Şimdi Ara

Akıllı telefonlar en çok hangi arıza ile teknik servislere gidiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünya genelinde mobil cihazlara yönelik arıza tespiti, tamir ve veri güvenliği noktalarında hizmet veren Blancco, dünya genelindeki teknik servis rakamlarına ilişkin bir dizi istatistiki bilgi paylaştı. Yayınlanan bilgilere göre teknik servislere gelen akıllı telefonların %85’i Android, %15’i ise iOS işletim sistemine sahip. Windows ve diğer işletim sistemleri ise yüzdesel olarak çok küçük kaldığı için rakamlara dahil edilmemiş. Zaten 2015 yılında Android ve iOS’in toplam pazar hakimiyeti de %98.4 seviyesine ulaşmıştı.

    Blancco’ya göre servise gelen cihazların %15’i Apple. Samsunglar'ın toplam içindeki oranı ise %27 seviyesinde. Lenovo %21, Motorola %18, Xiaomi %11, Asus ise %8 ile en çok problem yaratan cihazlar olarak sıralanıyor. 

    Akıllı telefonlar en çok hangi arıza ile teknik servislere gidiyor? 

    2015 yılı satış rakamlarına göre Samsung satılan akıllı telefonların %22,5’ine, Apple %15,9’una, Huawei %7,3’üne, Lenovo ve Motorola %5,1’ine, Xiaomi %4,6’sına hükmediyordu. Bu rakamlar ölçeğinde baktığımızda Lenovo ile Motorola’nın toplamda kullanıcısına problem yaratan cihazlar yüzdesinde %39 gibi yüksek bir rakamı temsil etmesi aslında epey düşündürücü. Samsung ve Apple içinse aşağı yukarı satış rakamlarına yakın değerler söz konusu.

    [bkzdh= 82591]

    Telefonlar en çok hangi problemlerle servise gidiyor?

    2015 yılı son çeyreği için rakamlara baktığımızda dünya genelinde akıllı telefonların en çok kamerada yaşadığı problemler nedeniyle teknik servislerin yolunu tuttuğu görülüyor. Her 10 cihazdan 1’i kamerada sorun yaşamış. İkinci sırada ise dokunmatik ekran problemleri geliyor. Dokunmatik ekran problemlerinin içine düşme nedeniyle ekranın kırılması gibi konular da dahil.

    Akıllı telefonlar en çok hangi arıza ile teknik servislere gidiyor? 

    Üçüncü sırada ise %8 ile batarya problemleri geliyor. Raporda özellikle kullanıcıların cihazları çok uzun süre şarjda bırakmasının pilin ömrünü ciddi anlamda kısalttığına dikkat çekiliyor. Listenin dördüncü ve beşinci sırasında ise %6 ile mikrofon arızaları ve telefonun yavaşlaması sorunları geliyor.

    Bölgesel olarak cihazlarda yaşanan problemler ise Kuzey Amerika ve Asya’da birbiri ile örtüşse de Avrupa’da çok başka konuların yüksek yüzde ile öne çıktığını görüyoruz. Bu durum cihazların öncelikli kullanım amaçları, kullanım kaygıları veya kullanım yaygınlığı ölçeğinde değerlendirilebilir.

    Akıllı telefonlar en çok hangi arıza ile teknik servislere gidiyor? 

    Kuzey Amerika ve Asya’da cihaza yönelik performans sorunları, kamera problemleri, şarj sorunları daha yüksek yüzdeye sahipken, Avrupalı kullanıcılar için %42 gibi çok yüksek bir yüzde ile çekme problemi daha fazla sorun yaratmış. İkinci sırada %14 ile arama yaparken yaşanan sorunlar yer almış.








  • LG G2/LG G3 = EVO ........
  • "2015 yılı satış rakamlarına göre Samsung satılan akıllı telefonların %22,5’ine, Apple %15,9’una, Huawei %7,3’üne, Lenovo ve Motorola %5,1’ine, Xiaomi %4,6’sına hükmediyordu. Bu rakamlara göre baktığımızda Lenovo ile Motorola’nın toplamda %39 gibi yüksek bir rakamı temsil etmesi aslında epey düşündürücü. Samsung ve Apple içinse aşağı yukarı satış rakamlarına yakın değerler söz konusu."

    Okuyorum okuyorum anlamıyorum. Birisi bana açıklayabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    "2015 yılı satış rakamlarına göre Samsung satılan akıllı telefonların %22,5’ine, Apple %15,9’una, Huawei %7,3’üne, Lenovo ve Motorola %5,1’ine, Xiaomi %4,6’sına hükmediyordu. Bu rakamlara göre baktığımızda Lenovo ile Motorola’nın toplamda %39 gibi yüksek bir rakamı temsil etmesi aslında epey düşündürücü. Samsung ve Apple içinse aşağı yukarı satış rakamlarına yakın değerler söz konusu."

    Okuyorum okuyorum anlamıyorum. Birisi bana açıklayabilir mi?

    Satış oranları düşük olmasına rağmen arıza oranları yüzde 39 gibi yüksek bir değer demek istemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbald


    quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    "2015 yılı satış rakamlarına göre Samsung satılan akıllı telefonların %22,5’ine, Apple %15,9’una, Huawei %7,3’üne, Lenovo ve Motorola %5,1’ine, Xiaomi %4,6’sına hükmediyordu. Bu rakamlara göre baktığımızda Lenovo ile Motorola’nın toplamda %39 gibi yüksek bir rakamı temsil etmesi aslında epey düşündürücü. Samsung ve Apple içinse aşağı yukarı satış rakamlarına yakın değerler söz konusu."

    Okuyorum okuyorum anlamıyorum. Birisi bana açıklayabilir mi?

    Satış oranları düşük olmasına rağmen arıza oranları yüzde 39 gibi yüksek bir değer demek istemiş.

    İnsanın kafa başka bi yerde olunca 100 kere de okusa anlamıyor. Gayet açık bir şekilde ifade edilmiş halbuki. Teşekkür ederim.




  • Arkadaşar görsellerden bir tanesi eksik göründüğü için de kafa karışıklığı olmuş olabilir. An itibariyle eksik görseli yeniden attım. Şimdi daha anlaşılır olmuştur diye düşünüyorum :)
  • İos a o kadar para mı verilir diyenlere bi nebze olsun cevap vermiştir sanırım bu haber.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sony az satıyor sonucu çıkıyor. Bu habere göre

  • Yazmayın işte böyle uzun cümleler. Anlamıyor halkımız. Tane tane yazın. Bakın ben kısa yazıyorum. Böyle nokta koyarak yazın. Ya da en iyisi Yılmaz Özdil gibi alt alta, aralarda boşluklar bırakarak yazın. Adam çözmüş olayı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kotyora

    İos a o kadar para mı verilir diyenlere bi nebze olsun cevap vermiştir sanırım bu haber.

    Haberden bunu nasıl çıkardın hayret. Tam tersi bu durum iphone alırım kafam rahat olur tezinin yanlış olduğunu gösteriyor. Dünya genelinde Apple'ın payı 15.9% iken, sersive giden iphone oranı 15%. Yani neredeyse kafa kafaya. Yani "iyi" değil, sadece "normal". İyi olabilmesi için %5 falan olması gerekirdi. Çünkü şöyle bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çekmeme problemi yüzünden servise gönderildiğini ilk defa duyuyorum.

  • Yanlış anlamadıysam paylaşılan istatistik, paylaşan şirketin (kendisinin) teknik servislerine bırakılan cihazlarla ilgili. O zaman bu istatistik sadece garanti süresi biten cihazlarla ilgili, aynı zamanda da en azından 2015 yılında satılan cihazlarla ilgili olmadığı açık.
  • Fenomenon kullanıcısına yanıt
    Senin dediğine göre sadece samsungu baz alırsak yüzde 22 pazar payına yüzde 27 teknik servis oranı çıkıyor. (Buda nasıl oluyorsa)

    Ayrıca apple nin kıldan tüyden değişim yapmasıyla bir çok iphone sahibi bunu fırsat bilip değişim yaptırmıştır. Buda listeyi olumsuz etkiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlığı okuyunca aklıma ilk sıvı teması/batarya gelmişti kamera çıktı
  • Kotyora kullanıcısına yanıt
    "sadece" samsung'u neden baz alıyorsun?? Haberi tekrardan yanlış yorumlamışsın. Bu değerler Apple'ın kendi servisini kapsamıyor. Yani eften püften servise giden iphone'lar değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok satan markadan mantıken daha fazla sorunlu telefon çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Yazmayın işte böyle uzun cümleler. Anlamıyor halkımız. Tane tane yazın. Bakın ben kısa yazıyorum. Böyle nokta koyarak yazın. Ya da en iyisi Yılmaz Özdil gibi alt alta, aralarda boşluklar bırakarak yazın. Adam çözmüş olayı.

    Senin anlamadığın bir çok şeyden anlıyorumdur ben merak etme. Bugün çok yoğun bir iş tempom vardı. Alt satırı okurken üst satırda ne yazdığını bile unutmuşum. Dalgınlıktan aynı yeri okuyup durmuşum. Zaten gergindim, üstüne bu olunca paylaştım. Sonra farkettiğimde zaten açıklama gelmişti. Ben de editleyip silmedim yazımı. Sen boşver halkı kendini kurtar.
  • Ben de tam onu yazacaktım.

    "Samsunglar'ın toplam içindeki oranı ise %27 seviyesinde. Lenovo %21, Motorola %18, Xiaomi %11, Asus ise %8 ile"

    Geçen bir tablo vardı. Hangi markanın % kaç satış yaptığını yazıyordu.

    2015 yılında Samsung toplam 320 milyon telefon satmış. Lenovo ise 72 milyon.

    Arada 4.44 kat fark var. Demek ki servise gelen 100 telefondan 21 tanesi Lenovo ise durum çok kötü. Normalde Samsung'un %27 ise yani 100 tanede 27 tanesi Samsung ise, Lenovo'nun Samsung ile aynı oranda arızalı olması için 27/4.44 = 6 tane arızalı telefon gelmesi gerekirdi. % 21, yani 100 tanede 21 tane geldiğine göre Samsung'a göre 3.5 kat fazla arıza oranına sahip..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StByErdeM

    "2015 yılı satış rakamlarına göre Samsung satılan akıllı telefonların %22,5’ine, Apple %15,9’una, Huawei %7,3’üne, Lenovo ve Motorola %5,1’ine, Xiaomi %4,6’sına hükmediyordu. Bu rakamlara göre baktığımızda Lenovo ile Motorola’nın toplamda %39 gibi yüksek bir rakamı temsil etmesi aslında epey düşündürücü. Samsung ve Apple içinse aşağı yukarı satış rakamlarına yakın değerler söz konusu."

    Okuyorum okuyorum anlamıyorum. Birisi bana açıklayabilir mi?

    Ahmet gözütok diyorki;
    Pazar payı yani :) Satılan telefonların sadece %5.1 i Lenovo+Motorolanın olmasına rağmen servise giden telefonların %39 u Lenovo+Motorola telefonlardan oluşuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    Ben de tam onu yazacaktım.

    "Samsunglar'ın toplam içindeki oranı ise %27 seviyesinde. Lenovo %21, Motorola %18, Xiaomi %11, Asus ise %8 ile"

    Geçen bir tablo vardı. Hangi markanın % kaç satış yaptığını yazıyordu.

    2015 yılında Samsung toplam 320 milyon telefon satmış. Lenovo ise 72 milyon.

    Arada 4.44 kat fark var. Demek ki servise gelen 100 telefondan 21 tanesi Lenovo ise durum çok kötü. Normalde Samsung'un %27 ise yani 100 tanede 27 tanesi Samsung ise, Lenovo'nun Samsung ile aynı oranda arızalı olması için 27/4.44 = 6 tane arızalı telefon gelmesi gerekirdi. % 21, yani 100 tanede 21 tane geldiğine göre Samsung'a göre 3.5 kat fazla arıza oranına sahip..





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.