Şimdi Ara

Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
13.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yardım !!!
    İyi akşamlar değerli dostlar,
    Araç 1.5 Benzin+LPG GLS 2001

    Aracım son 3 haftadır benzinde rolantide tekleme yapıyor ve 3.000rpm devir altında tekleyerek devir alıyordu. 3.000 devir sonrasında motor canlanıyor ve 5.000 deviri de tam gaz basmaya rağmen geçmiyordu. Bu dediklerim boşta ve viteste aynıydı. Benzini yarım deponun altına hiç düşürmedim. Ustama sorduğumda benzin oktanı düşüktür oktan yükseltici atalım dedi. Düzelmdi. Würth enjeksiyon temizleyici attık. Düzelmedi. Sıkıntının bezin pompasından kaynaklanabileceğini söyledi. İçerisindeki pompayı değiştirdik, sorun düzelmedi ve daha da arttı.
    Buji&Buji Kabloları,
    Benzin Filtresi'ni değiştirdim.
    Her yerine baktık ve sıkıntıyı ustamız bulamadı. Bolu'da olduğum için Hyundai servis yok ve ustanın tavsiyesiyle Mitsubishi yetkili servisine götürdüm. Orda da bu sıkıntının benzin pompasından kaynaklanacağını ve orjinaliyle değişmemiz gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Ve sonuç yine aynı. Aracı arıza tespit cihazına bağladımızda fotoğraftaki sıkıntılar çıkıyor. Ama arızayı bulamadık.
    Yaşadığım Sıkıntılar;
    * Aracım sıralı sistem olduğu için benzinde çalışması gerekiyor ama çalışmıyor.
    * Çalışsa da gaza bastığımızda boğuluyor ve stop ediyor.
    * Lpg sistemine bakıldı ve herhangi bir sıkıntı yok.

    Not: Araç LPG'de sıkıntısız çalışıyor. Lpg'de 10 numara ama benzine alınca kafayı yiyor.

    Görüşlerinizi bekliyorum
     Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz







  • quote:

    Orijinalden alıntı: b.bulut74

    Yardım !!!
    İyi akşamlar değerli dostlar,
    Araç 1.5 Benzin+LPG GLS 2001

    Aracım son 3 haftadır benzinde rolantide tekleme yapıyor ve 3.000rpm devir altında tekleyerek devir alıyordu. 3.000 devir sonrasında motor canlanıyor ve 5.000 deviri de tam gaz basmaya rağmen geçmiyordu. Bu dediklerim boşta ve viteste aynıydı. Benzini yarım deponun altına hiç düşürmedim. Ustama sorduğumda benzin oktanı düşüktür oktan yükseltici atalım dedi. Düzelmdi. Würth enjeksiyon temizleyici attık. Düzelmedi. Sıkıntının bezin pompasından kaynaklanabileceğini söyledi. İçerisindeki pompayı değiştirdik, sorun düzelmedi ve daha da arttı.
    Buji&Buji Kabloları,
    Benzin Filtresi'ni değiştirdim.
    Her yerine baktık ve sıkıntıyı ustamız bulamadı. Bolu'da olduğum için Hyundai servis yok ve ustanın tavsiyesiyle Mitsubishi yetkili servisine götürdüm. Orda da bu sıkıntının benzin pompasından kaynaklanacağını ve orjinaliyle değişmemiz gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Ve sonuç yine aynı. Aracı arıza tespit cihazına bağladımızda fotoğraftaki sıkıntılar çıkıyor. Ama arızayı bulamadık.
    Yaşadığım Sıkıntılar;
    * Aracım sıralı sistem olduğu için benzinde çalışması gerekiyor ama çalışmıyor.
    * Çalışsa da gaza bastığımızda boğuluyor ve stop ediyor.
    * Lpg sistemine bakıldı ve herhangi bir sıkıntı yok.

    Not: Araç LPG'de sıkıntısız çalışıyor. Lpg'de 10 numara ama benzine alınca kafayı yiyor.

    Görüşlerinizi bekliyorum
     Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz

    Benzin enjektörlerinden olabilir, temizlemeyle çözülmemiştir. Arıza ışığı yanıyormu?




  • Dostum lpg ile çalışan araba bir çok sensörü göz ardı etmiş demektir. Bu sebeple buradan zor be gülüm. Yanlız şöle bişey var. Demekki sorun ateşlemede değil!!! O zaman benzin ve benzin hattında ne varsa kontrol ettirin. Birde yanlış lpg ayarından benzin haritası karışmış olabilirki zaten hatalar bunu belli ediyor. Geceden akünün artı eksi kutularını sök sabah benzinde bas bakalım nr oluyor. Burayada yazarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada mal sensörü hatasıda var orda ondanda yapar mal sensörünün fişini.çekip de bi deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustyyyyy kullanıcısına yanıt
    Bugün İstanbul'a getirdim arabayı burada bir usta enjektörleri makineye takmamız gerek dedi ve arabayı sabah orda deneyecek . Ayrıca aracım 2001 model GLS , Bunlara arıza lambası koymamışlar hocam. 99larda 2000 de 2002 de falan var ama 2001 de yok maalesef.
  • Hocam yakıt sisteminde ne varsa değiştirdim. Pompayı şamandırayla beraber komple değiştirdim ama düzelmedi. Lpg ayarından ben de şüpheliyim aslında ama hangi lpg ustası baktıysa lpg ile alakalı hiç bir sorun yok dedi. Akü olayını da denedik fayda etmedi. Şu an istanbula geldim burada Sefaköy'de meth edilen bir enjektör ve karbüratörcu var onu buldum. Makineli enjektör temizleme sistemi ve hangilerinin ne oranda çalışıp çalışmadığını gözle gösteriyormuş .Ultra Cleaning diye bir sistem. Yarın sabahtan o işlemi yapacağız bakalım bi faydasını görürsem iletirim buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b.bulut74 -- 17 Şubat 2016; 18:33:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b.bulut74

    Hocam yakıt sisteminde ne varsa değiştirdim. Pompayı şamandırayla beraber komple değiştirdim ama düzelmedi. Lpg ayarından ben de şüpheliyim aslında ama hangi lpg ustası baktıysa lpg ile alakalı hiç bir sorun yok dedi. Akü olayını da denedik fayda etmedi. Şu an istanbula geldim burada Sefaköy'de meth edilen bir enjektör ve karbüratörcu var onu buldum. Makineli enjektör temizleme sistemi ve hangilerinin ne oranda çalışıp çalışmadığını gözle gösteriyormuş .Ultra Cleaning diye bir sistem. Yarın sabahtan o işlemi yapacağız bakalım bi faydasını görürsem iletirim buraya

    Lütfen benide haberdar edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba dostlarım, Sorunu çok şükür çözdük bugün. enejktörler ve onların bağlı olduğu ünite tamamen tıkanmış. Sanki içierisine plaj kumu dolmuş gibiydi. Öncelikle onları temizledik. Enjektörlerin içerisindeki filtreleri de temizledik ve Ultra Cleaning cihazına bağladık. Temizleyici madde ve benzin karışımıyla makinede en az yarım saat çalıştılar ve basınçları bir tanesinin düşüktü. Makineyle voltaj yükseltme etkisi yaparak basınçları eşitlendi ve o şeklidede makineye baağlı olarak yarım saat çalıştı. Sonra düzeldi. Montajını yaptık ve çok şükür sıkıntı kalmadı. Bu arada tüm bu dertleri başıma açan olay ise depodaki pompanın ucuna bağlı olan plastik ve alaşım karışımlı süzgeç delinmiş ve deponun içerisindeki pisliği enjektörlere kadar iletiyormuş. Onu da değiştirdik. Allah düşman başına böyle kıl bi sıkıntı vermesin inşaallah, hayırlı forumlar
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b.bulut74

    Merhaba dostlarım, Sorunu çok şükür çözdük bugün. enejktörler ve onların bağlı olduğu ünite tamamen tıkanmış. Sanki içierisine plaj kumu dolmuş gibiydi. Öncelikle onları temizledik. Enjektörlerin içerisindeki filtreleri de temizledik ve Ultra Cleaning cihazına bağladık. Temizleyici madde ve benzin karışımıyla makinede en az yarım saat çalıştılar ve basınçları bir tanesinin düşüktü. Makineyle voltaj yükseltme etkisi yaparak basınçları eşitlendi ve o şeklidede makineye baağlı olarak yarım saat çalıştı. Sonra düzeldi. Montajını yaptık ve çok şükür sıkıntı kalmadı. Bu arada tüm bu dertleri başıma açan olay ise depodaki pompanın ucuna bağlı olan plastik ve alaşım karışımlı süzgeç delinmiş ve deponun içerisindeki pisliği enjektörlere kadar iletiyormuş. Onu da değiştirdik. Allah düşman başına böyle kıl bi sıkıntı vermesin inşaallah, hayırlı forumlar
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz Benzinde Çalışmıyor, Lpg'de Sorunsuz

    Haydi geçmiş olsun, çözüldüğüne sevindim.




  • Masraf ne oldu ? Onemli olan para,yol parasi git gel derken toplam maliyet ne kadar ? Enjektor deyip gecmemek lazim,karburatorlu araclardaki gibi olsa keske ne kadar teferruat o kadar bas agrisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun teşekkür ederim, masraf olarak Bolu'da uğraştıklarım yaklaşık 160 tl civarındaydı ama param boşuna gitti

    Bolu'dan İstanbul'a 55 tl lpg harcadım. Burada da enjektörler ve o pompa filtresi için 200 tl harcadım. Toplam 415 tl. Bir de Boluya geri döndüm elbette bunu benzinde yaptım enjektörler açılsın diye... 80 tl lik benzini de öyle harcadım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.