Şimdi Ara

YALAN BEYANLA ÜYE YAPIMI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline'ın telefon + internet (16MBps, 75GB AKK + 100dk tel bedava) 69TL tarifesine geçmek için başvurdum ve teyit onayları alındı.
    Daha sonra arayan bir müşteri temsilcisi SUPERONLINE kampanyasını güncelledi, içinde digitürk hediye olarak sunuluyor, yine 69 TL ödeyeceksiniz, taahhüt süresince kullanacaksınız, hiçbir başka ek ödemeniz yok, zaten 69 TL ödeyeceksiniz, içinde digitürkte olsun istemez misiniz şeklinde konuştu. Çok cazip, zaten 69TL ödeyeceğim, bari digitürk'ü de denemiş oluruz dedim. Kabul ettim. ETMEZ OLAYDIM.

    Meğer, kendilerince "kabul ediyorum" dememi beklemişler. Beni tutup ücretli 12 ay başka fatura, sonraki 12 ay başka fatura gelecek şekilde abonelik başlatmışlar. Eve kuruluma gelen arkadaşa bile sordum, ücretsiz abi dedi. Kurdu gitti. Taa ki yine beni arayıp "SUPERONLINE'de internet iptali için dilekçe vermeniz gerekiyor" denilene kadar. Nasıl yani? Ben eve modem gelecek diye beklerken, ne diye iptal dilekçesi göndereyim ki dedim??? Sonra dökültü müşteri temsilcisi, bizimle süperonline'ın alakası yok, biz iki ayrı şirketiz, siz direk bizden abonelik istemişsiniz deyince, dedim orda duuuuuuur! Hooop! Ben dedim, modem bekliyorum. İptal talebim yok. Bana digitürk ücretsiz dendi, kabul ettim. Ücretli mi değil mi dedim? -Ücretli, 12 ay şu kadar, sonraki 12 ay bu kadar ödeyeceksiniz dedi. O zaman iptal et dedim. Benim talebim yok dedim. İPTAL YAPTIRDIM.
    Cihazları ertesigün götürdüm digitürk bayine. Anlam veremediler, çözemediler. Çünki, dediklerimle onların dediği asla tutmadı. ÇÜNKÜ YALAN BEYANDA BULUNMUŞLARDI.

    Mecbur iptali sağladılar. Fakat, 0,73 KURUŞLUK bir fatura da çıkarmayı ihmal etmediler. 73 KURUŞ. Başımın gözümün sadakası olsunda, yaptıkları etik değil, adaletli değil, doğru değil. Helal bile değil. Yahu, elimde ses kayıtları var bunları. Telefonum ses kaydediyor. Çatır çatır açsam dinletirim size dedim, gerek yok dediler. Biliyorlar demekki.

    Bu dolandırıcılıktır, bu sahtekarlıktır. Bu yanlış bilgi vererek insanları kendilerince abone yapıp fatura çıkarttırmaktır. Superonline'yi hemen geri aradım. Dedim böyle bi durum var. Üyeliğim iptal edilmiş dediler dedim. Yok dediler, modem gelecek adresinize, iptal yok dediler. Onu bile yalan söylemiş DİGİTÜRK çalışanları. Bu kadar mı düştünüz. Bu kadar mı yalan beyanla üyelik yapıyorsunuz.

    Buraya yazıyorum ki, okuyanlar DIGITURK'un tuzağına düşmesinler. Şikayetvar sitesine ayrıca şikayet olarakta yazdım. Mevzu asla 0,73 Kuruş değil. Mevzu insanlık! Mevzu dürüstlük. Mevzu hak hukuk yememek.







  • Digiturk onune gelene bayilik verdigi icin boyle oluyor. Karaktersiz bayi superonline'in verilerini calmis yada bu veriler satilmis , bir sekilde benide aradilar. Ayni teklifi bana da yaptilar , ben hemen dolandirici olduklarini anladim. Siz superonlinedan aramiyorsunuz dedim , hayir superonline'in tv departmanindan ariyorum dedi. Dolandirici olduklarini bildigim icin uzatmadim.

    Bu adamlar her boyle sattiklari digiturk icin komisyon aliyorlar , 40 tl gibi bir ucret. Arayin digiturkun kendisine ve sikayetvara sikayet edin , twit atin bayiyi bulup iptal edin uyeligini diye talepte bulunun. Btkdan vs de sikayet etmeyi unutmayin , yeni dolandiricilik yontemi bu , serefsizler herifler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 79 kuruşla idare ettiysen dua et.

    kurulum felan filan derken bi 200 tl geçirebilirlerdi.

    edit.

    geçirdiler ordan biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bu durumdan 79 kuruşla kurtulmanız mucize
  • Ne çirkef bir şirketmis yahu bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradım. Yazılı fatura istedim. Basılı fatura göndermiyoruz, telefondan bildiriyoruz, size de bildirmişler dediler. Ne münasebet dedim, ben sizin telefondan sözlü olarak bildirdiğiniz herşeyi gelip ödemek zorunda mıyım dedim. Bana basılı fatura gönderinde neyin ne bedeliymiş, neymiş, ne ödeyecekmişim bilgim olsun, göreyim, ona göre ödeyeyim dedim. Adresimi teyit edip basılı fatura göndereceklerini söylediler. Burdan şimdi bunlara bi posta ücreti çıkar. Onu da bana fatura ederler :D Fatura gelsin, hiç üşenmeden gidip tüketici hakem heyetine başvuracağım. Ses kaydını da sunacağım. 0,73 kuruş için iptal isteyeceğim. Sonra maddi ve manevi tazminat davası açacağım. Yapacağım bunu. Hayatta bir amacım, bir hedefim olsun.

    Edit: Söz konusu ses kaydında arka plandaki konuşmaları azaltabilecek yetenekli elemanlar aranıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excellenthuman -- 23 Mart 2016; 19:28:31 >
  • Ayrıca, söz konusu ses kaydında arka plandaki konuşmayı bi nebze azaltabilecek gönüllü bilgili insanlara ihtiyacım var. Türk milleti olarak ana temadan kopup arka plana odaklanılsın istemiyorum :) İş yeri olduğu için başkaca konuşmalar da var.
  • Valla gözlerimle resmi kanaldan görmediğim hiçbir tarife üyelik vs telefondan onay vermem. Karşınızdakinin kim olduğunu bilmiyorsunuz, öyle birşey yok dense ispat edecek birşey yok.

    Çünkü artık kimseye güvenilmiyor. İnsanlar onurunu şerefini de satıyor para için.
  • excellenthuman E kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım bu kurumlar BTK ya bağlı ve tabi. Sen bence hakem heyetincen önce BTK'ya yalan beyan ile müşteri yapmak suçlamasıyla şikayette bulun. Hakem heyetine de git tabi ama önce şirketin haberi olsun bayinin yaptığı bu çakallıktan. Şikayetinde tüm isimleri de belirt.
  • Dün tekrar aradılar. Tabi öncesi kayıtları dinlediler vs. vs. hatta kayıtları e posta olarak ben dahi yollamıştım :) Neticede 0,73 kuruşluk faturayı 3 iş günü içinde iptal edeceklerini söylediler. Ekstra herhangi bir fatura çıkmayacakmış. Her ne kadar kendi açılarından bilgilendirildiğimi ve benimde kabul ettiğimi beyan etsede müşteri temsilcisine "o kayıtta benim başvurduğum tarife ve bu tarifeye ilişkin bilgileri verdiğim ve yine digitürkün ücretsiz olduğunu sormama rağmen defalarca ücretsiz dendiğine hiç değinmediniz ama olsun, "iletişim kopukluğu, yanlış anlaşılma" diyelim, fatura iptali de sağlandığına göre her iki tarafta sorunsuz bu ilişkiyi bitirmiş olsun" dedim. Kapattık. Sorun çözüldü. Bu da bana ve burayı okuyanlara ders olsun.
  • bunu yapan digitürk değildir bence digitürke bağlı bir bayi sattıkca digitürkten para alıyorlar. işte önüne gelene bayilik vermeyeceksin. yada bütün bayilikleri alacaksın ellerinden kendi elemanını kendin çalıştıracaksın.
    yani hem sizi dolandırmışlar hem digitürkü dolandırmışlar. geçmiş olsun nediyeyim.


    edit: hayatımda hiç bir zaman bedava denilen bir şeyi almadımda kullanmadım da. kimse bedavaya bir şey vermez. bedava dediklerindede ısrarla kabule tmedim. madem bedva madem benden para kazanma amacınız yok. madem öyle boşuna anma hizmeti yapmayın sizin olsun diyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can-can-can -- 19 Nisan 2016; 11:30:52 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.