Şimdi Ara

MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
3
Favori
5.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 100.000 - 130 bin TL arası 4X4 çeker, Benzin Dizel farketmez fazla yol yapmıyorum (yılda 10 bin en fazla), uzun vadede sorunsuz kullanabileceğim bir araç araştıma arifesindeyim

    MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUSCON, JEEP RENEGATE

    şimdilik bu dört araç ile ilgili bir araştırma yapıyorum, sizin tavsiye, tercihiniz ne olurdu ?
    Değerli yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    MAZDA CX-3
     MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE



    SUBARU XV

     MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE


    HYUNDAI TUCSON

     MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE


    JEEP RENEGADE
     MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE







  • 4x4 cok onemli ise tabiki subaru ancak normal kullanacak olsam tucson tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araclar arasindan jeep renegade tercih edilebilir.. ancak jeep ile ayni motora sahip fiat 500x de dusunulebilir daha uygun fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T-gdi ise tuscon
    Ama arazi yapacaksamki ben olsam bu araçları günlük kullanmak için almam arada araziye.cikacaksam alırım öyle oluncada omurluk boxer motoru ve simetrik awd'si için Xv alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araziye yılda 3-4 kere ava falan gidersem çıkarım, arada pikniğe giderim.
    Ama benim için asıl önemli olan bizim apartmanın otoparkına arka sokaktan dik bir yokuştan çıkılıyor gölgede kalan bir yol olduğu için kar yağdığı zaman BAZEN 1 AY o kar ordan erimiyor otoparkı kimse kullanamıyor başka yerlere de park etmek sorun oluyor yer bulamıyorsun
    yani benim için öncelik birazda o park olayı.
    Yol arnavut kaldırımı taşlardan oluşuyor bu 4x4 lerden hangisi o yokuşu en iyi çıkar ve pinnik yada karlı havalarda ava falan gittiğimde hangisi yolda kalmaz
    bir de şehir içi çok kullandığımdan konfor da önemli benim için.
  • StarForce kullanıcısına yanıt
    Sizin ilacınız kesinlikle xv. Cx3 ve renegade zaten sınıf olarak bir altta kalıyor. Tuscon gayet heybetli ve donanımlı bir araç ama iş 4x4 olunca subaru ile kıyaslanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu seçenekler arasında, kullanım şartlarına dair beklentileriniz de göz önüne alındığında Subaru XV. Fakat bu bütçeyle Subaru Forester düşünürdüm yerinizde olsam. Uzun yıllar bütün ihtiyaçlarınızı sorunsuzca karşılar. Bütçe kısacaksam da XV. Diğerleri gibi süslü değil bu araçlar. Fakat barındırdıkları simmetrical awd, güvenlik, sorunsuzluk diğer adaylarınızla kıyas bile edilmez.
  • Hocam xv yerine forester düşünmenizi tavsiye ederim.
    Bu arada tucson ile xv gibi araçlar aynı klasmanda değil bildiğim kadarıyla tucson rakibi forester
    Ama bu araçlardan birini alacak olsam tucson seçerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cx-3 hepsinden çekici ateş ediyor...
  • Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    Cx-3 hepsinden çekici ateş ediyor...

    MAXDA CX-3 en full donanımlı olanı test sürüşü yaptım, sürüş keyfi ve konforu güzeldi ama bagajının çok küçük olması birazda görüş açılarının kısıtlı olması dışında bir memnuniyetsizliği olmadı. Tasarım olarak da güzel bir araç..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz76

    Sizin ilacınız kesinlikle xv. Cx3 ve renegade zaten sınıf olarak bir altta kalıyor. Tuscon gayet heybetli ve donanımlı bir araç ama iş 4x4 olunca subaru ile kıyaslanmaz.

    Cx3 ve renegade hangi yönleri ile bir alt sınıf oluyor?
    zaten şu B ve C segment olayını bir çözmüş değilim neye göre ayırıyorlar bunları? aracın uzunluğuna göre mi yoksa konfora göre falan mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.



    Tutunmanin saglandigi kosullarda on aksa AĞIRLIKLI guc veriyor. Yani onden cekis AĞIRLIKLI. Ancak tutunma kaybi yasandiginda 60/40 oraninda on arka dagilimi yapiyor. Modele gore degisse de genel itibari ile bu.
    Haldex, torsen vs. Yazarak google'dan aratin. Awd yazarsaniz da anlatan videolar mevcut.

    EDIT : büyük harfliler eklendi. Dusunme ve yazim konusunda ayrisma olmus.
    Haberdar ettiğim kişinin hakkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 8 Şubat 2016; 14:45:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kugayi da bir degerlendirin ayrica. Bu arada Tuscon değil Tucson.
    Şansli bir kiyaslama soz konusu, youtubeda bir suru karsilastirma var bu araclarla ilgili. Izleyin lutfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 8 Şubat 2016; 13:54:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.



    Tutunmanin saglandigi kosullarda on aksa guc veriyor. Yani onden cekis. Ancak tutunma kaybi yasandiginda 60/40 oraninda on arka dagilimi yapiyor. Modele gore degisse de genel itibari ile bu.
    Haldex, torsen vs. Yazarak google'dan aratin. Awd yazarsaniz da anlatan videolar mevcut.

    Sanırım bu özellik Mazda, Hyundai ve Jeep modellerinde de böyle değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.



    Tutunmanin saglandigi kosullarda on aksa guc veriyor. Yani onden cekis. Ancak tutunma kaybi yasandiginda 60/40 oraninda on arka dagilimi yapiyor. Modele gore degisse de genel itibari ile bu.
    Haldex, torsen vs. Yazarak google'dan aratin. Awd yazarsaniz da anlatan videolar mevcut.

    Sanırım bu özellik Mazda, Hyundai ve Jeep modellerinde de böyle değil mi ?

    Teoride ayni gibi durabilir. Ancak uygulamada degisiyor. Laboratuar ortamindan gercege donen testlerde farkliliklar var. Mesela crv ile ilgili bir test ve honda uk'nin aciklamasi mevcut. Ortaligi karistirmamak adina pm'den bilgileri veririm. Fikir sahibi olursunuz.
    Subaru sanki incelemelere gore daha basarili. Kullandim mi ? Kullanmadim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.



    Tutunmanin saglandigi kosullarda on aksa guc veriyor. Yani onden cekis. Ancak tutunma kaybi yasandiginda 60/40 oraninda on arka dagilimi yapiyor. Modele gore degisse de genel itibari ile bu.
    Haldex, torsen vs. Yazarak google'dan aratin. Awd yazarsaniz da anlatan videolar mevcut.

    Yanlışınız var Subaru modelleri sürekli 4 çekerdir.Bahsettiğiniz durum diğer,Honda crv gibi basit şehiriçi kullanıma uygun 4x4 araçları için.




  • sanırım bu olaydan bahsediyoruz, ama Subaru gerçekten böyle ise durum çok kötü..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    Subaru VX de bulunan simmetrical awd tam olarak nedir?

    Bir de Subaru VX test sürüşü yapmadım ama aracı yakından mağazasında inceledim kapılar ve bagaj kapağının kapanma sesi teneke sesi gibi bir garip geldi bana..Onun haricinde başka bir negatif eksiğini görmedim ha bir de 0-100 hızlanması sanırım biraz düşük..

    Forester modelini inceledim o da aslında oldukça güzel içi geniş bagajı geniş bir araç ama 2.0 motoru hem çok yakar hem de vergisi fazladır dedim.



    Tutunmanin saglandigi kosullarda on aksa guc veriyor. Yani onden cekis. Ancak tutunma kaybi yasandiginda 60/40 oraninda on arka dagilimi yapiyor. Modele gore degisse de genel itibari ile bu.
    Haldex, torsen vs. Yazarak google'dan aratin. Awd yazarsaniz da anlatan videolar mevcut.

    Yanlışınız var Subaru modelleri sürekli 4 çekerdir.Bahsettiğiniz durum diğer,Honda crv gibi basit şehiriçi kullanıma uygun 4x4 araçları için.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symmetrical_All_Wheel_Drive

    Surekli 4 ceker ile Awd kavrami bir tutulamaz. Surekli 4 olsa Awd denmez.
    Gercek zamanli 4 ceker diye geçeler. Surekli değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam ben size bahsettigim konuyu pm atayim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.