Şimdi Ara

Google, global çevrimiçi reklam pastasının üçte birine hakim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Google, global çevrimiçi reklam pastasının üçte birine hakim

    İnternette gezinirken veya mobil oyunlar oynarken karşımıza ansızın çıkan reklamlardan sık sık rahatsız oluyoruz ancak gerçek şu ki; pek çok firmanın ayakta kalması için reklamlara ihtiyacı var. Bunlardan birisi de Google.

    Arama motoru olarak hayatına başladığı ilk günden bu yana sıkı bir reklam stratejisi izleyen Google, çok büyük gelirler elde etmeyi başarıyor. Yandex, Baidu, Facebook, Twitter gibi sayısı firma da reklamcılık üzerinden geçimini sağlıyor ancak Google'ın gelirleri ayrı bir değerlendirme konusu.

    Google Reklamları

    Statista tarafından yapılan analizlere göre, geçen yıl Google'ın global reklamcılık pastasından aldığı pay yüzde 33.3 civarındaydı. Toplamda 190 milyar civarında bir gelir pastası olduğu tahmin edilen pazarda, Google'ın geliri 67.39 milyar dolar civarında gerçekleşti. Facebook 17.08 milyar dolar toplarken, Yahoo ise 4.16 milyar dolar elde etti.

    Bununla birlikte Google'ın reklam gelirlerinde yavaşlama var. 2013 yılında yüzde 16.9 büyüyen gelirler, 2014 yılında yüzde 14.3, 2015 yılında da yüzde 11.5 büyüdü. 2016 yılında gelir payının yüzde 30 civarına inmesi beklenirken, önümüzdeki 4 yılda ise büyümenin duracağı tahmin ediliyor.

    Büyüme bakımından Facebook dikkat çekiyor. Firma, son 4 yıldır reklam gelirlerini yüzde 30 üzerinde artırıyor ve toplamda gelirlerini dörde katlamış durumda. Önümüzdeki 4 yılda firmanın, yaklaşık olarak 30 milyar dolar civarında reklam geliri elde etmesi bekleniyor.

    Ayrıca Bkz.İnternet devleri, daha güçlü şifrelemeler için çalışıyor
    Çevrimiçi reklam sektörü, sürekli büyüyen bir alan. Her gün yeni kullanıcıların katıldığı internet sayesinde, çevrimiçi reklamcılık sektörü de avantajını koruyor. 2018 yılında, çevrimiçi reklam sektörünün 250 milyar dolar büyüklüğe ulaşacağı tahmin ediliyor. Elbette bu durumda, en iyi stratejiyi uygulayan firma en büyük payı elde edecek.
     







  • Hepside Amerikan... Helal olsun diyorum. Girişimcilik neler doğuruyor

  • Bir zaten reklamsiz ruyalarim kaldi heryer reklam metro beklerim reklam panolari, tv izlerim reklam, internette gezerim reklam, telefonumda reklam gina geldi harbiden.

  • Biz de diyanete butce yetistirelim daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su saatten sonra google in liderligi devretmesi zor..

  • Liderliği devam etmez. Daha doğrusu hiç birinin gidişatı böyle sürmeyecek. İnternet ortamında reklam anlayışı artık değişiyor. Banner'a reklam koyayım, biri tıklasın da kazanayım anlayışı yavaş yavaş son buluyor. Artık reklamda da yaratıcılık konuşacak. Tanıtım yazıları, viral reklamları, ya da ürünü öven inceleme yazılarıyla bu iş devam eder.
  • Big Data tüm reklamcılık anlayışını değiştirecek gibi duruyor. Ülke olarak aslında Big Data yönetimine yatırım yapmamız lazım.
  • baidu amerikan mı ?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.