde 450TL anakart parası nedir arkadaş?
    Marka değeri adı altında ödenen yüksek bedellere hep karşı olmuşumdur. O da bozulacak Bu da bozulacak. Nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Geldiğimden beri ben de bunun mücadelesini veriyorum. Klima bölümünde de vardı böyle arkadaşlar neyse ki dengelenmeye başlıyor artık her şey. Sürekli olarak yüksek bedelli markalara yönlendirilen ancak arıza durumunda ya yüksek onarım bedelleri, ya ne olursa olsun tüketici hatası ya da bu gibi muhatap bulamama, kimsenin ilgilenmemesi gibi durumlarla karşılaşan arkadaşları okuduk burada. O arkadaşlara da bakarsak kendilerince yerli üretimlere bir şeyler söyleyecekler mutlaka.
    Hep yazıyorum, arıza yapmış olmaları bu üst segment makineleri KÖTÜ yapmıyor elbette, ancak kabul edelim ki yerli üretimlerde bir sorun yaşadığınızda hem ucuz yedek parça ile sorununuz çözülüyor hem de karşınızda bir muhatap bulabiliyorsunuz. Dün de bir konuda yazmıştım, 650TL ye 3 yıl garantili 7 yl motor garantili yaygın servisli çamaşır makinesi satılan ülkemde 450TL anakart parası nedir arkadaş?
    Marka değeri adı altında ödenen yüksek bedellere hep karşı olmuşumdur. O da bozulacak Bu da bozulacak. Nokta.

    Dostum bu forum sizin gibi yorumculara ac. Umarim sayiniz artar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Merakla bekliyoruz sonucunu.
  • Geçmiş olsun, Allah bir daha servis yüzü göstermesin.

    Vay be, literatüre yeni yeni dualar giriyor artık
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Bundan sonra şansın bol olur umarım.
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    Hocam aldığın makineyi teslim aldınmı Siemens olanını?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    üstteki mesajda yazdığım gibi teslim aldık, servis geldi kurduk.Sadece üstetki çerçeve naylonu sökünce altta minik bi çiziğe rastladım.başka da sorun yok..

    Hayırlı olsun iyi bir makina almışsın, para iadesi alma şansın olsaydı 2.100 tl ye veriyorum ben o makinayı.
    Ama dediğin gibi zararın neresinden dönsen kârdır iyi günlerde kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pruventa

    Hocam hukuki süreç içerisinde aldık makineyi siemens sitesinde liste fiyatını yüksek yazmış..Neyse artık yıkaması sessizliği vs baya hoşuma gitti.Teşekkürler iyi günler..

    Neyse artık sonuç olarak şuanki makinanız gayet başarılı bir model. Umarım sorunsuzca uzun dönem kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok geçmiş olsun. yine de en az zararla atlatmışsın diyebiliriz. keşke böyle durumlarda sesimizi daha çok duyurabilsek..
  • Beyaz eşyaların tümünü Electrolux almayı planlıyordum ancak yazılanlar beni korkuttu, markanın kalitesinden şüphem yok ama en ufak sorunda bu servis/destek anlayışı yorar beni. Ne yapsam bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun. Bişey aklıma takıldı. Makinenin problemi ne olabilir?
    Yağ olsa makinede o kadar yıkamayla yağ kalmazdı muhtemelen. Yada başka biryeri bozulurdu gibi geliyor.

    Bir şekilde kirli su falan mı karışıyordu? Yada bir boyalı parça vb. Kaçırma mı yapıyordu? Cidden merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pruventa kullanıcısına yanıt
    GARANTİSİNİ İYİ ARAŞTIR ESKİ MAKİNANIN ÜZERİNDEN GARANTİSİNİ YÜRÜTÜYOTLAR DİKKAT ET
    EK GARANTİ BAŞLATIYORLAR
    EK GARANTİ İLE ANA GARANTİ FARKLI ŞEYLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainman22

    Çok geçmiş olsun. Bişey aklıma takıldı. Makinenin problemi ne olabilir?
    Yağ olsa makinede o kadar yıkamayla yağ kalmazdı muhtemelen. Yada başka biryeri bozulurdu gibi geliyor.

    Bir şekilde kirli su falan mı karışıyordu? Yada bir boyalı parça vb. Kaçırma mı yapıyordu? Cidden merak ettim.

    Makinenin sadece rulmanları koruyan keçesi zarar görürse yağ kaçırabilir. Bu durumda da zaten rulman arızası meydana gelir.

    Bunun dışında makinenin yağ kaçıracak bir parçası yoktur. Muhtemelen kazanda birikmiş olan kalıntılar buna neden olmuştur. Bu kalıntılar da çoğunlukla şebeke suyundaki kireç ve kalıntıların fazla deterjan kullanımı, yumuşatıcı ile deterjan karışmasından oluşan katmanlarla birleşiminden kaynaklanıyor. Yoksa kazanı değişmesine rağmen aynı sorunun tekrarlama ihtimali çok az. Hatta geçen gün konuyla alakalı çatlak bir tamircinin çektiği videoyu görmüştüm. O aklıma geldi.

    https://www.youtube.com/watch?v=BWTEmWIz-2U

    Neyse ki konu sahibi makinesini değiştirmiş, umarım Siemens'te de aynı sorun tekrarlamaz.

    Keşke o 98699'u bana verseler valla. Temizleyip bir yakınıma verirdim Şu an piyasada böyle donanımlı bir makine yok çünkü.

    Bu arada benim makinem de 98699, çok şükür çok memnunum. Haftada ortalama 5 kez tıkır tıkır çalışıyor.






  • Hocam ben öneri yazdım aslında ama sonradan tartışma gibi bir şey çıktı burada. O arada benim tavsiyem de gümbürtüye gitti, tartışma konusu ile alakası olmadığı halde silinmiş. Sonrasında da ben yazmaya fırsat bulamadım. Neyse sorununuzu halletmişsiniz, yeni makinenizi iyi günlerde kullanın.
  • Hay Allah
    Tamda AEG L87405FL Modelini XXL kapasiteli, 69 lt kazan, buhar sistemli akıllı sensör sistemi makine içerisindeki çamaşırın türü ve miktarını algılayarak program süresi, su ve enerji tüketimini kendisi ayarlayan. A+++ (-50%) Bizim makine günde en az 1 kere çalışır. günde 3 kere temizlik gününde çalışır. Çarşaflar iş elbiseleri. Çişini söyleyemeyen gece ıslatan çocuk :)
    Makinemiz simens E10-16 A+ faturaya yansıması 30 35 TL oluyor. Genelde 40 derecede yıkanıyor. AEG L87405FL alarak tasarruf etmek istemiştim ama burayı okuduktan sonra vaz geçtim. Ama bu makinenin başka muadili yok. 69 lt kazanlı A+++ (-50%) olan fiyatınıda 1845 tlye 9 taksit bulmuştum.
    Bana bir tavsiye de bulunacak biri var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.