Şimdi Ara

TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 Cenevre otomobil fuarının dikkat çeken araçlarından ikisi de TechRules standında bulunuyordu. Çin merkezli üreticinin fütüristik tasarıma sahip süperspor otomobilleri geleceğin teknlojilerini de üzerinde barındırıyor.

    Akıcı hatlara sahip ikilide ön çamurluklara kadar uzayan çift bölümlü LED farlar, sivri bir burun, 20 inç çaplı jantlar, yukarıya doğru açılan kapılar, yatık bir ön cam, arkayı boydan boya geçen LED stoplar ve büyük difüzör görev yaparken, AT96'da genişletilmiş gövde, daha abartılı aerodinamik parçalar, küçültülen yan aynalar ve dev spoiler bulunuyor. Bu arada dikkatli gözler, egzoz çıkışlarının kaputa yerleştirildiğini görebilir.

    Hem şasi hem de gövdesi karbon fiberden üretilen ikilinin iç mekanı sade bir tasarım sunuyor. Neredeyse bir dikdörtgen şeklini almış direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, ince yapılı, karbon fiber koltuklar, havada duran orta konsol gibi detaylar her iki otomobilde de bulunurken AT96'da yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, metal pedal seti ve dokunmatik kumanda paneli yerine gelen düğmeler yer alıyor.

    Asıl farklı yanı kaputu altında olan araçlar küçük bir gaz türbini tarafından şarj edilen lityum manganez oksit bataryalardan güç alan altı elektrik motoru tarafından hareket ettiriliyor. Ön aksta iki arkadaysa dört motoru bulunan otomobiller 1.044 beygir güç ve 8.600 Nm gibi uçuk verilere sahip. 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 2.5 saniye sürerken maksimum sürat 350 km/s'te sınırlandırılmış.

    1.380 kg ağırlığa sahip olan konseptlerde kullanılan fren sistemi Brembo imzası taşıyor ve önde 405, arkadaysa 380 mm çaplı disklerden oluşuyor. Araçlar için 2.000 km menzil öngören TechRules, GT96'nın biyogaz ve doğalgazla çalışmak için konfigüre edildiğini söylerken, AT96 benzin, mazot ve kerosen ile işleyebiliyor.

     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV
     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV
     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV
     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV
     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV
     TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 6 Nisan 2016; 15:21:30 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    1.044 beygir güç ve 8.600 Nm gibi uçuk verilere sahip. 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 2.5 saniye

    8600nm tork hangi devirde veriyor acaba? 8000 devir altında imkanı yok gibi.

    1250-1500 devirde o torku verse sıkışık trafikte günlük 15 kaza yaparsın bu arabayla.

    Elektrik motoru diyor hocam

    Elektrik motoru 0 devirden itibaren maksimum Torku verebilir 6 adet var 2 ön Aksta 4 arka Aksta kombine güç sanırım bu sayede tek motoru kullanarak belki daha ekonomik bir araç olarak kullanılır trafiğe vs biraz daha iyi uyum sağlar bu sayede

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -ForeverY- kullanıcısına yanıt
    Evet, elektrik motoru. İlk mesajda bahsedilen doğalgaz, kerosen, dizel vs. de gaz türbininin çalışması için. Böylece kesintisiz elektrik enerjisi üretilecek. Yakıt tüketimi de 5 litreyi geçmeyecekmiş.

    Eğer bu gaz türbini olmasaymış aracın menzili 150 km ile sınırlı kalırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 6 Nisan 2016; 16:49:19 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.