Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba.
    otomatik vites bir araç için vede şehir içi kullanımı için 19 kr luk tüketim yani 10.5lt lik tüketim gayet iyi.anlaşılan fazla trafiğe girmeden vede sakin bir kullanımınız var.aksi halde tüketiminizin daha yüksek olması gerekirdi.
    gösterge probleminize gelince servisinize bavurup sırunu iletin sensörünüzü değiştirmelerini veya gerekli ayarı yapmalarını isteyin.
    saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilterunsal

    aracımda landi renzo var.2003 model 307 otomatik.km de 19 krş yakıyor.çoğunluk şehir içi.tüketimim nasıl??birde gaz bitince gösterge ötüyor ancak kırmızı ışık yanmıyor??sorun nedir sizce??
  • ankara olgun lpg de landirenzo omegas modelini taktırmayı düşünüyorum. Bayi bana kitin doğalgaz uyumlu olduğunu söyledi.Mümkün müdür? Teknik açıklamasını yapabilir misiniz?
  • Opel marka arabamdaki sorun üzerine taktırdığım yere gittim sorunun montajdan kaynaklı bir problem olduğunu söylediler. yani sorun işçilikteymiş. Sizde sorunun arabamda olduğuna çok emindiniz bakıyorum :). Halbuki arabam şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı bir önceki gün sorun olmayan arabada tüp taktırdıktan sonraki gün sorun oldu. Yaklaşımınız çok ilginç. Bu arada arabam bayramda yine çalışmadı. Bu sefer ne diyeceksiniz merakla bekliyorum.
  • tekrar merhaba.
    ben yazımda size aracınızla ilgili bir problem olabileceğini söylememiştim zaten sanırım siz yanlış değerlendirdiniz.yazımda bireysel bir hatadan bahsettim ki bu da işçilik hatasını kasteder.
    bana aracınızın plakasını bildirirseniz size daha ayrıntılı yardımcı olabilirim.biz müterilerimize ve tüm kullanıcılara daha iyi bir hizmet verebilmek amacı ile burdayız.her zaman soru ve sorunlarınıza cevap vermeye hazırız.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: omerimus1

    Opel marka arabamdaki sorun üzerine taktırdığım yere gittim sorunun montajdan kaynaklı bir problem olduğunu söylediler. yani sorun işçilikteymiş. Sizde sorunun arabamda olduğuna çok emindiniz bakıyorum :). Halbuki arabam şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı bir önceki gün sorun olmayan arabada tüp taktırdıktan sonraki gün sorun oldu. Yaklaşımınız çok ilginç. Bu arada arabam bayramda yine çalışmadı. Bu sefer ne diyeceksiniz merakla bekliyorum.




  • merhaba.
    lpg ile doğalgaz enjektr ve ecu ları aynı olduğundan kitde doğalgaza uyumludur.sadece doğalgazda daha yüksek bir basın olduğundan lpg tanlkının değişmesi ve artı bir basınç düürücünün takılması gerekmektedir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuferdem3

    ankara olgun lpg de landirenzo omegas modelini taktırmayı düşünüyorum. Bayi bana kitin doğalgaz uyumlu olduğunu söyledi.Mümkün müdür? Teknik açıklamasını yapabilir misiniz?
  • ben de bugün 1.6 16V renault scenic aracıma landi renzo taktırdım.

    yarın sabah alıyorum arabayı

    inşallah sorunsuz olur.
  • merhaba

    Benim 2000 model opel astra aracım var, 1 ay önce Olgun lpg'den Landi Renzo marka sıralı sistem taktırdım.Yakıt düstü lakin aracım hareket halindeyken aniden benzine geciyor arabayı sağa cekip stop edip calıstırıyorum tekrar gaza geciyor, bugün 80 km yol yaptım 6 kere hareket halindeyken benzine gecti ve bende sağa cekip tekrar calıstırmam gerekti.Servise götürdük sorun yok dediler ama hala devam ediyor.

    Sorun ne olabilir arkadaslar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    merhaba

    Benim 2000 model opel astra aracım var, 1 ay önce Olgun lpg'den Landi Renzo marka sıralı sistem taktırdım.Yakıt düstü lakin aracım hareket halindeyken aniden benzine geciyor arabayı sağa cekip stop edip calıstırıyorum tekrar gaza geciyor, bugün 80 km yol yaptım 6 kere hareket halindeyken benzine gecti ve bende sağa cekip tekrar calıstırmam gerekti.Servise götürdük sorun yok dediler ama hala devam ediyor.

    Sorun ne olabilir arkadaslar?



    Landi Renzo nun en gıcık problemi bu Sağa Çekip stop edip tekrar çalıştırmak.Çok saçma bir sistem .

    Bende de var aynı sistem gaz azalınca tekrar gaza geçmek için stop edip tekrar çalıştırmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    merhaba

    Benim 2000 model opel astra aracım var, 1 ay önce Olgun lpg'den Landi Renzo marka sıralı sistem taktırdım.Yakıt düstü lakin aracım hareket halindeyken aniden benzine geciyor arabayı sağa cekip stop edip calıstırıyorum tekrar gaza geciyor, bugün 80 km yol yaptım 6 kere hareket halindeyken benzine gecti ve bende sağa cekip tekrar calıstırmam gerekti.Servise götürdük sorun yok dediler ama hala devam ediyor.

    Sorun ne olabilir arkadaslar?



    Landi Renzo nun en gıcık problemi bu Sağa Çekip stop edip tekrar çalıştırmak.Çok saçma bir sistem .

    Bende de var aynı sistem gaz azalınca tekrar gaza geçmek için stop edip tekrar çalıştırmak gerekiyor.



    bugün 50 km sehirici yol yaptım toplamda 3 kez aynı seyi yaptı hareket halindeyken benzine gecip ikaz sesi verdi sağa cektm calıstrdım geri gaza gecti bu islemi tam 3 kere tekrarladım ve asırı sekilde uyuz oldum, bunun bir cözümü yok mu?????????????




  • Yazılımla ilgili sanırım çok saçma sistem stop et çalıştır gıcık bir sistem gaz az kalınca fazla basmaya gelmiyor zırt hemen çek kenara stop et tekrar gaza al.
  • Kolay Gelsin
    Chevrolet Kalos 1.4 - 16v Otomatik Vites araç sahibiyim.

    Bursa
    Neskar Chevrolet Servis'de
    bu hafta içinde Landi Renzo Kit Taktırdım.

    Araç çekişi benzine göre biraz daha performanslı.
    Şuan benzin-lpg çalışması arasındaki fark motorun biraz daha gürültülü çalışması

    Araç sabah çalışınca 200-500m sonra lpg'ye kendisi geçiş yapıyor.

    Gün içinde kullanımda motor sıcaklığına göre lpg geçiş süresi çok daha kısalıyor. hatta en kısa 5-10 sn sonrasında gaza geçiş olarak görüldü.
    Bir aylık kullanım sonrası LPG tüketim bilgilerimi ve diğer tecrübelerimi de paylaşmaya çalışırım.
  • saab 9.5 2000 se lpt marka 1998 model aracıma landi renzo sıralı sistem lpg taktırdım. takan firma konyada ademler otogazdı. aracım lpg taktırmadan önce benzinde iken şehir içinde kmde 343 tl yakıt tüketiyordu. 9 ay önce taktırdığım lpg ile 365 tl yakıt tüketimi yaptı. ilgili bayiye gidip durumu bildirdiğimde inanmadıar. depoyu hem benzin hem de lpg doldurup usta ile birlikte 100er km yolculuk yaptık ve tekrar fulleterek ölçüm yaptığımızda aracın lpg de daha çok yaktığı kanıtlandı. enjektörleri değiştirip tekrar gönderdiler ve yakıt 300 tl ye düştü. fakat araçta beyaz bir duman oluştu. turbodan kaynaklandığını söylediler ve bana turboyu değiştirttiler. 2400 tl harcadım fakat beyaz duman kesilmedi. benzinde kullandığımda o duman yok oluyor. geçen ay araç çalışmadı gelen usta bilgisayara bağladı fakat bir problem bulamadı. aracı çekiciye yükleyip sanayiye götürdük, elektrikçi bobinde hata olduğunu ikisine (-) gelmediğini söyledi bobini de değiştirecektim ama emin olmak için başka bir saabtan bobini söküp benim aracıma taktık benim aracım çalıştı. benim araçtan çıkan bobini de diğer saaba taktık oda çalıştı. kendi bobinimizi kendi aracımıza taktığımızda araç yine çalıştı. elektrikçi aracın beyni ile lpg beyninin çakıştığını hatanın bundan dolayı kaynaklandığını ve lpg yi söktürmem gerektiğini söyledi. lpg kablosundan 1 tanesini iptal edip araca 20gün benzinde bindim. herhangi bir problem oluşmadı ne duman vardı nede çalışmama problemi. lpg ustama gittiğimde bunun saçma olduğunu ve sistemin düzgün çalıştığını söyledi. iptal edilen mavi kabloyu tekrar bağlayıp beni gönderdi. araca 2gün daha bindim yeniden stop etti ve çalışmadı. epeyce uğraştım ama çalıştıramadım. akü kutup başlarını söktüm, o mavi kabloyu kendim kestim, tekrar aküyü bağlayıp kontağa bastım ve araç çalıştı. şimdi stop etmiyor ve çalışıyor.

    bu landirenzonun neresi iyi araca taktığımdan beri problem oluşturuyor.... söktürüp benzinde binmeyi düşünüyorum. 1650 tl para verdim ama hiç bir işe yaramadı boşa gitti....
    bu sıkıntıyı yaşayan veya çözümünü bilen varmı??? yoksa bütün landirenzolar aynımı???

    aracım 2000 motor turbo 156 beygir gücünde




  • Selamlar;
    Yeni iş yerimin evime 15 km uzakta olması ve tek vasıta avantajımın ortadan kalkmasıyla iş yerime arabamla gidip gelmeyi düşünüyorum.Hergün en az 35 km yol yapacağım düşünülürse bu zamanki benzin fiyatlarıyla bununda pek mümkün olmayacağını düşünerek LPG Sistemlerinden bir tanesini taktırmayı düşünüyorum.Size aklıma takılan soruları sormak isterim;

    1- Aracım Peugeot 106 GTI 1.6 motor gücü ve 125 beygir gücünde şuan.Tarafsız bir görüşle hangi marka LPG Sistemini tavsiye edersiniz?

    2 - GTI ları bilirsiniz her ne kadar 1.6 motorda olsa performansı çok yüksek bir araçtır.LPG sisteminden sonra ne kadar bir performans düşüklüğü yaşarım?

    3 - Daha önce hiç lpg li bir araç kullanmadım,sorun yaşamak istemiyorum zaten Fransız otomobillerinin parça fiyatları en yakıyor.LPG Sisteminden sonra saatlerdir incelediğim forumda bahsedilen "aracın hareket halinde stop etmesi,gaza geçmek için motoru stop edip tekrar çalıştırmak,daha fazla yakıt tüketimi..."falan gibi sorunları yaşamamak için neler yapmalıyım?Vede bu gaza geçmek için yapılan motor stop ettirip tekrar çalıştırmak sistemi Landi Renzoda standart bir sistem mi?

    4 - Nadirde olsa Motoru sıkıştırıp devir saatini 7000 lerde görüyorum,Land Renzo sisteminde bahsettiğiniz enjektorlerin bir artısı olacakmıdır?

    5 - Motoru sıkıştırmadan 2500-3000 devirde vites arttırıldığı ve 90-100 km hızın üzerine çıkılmadığında aracımda km de yakıt tüketimi ortalama ne olur?

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    Kolay gelsin.




  • sayın ac öncel size bir sorum olucak;
    2 hafta önce aracıma landi renzo omegas taktırdım. montaj sırasında aracın yanındaydım sorum şu montaj bittikten sonra usta motor koruma kapağını kapatmak istedi enjektörler nedeni ile kapak tam oturmadı bu yüzden usta enjektörleri söküp baş kısımları aşağı bakacak şekilde ters taktı ve bu sayede kapak oturdu. sizce enjektör başlarının aşağıda olması sorun yaratır mı?
  • merhaba
    bahsetmiş olduğunuz durum bir sorun olduğunu gsterir.bu olağan bir durum değil.en kısa sürede olgun lpg ye müracat ederseniz sorununuzu mutlaka çzeceklerdir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    merhaba

    Benim 2000 model opel astra aracım var, 1 ay önce Olgun lpg'den Landi Renzo marka sıralı sistem taktırdım.Yakıt düstü lakin aracım hareket halindeyken aniden benzine geciyor arabayı sağa cekip stop edip calıstırıyorum tekrar gaza geciyor, bugün 80 km yol yaptım 6 kere hareket halindeyken benzine gecti ve bende sağa cekip tekrar calıstırmam gerekti.Servise götürdük sorun yok dediler ama hala devam ediyor.

    Sorun ne olabilir arkadaslar?

  • merhaba.
    hiç bir ekilde bir soruna neden olmaz enjektrlerin soketlerinin yukarıya veya aağıya bakmasının bir önemi yoktur.sadece tamamen düşeyde durması önerilmez.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: kocero3535

    sayın ac öncel size bir sorum olucak;
    2 hafta önce aracıma landi renzo omegas taktırdım. montaj sırasında aracın yanındaydım sorum şu montaj bittikten sonra usta motor koruma kapağını kapatmak istedi enjektörler nedeni ile kapak tam oturmadı bu yüzden usta enjektörleri söküp baş kısımları aşağı bakacak şekilde ters taktı ve bu sayede kapak oturdu. sizce enjektör başlarının aşağıda olması sorun yaratır mı?
  • merhaba
    landi renzoyu size tabiki büyük bir rahatlıkla önerebilirim.enjektörlerinin kapasitesinin yüksek oluşu sadece sizizn araç için değil tüm araçlar için önemli bir avantajdır ve bu sayadede hiç bir şekilde yakıta bağlı arıza lambası yanması gibi sorunlarla karşılaşılmamaktadır ve performans kaybı yaşanmamaktadır.
    -araç hareket halindeyken hiç bir şekilde stop etmez zaten lpg için uygun şartlar yok ise benzine geçer.

    gaza geçmek için stop edilmesi hususuna gelince;

    bu sanırım biraz yanlış anlaşılan veya yanlış aktarılan bir konu.landi renzo da seyir halindeyken gazınız biterse sistem sizi sesli bir şekilde ikaz ederek benzine geçer ve siz araca lpg aldıktan sonra tekrar gaza geçebilirsiniz.zaten lpg dolumu yaparken doğal olarak kontağı kapatmanız gerekiyor.bu kullanıcıyı hangi şekilde rahatsız ediyor işin açıkcası pek anlamadım.(aracın lpg si bittiğinde sanırım seyir halindeyken bir dolum yapabilmek mümkün değil)

    -yakıt tasarrufunuz benzine oranla yaklaşık %40 ila 45 arasında olur
    landi renzonun dışında başka bir marka önermemi istersenizde eğer ekonomik gücünüz uygunsa teflex ve ya prins i tavsiye ederim..sanırım prins için de pek bir açıklama yapmaya gerek yok..
    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hp0

    Selamlar;
    Yeni iş yerimin evime 15 km uzakta olması ve tek vasıta avantajımın ortadan kalkmasıyla iş yerime arabamla gidip gelmeyi düşünüyorum.Hergün en az 35 km yol yapacağım düşünülürse bu zamanki benzin fiyatlarıyla bununda pek mümkün olmayacağını düşünerek LPG Sistemlerinden bir tanesini taktırmayı düşünüyorum.Size aklıma takılan soruları sormak isterim;

    1- Aracım Peugeot 106 GTI 1.6 motor gücü ve 125 beygir gücünde şuan.Tarafsız bir görüşle hangi marka LPG Sistemini tavsiye edersiniz?

    2 - GTI ları bilirsiniz her ne kadar 1.6 motorda olsa performansı çok yüksek bir araçtır.LPG sisteminden sonra ne kadar bir performans düşüklüğü yaşarım?

    3 - Daha önce hiç lpg li bir araç kullanmadım,sorun yaşamak istemiyorum zaten Fransız otomobillerinin parça fiyatları en yakıyor.LPG Sisteminden sonra saatlerdir incelediğim forumda bahsedilen "aracın hareket halinde stop etmesi,gaza geçmek için motoru stop edip tekrar çalıştırmak,daha fazla yakıt tüketimi..."falan gibi sorunları yaşamamak için neler yapmalıyım?Vede bu gaza geçmek için yapılan motor stop ettirip tekrar çalıştırmak sistemi Landi Renzoda standart bir sistem mi?

    4 - Nadirde olsa Motoru sıkıştırıp devir saatini 7000 lerde görüyorum,Land Renzo sisteminde bahsettiğiniz enjektorlerin bir artısı olacakmıdır?

    5 - Motoru sıkıştırmadan 2500-3000 devirde vites arttırıldığı ve 90-100 km hızın üzerine çıkılmadığında aracımda km de yakıt tüketimi ortalama ne olur?

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ac öncel -- 17 Aralık 2009; 15:54:35 >




  • merhaba.
    sizden ricam imzamda bulunan telefonlardan yada olgun lpg nin iletişim araçlarından bizlere ulaşabilirseniz sorununuzun çzümünde size daha hızlı ve etkili bir şekilde yardımcı olabiliriz.anlattıklarınızdan yola çıkmaktansa sorunu direk görmek ve bu doğrultuda çzüm üretmek daha kolay olacaktır.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mashh

    saab 9.5 2000 se lpt marka 1998 model aracıma landi renzo sıralı sistem lpg taktırdım. takan firma konyada ademler otogazdı. aracım lpg taktırmadan önce benzinde iken şehir içinde kmde 343 tl yakıt tüketiyordu. 9 ay önce taktırdığım lpg ile 365 tl yakıt tüketimi yaptı. ilgili bayiye gidip durumu bildirdiğimde inanmadıar. depoyu hem benzin hem de lpg doldurup usta ile birlikte 100er km yolculuk yaptık ve tekrar fulleterek ölçüm yaptığımızda aracın lpg de daha çok yaktığı kanıtlandı. enjektörleri değiştirip tekrar gönderdiler ve yakıt 300 tl ye düştü. fakat araçta beyaz bir duman oluştu. turbodan kaynaklandığını söylediler ve bana turboyu değiştirttiler. 2400 tl harcadım fakat beyaz duman kesilmedi. benzinde kullandığımda o duman yok oluyor. geçen ay araç çalışmadı gelen usta bilgisayara bağladı fakat bir problem bulamadı. aracı çekiciye yükleyip sanayiye götürdük, elektrikçi bobinde hata olduğunu ikisine (-) gelmediğini söyledi bobini de değiştirecektim ama emin olmak için başka bir saabtan bobini söküp benim aracıma taktık benim aracım çalıştı. benim araçtan çıkan bobini de diğer saaba taktık oda çalıştı. kendi bobinimizi kendi aracımıza taktığımızda araç yine çalıştı. elektrikçi aracın beyni ile lpg beyninin çakıştığını hatanın bundan dolayı kaynaklandığını ve lpg yi söktürmem gerektiğini söyledi. lpg kablosundan 1 tanesini iptal edip araca 20gün benzinde bindim. herhangi bir problem oluşmadı ne duman vardı nede çalışmama problemi. lpg ustama gittiğimde bunun saçma olduğunu ve sistemin düzgün çalıştığını söyledi. iptal edilen mavi kabloyu tekrar bağlayıp beni gönderdi. araca 2gün daha bindim yeniden stop etti ve çalışmadı. epeyce uğraştım ama çalıştıramadım. akü kutup başlarını söktüm, o mavi kabloyu kendim kestim, tekrar aküyü bağlayıp kontağa bastım ve araç çalıştı. şimdi stop etmiyor ve çalışıyor.

    bu landirenzonun neresi iyi araca taktığımdan beri problem oluşturuyor.... söktürüp benzinde binmeyi düşünüyorum. 1650 tl para verdim ama hiç bir işe yaramadı boşa gitti....
    bu sıkıntıyı yaşayan veya çözümünü bilen varmı??? yoksa bütün landirenzolar aynımı???

    aracım 2000 motor turbo 156 beygir gücünde




  • merhaba.
    merhaba aracın benzinden lpg ye geçmesi için basıncın belirli bir süre belirtilen aralığın altına düşmesi gerekmektedir.ve bu basınç dütüğünde araç doğal olarak benzine geçecektir.landi renzo yazılımında ve ürünlerinde öncelikle güvenliği ön planda tutmuştur.

    sizin anlattıklarınıza göre siz araç benzine atladıktan sonra aracı satop edip tekrar lpg ye geçiriyorsunuz kalan az miktardaki lpg yi kullanmak için.
    peki olaya farklı bir açıdan yaklaşalım.diyelimki aracı stop etmenize gerek kalmadan tekrar lpg ye geçirebiliyorsunuz ve geçirdiniz.bu esnada yol şartlarında bir olumsuzluk oldu.yani tam bir araç sollamak üzeresiniz veya her hangi başka bir olumsuzluk meydana geldi byle bir durumda doğabilecek sonuçları hiç düşündünüzmü?
    sizin hatanız şu; zaten deponuzda çok az miktarda lpg kalmış ve siz inatla bu az miktardaki gazdan performans elde etmek istiyorsunuz.bunun size ne yararı olacak
    gazınız bittiğinde tekrar lpg ye geçmek için istasyondan dolum yaotırmanız gerekli ve bildiğiniz üzerede dolum yaoılırken kontağınızın kapalı olması gerekmektedir.işte bu nedenden lpg bittiğinde tekrar gaza geçiş için stop şartı yazılıma eklenmiştir.

    güvenlikle ilgili sizin aracılığınızla ufak ama bence önemli bir konuya daha değinmek istiyorum.

    bir çok müşterimiz lpg kontrol anahtarının yani düğmenin dikkat çekmeyen gözden uzak bir yere yerleşştirilmesini ister.aslında buda yanlıştır.
    seyir halindeyken bazen gazın seviyesinin ne olduğunu görmek için düğmeye bakarız ve düğme gizli bir yere konulduğunda ise gzümüzü bir süreliğine yoldan ayırmak zorunda kalırız ve bu esnada yola çıkabilecek bir nesne veya her hangi başka olumsuz bir durum bizi tehlikeye sürükler.
    bu açıklamayı yapıta nemsemeyen bir müşterim yolda bir kpeğe çarpınca direk bize gelerek düğmenin yerini değiştirmemizi istedi.
    umarım açıklamalarım sizin adın ıza yeterli olmuştur.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin

    Yazılımla ilgili sanırım çok saçma sistem stop et çalıştır gıcık bir sistem gaz az kalınca fazla basmaya gelmiyor zırt hemen çek kenara stop et tekrar gaza al.




  • Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim Sayın ac öncel

    Bu bir arıza değil farkındayım ancak;
    Evet kalan az miktarda LPG yi kullanarak ilk LPG dolum istasyonuna ulaşabilmek için arabayı stop edip sonuna kadar kullanmak istiyorum benzin harcamamak için.Kaç kere denedim ve içeride kalan LPG ile en az 6 km yol yaptım bu 6 km yolu Benzin ilemi yapmak istersiniz LPG ilemi? Eğerki aracı stop etmeden tekrar LPG ye geçirebilmek mümkün ise ben bu sistemi tercih ederim.Daha önce kullandığım ve diğer araçlarımızda kullandığımız sistemler buna müsaade ediyor ve bize göre çok kullanışlı ve en mükemmel sistem.

    Her hangi bir sollama ve diğer hususlarda ve yüksek devirlerde LPG den anında Benzine geçen sistemde ne gibi bir olumsuzluk olsunki? Bu gibi durumları Depo dolu olsa bile kullanmış oldukları LPG sisteminin belli bir devirden sonra mecburi olarak LPG den Benzin e Atması ile her gün yaşayan sürücüler var.

    Öyle bir sorun olması için Benzin Pompası ve Benzin işletim sistemi ile alakalı bir arıza olmalıki dediklerinize katılayım bu da ancak sıradışı bir arıza olur ve yapacak bir şeyiniz yoktur.Her zaman olası muhtemel arızalar olabilir bahsettiğinizde çok ender bir durumdur.

    Bunun dışında Landi Renzo gerçekten çok güzel ve kalitesi tartışılmaz bir marka.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    merhaba aracın benzinden lpg ye geçmesi için basıncın belirli bir süre belirtilen aralığın altına düşmesi gerekmektedir.ve bu basınç dütüğünde araç doğal olarak benzine geçecektir.landi renzo yazılımında ve ürünlerinde öncelikle güvenliği ön planda tutmuştur.

    sizin anlattıklarınıza göre siz araç benzine atladıktan sonra aracı satop edip tekrar lpg ye geçiriyorsunuz kalan az miktardaki lpg yi kullanmak için.
    peki olaya farklı bir açıdan yaklaşalım.diyelimki aracı stop etmenize gerek kalmadan tekrar lpg ye geçirebiliyorsunuz ve geçirdiniz.bu esnada yol şartlarında bir olumsuzluk oldu.yani tam bir araç sollamak üzeresiniz veya her hangi başka bir olumsuzluk meydana geldi byle bir durumda doğabilecek sonuçları hiç düşündünüzmü?
    sizin hatanız şu; zaten deponuzda çok az miktarda lpg kalmış ve siz inatla bu az miktardaki gazdan performans elde etmek istiyorsunuz.bunun size ne yararı olacak
    gazınız bittiğinde tekrar lpg ye geçmek için istasyondan dolum yaotırmanız gerekli ve bildiğiniz üzerede dolum yaoılırken kontağınızın kapalı olması gerekmektedir.işte bu nedenden lpg bittiğinde tekrar gaza geçiş için stop şartı yazılıma eklenmiştir.

    güvenlikle ilgili sizin aracılığınızla ufak ama bence önemli bir konuya daha değinmek istiyorum.

    bir çok müşterimiz lpg kontrol anahtarının yani düğmenin dikkat çekmeyen gözden uzak bir yere yerleşştirilmesini ister.aslında buda yanlıştır.
    seyir halindeyken bazen gazın seviyesinin ne olduğunu görmek için düğmeye bakarız ve düğme gizli bir yere konulduğunda ise gzümüzü bir süreliğine yoldan ayırmak zorunda kalırız ve bu esnada yola çıkabilecek bir nesne veya her hangi başka olumsuz bir durum bizi tehlikeye sürükler.
    bu açıklamayı yapıta nemsemeyen bir müşterim yolda bir kpeğe çarpınca direk bize gelerek düğmenin yerini değiştirmemizi istedi.
    umarım açıklamalarım sizin adın ıza yeterli olmuştur.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeakin

    Yazılımla ilgili sanırım çok saçma sistem stop et çalıştır gıcık bir sistem gaz az kalınca fazla basmaya gelmiyor zırt hemen çek kenara stop et tekrar gaza al.






  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.