Şimdi Ara

vadafonedan süperonline geri dönebilirmiyim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 aylık vadafone kullanıcısıyım.

    geçmez olaydım..

    1. sözde 16mb hattım var ama.. 8mb den fazlasını görmedim. ( hattım desteklemektedir)

    2. 7-8. gün AKK direk uygulanıyor. sözde 3mb olan internet çamur gibi.

    süperonline cayma bedelini karşılıyor mu..

    daha doğrusu 3 ay oldu vadafona geçeli ( 24 ay taahhut) ..

    zararsız ziyansız süperonline veya tt ye geçmek isterim..

    nasıl olacak ???



  • superonline bayisine sorman daha sağlam cevap almanı sağlar...
  • Sürekli diğer firmalar bize geçin diye arıyor. 3 gün önce süperonline aradı Ben taahütüm olduğunu bu yüzden geçemeyeceğimi söylediğimde.. Biz 200 tl kadar taahüt bedelini karşılıyoruz demişti.

    Ne kadar doğru bilmiyorum.
  • Gladiator-TR kullanıcısına yanıt
    Arayan büyük ihtimalle taşeron çağrı merkezidir. Kişisel bilgi hırsızlığı ve izinsiz ticari ileti suçlarını işliyorlar. İşin içinde prim olduğu için her türlü yalanı söyleyebilirler, cayma bedeli karşılama kısmı doğru fakat rakamdan emin değilim. Firmaların resmi sitesinden gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. Tabi karşılama kısmı herkesin ilk aklına geldiği gibi trink nakit olarak olmuyor, siz cayma bedelinin bulunduğu faturayı gönderiyorsunuz, onlar kendi gönderecekleri faturalardan düşüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 19 Nisan 2016; 12:07:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Arayan büyük ihtimalle taşeron çağrı merkezidir. Kişisel bilgi hırsızlığı ve izinsiz ticari ileti suçlarını işliyorlar. İşin içinde prim olduğu için her türlü yalanı söyleyebilirler, cayma bedeli karşılama kısmı doğru fakat rakamdan emin değilim. Firmaların resmi sitesinden gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. Tabi karşılama kısmı herkesin ilk aklına geldiği gibi trink nakit olarak olmuyor, siz cayma bedelinin bulunduğu faturayı gönderiyorsunuz, onlar kendi gönderecekleri faturalardan düşüyorlar.

    Tesadüf şimdi yine aradı numarası şudur.0212 554 54 54 dediğiniz gibi taşeron. Zaten TTNET tercih sebebim sorun olduğunda müdürlüğe gidip derdimi anlatmaktır.

    Dsmart net belasına bulaşmış kurtulmak için 3 ay uğraşmıştım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.