Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozcaa

    Mrb, 2005 opel astra 1.4 classic otomatik aracıma birkaç ay önce landi renzo kit taktırmıştım.

    Yakıt olarak genelde km başına 25 kuruş yakıyor.

    Gaz göstergesi randımanlı çalışmıyor. Takılan firmaya gittiğim normal, hepsinde bu şekilde oluyor dediler.

    Geçenlerde aracı sıkışık trafikte kullanırken freni basıp her durduğumda motorda titreme olup araç söndü. Sonrasında ayar yaptırmaya götürdüm. Ayar yapıldıktan sonra bu sorun ortadan kalktı.

    Fakat sürekli olmasada arada bir yokuş aşağı giderken ayağımı gazdan çektiğimde araç yine sönüyor. Tabi hem yokuş aşağı hem de araç söndüğünde
    direksiyon ve fren sertleştiği için aracın kontrolü zorlaşıyor. Normade aracın söndüğünü hemen farkediyordum fakat bir keresinde farketmemişim viraj
    dönerken zar zor dönebildim. Araç otomatik olduğu için boşa alıp çalıştırması hele de 90-100 ile yokuş aşağı inerken bir hayli zor oluyor.

    Bunun dışında bir diğer sorunda araç ile düz yolda giderken bir anda sistem ötmeye başlıyor. İlk başlarda gaz bittiği için diyordum fakat aracı durdurup söndürüp tekrar çalıştırıyorum araç bir süre benzinde çalıştıktan sonra(normalden biraz daha fazla sürüyor) gaza geçiyor devam ediyor. Normalde gaza geçerken
    benzinde olduğunu gösteren lamba sönüp gaza geçtiğini gösteren lamba yanıyor ve de üst kısımda kalan gaz miktarını gösteriyor. fakat bu ikaz sesi ile benzin ve gazda olduğunu gösteren ışıklar birlikte yanıyor ve ne kadar gaz kaldığını gösteren tüm ışıklar sönüyor.

    Bu durumları taktırdığım yerde anlattım. Sorun gaz ayarı ile ilgili dediler. Ayar yaptılar fakat hiçbirşey değişmedi.

    Ayrıca enjektörlerden gelen ses sorunu oldukça fazla. Arabam lpg ye geçtiğinde dizel motorlu gibi çalşııyor. hatta arabayı bilmeyen birkaç arkadaş dizel olduğunu
    zannetti. Hatta dizel motorların gürültülü çalıştığını bilen bir arkadaşa araba dizele geçti, benim araba hem dizel hem benzinde çalışıyor dedim. eleman inandı.
    Bu derece gürültülü çalışıyor.

    Bu sorunları çözmenin bir yolu var mı? Niye oluyordur? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim

    Eğer simit depo taktırdıysanız dedikleri doğrudur, randımanlı olmaz. Aracınız benzindeyken sorunsuz çalışıyorsa, LPG sisteminizde sorun olduğu kesindir. Büyük ihtimalle ECU sorunlu gibi görünüyor. Ayrıca LPG elektrik sisteminizin de gözden geçirilmesinde fayda var. Siz öncelike ECU arızası, sonra yazılım sorunu üzerinde ısrar edin ve tüm LPG sisteminizi gözden geçirmelerini sağlayın.

    Depo simit depo değil normal depo. zaten onu da öyle bir taktılar ki bagajın yarısı kapandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozcaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozcaa

    Mrb, 2005 opel astra 1.4 classic otomatik aracıma birkaç ay önce landi renzo kit taktırmıştım.

    Yakıt olarak genelde km başına 25 kuruş yakıyor.

    Gaz göstergesi randımanlı çalışmıyor. Takılan firmaya gittiğim normal, hepsinde bu şekilde oluyor dediler.

    Geçenlerde aracı sıkışık trafikte kullanırken freni basıp her durduğumda motorda titreme olup araç söndü. Sonrasında ayar yaptırmaya götürdüm. Ayar yapıldıktan sonra bu sorun ortadan kalktı.

    Fakat sürekli olmasada arada bir yokuş aşağı giderken ayağımı gazdan çektiğimde araç yine sönüyor. Tabi hem yokuş aşağı hem de araç söndüğünde
    direksiyon ve fren sertleştiği için aracın kontrolü zorlaşıyor. Normade aracın söndüğünü hemen farkediyordum fakat bir keresinde farketmemişim viraj
    dönerken zar zor dönebildim. Araç otomatik olduğu için boşa alıp çalıştırması hele de 90-100 ile yokuş aşağı inerken bir hayli zor oluyor.

    Bunun dışında bir diğer sorunda araç ile düz yolda giderken bir anda sistem ötmeye başlıyor. İlk başlarda gaz bittiği için diyordum fakat aracı durdurup söndürüp tekrar çalıştırıyorum araç bir süre benzinde çalıştıktan sonra(normalden biraz daha fazla sürüyor) gaza geçiyor devam ediyor. Normalde gaza geçerken
    benzinde olduğunu gösteren lamba sönüp gaza geçtiğini gösteren lamba yanıyor ve de üst kısımda kalan gaz miktarını gösteriyor. fakat bu ikaz sesi ile benzin ve gazda olduğunu gösteren ışıklar birlikte yanıyor ve ne kadar gaz kaldığını gösteren tüm ışıklar sönüyor.

    Bu durumları taktırdığım yerde anlattım. Sorun gaz ayarı ile ilgili dediler. Ayar yaptılar fakat hiçbirşey değişmedi.

    Ayrıca enjektörlerden gelen ses sorunu oldukça fazla. Arabam lpg ye geçtiğinde dizel motorlu gibi çalşııyor. hatta arabayı bilmeyen birkaç arkadaş dizel olduğunu
    zannetti. Hatta dizel motorların gürültülü çalıştığını bilen bir arkadaşa araba dizele geçti, benim araba hem dizel hem benzinde çalışıyor dedim. eleman inandı.
    Bu derece gürültülü çalışıyor.

    Bu sorunları çözmenin bir yolu var mı? Niye oluyordur? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim

    Eğer simit depo taktırdıysanız dedikleri doğrudur, randımanlı olmaz. Aracınız benzindeyken sorunsuz çalışıyorsa, LPG sisteminizde sorun olduğu kesindir. Büyük ihtimalle ECU sorunlu gibi görünüyor. Ayrıca LPG elektrik sisteminizin de gözden geçirilmesinde fayda var. Siz öncelike ECU arızası, sonra yazılım sorunu üzerinde ısrar edin ve tüm LPG sisteminizi gözden geçirmelerini sağlayın.

    Depo simit depo değil normal depo. zaten onu da öyle bir taktılar ki bagajın yarısı kapandı.

    Normal depo ise o zaman şamandıranın ayarlanması gerekiyor. Benim aracımda şamandıra göstergesi ile ışıklı gösterge birebir aynı gösteriyor. Ama geçenlerde gaz almaya gittim, pompa çalışıyor güya gaz dolduruyordu. Depomun şamandırasından da dolma sesine benzer bir ses geliyordu. 20 TL lik dolunca durdu, pompacı bana tamam dedi ben ise deponun tamamen boş olduğunu en az 60 TL alması gerektiğini söyledim ve depo üzerindeki göstergeye baktığımda hiç dolmamş olduğunu söyledim. Pompacı makineye birşeyler yaptı, içeriye gitti vs. uğraştı falan en sonunda tamam dedi geldi ve tekrar doldurmaya başladı, bu sefer depo tam doldu ama ışıklı gösterge full göstermesine rağmen, şamandıra üzerindeki göstergeye göre depoya daha en az 5 litre gaz doldurulabilir gösteriyordu. Sürekli aynı yerden aldığımdan önceden full dolduğunda şamadıra göstergesi ve ışıklı gösterge de full dolu gösterirdi. Yani pompacılar şamandıra ayarını bozabiliyorlar.




  • KİT TAKILALI 2.DEPOYU BİTİRMEK ÜZEREYİM. AMA İLK DEPO BİTİNCEYE KADAR (40LT LİK) NERDEYSE 30-40 TL LİKTE BENZİN HARCADI? BU ÇOK DEĞİLMİ? BU DEPO İLE 350KM YOL YAPTIM ŞEHİR İÇİNDE...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    KİT TAKILALI 2.DEPOYU BİTİRMEK ÜZEREYİM. AMA İLK DEPO BİTİNCEYE KADAR (40LT LİK) NERDEYSE 30-40 TL LİKTE BENZİN HARCADI? BU ÇOK DEĞİLMİ? BU DEPO İLE 350KM YOL YAPTIM ŞEHİR İÇİNDE...

    Eğer kısa mesafe veya çok stop etmeli kullanımınız varsa normaldir. Çünkü ilk çalışma daima benzinle oluyor ve motor ısınıp 1100 devirden yukarı çalışmaya devam edince gaza geçiyor. Yani ne kadar stop edip tekrar marşa basarsanız o kadar benzin tüketiminiz artar. Ayrıca kısa mesafe kullanıyorsanız (3-5 km) soğuk havaları da dikkate alırsak o kadar benzin tüketimi gayet normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    KİT TAKILALI 2.DEPOYU BİTİRMEK ÜZEREYİM. AMA İLK DEPO BİTİNCEYE KADAR (40LT LİK) NERDEYSE 30-40 TL LİKTE BENZİN HARCADI? BU ÇOK DEĞİLMİ? BU DEPO İLE 350KM YOL YAPTIM ŞEHİR İÇİNDE...

    Eğer kısa mesafe veya çok stop etmeli kullanımınız varsa normaldir. Çünkü ilk çalışma daima benzinle oluyor ve motor ısınıp 1100 devirden yukarı çalışmaya devam edince gaza geçiyor. Yani ne kadar stop edip tekrar marşa basarsanız o kadar benzin tüketiminiz artar. Ayrıca kısa mesafe kullanıyorsanız (3-5 km) soğuk havaları da dikkate alırsak o kadar benzin tüketimi gayet normaldir.

    ÖNCEKİ ARABAMDA BRC VARDI. EĞER ARACIN MOTORU SICAKSA ÇALIŞINCA HEMEN TÜPE GEÇİYORDU. BUNDA BAYAA SONRA GEÇİYOR. BUNU KISALTMAK MÜMKÜNMÜ? MOTOR SICAKKEN BİLE ROLANTİDE BEKLERKEN HALA BENZİNDE ÇALIŞIYOR,ARA GAZI VERİP TÜPE ALIYORUM MALESEF:((




  • güncel kalsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    KİT TAKILALI 2.DEPOYU BİTİRMEK ÜZEREYİM. AMA İLK DEPO BİTİNCEYE KADAR (40LT LİK) NERDEYSE 30-40 TL LİKTE BENZİN HARCADI? BU ÇOK DEĞİLMİ? BU DEPO İLE 350KM YOL YAPTIM ŞEHİR İÇİNDE...

    Eğer kısa mesafe veya çok stop etmeli kullanımınız varsa normaldir. Çünkü ilk çalışma daima benzinle oluyor ve motor ısınıp 1100 devirden yukarı çalışmaya devam edince gaza geçiyor. Yani ne kadar stop edip tekrar marşa basarsanız o kadar benzin tüketiminiz artar. Ayrıca kısa mesafe kullanıyorsanız (3-5 km) soğuk havaları da dikkate alırsak o kadar benzin tüketimi gayet normaldir.

    ÖNCEKİ ARABAMDA BRC VARDI. EĞER ARACIN MOTORU SICAKSA ÇALIŞINCA HEMEN TÜPE GEÇİYORDU. BUNDA BAYAA SONRA GEÇİYOR. BUNU KISALTMAK MÜMKÜNMÜ? MOTOR SICAKKEN BİLE ROLANTİDE BEKLERKEN HALA BENZİNDE ÇALIŞIYOR,ARA GAZI VERİP TÜPE ALIYORUM MALESEF:((


    ECU yazılımının yeniden ayarlanması ile olabilir diye düşünüyorum. LPG servisinize sormanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    Slm 96 model 2.0 motor full grup peugeot 406 aracımda KME sıralı kit var yazılımda full grup seçeneği var. Arıza lambası yanmıyor, Lpg kalibrasyonu çok iyi yapıldı. 10000 km dir kullanıyorum memnunum Fakat bir sorunum var. Araç genelde belli bir hızın üstünde vitesteyken ve gaza basılı değil durumda ilerlerken (cut off da sanırım) Zaman zaman 5 -10 saniye süreyle benzine geçiyor (uyarı sinyali vermiyor ışık yanıp sönüyor)
    Sinyali önce bobinden aldık sorun düzelmedi daha sonra devir saatinden aldık yine düzelmedi. Sorun sizce ne olabilir.
    Bir de bosh enjektörleri KME kitle kullanabilirmiyim. Teşekkürler

    LPG ısı sensöründen olabilir.

    Lpg geçiş ısısında sorun yok. Bu olayı özellikle cut off da yapması ısı sensörünü aklıma getirmiyor. Teşekkürler

    Sanırım yazılımsal bir sorun var. Ya da gaz basıncını ayarlayan regülatör arızalı olabilir. Cut off durumunda araç kendi hızıyla ilerlediğinden ilave bir gaz verilme durumu olmuyor ve tabiri caizse rölantide gidiyor, bu durumda da regülatör motora gitmesi gereken miktarda gaz basıncını tam ayarlayamadığından gazı kesiyor gibi. ECU dan yazılımda benzin kullanımının açık veya kapalı olduğunu kontrol ettirin. Açıksa kapatsınlar büyük ihtimalle de düzelecek gibi geliyor.

    Cut off durumunda yakıt akışı ( lpg de de benzin de de ) kesilmesi gerekmiyormu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    Slm 96 model 2.0 motor full grup peugeot 406 aracımda KME sıralı kit var yazılımda full grup seçeneği var. Arıza lambası yanmıyor, Lpg kalibrasyonu çok iyi yapıldı. 10000 km dir kullanıyorum memnunum Fakat bir sorunum var. Araç genelde belli bir hızın üstünde vitesteyken ve gaza basılı değil durumda ilerlerken (cut off da sanırım) Zaman zaman 5 -10 saniye süreyle benzine geçiyor (uyarı sinyali vermiyor ışık yanıp sönüyor)
    Sinyali önce bobinden aldık sorun düzelmedi daha sonra devir saatinden aldık yine düzelmedi. Sorun sizce ne olabilir.
    Bir de bosh enjektörleri KME kitle kullanabilirmiyim. Teşekkürler

    LPG ısı sensöründen olabilir.

    Lpg geçiş ısısında sorun yok. Bu olayı özellikle cut off da yapması ısı sensörünü aklıma getirmiyor. Teşekkürler

    Sanırım yazılımsal bir sorun var. Ya da gaz basıncını ayarlayan regülatör arızalı olabilir. Cut off durumunda araç kendi hızıyla ilerlediğinden ilave bir gaz verilme durumu olmuyor ve tabiri caizse rölantide gidiyor, bu durumda da regülatör motora gitmesi gereken miktarda gaz basıncını tam ayarlayamadığından gazı kesiyor gibi. ECU dan yazılımda benzin kullanımının açık veya kapalı olduğunu kontrol ettirin. Açıksa kapatsınlar büyük ihtimalle de düzelecek gibi geliyor.

    Cut off durumunda yakıt akışı ( lpg de de benzin de de ) kesilmesi gerekmiyormu ?

    Gaz ve benzin kesilirse araç stop eder. Aracınız stop ediyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    Slm 96 model 2.0 motor full grup peugeot 406 aracımda KME sıralı kit var yazılımda full grup seçeneği var. Arıza lambası yanmıyor, Lpg kalibrasyonu çok iyi yapıldı. 10000 km dir kullanıyorum memnunum Fakat bir sorunum var. Araç genelde belli bir hızın üstünde vitesteyken ve gaza basılı değil durumda ilerlerken (cut off da sanırım) Zaman zaman 5 -10 saniye süreyle benzine geçiyor (uyarı sinyali vermiyor ışık yanıp sönüyor)
    Sinyali önce bobinden aldık sorun düzelmedi daha sonra devir saatinden aldık yine düzelmedi. Sorun sizce ne olabilir.
    Bir de bosh enjektörleri KME kitle kullanabilirmiyim. Teşekkürler

    LPG ısı sensöründen olabilir.

    Lpg geçiş ısısında sorun yok. Bu olayı özellikle cut off da yapması ısı sensörünü aklıma getirmiyor. Teşekkürler

    Sanırım yazılımsal bir sorun var. Ya da gaz basıncını ayarlayan regülatör arızalı olabilir. Cut off durumunda araç kendi hızıyla ilerlediğinden ilave bir gaz verilme durumu olmuyor ve tabiri caizse rölantide gidiyor, bu durumda da regülatör motora gitmesi gereken miktarda gaz basıncını tam ayarlayamadığından gazı kesiyor gibi. ECU dan yazılımda benzin kullanımının açık veya kapalı olduğunu kontrol ettirin. Açıksa kapatsınlar büyük ihtimalle de düzelecek gibi geliyor.

    Cut off durumunda yakıt akışı ( lpg de de benzin de de ) kesilmesi gerekmiyormu ?

    Gaz ve benzin kesilirse araç stop eder. Aracınız stop ediyor mu?

    Cutoff durumunda yakıt tamamen kesilir (adı üstünde) Araç viteste ilerlerken ( 1800 2000 devirin altına inmediği sürece yakıt akışı tamamen kesilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    Slm 96 model 2.0 motor full grup peugeot 406 aracımda KME sıralı kit var yazılımda full grup seçeneği var. Arıza lambası yanmıyor, Lpg kalibrasyonu çok iyi yapıldı. 10000 km dir kullanıyorum memnunum Fakat bir sorunum var. Araç genelde belli bir hızın üstünde vitesteyken ve gaza basılı değil durumda ilerlerken (cut off da sanırım) Zaman zaman 5 -10 saniye süreyle benzine geçiyor (uyarı sinyali vermiyor ışık yanıp sönüyor)
    Sinyali önce bobinden aldık sorun düzelmedi daha sonra devir saatinden aldık yine düzelmedi. Sorun sizce ne olabilir.
    Bir de bosh enjektörleri KME kitle kullanabilirmiyim. Teşekkürler

    LPG ısı sensöründen olabilir.

    Lpg geçiş ısısında sorun yok. Bu olayı özellikle cut off da yapması ısı sensörünü aklıma getirmiyor. Teşekkürler

    Sanırım yazılımsal bir sorun var. Ya da gaz basıncını ayarlayan regülatör arızalı olabilir. Cut off durumunda araç kendi hızıyla ilerlediğinden ilave bir gaz verilme durumu olmuyor ve tabiri caizse rölantide gidiyor, bu durumda da regülatör motora gitmesi gereken miktarda gaz basıncını tam ayarlayamadığından gazı kesiyor gibi. ECU dan yazılımda benzin kullanımının açık veya kapalı olduğunu kontrol ettirin. Açıksa kapatsınlar büyük ihtimalle de düzelecek gibi geliyor.

    Cut off durumunda yakıt akışı ( lpg de de benzin de de ) kesilmesi gerekmiyormu ?

    Gaz ve benzin kesilirse araç stop eder. Aracınız stop ediyor mu?

    Cutoff durumunda yakıt tamamen kesilir (adı üstünde) Araç viteste ilerlerken ( 1800 2000 devirin altına inmediği sürece yakıt akışı tamamen kesilir

    Bakın size basitçe söyledim. Cut off özelliği devreye girince aracınız stop ediyor mu? Ben cevaplayayım etmiyor. Eeeee stop etmeyen araç neyle çalışacak? Ya benzinle ya da gazla. Ama yakıt tüketimi sıfıra yakın olduğundan araç göstergesinde tüketimi 0 olarak gösterir. Bu 0 yakıtla gidiyoruz anlamına gelmez.




  • Araca yakıt gitmiyorken araç ilerlemeye devam eder. Çalışmayan bir otomobil yokuş aşağı viteste gidemezmi sizce ? Yada hızını almışken giderek yavaşlayarak........ (motor kompresyonuyla)
    1800 devir civarlarına kadar yakıt akışı kesilir. Sizin bahsettiğiniz eski karbüratörlü araçlar için geçerli. Cut off da motora giden yakıt tamamen kesilir (karbüratörlülerde kesilmez) Bu arada sorunumla ilgili yardımlarınız için teşekkürler
  • Aracın elektrik sistemi şarj dinamosu vs aynen çalışmaktadır motorda çalışmaktadır Fakat yakıtla değil aracın kinetik enerjisiyle çalışmaktadır. Motorun hareketine devam edebilmesi yakıt olmadanda mümkündür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayınabim -- 13 Kasım 2011; 14:20:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayınabim

    Araca yakıt gitmiyorken araç ilerlemeye devam eder. Çalışmayan bir otomobil yokuş aşağı viteste gidemezmi sizce ? Yada hızını almışken giderek yavaşlayarak........ (motor kompresyonuyla)
    1800 devir civarlarına kadar yakıt akışı kesilir. Sizin bahsettiğiniz eski karbüratörlü araçlar için geçerli. Cut off da motora giden yakıt tamamen kesilir (karbüratörlülerde kesilmez) Bu arada sorunumla ilgili yardımlarınız için teşekkürler

    Yokuş aşağı viteste veya boşta her araç elbette gider. Ancak şunu unutmayın ki, motorun normal çalışma sesi geliyorsa mutlaka tüketim vardır. Cut off özelliği sadece gereksiz yere aracın devir durumuna göre tüketilen yakıtı azaltmaktır. Yani 2000 devirle aşağıya indiyorsanız ve cut off özelliği devreye girmişse 2000 devirde tüketilen yakıtı tüketmez, 700 devir civarı rölanti yakıtını tüketirsiniz. Neyse, bence bu cut off özelliği ile "0" tüketim aldatmacadan ibaret. "0" a yakın tüketim kulağa daha hoş ve inandırıcı geliyor.




  • Araç viteste ilerlerken ayağınızı gazdan çekin daha sonra kontağı kapatın aynı motor sesini duyarsınız. Rolantideki yakıt tüketiminin olmaması için cutoff teknolojisi vardır ve basit bir teknolojidir. (cut off anlamı kesmek demektir zaten)
    Rolantideki tüketimden çok daha az bir tüketim (örneğin 100km/ 0.1-0.2 lt) tüketim olabilirmi onu iddia etmeyeyim ama asla rölantideki tüketim yok. Cut off un insanları kandırmak için uydurulmuş olduğunu düşünmüyorum. (Bu teknoloji Türkiyede üretilse inandırıcı olmayabilirdi) Çünkü basit ve kolay anlaşılabilir bir sistem. Cut off (yakıt kesme) durumunda enjektörler çalışmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayınabim -- 13 Kasım 2011; 15:09:07 >
  • arkadaşlar merhabalar . 2005 mondeo 2.0 otomatik vites araçta landirenzo marka lpg takılı . sanırım her sıralı sistem lpg kitlerinde olduğu gibi bu markadada enjektörlerden gelen ses var. bu ses kesilebilir mi ? kesilirse araca zarar verecek bir durum oluşabilir mi ? ya da normal olan o mudur araca zarar verir mi ?
  • Yazıklar olsun!...

    Bir sehirde landirenzo taktırdım yazın... Ardından görev yeri olan başka bir şehre geldim, araba tekliyordu, yazılımı güncellediler, enjeksiyonları değiştirdiler biraz geçti gibiydi ama tam anlamıyla geçmedi ozellikle düşük viteslerde araba çok sarsıyor ayağı gazdan çekince...

    Neyse bi gün, lpg bitti uyarısı geldi gittim depoyu doldurdum, depo dolduktan sonra 1-2 km sonra lpgye gecince yine bitti uyarısı gelmeye başladı...Görev yerimdeki sanayiye gittim, şamandıra fema marka dediler, kaça şu fiyata biz o fiyata landirenzo şamandıra takıyoruz dediler... Bundan dolayı haftasonu, taktırdıgım şehre gittim, evet dediler landirenzo takmadık çünkü ondan çok şikayet geliyor; hemen lpg doldururken emiyet sistemine geçtigi için depo istenilen yüzdede dolmuyor ve ülkemizde 8 bar basıyormuş çoğu lpg istasyonu avrupa da 4 barmış bu yüzden landirenzo takmadıklarını bilimsel gibi açıkladı...

    Kime neye nasıl güveneceğiz, landirenzo

    iyi bi marka olabilir ama neden bu kadar bilgi kirliliği varrrrrrrrrr??? Herkes kendince haklı tüketecinin ise madur aklı....

    Cevap Yaz Cevap: Landi Renzo lpg kiti ku

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsndynasty

    arkadaşlar merhabalar . 2005 mondeo 2.0 otomatik vites araçta landirenzo marka lpg takılı . sanırım her sıralı sistem lpg kitlerinde olduğu gibi bu markadada enjektörlerden gelen ses var. bu ses kesilebilir mi ? kesilirse araca zarar verecek bir durum oluşabilir mi ? ya da normal olan o mudur araca zarar verir mi ?

    Enjektörleri yanmaz keçe ile sardırırsanız ses kesilir. 30-50 TL arası ücret ödersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_mex

    Yazıklar olsun!...

    Bir sehirde landirenzo taktırdım yazın... Ardından görev yeri olan başka bir şehre geldim, araba tekliyordu, yazılımı güncellediler, enjeksiyonları değiştirdiler biraz geçti gibiydi ama tam anlamıyla geçmedi ozellikle düşük viteslerde araba çok sarsıyor ayağı gazdan çekince...

    Neyse bi gün, lpg bitti uyarısı geldi gittim depoyu doldurdum, depo dolduktan sonra 1-2 km sonra lpgye gecince yine bitti uyarısı gelmeye başladı...Görev yerimdeki sanayiye gittim, şamandıra fema marka dediler, kaça şu fiyata biz o fiyata landirenzo şamandıra takıyoruz dediler... Bundan dolayı haftasonu, taktırdıgım şehre gittim, evet dediler landirenzo takmadık çünkü ondan çok şikayet geliyor; hemen lpg doldururken emiyet sistemine geçtigi için depo istenilen yüzdede dolmuyor ve ülkemizde 8 bar basıyormuş çoğu lpg istasyonu avrupa da 4 barmış bu yüzden landirenzo takmadıklarını bilimsel gibi açıkladı...

    Kime neye nasıl güveneceğiz, landirenzo

    iyi bi marka olabilir ama neden bu kadar bilgi kirliliği varrrrrrrrrr??? Herkes kendince haklı tüketecinin ise madur aklı....

    Cevap Yaz Cevap: Landi Renzo lpg kiti ku

    İşinin erbabı olmaynca herkes yaptığı işe bilimsel(!) bir açıklama getirerek para kazanma peşinde olmuş. Benim aracımda depo hariç ( o da yerli olsun artık) tüm parçalar orijinal Landirenzo ve bugüne kadar 1 defa LPG filtresi değişti o da 10.000 km dolduğu için, geçenlerde de sanırım LPG den gelen pislik regülatörde sorun oluşturdu, gittim hemen düzelttiler para da almadılar. Yani işinin ehli kişilerle muhatap olmak gerekiyor.




  • bilgi için teşekkürler ..
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.