Şimdi Ara

MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
3
Favori
5.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    sanırım bu olaydan bahsediyoruz, ama Subaru gerçekten böyle ise durum çok kötü..




    Akrkada koskoca mazda billboardi var. Xv nin vdc si kapatılmadiysa ben de bisey bilmiyorum.

    http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/snow-testing-mazda-s-i-activ-all-wheel-drive.html

    Bu linkte Mazda'nın 4x4 sisteminin diğerlerinden farklı olduğu ve üzerinde çalışılmış bir sistem olduğu anlatılıyor.Diğer markalar gücü arka tekerlere aktarmak için ön tekerin patinaja düşmesini beklerken Mazda bir çeşit önsezi sistemi geliştirmiş.Yol şartlarına göre önler patinaja düşmeden önce gücü %98 e kadar arkalara aktarabiliyor.

    " vehicle’s computer and 27 sensors monitor factors like steering torque, steering angle, front and rear wiper motor speed, outside temperature, longitudinal g forces, electric steering motor current, gas pedal position, gear position, brake pressure, wheel speed, engine rpm and the vehicle’s incline angle at an amazing 200 times per second."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    XV çok kalitesiz ve tipsiz bir araç. Eski moda kalitesiz iç mekanı ve beş para etmez ses yalıtımı ile hiçbir işe yaramayan bir B Crossover.

    CX-3 ise A segmenti iç hacminde çapulcu bir araç. Hobbitler için üretilmiş.

    Renegade ve Tucson daha eli ayağı düzgün modeller.

    İç hacimleri de insan kullanımına daha uygun.



    Daha otomobillerin hangi segment olduğunu bilmeyen cahiller yorum yapmasın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CX-3 20cm daha uzun ve 15cm daha geniş üretilseydi, 1.5 Turbo Skyactiv ile 55000TL'den Power Sense paketle iyi satardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    CX-3 20cm daha uzun ve 15cm daha geniş üretilseydi, 1.5 Turbo Skyactiv ile 55000TL'den Power Sense paketle iyi satardı.

    Aynen 40 bin lira olsa daha da iyi satardı...
  • dostum model tavsiye etmeyim ama kış aylarında o dik ve buzlu yokuşu çıkmak için 4x4'den önce iyi bir kar lastiği aldınmı her araç iyi kötü orayı çıkar. bu açıdan bakıp model tercihlerini gözden geçir derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    CX-3 20cm daha uzun ve 15cm daha geniş üretilseydi, 1.5 Turbo Skyactiv ile 55000TL'den Power Sense paketle iyi satardı.

    Aynen 40 bin lira olsa daha da iyi satardı...

    bedava vermezler dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostum model tavsiye etmeyim ama kış aylarında o dik ve buzlu yokuşu çıkmak için 4x4'den önce iyi bir kar lastiği aldınmı her araç iyi kötü orayı çıkar. bu açıdan bakıp model tercihlerini gözden geçir derim

    Apartmanda ben dahil kış lastiği olan 2-3 kişi denedi çıkmıyor maalesef. yarıya geliyor çakılıp kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    sanırım bu olaydan bahsediyoruz, ama Subaru gerçekten böyle ise durum çok kötü..




    Akrkada koskoca mazda billboardi var. Xv nin vdc si kapatılmadiysa ben de bisey bilmiyorum.

    http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/snow-testing-mazda-s-i-activ-all-wheel-drive.html

    Bu linkte Mazda'nın 4x4 sisteminin diğerlerinden farklı olduğu ve üzerinde çalışılmış bir sistem olduğu anlatılıyor.Diğer markalar gücü arka tekerlere aktarmak için ön tekerin patinaja düşmesini beklerken Mazda bir çeşit önsezi sistemi geliştirmiş.Yol şartlarına göre önler patinaja düşmeden önce gücü %98 e kadar arkalara aktarabiliyor.

    " vehicle’s computer and 27 sensors monitor factors like steering torque, steering angle, front and rear wiper motor speed, outside temperature, longitudinal g forces, electric steering motor current, gas pedal position, gear position, brake pressure, wheel speed, engine rpm and the vehicle’s incline angle at an amazing 200 times per second."

    Mazdanin çekiş sistemi kötüdür demedim iyidir elbet ama xv nin vdc açıkken o rollera çıkmaması imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende xv düşünüyorum bu konudaki tüm araçları gidip bayiilerde gördüm tucson ve xv arasında kalmıştım. Sonradan memleket yolları yaylalar zemin bozuk o yollarda xv'nin dışında götüreceğine ihtimal vermiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JEEP olanı eliyorum.
    Az önce mazasında incelemeye gittim olabildiğince olumlu bakıp incelesemde beğenebileceğim hiç bir yanı çıkmadı.
    Hatta kendi kendime Doblonun 4x4 versiyonu deyip çıktım.
    Zaten ellerinde şuan 4x4 olan yokmuş Mart ayında 2016 olanı gelecek fiyatı da 2015 modeline göre 10 bin tl daha pahalı olacak deyince arkama bakmadan kaçtım desem yeridir.

    Ordan TOyotaya bir uğradım Yeni Rav4 ne zaman gelir diye sordum ve aldığım cevap bu kadar cahil insanların nasıl araç sarmaya çalıştığı ile ilgili oldu. Bu kadar süslenmek yerine biraz oturda sattığın markayı takip et, yeni ne ürün çıkmış ne zaman gelecek ! Bana gelmiş 2015 kasayı yeni Rav4 bunlar 2016 da da bunlar gelecek yeni kasa yok dedi. Dedim gir internetten bak girdi baktı gördü haa buymuşmuş bu ohoo 2017 de ancak gelir dedi. Ben de ordan da basıp çıktım.

    Şimdi geriye
    Subaru XV
    Mazda CX-3
    Hyundai Tucson
    modelleri kaldı.

    Araştırmaya ve tavsiye yorum almaya devam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StarForce -- 12 Şubat 2016; 12:57:31 >




  • Renegade i beğenmediyseniz Subaru ya hiç gitmeyin zaten. Tucson alın siz ama otopark olayını unutun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Renegade i beğenmediyseniz Subaru ya hiç gitmeyin zaten. Tucson alın siz ama otopark olayını unutun.

    Subaruyu incelemiştim zaten daha önce beğenmediğim çok eksiğini göremedim bir tek kapıların ve bagaj kapağının TOK kapanma yerine teneke gibi ses çıkarması hariç..
  • Arkadaş bence sen yani gerçekten 4x4 istiyorsan adam gibi şu offroad araçlarından al. Ama bence bir yokuş var diye araba seçilmez burada hataya düşüyorsun. Asıl yapacağın iş sen o evi oradan taşı başka düz bir eve geç. Senin yokuşa araba çıkmıyorsa acil bir durumda ambulans, itfaiyede çıkamaz. Ne yapacan o zaman senin jipemi yükleyecen hastayı itfaiyeyi filan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    sanırım bu olaydan bahsediyoruz, ama Subaru gerçekten böyle ise durum çok kötü..




    Akrkada koskoca mazda billboardi var. Xv nin vdc si kapatılmadiysa ben de bisey bilmiyorum.

    http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/snow-testing-mazda-s-i-activ-all-wheel-drive.html

    Bu linkte Mazda'nın 4x4 sisteminin diğerlerinden farklı olduğu ve üzerinde çalışılmış bir sistem olduğu anlatılıyor.Diğer markalar gücü arka tekerlere aktarmak için ön tekerin patinaja düşmesini beklerken Mazda bir çeşit önsezi sistemi geliştirmiş.Yol şartlarına göre önler patinaja düşmeden önce gücü %98 e kadar arkalara aktarabiliyor.

    " vehicle’s computer and 27 sensors monitor factors like steering torque, steering angle, front and rear wiper motor speed, outside temperature, longitudinal g forces, electric steering motor current, gas pedal position, gear position, brake pressure, wheel speed, engine rpm and the vehicle’s incline angle at an amazing 200 times per second."

    Mazdanin çekiş sistemi kötüdür demedim iyidir elbet ama xv nin vdc açıkken o rollera çıkmaması imkansız.

    Rollerı çıkıyor ama 2500 devire kadar çıkamıyor. Buradaki hile şu;

    VDC devreye girmez ise; Subaru awd direksiyon açısı maksimumda iken arkaya giden torku azaltıyor sebebi ise virajlarda kaymayı ve kontrol kaybını önlemek. Buna ek olarak şanzımanı L konumuna almışlar. Haliyle otomobilin hareket etmesi 2500 rpm'yi buluyor. Daha önce de tartışılmıştı, yurtdışı forumlarında da var bu konu. Zaten videonun like-dislike oranına bakarsanız nasıl ucuz bir aldatmaca olduğunu da anlarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_


    quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    sanırım bu olaydan bahsediyoruz, ama Subaru gerçekten böyle ise durum çok kötü..




    Akrkada koskoca mazda billboardi var. Xv nin vdc si kapatılmadiysa ben de bisey bilmiyorum.

    http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/snow-testing-mazda-s-i-activ-all-wheel-drive.html

    Bu linkte Mazda'nın 4x4 sisteminin diğerlerinden farklı olduğu ve üzerinde çalışılmış bir sistem olduğu anlatılıyor.Diğer markalar gücü arka tekerlere aktarmak için ön tekerin patinaja düşmesini beklerken Mazda bir çeşit önsezi sistemi geliştirmiş.Yol şartlarına göre önler patinaja düşmeden önce gücü %98 e kadar arkalara aktarabiliyor.

    " vehicle’s computer and 27 sensors monitor factors like steering torque, steering angle, front and rear wiper motor speed, outside temperature, longitudinal g forces, electric steering motor current, gas pedal position, gear position, brake pressure, wheel speed, engine rpm and the vehicle’s incline angle at an amazing 200 times per second."

    Mazdanin çekiş sistemi kötüdür demedim iyidir elbet ama xv nin vdc açıkken o rollera çıkmaması imkansız.

    Rollerı çıkıyor ama 2500 devire kadar çıkamıyor. Buradaki hile şu;

    VDC devreye girmez ise; Subaru awd direksiyon açısı maksimumda iken arkaya giden torku azaltıyor sebebi ise virajlarda kaymayı ve kontrol kaybını önlemek. Buna ek olarak şanzımanı L konumuna almışlar. Haliyle otomobilin hareket etmesi 2500 rpm'yi buluyor. Daha önce de tartışılmıştı, yurtdışı forumlarında da var bu konu. Zaten videonun like-dislike oranına bakarsanız nasıl ucuz bir aldatmaca olduğunu da anlarsınız.

    BU YORUM OLDUKÇA YARDIMCI OLDU TEŞEKKÜRLER.

    SON Tahlilde bu 4 model arasında karar kılacak isem SUBARU XV olacak.


    Ama Yeni Tiguan, Yeni RAV4 ve Honda Yeni kasa HRV modellerini de bir görmek ve en son ona göre karar vermek isterim. Hatta zamanım olsa Alfa SUV modelini bile beklerdim..




  • Peki son durum nedir? Ne aldınız?
  • Mazda CX-3 : B sınıfında yer alan suv, Mazda 2 platformunu kullanıyor; rakipleri Mokka, 2008, Captur.
    Eksi olarak tam bağımsız süspansiyon yerine torsiyon çubuklu (burulma kirişli) sistem var. Artısı ise hem dizel hem tork konvertörlü 6 ileri şanzıman var.

    Jeep renegade : B sınıfında yer alan suv, Fiat 500X platformunu kullanıyor; rakipleri CX-3 ile aynı.
    Eksi olarak 1.4 turbo benzinli de 6 ileri çift kavrama şanzıman rezaleti var, araziye gelmez. Artısı arka süspansion tam bağımsız.

    Subaru XV : C sınıfında yer alan suv, İmpreza platformunu kullanıyor.
    Eksisi atmosferik benzinli motor. Artısı ise hem tork konvertörlü CVT şanzıman bulunması hem anlık ve simetrik 4 çeker sistemi hem de tam bağımsız arka süspansiyonları.

    Hyundai Tucson: C sınıfı suv. Rakipleri Qashqai, Kuga, Kadjar, Sportage, Tiguan...
    Eksisi turbolu modelde çift kavramalı 7 ileri rezil bir şanzıman kullanıyor, sık sık ısınma hatası vermesiyle ünlü. Artısı ise atmosferik modelinde jeni jenerasyon tork konvertörlü 6 ileri otomatik şanzıman bulunması, tam bağımsız arka süspansiyonu.

    Bahsettiğiniz kullanıma en uygun araç bana göre XV.




  • Epey bilgilisiniz sanırım, birde aynı şekilde

    Qashqai, Kuga, Kadjar, Sportage, Tiguan için de alalım yazınızı:)
  • Xv için rezil iç mekan filan diyenler neyi beğeniyorlar bilmiyorum.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE MAZDA CX-3, SUBARU XV, HYUNDAI TUCSON, JEEP RENEGADE

    Güncel iç mekan bu şekilde ve kalite gayet iyi.

    Birinci görseldeki üst yol bilgisayarı ekranı standart. İkincideki gibi değil yani. Bayide incelwme imkanı olmayanlar arzu ederse kendi aracımdan da resim paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguroz76 -- 13 Temmuz 2016; 17:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Bana kalsa XV`nin tek kotu yani bobrek tasi düsürten süspansiyonlari

    Inanilmaz sert ya. Arabayi sirf bu sebeple kullanmak istemiyorum. Hele arka taraf daha da rezalet, pickup gibi zipliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.