Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetgenco


    sn: Coşkun İsmail Forumdan aldığım yorumlar ve sizin tavsiyeniz üzerine bu hafta Landi Renzo omegas kitini takdırdm.

    1. Takılan Ecu üzerinde Landi Renzo Omegas plus yazıyor. (kare şeklinde yaklaşık 15X15 cm ebatında)

    2. Filtre üzerinde Med yazıyor

    3. Enjektörler siyah renk üzerinde Boch yazıyor.

    4. Beyin üzerinde Landi Renzo yazıyor.


    Taktırdığım yer landi renzonun bölge bayiliğini yapan bir bayi, işçiliğinden ve personelinden çok memnunun ama parçaların farklı marka ve modelde olması kafamı karıştırdı. Omagas kitinin parçalarını bilmediğimden soruyorum.

    Takılan parçalar omegas kitinin parçalarımı yoksa omegas plus parçalarımı? acaba omegas diye karışık olarak omegas plus mı takıldı.

    Yakıt olarak uzun yolda 100 km.' de 13 lt. yakıyor. yani 300 krş. lpg:2.33 Tl.den yardımcı olursanız memnun olurum. tşk.








    Parçaların markaları normal, sorun yok. Sizin aracınızın Kw yüksekti siz mecburen omegas plus taktırmanız gerekiyordu diye hatırlıyorum. Uzun yolda çok fazla yakmışsınız. Ben imzamdaki otomatik araçla 90-100 km arası hızda ful bagaj ve yolcuyla 7,5 lt. yakıyorum. Ecu ayarlarını yapamamışlar veya siz Allah ne verdiyse bastınız, klimayı da açtınız
    İşin şakası bir yana ustanıza gidip ayarlarını tekrar gözden geçirtin ve omegas mı omagas plus mu taktığını teyit ettirin. Sizin araca plus olanı takmaları gerekiyor çünkü.




  • Aracım 115 HP Focus, anlaşmamıza göre takılacak kit iyisi olarak bildiğimiz omagas olacaktı. ama takılan parçalar yukarıda yazdığım gibidir. sanki ikisinin karışımı olmuş enjektörler omegas, ecu omegas plus, olmuş. Bu kitlerin parçaları birbirine uyum sağlar mı?

    Hız limitine gelince onda haklısınız hem allah ne verdiyse bastım hemde klima açıktı. tşk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetgenco

    Aracım 115 HP Focus, anlaşmamıza göre takılacak kit iyisi olarak bildiğimiz omagas olacaktı. ama takılan parçalar yukarıda yazdığım gibidir. sanki ikisinin karışımı olmuş enjektörler omegas, ecu omegas plus, olmuş. Bu kitlerin parçaları birbirine uyum sağlar mı?

    Hız limitine gelince onda haklısınız hem allah ne verdiyse bastım hemde klima açıktı. tşk


    ECU, plus ise sorun yok. Çünkü enjektörler sizin aracın ihtiyacına cevap verebilecek kapasitede. En önemli parça ECU. enjektörler de önemli ama 115 HP için yeterli. Hepsi birbiriyle uyumludur, dert etmeyin. Sadece ustanıza enjektörlerin plus olmadığını hatırlatın bi baksın. Belki çok yüksek devirlerde kapasitesinden dolayı sorun çıkarabilir. Uzun yolda 2500 devirde ve 90 km hızda kullanarak en az yakıt tüketimini öğrenirseniz LPG ayarlarının ne kadar düzgün yapıldığını da anlarız. Belki tekrar ayara gitmek zorunda kalabilirsiniz.
    Bu arada bu pazar günü Ankara İstanbul otoyolunda aracımı ve LPG sistemimi denemek için bastım da bastım. 180 İ gördüm ve korktum valla Çünkü araçta çocuklarım kardeşim ve ben toplam 5 kişiydik. Ne olur ne olmaz diye hızımı kestim ama mutlu bir şekilde. Çünkü biraz daha korkmadan dayanabilseydim rahatlıkla 200 ü görecektim. Ayrıca bagaj da doluydu. Aracın ağırlığı en az 1600 kg civarıydı. 180 Km hızda devir 5000 i geçmişti. Bir daha kesinlikle denemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 1 Ağustos 2011; 22:09:24 >




  • Acaba ben yanlışmı anladım. omegas kiti 1700 tl iken omegas plus 1400 tl civarında

    Bundan anladığım kadarıyla ve bayi nin anlatımına göre omegas kitinin omegas plus tan daha iyi olduğu

    Ancak siz omegas plus üzerinde duruyosunuz ve onu tavsiye ediyosunuz. acaba omegas plus omegastan daha üstün bir kit mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetgenco

    Acaba ben yanlışmı anladım. omegas kiti 1700 tl iken omegas plus 1400 tl civarında

    Bundan anladığım kadarıyla ve bayi nin anlatımına göre omegas kitinin omegas plus tan daha iyi olduğu

    Ancak siz omegas plus üzerinde duruyosunuz ve onu tavsiye ediyosunuz. acaba omegas plus omegastan daha üstün bir kit mi


    Hayır aslında olay şöyle. Omegas plus eski tabirle landirenzo blue kit. Yani ekonomik olan sistem. Omegas ise daha yüksek performanslı ve hacimli motorlar için üretilmiş. Tabi bunların da kendi aralarında 0-75 Kw 75-110 Kw 110-160 Kw şeklinde çeşitleri var. Bir de silindir sayılarına göre değişkenlik gösteriyorlar. Söz konusu araca Omegas plus 75-110 Kw olanından takılması gerekiyordu ben bunu anlatmaya çalışmıştım aslında. Zira araç 115 Hp ve 75 Kw dan yüksek. Enjektörlerin kontrolünü de 0-75 Kw olanlar için takılmış olabileceğini düşünerek söylemiştim. Sanırım şimdi biraz daha anlaşılır olmuştur.




  • Evet şimdi daha iyi anladım. ancak takılan kitin kaç kw olduğu hakkında o kadar teknik bilgisini bilmiyrum. ama şimdilik yakıtından çok memnun oldum uzun yolda denedim izine giderken yolda iki defa fulledim ve bitene kadar devam ettim. ikisindede 33 lt aldı. 33 lt ye 420 km yol yaptı. hız olarak 110-120 arası gittim. sanırım iyi bir oran olsa gerek.

    Ayrıca ilginize çok teşekür ederim.
  • 94 model lada arabam da atiker tüp vardı hiç randıman vermedi fabrikası konyada kaç defa gittim baştan savdılar 2 yıl garantisi vardı garanti bitimine 3 ay kala fabrika sahibi m.ali atiker bir daha gelme dedi 2 yıl garantiye rağmen malının arkasında durmuyor yani garantisi boşuna ayrıca 1996 model ford escort sitation vagon sıralı sistem arabama yine atiker taktırdim ama tek nokta enjeksiyonlu taktırmıştım 6 ay gitmedi belki sıralı sisteme tek nokta enjeksiyonlu taktırdığım için olabilir ama beyni değiştirerek lovato beyin taktırdım lovatoda hiç sorun yaşamadım şimdi yine arabamı değiştirip opel corsa 2004 aldım 1.4 motor enjoyy ama atiker taktırmayacağım
  • 94 model lada arabam da atiker tüp vardı hiç randıman vermedi fabrikası konyada kaç defa gittim baştan savdılar 2 yıl garantisi vardı garanti bitimine 3 ay kala fabrika sahibi m.ali atiker bir daha gelme dedi 2 yıl garantiye rağmen malının arkasında durmuyor yani garantisi boşuna ayrıca 1996 model ford escort sitation vagon sıralı sistem arabama yine atiker taktırdim ama tek nokta enjeksiyonlu taktırmıştım 6 ay gitmedi belki sıralı sisteme tek nokta enjeksiyonlu taktırdığım için olabilir ama beyni değiştirerek lovato beyin taktırdım lovatoda hiç sorun yaşamadım şimdi yine arabamı değiştirip opel corsa 2004 aldım 1.4 motor enjoyy ama atiker taktırmayacağım
  • Merhaba ,

    Türkiye'deki ilk Landi Renza kullancıılarından biriyim sanırım. Daha doğrusu İzmir'de ilk Landi Renzo Kullanıcıyım sanırım ,

    Kaptan OTAGAZ'da taktırmıştım. Yıl yanlış hatırlamıyorsam 2005 yada 2006 'ydı.

    O gün bugündür kullanıyorum şu anda arabam 145.000 Km 'de taktırdığım zaman 40.000 lerdeydi. 100.000 KM aşmışım LPG Kitimle,

    Ve bu zamana kadar normal bakımdır ıvır zıvırdır hariç bir kere sibop değişimidir nedir , Tanktan gaz alan motoro ileten bir parçaydı onu değiştirdim ,

    Başka da bir yüklü masraf çıkarmadı. Tabi 6 sene geçmiş üzerinden en son gösterdiğimde Enjektörlerini değiştirsen iyi olur dediler. Doğaldır.. Hala aynı enjektörleri kullanıyorum , etrafımda duymuyor değiliz ,

    Bir çok markada enjektörler yılda bir bilemedin 2 senede bir değiştiriyorlar. Bakımları masraflı oluyor ve performans olarak da bir çok eksikleri oluyor

    Ben 8000 Devir gibi uçuuk rakamlar belirtemem ama Chevrolet Lacetti aracımın ekran ibresi 220 gösteriyor ve ben düz yolda 190 seviyelerini gördüm LPG de iken buda ortalama 6500 devir civarı sanırım.

    Bende merak ettiğiniz soruları bir sürücü olarak cevaplandırabilirim ,

    Şu anda yakıt gideri ortalama 25 Kuruştur. Depo yaklaşık 100 TL doluyor ve 400 KM yakın gidiyor.

    Not : Test ettim bir çok kere , 20 - 40 liralık LPG dolumları her zaman km düşürüyor , Tankı tam doldurma bu zamana kadar bana her Depoda yaklaşık 40 -50 KM avantaj sağlamıştır.




  • S.a.

    Dostum ilk olarak net bildiğim bir konuyu açıklamak isterim. öyle sıralı otogaz konusunda çok fazla bir bilgiye sahip değilim lakin benim çok samimi olduğum bir dostum brc firmasında çalışmakta bostancıda, dediğin doğru bir çok malzeme herkezin kullandığıyla aynı sadece dönüşüm kiti farklılaşıyormuş ve brc bunu ciddi anlamda italyadan getirtmekte buna şahit oldum, bende 2011 fiesta var ve ben 160 170 gibi bir süratte 5000 deviri görüyorum buda gaz için oldukça başarılı olur, landi takılı bir arac 8000 deviri görebilmesi için çok iyi hız yapması lazım. yani ok yaygın olmayan landi taktırana kadar brc taktırmak daha mantıklı gibi geliyor, en azından önemli parçalarının italyan olduğunu biliyorum.
  • arkadaşlar 1.5 senedir landi renzo omegas kullanıyorum. ankarada opis iskitlerde taktırdım.
    hiç sorun yaşamadım bugune kadar. çok memnunum.
    bu arada alışma dönemi falan die bişey yok. zamanla performansın artacağı falan hikaye. eğer bir aracın nasıl üretildiği ile ilgili
    bir belgesel izlerseniz, eski yorumların artık gerçekçi olmadığını rahatça görürsünüz.
  • merhabalar,aracımda landi renzo var ve enjektörler birbirine vuruyo,çıkan ses rahatsız edici,benzine geçince haliyle kesiliyo,bu değişebilir mi?maliyeti nedir?bir de arabadan zaman zaman gaz kokusu geliyo,bakımları yeni yapıldı,sorun oldugunu sanmıyorum,sızma gibi,başka ne olabilir?ilgilenenlere şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prevailingboy

    merhabalar,aracımda landi renzo var ve enjektörler birbirine vuruyo,çıkan ses rahatsız edici,benzine geçince haliyle kesiliyo,bu değişebilir mi?maliyeti nedir?bir de arabadan zaman zaman gaz kokusu geliyo,bakımları yeni yapıldı,sorun oldugunu sanmıyorum,sızma gibi,başka ne olabilir?ilgilenenlere şimdiden teşekkürler

    Enjektörlerin birbirine vurduğunu nasıl anladın ki? Enjektörler sabit bir ray üzerindedir ve hepsi diğerinden bağımsızdır. Ayrıca her enjektörün içinde gazın bağlı olduğu silindire gitmesini sağlamak için açılıp kapanan sistem vardır. Sizin rahatsız olduğunuz ses enjektörlerin çalışma sesidir ki Landirenzo'da bu ses meşhurdur. Bu sesi sadece araç park halinde ve rölantideyken ve camlar açık sessiz bir ortamda duyabilirsiniz. Hatta tüm bunlara ilaveten kaput açık olunca sesi ancak duyabilen arkadaşlar da duyduk. Yani aracınızın motor izolasyonu zayıf ise sesi biraz fazla duyarsınız. Arada gaz kokusu gelmesi eğer sızıntı yoksa ya, fazla gaza basıyorsunuz ve LPG nin tamamı yanmadan atılıyor, ya da bujileriniz LPG yi tam yakamıyor. Bujilerinizi kontrol ettirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 12 Ekim 2011; 22:47:55 >




  • konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vatanan

    S.a.

    Dostum ilk olarak net bildiğim bir konuyu açıklamak isterim. öyle sıralı otogaz konusunda çok fazla bir bilgiye sahip değilim lakin benim çok samimi olduğum bir dostum brc firmasında çalışmakta bostancıda, dediğin doğru bir çok malzeme herkezin kullandığıyla aynı sadece dönüşüm kiti farklılaşıyormuş ve brc bunu ciddi anlamda italyadan getirtmekte buna şahit oldum, bende 2011 fiesta var ve ben 160 170 gibi bir süratte 5000 deviri görüyorum buda gaz için oldukça başarılı olur, landi takılı bir arac 8000 deviri görebilmesi için çok iyi hız yapması lazım. yani ok yaygın olmayan landi taktırana kadar brc taktırmak daha mantıklı gibi geliyor, en azından önemli parçalarının italyan olduğunu biliyorum.

    Siz galiba landirenzo yu bilmiyorsunuz. Çünkü BRC yok iken Landirenzo vardı ve tamamına yakın parçaları italyandır. Ayrıca en eski LPG sistemi şirketlerindendir. Benim aracımda Landirenzo var ve ful yolcu ful bagaj ile, üstelik camlar da açıkken 180 e kadar çıktım. Devir 6000 civarına ulaşmıştı ve arabam adeta süzülüyordu. Yani Landirenzo bu, başka bir LPg sistemi değil. Hakkında konuşurken önce bir araştırma yapmak gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 13 Ekim 2011; 21:24:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?

    1.ecotech motorlarla ilgili sorun olduğunu ben de duymuştum. Ama ne kadar doğru bilemiyorum.
    2. Özel motor yağı kullanmaya gerek yoktur.
    3. Bazı araçlarda sübap erimesine kadar sorun oluşturduğu biliniyor.
    4. Bunu hiç duymadım
    5. Ateşleme bobin arızası büyük ihtimalle distribütör veya sinyaj jeneratörünün (hangisi aracınızda var ise) fazla elektrik göndermesinden kaynaklanabilir.




  • arkadaşlar aracım 96 efi escort. yaklaşık 8-9 ay önce landi omegas kit taktırdım. sorun şu ki ilk takdırdığım zamandan bu yana araç lpg de giderken (depo ister full ister yarım olsun) kendiliğinden benzine geçmekte. önceki mesajlarda da belirtildiği gibi tekrar gaza geçmek için sağa çekip kontak kapatıp tekrar açmak gerekiyor. bu da çok can sıkıcı bir durum. bu sorun bazen ilk çalıştırma sonrası 8-10km yol aldıktan sonra bir ya da iki kez bazen de sürekli şekilde yapıyor. montaj yapılan yere 3 kez baktırdım. ancak her defasında yeniden yazılım yüklendiği ve sorunun giderildiği söylendi ama nafile. van da görev yaptığım için aracı götürebileceğim çok fazla alternatifim yok ve değerli fikirlerinize ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ss01

    arkadaşlar aracım 96 efi escort. yaklaşık 8-9 ay önce landi omegas kit taktırdım. sorun şu ki ilk takdırdığım zamandan bu yana araç lpg de giderken (depo ister full ister yarım olsun) kendiliğinden benzine geçmekte. önceki mesajlarda da belirtildiği gibi tekrar gaza geçmek için sağa çekip kontak kapatıp tekrar açmak gerekiyor. bu da çok can sıkıcı bir durum. bu sorun bazen ilk çalıştırma sonrası 8-10km yol aldıktan sonra bir ya da iki kez bazen de sürekli şekilde yapıyor. montaj yapılan yere 3 kez baktırdım. ancak her defasında yeniden yazılım yüklendiği ve sorunun giderildiği söylendi ama nafile. van da görev yaptığım için aracı götürebileceğim çok fazla alternatifim yok ve değerli fikirlerinize ihtiyacım var.

    Regülatörün, şamandıranın, filtrenin, enjektörlerin, hasılı kelam tüm sistemin tek tek kontrolü gerekiyor. Benzine geçerken LPG bitti sesli uyarısı yapıyorsa regülatör, filtre gibi kısımlarda sorun var demektir. Sesli uyarı yapmıyorsa yazılımsal bir sorun üzerinde inceleme yapmak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?

    1.ecotech motorlarla ilgili sorun olduğunu ben de duymuştum. Ama ne kadar doğru bilemiyorum.
    2. Özel motor yağı kullanmaya gerek yoktur.
    3. Bazı araçlarda sübap erimesine kadar sorun oluşturduğu biliniyor.
    4. Bunu hiç duymadım
    5. Ateşleme bobin arızası büyük ihtimalle distribütör veya sinyaj jeneratörünün (hangisi aracınızda var ise) fazla elektrik göndermesinden kaynaklanabilir.

    opeldeki 115lik motor 105liklerin az yakısn diye hafif alaşımlı parça kullanılmasından kaynaklanıyormuş.
    bu linkteki bayiyi arayıp neden taktınız yağlama sistemini diye sorunca "abi parçalar yıpranmasın,az yaksın" diye gayet kalfa-çırak vari bir atmasyon cevap aldım.

    http://www.lpghaber.com/montaj-galerisi/cag-lpg-opel-insignia-16-180hp-turbo-landirenzo-elektronik-yaglama-sistemi-20642/4




  • 2007 model honda civic dream marka aracıma acilen lpg taktırmak istiyorum. forumlarda araştırma yaparken landi renzo marka lpg yi duydum. yetkili montajcı ile telefonda görüştüm 1450 tl ye aracıma takabileceğini söyledi. fiyat olarak brc ve telefex den daha uygun. ama performansı nasıldır bilemiyorum. burdaki mesajlardan okuduğum kadarı ile güzel bir ürünn. trabzondayım ve burda honda servisinde bu marka lpg yi takmıyorlar. servis dışında montaj yaptırısam bir sıkıntı olurmu?
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.