Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler
  • bakın bu enjektör konusunu tekrar açıklıyorum.
    motor içersinde yakıtın yakılmasıylas elde edilen enerji harekete dönüştürülür.buradaki önemli nokta yanmanın kalitesidir.yani ne kadar ideal bir yanma gerçekleştirebilirseniz o oranda verim elde edersiniz.bu nedenle motorlarda sıralı sistem denilen enjektörlü modellere geçilmiştir.enjeksiyonlu araçlarda bazı sensörler yardımı ile elektronik beyin o an arabanın ne kadar yakıt ve hava ya ihtiyacı olduğunu belirler ve o oranda yanma odasına yakıt ve hava gönderiri.yani ideal yanma sağlanır.yakıt olarak ne kullandığınızın aslında fazla bir önemi yoktur önemli olan bu ideal yanmayı sağlayıp motorun ihtiyaç duyduğu enerjiyi karşılayabilmenizdir..
    bu nedenlede bu tip araçlara takacağınız lpg kitlerinin özelliklerinin arabanın ihtiyacını karşılayabilmesi gerekmektedir.lpg ile benzinin kalorileri farklı dolayısı ile diyelimki aracınız her hangi bir devirde dk da 1 lt benzin tüketiyor,işte bu 1 lt benzinden alacağınız enerjiye karşılık gelen lpg miktarını yine o devir ve sürede yanma odasına gönderebiliyorsanız hiç bir probleminiz olmaz.bunu yapabilmeniz içinde kitin iyi bir program yazılımının ve her devir ve aralıkta istenilen lpg yi gönderebilecek bir lpg enjektörüne sahip olması gerekir.
    her cihazın belli bir kapasitesi var şu an piyasada kullanılan enjektörlerin içersinde ise landi renzo ve prinsin kiler en yüksek verilere sahip enjektörler.dolayısı ilede bu markalar tercih edildiğinde daha sorunsuz daha performanslı ve tasarruflu başarılı dönüşümler gerçekleştirilmektedir.umarım yeterli bir açıklama olmuştur.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bekir__


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLPaK

    Landi ile Landi Renzonun olayı=
    Landi kesinlikle landi renzonun 2. kalitesi değildir.Aynı fabrikada üretilen enjektörlerindenki bir parça(landi renzoda bozch marka) dışında hiçbir farkı olmayan iki sistemdir.güvenle kullanabılırsınız.landının taksitli fiyatı 1800 ytl-landi renzonun 1950 ytl dir.yani bi bakıma 2 gb ramli diğer butun parçaları aynı bir bilgisayarla 1250 mb ramli bir bilgisayar gibi.Biri diğerinden enjeksiyon yonunden daha ustun-ama kimse kimsenin 2. kaştesi değil



    Sadece enjektörlerinin farklı olması ne gibi farklar meydana getirir ?

    Yakıt tüketimi mi değişir ?

    Landi nin daha az sesli olduğunu biliyorum .

    Performans mı değişir ?

    Ya da bu iki kit arasında ne fark oluşur... Enjeksiyon yönünden üstün demekle olayı anlayamadım ben




  • Sn Öncel güzel açıklama olmuş elinize sağlık fakat en iyi enjektör kategorisine BRC nini enjektörlerinide koymanız gerekirdi.BRC nin enjektörlerinin kalitesini bilmediğinizi düşünmüyorum sanırım biraz kasıt var gibi çünkü enjektör konusunda daha öncede buna benzer yazılarınız olmuştu.Bundan sonra dikkate alacağınız dileklerimle.Saygılar sunarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    bakın bu enjektör konusunu tekrar açıklıyorum.
    motor içersinde yakıtın yakılmasıylas elde edilen enerji harekete dönüştürülür.buradaki önemli nokta yanmanın kalitesidir.yani ne kadar ideal bir yanma gerçekleştirebilirseniz o oranda verim elde edersiniz.bu nedenle motorlarda sıralı sistem denilen enjektörlü modellere geçilmiştir.enjeksiyonlu araçlarda bazı sensörler yardımı ile elektronik beyin o an arabanın ne kadar yakıt ve hava ya ihtiyacı olduğunu belirler ve o oranda yanma odasına yakıt ve hava gönderiri.yani ideal yanma sağlanır.yakıt olarak ne kullandığınızın aslında fazla bir önemi yoktur önemli olan bu ideal yanmayı sağlayıp motorun ihtiyaç duyduğu enerjiyi karşılayabilmenizdir..
    bu nedenlede bu tip araçlara takacağınız lpg kitlerinin özelliklerinin arabanın ihtiyacını karşılayabilmesi gerekmektedir.lpg ile benzinin kalorileri farklı dolayısı ile diyelimki aracınız her hangi bir devirde dk da 1 lt benzin tüketiyor,işte bu 1 lt benzinden alacağınız enerjiye karşılık gelen lpg miktarını yine o devir ve sürede yanma odasına gönderebiliyorsanız hiç bir probleminiz olmaz.bunu yapabilmeniz içinde kitin iyi bir program yazılımının ve her devir ve aralıkta istenilen lpg yi gönderebilecek bir lpg enjektörüne sahip olması gerekir.
    her cihazın belli bir kapasitesi var şu an piyasada kullanılan enjektörlerin içersinde ise landi renzo ve prinsin kiler en yüksek verilere sahip enjektörler.dolayısı ilede bu markalar tercih edildiğinde daha sorunsuz daha performanslı ve tasarruflu başarılı dönüşümler gerçekleştirilmektedir.umarım yeterli bir açıklama olmuştur.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bekir__


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLPaK

    Landi ile Landi Renzonun olayı=
    Landi kesinlikle landi renzonun 2. kalitesi değildir.Aynı fabrikada üretilen enjektörlerindenki bir parça(landi renzoda bozch marka) dışında hiçbir farkı olmayan iki sistemdir.güvenle kullanabılırsınız.landının taksitli fiyatı 1800 ytl-landi renzonun 1950 ytl dir.yani bi bakıma 2 gb ramli diğer butun parçaları aynı bir bilgisayarla 1250 mb ramli bir bilgisayar gibi.Biri diğerinden enjeksiyon yonunden daha ustun-ama kimse kimsenin 2. kaştesi değil



    Sadece enjektörlerinin farklı olması ne gibi farklar meydana getirir ?

    Yakıt tüketimi mi değişir ?

    Landi nin daha az sesli olduğunu biliyorum .

    Performans mı değişir ?

    Ya da bu iki kit arasında ne fark oluşur... Enjeksiyon yönünden üstün demekle olayı anlayamadım ben






  • Herkese merhabalar....

    saatlerdir LPG dönüşüm sistemleri ile ilgili forumları okumaktayım... bakmış olduğum birkaç forum sitesi içersinde en bilimseli, en seviyelisi burası olduğu için son birkaç saattir sadece bu sitedeki yorumları okumaktayım...

    Öncelikli olarak SN ÖNCEL 'e teşekkür ederim... sitedeki tüm yorumların %80 ninden fazlasını okudum ve gördüm ki, kendisine iletilen soruların tamamına yakınına bıkmadan usanmadan bilimsel bir dille cevaplamış... Kendisini bu devirde interneti bu şekilde kullanabilen biri olarak ayrıca tebrik ediyorum, ancak diğer bayilerinin (ankara ve istanbuldaki OLGUN) benzer şekilde interneti kullanmamasını anlayamıyorum...

    SN ÖNCEL, bende sizlerden bir-iki konuda fikrinizi almak istiyordum...

    Bugüne kadar toplamda 8 araba değiştirdim, son 3 arabamdan 2 si dizel, 1 'si orjinal tüplü 2001 siena idi. Bu nedenle benzinli bir arabayı kullanmayı tekrar düşünmüyorum. (ekonomik olması açısından) Geçenlerde "37.000 km.de 2001 clio RNA 1.4" aldım... şahsen LPG taktırmayı düşünüyorum, ancak bu arabanın aynısını kullanan bir arkadaşım arabanın yakıtının oldukça az olduğunu, hele ki uzun yolda basmazsan tüpten az bile yakabileceğini iddia etti. Çok inandırıcı gelmemekle birlikte kendim yıllık ortalama 25.000-30.000 km yapan, arabayı zaman zaman yüksek devirlerde kullanmaktan, uzun yolda, otobanda biraz süratli gitmekten hoşlanan biri olarak;

    1- Sizce arabaya LPG taktırmalımıyım? (şahsi öneriniz)
    2- Saatlerce okuduğum forumların neticesinde PRINCE ve L.RENZO markaları önde gitmekte. "KALİTE, SERVİS AĞI, PERFORMANS, FİYAT" ortalaması olarak şahsi tavsiyeniz olur mu?
    3- Forum sitelerinde pek fazla yorumuna rastlamadığım, rastladıklarımda da hep iyi bir şekilde yorumlandığını gördüğüm ALDESA markası hakkındaki yorumlarınız ne olur. (Etik açıdan bu soru size uygun olamayacağından cevaplamasanızda olabilir)

    tekrar teşekkür ediyorum, çalışmalarınızın başarılarını diliyorum... iyi günler..




  • sayın ac öncel turbo kit ile normal kit arasında hangi farklar var acaba(enjektör regülatör ecu vs.)tartarini dede önce normal kit daha sonra turbo kit takıldı fakatt sonuçç yinr aynı oldu.tartarinide sadece regülatör afarklı normal kitten....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    gecikmeden dolayı özür diliyorum öncelikle.eğer aracınız 220 beygir ise bence sıradan bir 4 silindir değil turbo kit taktırın.landi renzonun turbo kitini ytaktırırsanız hiç bir sorun ve probleminiz olmaz.ses olayına gelince sesi sadece rolantide ve aracın dışında iseni z duyarsınız.biz 100 lerce dönüşüm yaptık denildiği kadar rahatsızlık verici bir durum olsa idi sayfamızda da şikayetler olurdu.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: abayhan

    SAYIN AC ÖNCEL.aracımm 2001 model golf gti 180 beygir.ek olarak ekzantrik ve chip ile güçlendirilmiş şuan yakalaşık 220 beygirr.4 ay önce tartarini taktırdım fakatt 4 aydırr uğraşmamıza rağmen tasarruf ve performanss konusunda istediğimizi elde edemedik.şimdi tartaraniyi söktürüp başka bi marka taktırmayı düşünüyorumm landi renzo da herhangi bi problem yaşarmıyımm.landi renzonun enjektörlerinin insanı rahatsız edecek kadar çokk sesli çalıştığını duydumm sizce aracıma taksamperformans ve tasarruf konusunda prıblem yaşarmıyım tşk....






  • şua aracın lpg göstergeleri çalışmıyor. tanktaki de içerdeki de devamlı ful gösteriyor

    depodaki gaz bitince yenisiyle değiştirilecekmiş şamandıra...
  • bu forum ölmüş ya 20 gündür cevap yazan yok
  • öncal

    97 astra landi renzo kaca takılır eski kasa

    performasn verileri nedir

    teşekkür ederim
  • sayın AC ONCEL

    5000 devir civarında zaten benjin enjektörleri de sürekli açık kalır. lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım. araç bu devirlerde zaten açık regülasyonda... oksijen sensörü devre dışı kalır, enjektörler maksimum sürede açık kalır...


    arıza tespiti BRC Sequent 24 'tede vardır. istediğiniz enjektörü durdurabilirsiniz, Enjektör sürelerini tek tek ayarlayabilirsiniz.

    yaptığınız işe saygı duyuyorsanız seçim hakkını da lütfen tüketiciye bırakınız.

    İyi günler



    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    sıralı sistem de 1 numara tartışmasız LANDİ RENZO.farkı sizde görün
    tüm markaların çalışma sistemleri aynıdır.hatta kullandıkları malzemeler ve programlarıda aynıdır.dolayısıyle ister lavato ister brc ister zavoli ister tartarini vs... ne taktırırsanız taktırın sonuç fazla değişmeyecektir.çünki biraz öncede söylediğim gibi aynı malzemeleri kullanıyorlar farkları etiketleri.tüm markalar genel olarak 2 tip enjektör kullanır bunlar matrix vede valtek tip enjektördür.matrix enjektör sigara paketi ebatında bir bütün halindedir.valtek tipler ise 4 ayrı bobin görüntüsündedir.her iki tipin de hızı benzin enjektörüne göre düşüktür.benzin enjektör hızının %60ı kadardır.5000 devirden sonra ise hıza yetişemediği için sürekli açık kalır dolayısıyla motora ihtiyaçtan daha fazla miktarda lpg gönderilmiş olur. buda hemö performans hemde tasarruf kaybına neden olur.
    ******ancak LANDİ RENZO 8000 DEVRE KADAR DAHİ BENZİN ENJEKTÖR HIZINA YETİŞEBİLEN BOSCH MARKA ENJEKTÖR KULLANMAKTADIR VE BU ENJEKTÖTÖRÜN KULLANIM HAKKIDA SADECE LANDİ RENZOYA AİTTİR.DOLAYISIYLE EMSALLERİNE GÖRE ÇOK DAHA ÜSTÜN BİR PERFORMANS VEDE TASARRUF SAĞLAMAKTADIR.AYRICA PROGRAMSAL OLARAKTA DİĞER MARKALARA NAZARAN BİR ÇOK ÜSTÜNLÜKLERİ VARDIR.ÖRNEĞİN ARIZA TESBİT GİBİ.BİR SORUN OLDUĞUNDA SORUNU ARAMAYA GEREK YOK BİLGİSAYARDA SORUNUN NERDE OLDUĞUNU VEDE NEDEN KAYNAKLANDIĞINI GÖREBİLİRSİNİZ.TÜM ÜSTÜNLÜKLERİNİ YAZMAYA KALKSAM BİR HAYLİ UZUN OLACAĞINDAN KISA KESİYORUM.SORULARINIZI BEKLİYORUM.AYRICA ŞUNUDA TEKRAR BELİRTEYİM;MONTAJLARIMIZDA PERFORMANS TASARRUF GARANTİ DAHİLİNDE OLUP ARAÇLARINIZDA LPG TESİSATINDAN VEDE MONTAJINDAN KAYNAKLANA BİLECEK TÜM SORUNLARA KARŞIDA GÜVENCEMİZ ALTINDAIR.BU GÜVENCE 2 YIL SÜRESİNCE GEÇERLİ OLUP 24 SAAT SERVİS GARANTİSİYLEDE DESTEKLENMEKTEDİR.SAYGILARIMLA





  • sayın ac öncel foruma birsürü başlık açtım ama çok az lpg ci çok az doyurucu cevaplar veri burada hazır sizi bulmuşken lakasız da olsa kusuruma bakmayın sormak istiyorum

    aracım 98 model escor cli tek nokta enjeksiyonlu lpg dönüşümü yaptırmak istiyorum yukarıda bazı teknik açıklamalar yapmışsınız egzos dan ölçüm alınarak beyne gider ve buna göre enjektörler yönlendirilir diye ben aracıma lpg dönüşümü yapsam negibi sistemleri deforme olucak yukarıda belirttiğiniz gibi ateşleme sistemi yada başka bir sistemde ilerde büyük problemler yaşarmıyım kısacası sıralı için yaptığınız şu güzel teknik açıklamayı birde benim tek noktalı aracım içiyaparmısınız?

    kusurua bakmayın arabamı çok zor koşullarda aldım ve gerçekten problem yaşamak istemiyorum bunların ışığında beni bilgilendirimisiniz
    özellikle verim nekadar düşer arabama negibi problemler açabilir

    şimdiden çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zanos -- 28 Ekim 2007; 21:44:23 >




  • selamlar sayın AC öncel;
    1-) aracım 1.2 opel corsa,100km de ortalama 6.6 lt benzin yakıyor sizce lpg taktırmamın bana çok faydası olurmu
    2-) pekcok markayı incelememe ragmen hemen hepsinin su yakıt secici/gösterge anahtarı neden bu kadar basit ve uyduruk buna neden firmalar daha estetik bir parca takmazlar?
    3-) Ülkenin 3.büyük kentinde neden bu firmanın bir bayiisi-servisi yok?
    4-) Taktırmaya karar verirsem bunun bana yaklasık maliyeti nedir?
    biraz cok sordum gibi ama yazdıklarınızın nerdeyse tamamına yakınını okudum ve olumlu yaklasımınıza sıgınarak yazdım bunları
  • selam arkadaslar bu konun profosuru olmamakla beraber LANDİ RENZO MARKA SISTEMIN 3 SENE oncesıne kadar 3 adet dogan marka otomda kullandım 1i enjeksıyonlu ıdı .cok memnun kaldıgımı soyleyeyım .dıger markaları kullanan arkadaslardan hep cekıs dustu stop edıyo dıye laflar yukselırken benım araclarımda en ufak bı cekısten DUSME STOP CART CURT gıbı sorun yasamadım .cok memnun kaldım sımdı ıse c200 komperesor aracıma takmayı dusunuyorum .ben landı renzodan cok memnun kalanlardanım .yanlız dıkkat edılmesı gereken konu su işinibilen sadece tuccar olmayan işciligi iyive teknojıyı sonuna kadar kullanan ıyı bırısısıne taktırın.ıyı gunler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xxstarxx

    selam arkadaslar bu konun profosuru olmamakla beraber LANDİ RENZO MARKA SISTEMIN 3 SENE oncesıne kadar 3 adet dogan marka otomda kullandım 1i enjeksıyonlu ıdı .cok memnun kaldıgımı soyleyeyım .dıger markaları kullanan arkadaslardan hep cekıs dustu stop edıyo dıye laflar yukselırken benım araclarımda en ufak bı cekısten DUSME STOP CART CURT gıbı sorun yasamadım .cok memnun kaldım sımdı ıse c200 komperesor aracıma takmayı dusunuyorum .ben landı renzodan cok memnun kalanlardanım .yanlız dıkkat edılmesı gereken konu su işinibilen sadece tuccar olmayan işciligi iyive teknojıyı sonuna kadar kullanan ıyı bırısısıne taktırın.ıyı gunler





  • Selam Arkadaşlar,

    1994 model Opel Calibra 2.0i 16v 150bg araç sahibiyim. LPG taktırmayı düşünüyorum. Bazı sorularım olacak;
    * Dönüşüm firmalarında bu tip araca daha önce montaj yapılmamış. Ben yaptırmaya kalksam bir sorun yaşar mıyım?
    * Performansdan ödün vermemek için hangi markayı tercih etmeliyim?
    * Araç yüksek devirlerde de kullanılabildiğinden bu devirlere uyum sağlayabilecek enjektörlü kit hangisidir?
    * LPG sistemini uygun değerlerde yapılandırabilmeleri için aracın orijinal ECU bilgilerine ulaşmakta sorun yaşarlar mı?

    Aklıma gelen en önemli konular bunlar, eğer sizinde öneride bulunmak veya bilgilendirmek için ekleyecekleriniz varsa çok sevinirim.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  • LANDİ PARAYLA ALINACAK EN İYİ SİSTEM
  • Ben 1997 model ecotech motorlu opel astra aracıma sakarya da tanınmış bir yere 5 gün önce landi renzo marka lpg kiti taktırdım. araç soğukken ilk lpg ye geçince stop ediyor ve gaz yemiyordu dün taktırdığım yere gittim ve lpg ye geçiş ısısını 30 derecen 40 dereceye yükselttiler ama sonuç daha kötü oldu performans kaybı olmaz dediler ama kayıp belirgin olarak hissediliyor. en kötü durum ise aracım otomatik vites olmasından dolayı araç stop ettiği zaman şanzumandan tak tuk diye dişli sesi geliyor. vitesi boşa alana kadar şanzumana zarar veriyor. otomatik şanzumanın bozulmasından korktuğum için eğer bir daha ki ayara gittiğimdede durum değişmez ise geri söktürüp iade edecem. bu arada şehir içi tüketim 23 kuruş. Ah ulan ah bir önceki aracım 1993 model mazda 626 ide ve eski sistem omvl marka tüp vardı. km de 17 kuruş yakardı. felakette giderdi. çok pişmanım çok gitti arabam böyle giderse opeli satıp aynı arabayı sahibinden almaya çalışacam. moralim çok bozuk acaba buna da omvl mi taktırsaydım diye düşünüyorum.




  • mazda 626
    dostum landiyi nerde taktırdın?
    reklam olmasın özel ileti gönder.
    ben de landi taktırdım ama şu ana kadar şikayetim yok (çok şükür)
  • dün aracı tekrar taktırdığım yere götürdüm. Lpg ye geçiş sıcaklığını 40 dereceden 50 derceye yükselttiler ama sabah çalıştırdım durum aynı yine stop etti ve gaza geç tepki verdi. trafikte rezil oldum. birde yağmur vardı. bu nasıl sistem anlamadım.
  • arkadaşlar geçen hafta çarşamba günü landirenzo tüp taktırdım ve o günden bugüne kadar her gün istisnasız taktırdığım yere gittim. en son bu çarşamba stop etme olayını halletmişlerdi ama gaz yememe devaam ediyordu. bu seferde yakıt şehiriçi 27 ykr oldu cuma günü tekrar gittim yine ayar yaptılar bu gün sabah aracıma bindim yine tam trafiğin ortasında stop etti. pazartesi tekrar gidecem ve anahtarları kendilerine verip ya düzeltip beni arayın ya da sistemi söküp beni arayın. burdaki arkadaşların tavsiyesi üzerine omvl den vaz geçip landirenzoya yöneldim ama çok büyük bir hata yaptığımı anladım.aracımdan soğuttu beni. bu arada geçen cuma lpg taktırdığım yere gitmden önce opel servisine gittim belkide benim aracımda bir sorun vardır diye ama servis lpg li araçlara bakmıyormuş bende özel opel servisine gittim aracı kontrol ettiler bujilerine felan baktılar ve araba da bir sorun yok dediler bencede yoktu ama yinede bir kontrol ettiriyim direk olarak sotunu lpg ye yıkmayım dedim ama malesef sorun lpg de. Birde ne zaman gitsem aracı hemen bilgisayara bağlayıp ayar yapıyorlar ve beni gönderiyorlar bence sistemi bir kontrol etmeleri gerekir belki montajda bir hata var yada herhangi bir parça arılazalı ellerinden gelse kaputu açmadan bilgisayara bağlayıp ayar yapacaklar ya insan bir bakar hata nerede bu araç her gün geliyor neden sorunu çözülmüyor. açıkcası sistem dandik gibi geliyor arkadaşlar ben kolay kolay bir markayı kötülemem ve bunuda yanlış bulurum ama 7-8 sefer arıza veriyorsa ve çözülmüyorsa hata bence ya markada ya da markanın yetki verdiği firma da. canım çok sıkkın bildiğiniz gibi değil




  • Bir arkadaş taktırdığım yeri sormuş; Sakarya da ALEMDAROĞLU LPG de taktırdım.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.