Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
768
Cevap
7
Favori
169.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sıralı sistem de 1 numara tartışmasız LANDİ RENZO.farkı sizde görün
    tüm markaların çalışma sistemleri aynıdır.hatta kullandıkları malzemeler ve programlarıda aynıdır.dolayısıyle ister lavato ister brc ister zavoli ister tartarini vs... ne taktırırsanız taktırın sonuç fazla değişmeyecektir.çünki biraz öncede söylediğim gibi aynı malzemeleri kullanıyorlar farkları etiketleri.tüm markalar genel olarak 2 tip enjektör kullanır bunlar matrix vede valtek tip enjektördür.matrix enjektör sigara paketi ebatında bir bütün halindedir.valtek tipler ise 4 ayrı bobin görüntüsündedir.her iki tipin de hızı benzin enjektörüne göre düşüktür.benzin enjektör hızının %60ı kadardır.5000 devirden sonra ise hıza yetişemediği için sürekli açık kalır dolayısıyla motora ihtiyaçtan daha fazla miktarda lpg gönderilmiş olur. buda hemö performans hemde tasarruf kaybına neden olur.
    ******ancak LANDİ RENZO 8000 DEVRE KADAR DAHİ BENZİN ENJEKTÖR HIZINA YETİŞEBİLEN BOSCH MARKA ENJEKTÖR KULLANMAKTADIR VE BU ENJEKTÖTÖRÜN KULLANIM HAKKIDA SADECE LANDİ RENZOYA AİTTİR.DOLAYISIYLE EMSALLERİNE GÖRE ÇOK DAHA ÜSTÜN BİR PERFORMANS VEDE TASARRUF SAĞLAMAKTADIR.AYRICA PROGRAMSAL OLARAKTA DİĞER MARKALARA NAZARAN BİR ÇOK ÜSTÜNLÜKLERİ VARDIR.ÖRNEĞİN ARIZA TESBİT GİBİ.BİR SORUN OLDUĞUNDA SORUNU ARAMAYA GEREK YOK BİLGİSAYARDA SORUNUN NERDE OLDUĞUNU VEDE NEDEN KAYNAKLANDIĞINI GÖREBİLİRSİNİZ.TÜM ÜSTÜNLÜKLERİNİ YAZMAYA KALKSAM BİR HAYLİ UZUN OLACAĞINDAN KISA KESİYORUM.SORULARINIZI BEKLİYORUM.AYRICA ŞUNUDA TEKRAR BELİRTEYİM;MONTAJLARIMIZDA PERFORMANS TASARRUF GARANTİ DAHİLİNDE OLUP ARAÇLARINIZDA LPG TESİSATINDAN VEDE MONTAJINDAN KAYNAKLANA BİLECEK TÜM SORUNLARA KARŞIDA GÜVENCEMİZ ALTINDAIR.BU GÜVENCE 2 YIL SÜRESİNCE GEÇERLİ OLUP 24 SAAT SERVİS GARANTİSİYLEDE DESTEKLENMEKTEDİR.SAYGILARIMLA







  • Teşekkür ettim, bir de öbür soruma cevap verirseniz çok memnun olurum.

    Bu arada şu sistemi mi uyguluyorsunuz? :http://www.landi.it/eng/prodotti/scheda_sistema_gpl07.html
  • quote:

    ANLAMAMAKTA ISRAR EDİYORSUNUZ.BİR ÇOK MARKA AYNI MALZEMELİR KULLANIYOR.MESELA BEDİNİ LOVATO LONGAZ ÜÇÜDE AYNI ENJEKTÖRÜ KULLANIYOR.TARTARİNİ BRC EMMEGAZ EKOGAZ VE BİR ÇOK MARKADA YİNE BİRBİRLRİNİN AYNISI OLAN VALTEK TİP EN JEKTÖR KULLANIYOR.ŞU AN PİYASADAKİ PİRİNS VE LANDİ RENZONUN DIŞINDAKİ TÜM MARKALAR YA MATRİX YADA VALTEK TİP ENJEKTÖR KULLANIYOR.BENİM SİZE ANLATMAYA ÇALIŞTIĞIM BU.SIRALI SİSTEMDE EN ÖNEMLİ MALZEMEDE LPG ENJEKTÖRÜDÜR VE ÇALIŞMAYI KONTROL EDEN PROGRAMDIR.BENİMLE TARTIŞMAYA GİRİP YAZACAĞINIZA ZAHMET EDİPTE LPG FİRMALIRINI DOLAŞIRSANIZ NE DEMEK İSTEDİĞİMİ DE ÇOK NET BİR ŞEKİLDE ANLAYACAKSINIZ.SAYGILARIMLA.


    İnsanlar özellikle elinin altında internet olanlar artık eskisi gibi bilgisiz değil, yani söylediğiniz teknik bilgiler maalesef yanlış.Biraz araştırırsanız Prins'in Japon Keihin enjektörlerini, BRC'nin de yine Japon Keihin ve kendi ürettiği BRC marka enjektörleri kullandığını bizza kendiniz de görebilirsiniz. Çok uzaklara gitmeye gerek de yok, bu forumdaki

    http://forum.donanimhaber.com/m_13650398/tm.htm başlığı altında "tolgao2000" arkadaşımız bu konuda biraz bilgi vermiş zaten.

    "ŞU AN PİYASADAKİ PİRİNS VE LANDİ RENZONUN DIŞINDAKİ TÜM MARKALAR YA MATRİX YADA VALTEK TİP ENJEKTÖR KULLANIYOR", cümlesi de maalesef yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 16 Mayıs 2007; 16:54:45 >




  • Sn Ac Öncel,
    http://www.mmo.org.tr/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=64&page=1

    Linkte MMO tarafından yetkili firmalar verilmiş,
    herhangi bir art niyetimin olmadığını belirterek bu firmalar arasında sizin ve bulunduğum yerdeki (sakarya) firmanın olmamasının nedenini öğrenmek isterim.

    teşekkürler
  • mmo sitesindeki firmalar; kendi imal etmiş olduğu cihazın yada yurt dışından ithal etmiş olduğu cihazın araçlar için projelendirmesini yaptırmış ve 7 ana bölgede bayiilik ağını kurmuş ana dağıtıcı firmaların listesidir.bizler ise bu listedeki firmaların bayiileriyiz.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ferazdak

    Sn Ac Öncel,
    http://www.mmo.org.tr/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=64&page=1

    Linkte MMO tarafından yetkili firmalar verilmiş,
    herhangi bir art niyetimin olmadığını belirterek bu firmalar arasında sizin ve bulunduğum yerdeki (sakarya) firmanın olmamasının nedenini öğrenmek isterim.

    teşekkürler




  • teşekkürler


    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    mmo sitesindeki firmalar; kendi imal etmiş olduğu cihazın yada yurt dışından ithal etmiş olduğu cihazın araçlar için projelendirmesini yaptırmış ve 7 ana bölgede bayiilik ağını kurmuş ana dağıtıcı firmaların listesidir.bizler ise bu listedeki firmaların bayiileriyiz.saygılarımla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ferazdak

    Sn Ac Öncel,
    http://www.mmo.org.tr/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=64&page=1

    Linkte MMO tarafından yetkili firmalar verilmiş,
    herhangi bir art niyetimin olmadığını belirterek bu firmalar arasında sizin ve bulunduğum yerdeki (sakarya) firmanın olmamasının nedenini öğrenmek isterim.

    teşekkürler






  • Sn Zafer Usta olmadı BRC nin sistemini ve proğramını bilen biri olarak mesajınızdaki kırmızı ile işaretlediğim kısımlara katılmıyorum.Eğitim konusuna bir örnek.Saygılarhttp://www.2a-lpg.com/index.php?ind=gallery&op=section_view&idev=174
    quote:

    Orjinalden alıntı: zafer_usta

    Sevgili arkadaşlar,

    Bu forum fazlasıyla tek taraflı olmuş. Size tavsiyem diğer markaların topiclerinede bakın. Enjektör konusu öyle büyütülecek bişey değildir. Zaten Bosh enjektör ile diğerleri arasındaki farklara baktığınızda Bosh enjektörün daha hızlı olduğu yazılmış ancak performans karşılaştırması yapılırken diğer enjektörlerin 5000 devire kadar çalıştığı sonrasında ise hep açık kaldığı oysa Bosh enjektörün daha yüksek devirlere kadar çalıştığı yazılıyor (8000 devir). Arkadaşlar soruyorum kaçınız 500 devire çıkıyosunuz? Yada kaçınızın aracı 6000 devir üzerine çıkabiliyor ? Ben cevaplayım, eğer aracınızda bir modifikasyon yapılmamışsa genelde 6000 devir civarında araçların ECU ları yakıt keserek bu devir üzerine çıkılmasını engeller.

    Tüm Italyan LPG kitlerinin benzer enjektörleri kullandığı yazılmış :). Arkadaşlar Bu üniteye enjektör diyorlar ama alakası yoktur aslında bu bir elektrovalf tir. Enjektörler sıvı gelen yakıtı belirli bir basınç ile pülverize ederek yani çok küçük tanecikler halinde (spreyler gibi) püskürten ve gene bir de elektrovalf bulunduran cihazlardır. Benzinli araçlarda enjektör emme manifolduna yaklaşık 1-2 bar basınç ile yakıtı püskürtür. Diesel araçlarda ise enjektör mazotu direk silindir içerisine 70 - 120 bar basınçla püskürtür.

    Oysa LPG elektro valfleri zaten gaz halinde valf bloguna gelen yakıtın sadece valften geçişine müsade eder yada etmez. LPG bloğundaki gaz basıncı da yaklaşık 1 - 1,4 bar civarındadır. Bu elektrovalfler bu konuda uzmanlaşmış firmalar tarafından üretilir ve hemen hemen tüm LPGdönüşüm kiti üreticileri de onların ürünlerini alarak kendi sistemlerine entegre ederler.

    Bugün hiçbir OEM herşeyi kendi üretmez. Elektrik aksamını bi firmadan alır, enjektör aksamını bir diğerinden, lastiği başkasından, camı diğer firmadan, boyayı bir firmadan, ve böyle bir seri anlaşmayla kendi ürettikleri arcı ortaya çıkarırlar. LPG işi de böyle.

    Gelelim ECU ve Program meselesine; Birçok markanın programlarını ve ECU larını inceledim, Bi defa şunu söyleyeyim birbirinin aynısı iki sisteme rastlamadım. Bazılarının özellikleri benzesede elektroniği ve programı hatta program protokolleri bile farklı. Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, programların çoğunun Türkçe desteği yok! Hatta yetkili montaj servislerine program hakkında eğitim bile veremiyorlar.

    Mevcut LPG Ecu(Elektronik Kontrol Ünitesi yada BEYİN!) ları araçların benzin ECU suyla iletişim kurmuyor, yani bağımsız çalışıyor. Bu da bazı srunlara sebep oluyor; bazı araçlarda benzin rölanti geometrisi bozuluyor ve sabah araç benzinle çalışırken problem yaratıyor, Bazılarında arıza lambası yanıyor ve söndürülemiyor, yani söndürülsede tekrar yanıyor, bazılarında da rölanti problemleri yaşanıyor. Bizim sistem yapmaz böyle şeyler diyenlere inanmayın.

    Bir diğer konu da garanti konuları. Bazı arkadaşlar sistemi beğenmediklerinde geri alındığından yada değiştirildiğinden bahsetmişler!

    Eğer LPG kitini ruhsatınıza işletmişseniz bu sistemi iade etmeniz ancak mahkeme kararı ile olabiliyor.(çok zor) sizin aracınıza takılmış kit eğer ruhsata işlenmişse sizin aracınızdan sökülüp bir başkasına takılamaz. (MMO müsade etmiyor).

    daha detaylı bilgiler almak isterseniz diğer LPG başlığı altındaki diğer başlıklara da bakın özellikle sorunların anlatıldığı başlıklara.

    Sevgiyle kalın,
    Zafer Usta









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhannn -- 26 Ağustos 2007; 22:29:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkan1001

    arkadaşım bana landirenzonun antalya adres ve telefonunu verebilirmisin?

    http://www.olgunlpg.com/index2.php.htm Antalyada bayileri yok bildiğim kadarıyla
  • http://www.landi.it/layout.jsp?idz=10148&idtp=186&idvideo=16&lang=2
    merhaba.
    yukardaki linke tıklarsanız şu an avrupada reno nun fabrika çıkıışlı araçalarında landi renzoyu tercih ettiğini greceksiniz.sanırım bu da sizin için yeterli bir güvence olur.montaj öncesi vce sonrasında yaşayacağınız her türlü memnuniyet ve memnuniyetsizliğinizi bizlerle paylaırsanız memnun olurum
    saygılarımla.
    quote]Orijinalden alıntı: hunkarkeser

    aracım clioIII 1.2 motor, önümüzdeki hafta lpg dönüşümü yaptıracağım. ismini yamak istemiyorum burada, farklı bir marka düşünüyorum. hakikaten çevremde kullananlar çok övüyor o markayı ve de memnunlar. LANDİRENZO benim aracım için ne kadar uygundur. satış sonrası servis ve bakım, garanti mi. çok değişik marka ile sorunlar yaşayan insanları biliyorum, kimisi bu yüzden sinir krizleri geçiriyor. her iyi marka her araca takılırmı. eğer ikna olursam landirenzo taktırabilirim aracıma. izmir- selçukta yaşıyorum.
    birde cgs diye bir şey var bigisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
    saygılar.




  • http://www.landi.it/layout.jsp?idz=10148&idtp=186&idvideo=6&lang=2
    yukarıdaki linke tıklarsanız polo golf ve boralarda fabrika ıkışlı landi renzo nun tercih edildiğini greceksinizsanırım bu da sizin için yeterli bir cevap olacaktır.şimdiden iyi günlerde kullanmanız dileği ile .
    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cırpıcı

    Merhaba,

    2006 otomatik polo sahibiyim. Landi renzo LPG dönüşümü bu araç için tecrübe edildimi. Sonuçlarını sizin aracılığınızla öğrenenilirmiyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasarda

    Sayın Arkadaşlar,

    Landi Renzo Omega ile Landi Renzo Blue nasıl ayırdederiz? Bir araca takılmış kitin hangisi olduğunu nasıl anlarız?

    Bir de aralarındaki fark nedir, cevaplayabilecek var mı?

    selamlar.


    İlk bakışta anlamak için omega'nın ecu'sunda CNG ibaresi yer aldığını söyleyebilirim. Yani ekstra olarak doğalgaz uyumluluğu söz konusu ve daha kalın bir ünite. Enjektörün dış plastik aksam omega'da siyah iken blue'da adı üzerinde mavi. İkisinde de enjektör MED marka ama omega'da enjektörü süren sensör Bosch iken blue kitinde Landi Renzo'nun kendi üretimi.

    Resim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi svevo -- 1 Şubat 2010; 23:57:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    http://www.clubvwturk.com/showthread.php?t=48836

    Kesin korsan serviste takılmıştır :)
    Hangi serviste taktırdığını sordunuzmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail


    Blue kit en fazla 1.6 motor ve 75 W güçteki araçlara takılır. Daha büyük hacim ve güçteki araçlara ve 4 silindirden fazla olanlara omegas modeli takılır. Blue kit yeterli gelmez. Blue kit yerine omegas taktırdığınızda performans ve tüketim konusunda çok da fazla fark edecek birşey olmaz. Blue kitte enjektörler matrix tipidir ve biraz sesli çalışır. Omegasda ise med tipi enjektörler vardır ve oldukça sessizdir. Her iki enjektör de emsallerine göre çok fazla artısı vardır. Öncelikle yüksek devirlerde diğer enjektörler ihtiyaca cevap veremediği için sürekli açık kalırken landirenzonun enjektörleri o devirlere de cevap verecek kapasitede olduğundan açılıp kapanmaya devam ederek normal çalışmasına devam eder. Landirenzonun LPG ye geçme ısısı 40 derecedir. Motor sıcakken tekrar çalıştırdığınızda benzinle çalışır, az bi gaz vererek 1100 deviri geçirerek 10 saniye civarı çalışırsa LPG ye geçer. Bu da motoru korumak için çok yerinde bir uygulamadır kanaatimce. Eğer siz sıcak motorla 2 dk yol gittiğinizde lpg ye geçiyorsa ısı sensörlerinde bir sorun olabilir ve servise gitmeniz gerekir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: erolbaser

    sayın AC ÖNCEL kahramanmaraşta oturuyorum. corolla 2008 model arabama lpg taktırmayı düşünüyorum. landi renzo servisiyle yaptığım görüşmede benim arabaya blue kit takacağını belirtmişti. merak ettiğim konu blue kit ile omegas kit in farkı nedir. Takacak olan arkadaş sadece map sensörlerinin yerleşim yeri farklı demişti. yakıt ekonomisi ve performans açısından farkı olur mu. Birde yakın bir arkadaşımın aynı model aracına geçenlerde landi renzo taktırdık. blue kit ten. Genel itibariyle çok memnun olmakla birlikte şuan tek sıkıntı diğer markalara göre lpg ye biraz geç geçmesi. arabanın motoru sıcakken dahi çalıştığında yani 90 derecedeyken bile çalıştığında yaklaşık 2 dakka sonra lpg ye geçiyor. şuan bile böyleyken kışın sanırım bu süre çok daha uzun olacaktır. ozamanda tasarruf konusunda özellikle şehir içinde sıkıntı olacakktır. lpgye çabuk geçmesi için herhangi bir ayar yapılıyor mu. Bu konularda beni aydınlatırsanız çok memnun olacam. şimdiden teşekkürler.



    sayın coşkunismail cevabınız için teşekkürler ama merak ettim siz Ac öncel misiniz yani artık coşkunismail olarak mı yazıyorsunuz??? Yetkili bayimisiniz??? Yada landi renzo konusunda özel bilgileriniz mi var??? Birde verdiğiniz cevapta blue kit in en fazla 75 kw araçlara takıldığını söylemişsiniz. oysa ben en fazla 110 kw araçlara kadar takıldığını biliyorum. omegas modelinin ise en fazla 160 kw araçlara takıldığını biliyorum. http://www.landirenzootogazmontaj.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolbaser


    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail


    Blue kit en fazla 1.6 motor ve 75 W güçteki araçlara takılır. Daha büyük hacim ve güçteki araçlara ve 4 silindirden fazla olanlara omegas modeli takılır. Blue kit yeterli gelmez. Blue kit yerine omegas taktırdığınızda performans ve tüketim konusunda çok da fazla fark edecek birşey olmaz. Blue kitte enjektörler matrix tipidir ve biraz sesli çalışır. Omegasda ise med tipi enjektörler vardır ve oldukça sessizdir. Her iki enjektör de emsallerine göre çok fazla artısı vardır. Öncelikle yüksek devirlerde diğer enjektörler ihtiyaca cevap veremediği için sürekli açık kalırken landirenzonun enjektörleri o devirlere de cevap verecek kapasitede olduğundan açılıp kapanmaya devam ederek normal çalışmasına devam eder. Landirenzonun LPG ye geçme ısısı 40 derecedir. Motor sıcakken tekrar çalıştırdığınızda benzinle çalışır, az bi gaz vererek 1100 deviri geçirerek 10 saniye civarı çalışırsa LPG ye geçer. Bu da motoru korumak için çok yerinde bir uygulamadır kanaatimce. Eğer siz sıcak motorla 2 dk yol gittiğinizde lpg ye geçiyorsa ısı sensörlerinde bir sorun olabilir ve servise gitmeniz gerekir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: erolbaser

    sayın AC ÖNCEL kahramanmaraşta oturuyorum. corolla 2008 model arabama lpg taktırmayı düşünüyorum. landi renzo servisiyle yaptığım görüşmede benim arabaya blue kit takacağını belirtmişti. merak ettiğim konu blue kit ile omegas kit in farkı nedir. Takacak olan arkadaş sadece map sensörlerinin yerleşim yeri farklı demişti. yakıt ekonomisi ve performans açısından farkı olur mu. Birde yakın bir arkadaşımın aynı model aracına geçenlerde landi renzo taktırdık. blue kit ten. Genel itibariyle çok memnun olmakla birlikte şuan tek sıkıntı diğer markalara göre lpg ye biraz geç geçmesi. arabanın motoru sıcakken dahi çalıştığında yani 90 derecedeyken bile çalıştığında yaklaşık 2 dakka sonra lpg ye geçiyor. şuan bile böyleyken kışın sanırım bu süre çok daha uzun olacaktır. ozamanda tasarruf konusunda özellikle şehir içinde sıkıntı olacakktır. lpgye çabuk geçmesi için herhangi bir ayar yapılıyor mu. Bu konularda beni aydınlatırsanız çok memnun olacam. şimdiden teşekkürler.



    sayın coşkunismail cevabınız için teşekkürler ama merak ettim siz Ac öncel misiniz yani artık coşkunismail olarak mı yazıyorsunuz??? Yetkili bayimisiniz??? Yada landi renzo konusunda özel bilgileriniz mi var??? Birde verdiğiniz cevapta blue kit in en fazla 75 kw araçlara takıldığını söylemişsiniz. oysa ben en fazla 110 kw araçlara kadar takıldığını biliyorum. omegas modelinin ise en fazla 160 kw araçlara takıldığını biliyorum. http://www.landirenzootogazmontaj.com/


    Sayın erolbaser,
    Ben ac oncel değilim. Benim aracımda da landirenzo blue kit var ve ben 2 aylık araştırmalarım sonucu bu marka ve modeli seçtim ve oldukça memnunum. Size cevabımda ufak bir hata olmuş 40-75 ile 75-110 kw arası blue kit(2 ayrı modeli bulunmakta) 110 kw den fazla ise omegas kit demem lazımken sadece 75 kw demişim özür dilerim. Ben kullanan olarak size cevap yazdım. AC oncel ve diğer yetkili servisler de, her zaman kullananların referansı çok önemlidir der. Zira yetkili servislerden hangisinin kendi sistemini kötülediğini veya eksikliklerini yazdığını gördünüz? Önemli olan son tüketicinin görüşleridir. Tabi siz teknik bilgileri yine de yetkili servislerden alabilirsiniz. Ben sadece yardımcı olmak istedim.
    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 14 Haziran 2010; 22:24:03 >




  • http://www.landirenzolpg.com/
    Bu sitede bosch marka fala demiyor enjektörler için bu nasıl iş?Sitenin sağ üst köşesinde???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfaromist -- 12 Şubat 2011; 3:50:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?

    1.ecotech motorlarla ilgili sorun olduğunu ben de duymuştum. Ama ne kadar doğru bilemiyorum.
    2. Özel motor yağı kullanmaya gerek yoktur.
    3. Bazı araçlarda sübap erimesine kadar sorun oluşturduğu biliniyor.
    4. Bunu hiç duymadım
    5. Ateşleme bobin arızası büyük ihtimalle distribütör veya sinyaj jeneratörünün (hangisi aracınızda var ise) fazla elektrik göndermesinden kaynaklanabilir.

    opeldeki 115lik motor 105liklerin az yakısn diye hafif alaşımlı parça kullanılmasından kaynaklanıyormuş.
    bu linkteki bayiyi arayıp neden taktınız yağlama sistemini diye sorunca "abi parçalar yıpranmasın,az yaksın" diye gayet kalfa-çırak vari bir atmasyon cevap aldım.

    http://www.lpghaber.com/montaj-galerisi/cag-lpg-opel-insignia-16-180hp-turbo-landirenzo-elektronik-yaglama-sistemi-20642/4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?

    1.ecotech motorlarla ilgili sorun olduğunu ben de duymuştum. Ama ne kadar doğru bilemiyorum.
    2. Özel motor yağı kullanmaya gerek yoktur.
    3. Bazı araçlarda sübap erimesine kadar sorun oluşturduğu biliniyor.
    4. Bunu hiç duymadım
    5. Ateşleme bobin arızası büyük ihtimalle distribütör veya sinyaj jeneratörünün (hangisi aracınızda var ise) fazla elektrik göndermesinden kaynaklanabilir.

    opeldeki 115lik motor 105liklerin az yakısn diye hafif alaşımlı parça kullanılmasından kaynaklanıyormuş.
    bu linkteki bayiyi arayıp neden taktınız yağlama sistemini diye sorunca "abi parçalar yıpranmasın,az yaksın" diye gayet kalfa-çırak vari bir atmasyon cevap aldım.

    http://www.lpghaber.com/montaj-galerisi/cag-lpg-opel-insignia-16-180hp-turbo-landirenzo-elektronik-yaglama-sistemi-20642/4



    Gerçi bazı araçlarda LPG nin sübap erimelerine yol açtığını duydum. Bunun sebebi de farklı alaşım kullanmaları ve LPG ısınının yüksek oluşundan kaynaklanan erime olayı. Bunu engellemek için takmışlarsa doğrudur, ama ne kadar görevini başarı ile yapabilir bunu bilmiyorum.




  • Aracınıza uygun Landi Renzo LPG kitini öğrenmek içinhttp://www.landi.it/layout.jsp?idz=10099&idtp=163&lang=3#marca sitesine girebilirsiniz.
  • Sorunumu formda başka bir konuya da yazmıştım. Sizlerede sormak istedim:
    İmzamdaki aracımda Samçelik marka 36 ya da 37 Litrelik silindir tip LPG tankı var.
    Yaklaşık 30 Lt. yakıt alır demişlerdi.
    Dün kırmızı ışık yandı. Yaklaşık 10 km yol yaptım. Bugün depoyu fulledim. 20,41 litre gaz aldı.
    Yani kırmızı ışık yandığında içinde 9 litre gaz kalmış gibi. bu durum normal mi?
    Kırmızı ışık aldatıcı mıdır? Biliyorum içerdeki gösterge kesin doğru değildir ama fark fazla çıktı.

    Not:Depoyu doldururken pompadan ses gelince durdurdum. Depo tam dolmamış olabilir mi?

    Gösterge bu kadar yanıltıcı olabilir mi?

    Arkadaki şamandıraya bakıyorum bir şey anlaşılmıyor.

    Aracın motaj resimleri şu sayfada var:http://resim.donanimhaber.com/m_12479420/mpage_251/key_/tm.htm





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.