Şimdi Ara

Mirror's Edge: Catalyst'in Sistem Gereksinimleri Açıklandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  
       Electronic Arts ve DICE'ın Playstation ile Xbox One'ın yanı sıra PC için de hazırladığı aksiyon-macera oyunu Mirror's Edge: Catalyst'in sistem gereksinimleri açıklandı. Önerilen sistemde 16 GB RAM dikkatimiz çekiyor. Oyun minimum ise 6 GB Ram istiyor.
     
    Minimum
    İşletim Sistemi: Windows® 7 64-Bit
    İşlemci: Intel i3-3250 / AMD FX-6350. (en az 4 çekirdekli bir işlemci)
    RAM: 6 GB
    Sabit Disk: 25 GB boş alan
    Ekran Kartı: NVIDIA GeForce® GTX 650 Ti 2GB/ AMD Radeon™ R9 270x

    Önerilen
    İşletim Sistemi: Windows® 10 64-Bit
    İşlemci: Intel Core i7-3770 at 3.4 GHz / AMD FX-8350 at 4.0 GHz
    RAM: 16 GB
    Sabit Disk: At least 25 GB
    Ekran Kartı: NVIDIA GeForce® GTX 970 4GB / AMD Radeon R9 280x 3GB
     








  • Yarın birgün oyun kasarsa problem yaşamayalım diye, en yüksek donanımları yazıp geçiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akabeyss -- 20 Nisan 2016; 11:56:21 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bir önceki oyunu ile dağlar kadar fark olmayan ve beyaz duvarlar arasında geçen bir oyun, ne için 16gb ram istiyor anladım doğrusu.
  • Eyvah !!! optimizasyon sorunu var demektir.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • gerçek hayattan texture koymuşlra demekki ultrada okadar istedigine göre

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 16 gb tabi yersen :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Hey maşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Min 6 Max 16 nasıl yalandan bir fark varsa artık. Az uğraşın şu oyunlar üzerinde bu kadar enayi yerine konmaz oyuncular.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • ne için öneriliyomuş bu sistem 2 tane yan yana açmak için mi?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 16 GB oldu canım ....! Pc de optime sorunları are coming soon...
    Pc 'ye almak istiyordum Ama artık X99 bir platforma gecmeden bu olamayacak sanırım yeni oyunlarda. Yapımcıların, Pc de donanım fetişi devam ediyor. Mafia 3 icin kim bilir ne isterler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mementopolis -- 20 Nisan 2016; 13:22:27 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Hikaye bunlar... Daha hayatımda hiç bir oyunun 3gb ram bile kullandıgını görmedim... Dragon Age Inquisition 2k çözünürlük , tüm ayarlar açık . max 2.7 ram kullanıyordu..en yüksek gördüğüm buydu.
  • donanım sattırma çabası başka bişe değil. oyunda gelişme var o ayrı. bu sistemler full hd sorunsuz oynamak için önerilen sistemler fakat onun için bile çok fazla dediğim gibi donanım sattırmak için yapılan çabalar bunlar her zamanki gibi daha düşük sistemlerdede oynanacaktır.
  • Bilmeyenler sallamaya başlamış her zamanki gibi. Her şeyden önce ram kullanımı oyuna göre değişiyor. Öyle iki oyuna bakarak da en fazla 4'ü, 5', geçtiğini görmedim demek saçma oluyor. Son dönemdeki oyunlarda da ram kullanımı 16 gb'a yaklaşmaya başladı. Rise of Tomb Raider'a bakabilirsiniz.

    Bu oyun da onun gibi kısmen açık dünya olacak ve Frostbite Engine gibi gerçeğe en yakın grafikleri veren motorlardan biriyle geliştiriliyor. Sizin 6-8 gb raminiz var diye adamlar oyunu ona göre kısıtlayacak değiller. Zaten ram dışındaki diğer özellikler makul görünüyor. Artık en kötü grafikli oyunlar bile Gtx 970 istemeye başladı. Alışın artık buna.





  • minimum 270x önerilen 280x güzel optimize etmişsiniz

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bendeki sistemle kasmadan oynatsın, gerisi umrumda olmaz. Optimize özürlüsüne benziyor ama beni geren bir şey yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S. Hawking

    Bilmeyenler sallamaya başlamış her zamanki gibi. Her şeyden önce ram kullanımı oyuna göre değişiyor. Öyle iki oyuna bakarak da en fazla 4'ü, 5', geçtiğini görmedim demek saçma oluyor. Son dönemdeki oyunlarda da ram kullanımı 16 gb'a yaklaşmaya başladı. Rise of Tomb Raider'a bakabilirsiniz.

    Bu oyun da onun gibi kısmen açık dünya olacak ve Frostbite Engine gibi gerçeğe en yakın grafikleri veren motorlardan biriyle geliştiriliyor. Sizin 6-8 gb raminiz var diye adamlar oyunu ona göre kısıtlayacak değiller. Zaten ram dışındaki diğer özellikler makul görünüyor. Artık en kötü grafikli oyunlar bile Gtx 970 istemeye başladı. Alışın artık buna.

    <iframe src="https://www.youtube.com/embed/Sjo5SoRSCX4" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>


    makul olmayan bu gidişat zaten oyunları sınırsız bir pencereden bakarak yapmıyorlar, 8 gb rami olan konsollar baz alınıyor, yanlış mıyım?




  • Uzay mekiği ile oynarız artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: S. Hawking

    Bilmeyenler sallamaya başlamış her zamanki gibi. Her şeyden önce ram kullanımı oyuna göre değişiyor. Öyle iki oyuna bakarak da en fazla 4'ü, 5', geçtiğini görmedim demek saçma oluyor. Son dönemdeki oyunlarda da ram kullanımı 16 gb'a yaklaşmaya başladı. Rise of Tomb Raider'a bakabilirsiniz.

    Bu oyun da onun gibi kısmen açık dünya olacak ve Frostbite Engine gibi gerçeğe en yakın grafikleri veren motorlardan biriyle geliştiriliyor. Sizin 6-8 gb raminiz var diye adamlar oyunu ona göre kısıtlayacak değiller. Zaten ram dışındaki diğer özellikler makul görünüyor. Artık en kötü grafikli oyunlar bile Gtx 970 istemeye başladı. Alışın artık buna.

    <iframe src="https://www.youtube.com/embed/Sjo5SoRSCX4" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe></blockquote>

    makul olmayan bu gidişat zaten oyunları sınırsız bir pencereden bakarak yapmıyorlar, 8 gb rami olan konsollar baz alınıyor, yanlış mıyım?


    Oyunda oyuna değişen bir durum, ROTTR üzerinden örnek verirsek, oyunun PC sürümündeki RAM kullanımını artıran temel ayarları level of detail ve kaplamalar oluşturuyor. Ultra olunca High'a göre çok fark oluyor bu oyunda, görsel açıdan değil bellek kullanımı açısından. Xbox sürümü medium - high arası, AF değeri de PC'ye göre yarı oranda düşük, Tesellation yok. 8 GB'lık konsolda çalışacak düzeyde yani.

    Yani eğer ROTTR'ın PC sürümünü, Xbox ayarında grafik seçenekleri ile test edersen, 8 gb'ı aşmadığını görebilirsin. Tabi PC - konsol optimizasyon farkını da hesaba katınca bu tarz şeyleri görmemiz normal. 16 GB ram'i render işleri ile uğraşanlar tercih ederlerdi genelde, artık oyunların bu kadar ram istemesi büyük bir şey tabi ama bu ultra ayarlar için geçerli şu an. Her oyun böyle değil zaten. Çoğunlukla 8 gb istediklerini görüyorum.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Anlamadığım şey şu
    Witcher 3 ü pc'de ultra açıyorum 1080p güzel ok
    Ps4'te açınca da çok aman aman fark etmiyor ama pc'deki donanım ps4'ü rahat 4e katlar düzeyde.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Optimizasyon faciası vol 2345223511456.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.