Şimdi Ara

Elmasepeti kulaklığımı tamir etmeden geri gönderdi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Geçen sene Mart ayında Elmasepeti nden Grado - İGrado satın aldım. Geçen aylarda bozulunca 25 Şubat'ta yapsınlar diye kargoyla gönderdim. Cuma günü aradığımda " Ürününüz yapılmış Pazartesi gönderiyoruz. " dediler , Bugün (Salı) 29 Mart tarihinde ürünüm hiçbir değişiklik yapılmadan geri geldi. Ben bunlarla tekrar muattap olmak istemiyorum. Tekrar göndersemde yapmayacaklar. İnternetten baktım aynı model bitmiş yenisinide göndermezler zaten. Paramı bunlardan nasıl geri alırım ?

    Garanti belgesinde " ayıplı mal olduğunda sözleşmeden dönme , satış bedelinden indirim isteme , ücretsiz onarılmasını isteme , satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme , haklardan birini kullanabilir. "

    Garanti süresi içinde tekrar arızalanması
    Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    Tamirinin mümkün olmadığının , yetkili servis istasyonu, satıcı , üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında ; tüketici malın bedel iadesi , ayıp oranının bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi satıcıdan istenebilir. Satıcı , tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı , üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    Bunların yanında kargo süreside 30 günü geçti ve bana kullanmam için benzer özellikli kulaklıkta tahsil edilmedi.

    Sorunuda anlatıyım kısaca : Kulaklığı telefonda ve laptopta kullanıyorum sadece. Kulaklığı zarar vermeden kullanıyordum kablo kırılması felan hiç olmadı. Bi anda sol taraftan ses gelmemeye başladı. Laptopta sorunsuz ama telefonlarda sol taraftan ses gelmiyor + müzik ikide bi duruyor. Fiziksel bi hasar yok.


    Şimdi arkadaşlar ben bu sorundan nasıl kurtulurum ? Bu modelden kalmamış o yüzden paramı geri alabilir miyim ? Lütfen yardımcı olun !!! @Mair







  • Önerim, bir kez daha elmasepetine mail atın. Cevap olmazsa başbakanlık iletişim merkezinde şikayet olarak bunu dile getirin. Büyük ihtimalle çözülecektir.

    O da olmadı, Gradonun iletişim adresine sorunu anlatan bir mail atın. Ellerinde o varsa gönderebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mair

    Önerim, bir kez daha elmasepetine mail atın. Cevap olmazsa başbakanlık iletişim merkezinde şikayet olarak bunu dile getirin. Büyük ihtimalle çözülecektir.

    O da olmadı, Gradonun iletişim adresine sorunu anlatan bir mail atın. Ellerinde o varsa gönderebilirler.

    Elmasepetıne ne yazıyım ? Değişim istediğimi mi söyleyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru, söylemeniz gereken bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mair kullanıcısına yanıt
    Hocam kulaklığı tekrar gönderin yapalım dediler gönderdim yine yapılmadan geri gelmiş. Ben bunlarla bi daha muhattap olmak istemiyorum Bimer aracı olup beni yine bunların önüne atmasın şikayetvar.com gibi...? Bunlara verdiğim parayı alıp kulaklığı göndermek istiyorum artık. Bimer 'e doldurduğum form benim sorunu mu nası çözecek? Elmasepetıne çağrıda bulunsa onlar kulaklığı tekrar isteyecekler ve yapmayacaklar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bimer'e şikayetin tipine göre ilgili devlet kurumları bakar. Ve esnaf babamla kayınpederimden öğrendiğim en önemli şey: "Devleti sakın karşına alma"

    ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mair kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam teşekkürler Bimer 'i arayım yardımcı olsunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.