Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (103. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.391
Cevap
17
Favori
323.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba.
    landi renzo, prins, teleflex gibi marklardan birini tercih etmeniz durumunda ne arıza lmbası neden başka bir sorun yaşamadan uzun süreler rahatlıkla aracınızı lpg de kullanabilirsiniz.bulunduğunuz ildeki bayide size referans olarak numaralr verip direk kullanıcılarla irtibata geçmenizi sağlayabilir. bu teyyidi kullacılardan almak sizi rahatlatacaktır.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu32

    2003 model HONDA civic 1.6 VTEC ES modeline LPG takılabiliyor mu ..uyumu nasıl oluyor..bir sorun yaşanıyor mu
  • merhaba.
    lpg tanklarının dolum oranı %80 dir.yani 40 litrelik bir tankınız var ise bu tanka 32 litre gaz doldurulması gerekir.bu nedenle kullanıcıların bu %80 lik kapasite doğrultusunda dolum yapılıp yapılmadığına dikkat etmeleri gerekmektedir.aksi halde aşırı dolum neticesinde tahliye vanasının açılması gibi riskli durumlar sz konusu olabilir.
  • Mrb arkadaslar
    dün 99 bir vega aldım fakat şimdi bakmadıgım için 16 yada 8 valf bilemiyorum 100 kmde 10 litre yakıt harcadım ve bugun lpg işine girmeyi düşündüm fakat ismii vermek istemedigim tanınmıs bir firmayı aradıgımda hiç bir sorun olmadan takıla bilir demesine ragmen farklı bir firma asla denemeyin sorun yasarsınız sizin aracaz göre bir kit yok dedi :s

    şimdi ne yapayım ben ?
    ve bu arada sorunsuz takılır diyen arkadas 8 valflerine karbiratörlülerdeki sistem takılır ama 16 valf modelinde ise enjeksiyonlu uygulamama yapılmalı dedi :S
    yardımlarınızı dört gözler bekliyiorum
  • konunun baslıgını değiştirme zamanı gelmiş sanırım :)

    dertlerime derman olan KME ' den Sn. Emre Bey' e ve Anadolu yakası en iyiy ladacısı Bayhan USTA' ya teşekkür ederim.

    ve birde çelik motor yetkili satıcısı pendik dolayaba bayisi halan ortalama ladanın 130km hızla 100km de 10 litre benzin yakması için normal mi diyior çok merak ettim.

    lpg benim için yersiz ve gereksizmiş bunuda ögrendim cünki her sabah ve aksam 2,5 km iş ev arası mesafe var bu mesafede lpg devreye bile girmezmiş kısın pek gezmeyede cıkmıyacagıma göre uzun yolumda olmadıgına göre lpg ne işe yarıycak :P

    kartal oto sanayideki mucib otoyu cok öven eden degerli net ve reel arkadaslarım rastladığım en lakayit insanlardı telefonda kikirdeyen bir bayan ve 5 sn beklemenin ardından kikirdemeye eşlik eden bir adamla konusdum hayır o sırada dier hatta patronlardan biri ile konusuyor olmasa idim neye güldüklerini tam ögrenicektim ama fırsat olmadı işte

    neyse ben işimi gördüm aracda bulunan 4 yedek buji - hava filitrem ve cam sileceklerim takıldı- debriyaj teli ve pedalım yaglandı sesi giti- gaz teli sıkıldı.Bayhan ustanın aracı begenmesi oldukca hoşuma gitti ve birde saglam elektirikci önerdi yarın ögrende orada takılcam artık :))
  • merhaba
    daha size yazmaya fırsat bulamadan siz tüm soru ve sorunlarınıza cevap bulmusunuz bile.bize syleyecek bir sz kalmamış.eğer dediğiniz gibi aracınızı az kullanıyor iseniz yani yılda 10 bin km gibi bir yol yapmıyorsanız lpg nin size çok bir avantajı olmaz.bu tamamemn bir maliyet hesabıdır bir nevi lpg iin harcayacağınız parayı ne kadar sürede amorti edebileceğinizi hesap edip kararınızı ona göre verirsiniz
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: pc0576

    konunun baslıgını değiştirme zamanı gelmiş sanırım :)

    dertlerime derman olan KME ' den Sn. Emre Bey' e ve Anadolu yakası en iyiy ladacısı Bayhan USTA' ya teşekkür ederim.

    ve birde çelik motor yetkili satıcısı pendik dolayaba bayisi halan ortalama ladanın 130km hızla 100km de 10 litre benzin yakması için normal mi diyior çok merak ettim.

    lpg benim için yersiz ve gereksizmiş bunuda ögrendim cünki her sabah ve aksam 2,5 km iş ev arası mesafe var bu mesafede lpg devreye bile girmezmiş kısın pek gezmeyede cıkmıyacagıma göre uzun yolumda olmadıgına göre lpg ne işe yarıycak :P

    kartal oto sanayideki mucib otoyu cok öven eden degerli net ve reel arkadaslarım rastladığım en lakayit insanlardı telefonda kikirdeyen bir bayan ve 5 sn beklemenin ardından kikirdemeye eşlik eden bir adamla konusdum hayır o sırada dier hatta patronlardan biri ile konusuyor olmasa idim neye güldüklerini tam ögrenicektim ama fırsat olmadı işte

    neyse ben işimi gördüm aracda bulunan 4 yedek buji - hava filitrem ve cam sileceklerim takıldı- debriyaj teli ve pedalım yaglandı sesi giti- gaz teli sıkıldı.Bayhan ustanın aracı begenmesi oldukca hoşuma gitti ve birde saglam elektirikci önerdi yarın ögrende orada takılcam artık :))

  • merhabalar geçen sene landi renzo ekonomi taktırmıştım. 22.000 km. yaptım. otomobilimde hareket halindeyken duracakmış gibi yapıp kendini toparlıyor bir silkeleme yapıyor saliselik olarak daha sonra kendini toparlıyor bazen hızlanırken bazen de sabit hızday ken yapıyor. 120 -130 basıyorum bazen sıkıntı olmuyor bazen de seri olarak 2-3 defa silkeleme yapıyor. gaz filtresini silkeleme yapmadan önce yeni değiştirmiştim. bilgisayar ayarını da yaptırdım düzelme di .gaz pedalına bastığımda ara da bir ağırlaşma yapıyor.sanki gaz pedalına bastığımda pedalın altına paspas sıkışmış gaza basmamı engelliyor gibi (pedalın gerisinde paspas) sorun ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
  • rölanti de problem yok stop etme yok katkılı gaz nadiren alıyorum
  • sayın öncel kolay gelsin bir sorum olacaktı

    imzadaki aracım da landi renzo blue sistem var araç 90-100 km hızla giderken hafif silkeleme-tekleme yapıyor bu olay lpg sisteminden kaynaklanabilirmi (buji kablolarım ve distribütör yeni değişti) birde montajdan sonra tekrar ayara gitmedim.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leryom

    merhabalar geçen sene landi renzo ekonomi taktırmıştım. 22.000 km. yaptım. otomobilimde hareket halindeyken duracakmış gibi yapıp kendini toparlıyor bir silkeleme yapıyor saliselik olarak daha sonra kendini toparlıyor bazen hızlanırken bazen de sabit hızday ken yapıyor. 120 -130 basıyorum bazen sıkıntı olmuyor bazen de seri olarak 2-3 defa silkeleme yapıyor. gaz filtresini silkeleme yapmadan önce yeni değiştirmiştim. bilgisayar ayarını da yaptırdım düzelme di .gaz pedalına bastığımda ara da bir ağırlaşma yapıyor.sanki gaz pedalına bastığımda pedalın altına paspas sıkışmış gaza basmamı engelliyor gibi (pedalın gerisinde paspas) sorun ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim.

    merhaba aynı sorunlar bendede vardı ateşleme sistemini (buji ve kabloları distribütör) bi kontrol ettirin.
  • merhaba.
    sıkıntınızın kaynağı filtere olmuş olsaydı (yani filtrede her hangi bir tıkanıklık durumunda basınç düşeceğinden)araç benzine atlardı.bu silkelemenin kaynağını bulmak için araç bilgisayara bağlıyken kullanmak en doğrusu.bu sorunu yaptığı andaki değerler kontrol edilerek sorunun kaynağı daha rahat tespit edilebilir.regülatördeki bir arıza bu duruma sebeiyet verebilir.tabi araçla ilgili bir sorundanda kaynaklanıyor olabilir.montajcınıza bavurmanız en doğurusu olacaktır.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: leryom

    merhabalar geçen sene landi renzo ekonomi taktırmıştım. 22.000 km. yaptım. otomobilimde hareket halindeyken duracakmış gibi yapıp kendini toparlıyor bir silkeleme yapıyor saliselik olarak daha sonra kendini toparlıyor bazen hızlanırken bazen de sabit hızday ken yapıyor. 120 -130 basıyorum bazen sıkıntı olmuyor bazen de seri olarak 2-3 defa silkeleme yapıyor. gaz filtresini silkeleme yapmadan önce yeni değiştirmiştim. bilgisayar ayarını da yaptırdım düzelme di .gaz pedalına bastığımda ara da bir ağırlaşma yapıyor.sanki gaz pedalına bastığımda pedalın altına paspas sıkışmış gaza basmamı engelliyor gibi (pedalın gerisinde paspas) sorun ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
  • merhaba.
    genellikle bu tip teklemelerin nedeni ateşleme sisteminden kaynaklanır.ancak siz yinede montajcınızda ayarlarınızı kontrol ettirip onlarında bir fikrini alın.tek başına buji kablolarını değitirmek sorunu çzmeye bilir.buji ler ve bobinlerde kontrol edilmeli.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: linux_talebesi

    sayın öncel kolay gelsin bir sorum olacaktı

    imzadaki aracım da landi renzo blue sistem var araç 90-100 km hızla giderken hafif silkeleme-tekleme yapıyor bu olay lpg sisteminden kaynaklanabilirmi (buji kablolarım ve distribütör yeni değişti) birde montajdan sonra tekrar ayara gitmedim.

    saygılar.
  • merhaba
    Benim toyota coralla aracım var. Kit mtm marka sıralı sistem lpg takılı. Sabah ilk çalıştığında 2.5 km sonra lpgye geçiyor. Bu süreyi kısaltmak mümkün mü? Hiç anlamam bu işlerden ama derece düşürülmesinden falan bahsediliyor. Düşürtsek bir zararı olur mu motora veya gerçekten tasarruf sağlanır mı? Bir de her depoyu fullediğimde tar tar ses geliyor. Bu normal mi? Şimdiden teşekkür ederim.
  • merhaba
    lpg nin yoğuma sıcaklığı 40 c olduğu için lpg ye geiinde bu sıcaklıkta olması istenir.araç daha soğukken yapılan geçilerde zaten bir tasarruf kaybı olacaktır.yani bu işin ideali 40 c dir.
    depo konusuna gelince; lpg tanklarının dolum oranı %80 diğr yani siyelimki 40lt lik bir tankınız var ise max. 32 lt dolum yapılmalıdır.amandıralarda bu değere göre ayarlanmıtır ve dolum oranı %80 ne yaklamaya baladığında gaz girişini kesmeye çalışır ve bu aralıktada bahsettiğiniz sesi yapabilir.şamandıra ses yapmaya başladığında dolumu sonlandırmanız en doğrusudur.(eğer şamandıranız bu %80 lik kapasitenin altında yada üstünde dolum yapıyorsa montajcınıza bavurun.)
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetak34

    merhaba
    Benim toyota coralla aracım var. Kit mtm marka sıralı sistem lpg takılı. Sabah ilk çalıştığında 2.5 km sonra lpgye geçiyor. Bu süreyi kısaltmak mümkün mü? Hiç anlamam bu işlerden ama derece düşürülmesinden falan bahsediliyor. Düşürtsek bir zararı olur mu motora veya gerçekten tasarruf sağlanır mı? Bir de her depoyu fullediğimde tar tar ses geliyor. Bu normal mi? Şimdiden teşekkür ederim.
  • merhaba sayın öncel montajcıma gittim ayarlara tekrar bakıldı programda matris gibi bir tablodan değerler artırıldı şimdi çekişi daha iyi teklemede kayboldu size ve ankara bektaş otoya teşekkürler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    genellikle bu tip teklemelerin nedeni ateşleme sisteminden kaynaklanır.ancak siz yinede montajcınızda ayarlarınızı kontrol ettirip onlarında bir fikrini alın.tek başına buji kablolarını değitirmek sorunu çzmeye bilir.buji ler ve bobinlerde kontrol edilmeli.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: linux_talebesi

    sayın öncel kolay gelsin bir sorum olacaktı

    imzadaki aracım da landi renzo blue sistem var araç 90-100 km hızla giderken hafif silkeleme-tekleme yapıyor bu olay lpg sisteminden kaynaklanabilirmi (buji kablolarım ve distribütör yeni değişti) birde montajdan sonra tekrar ayara gitmedim.

    saygılar.


  • Orijinalden alıntı: oguzhannn

    Bu mesajı yazmamdaki amacım sadece bir yanlış bilgiyi düzeltmektir. Prinsin kalitesini tartışmak değildir saygılar
     sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    PRİNS SADECE TARTARİNİDFEN DEĞİL TÜM İTALYAN CİHAZLARDAN ÇOK FARKLI VE ÜSTÜN BİR MARKA.PRİNS DİĞER İTALYAN CİHAZLAR GİBİ MOTORDAN BAĞIMSIZ AYRI BİR SİSTEM GİB İ ÇALIŞMAZ.PRİNS ARACIN ECU BEYNİNİN BİR KÖLESİ GİBİ ONA BAĞIMLI ÇALIŞIR.BU NEDENLEDE SİSTEM İÇİN NE DEVİR UCUNA NE DE MANİFOLT BASINCINA GEREK YOKTUR.ANA BEYİN VERİLERİ DOĞRULTUSUNA GÖRE LPG DE ÇALIŞMAYI AYARLAR BUDA PERFORMANS TASARRUF VE GÜVENİLİRLİK BAKIMINDAN BÜYÜK BİR ÜSTÜNLÜK SAĞLAR.SAYGILARIMLA.
    Orjinalden alıntı: Powershot S2

    prinsin tartariniye göre teknik olarak çok farkı var mı?

    aradaki fiyat farkına değer mi?

    prinste sanırım depo ve borular değişince doğalgaza uyumlu oluyor

    tartarinide?

    teşekkürler


    [/quote

    bu şemada gördüğüm kadarı ile prins ecusu standalone çalışıyor.motor beyninden bağımsız ,enjektör modülünü kullanması enjektör sinyaline ihtiyaç duymadığını gösterir.onun yerine krank kullanmış.bu sistem türkiyede var ise her araca takılabilir karbüratörlü veya mekanik enjeksiyonlu. lütfen bilen bi kişiden cevap istiyorum.bu şemayı veren arkadaşada cevap verilmemiş merruse bu işin prof u diyebilirim niye cevap verilmemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukkoylu -- 22 Kasım 2009; 1:44:17 >
  • bu şemada gördüğüm kadarı ile prins ecusu standalone çalışıyor.motor beyninden bağımsız ,enjektör modülünü kullanması enjektör sinyaline ihtiyaç duymadığını gösterir.onun yerine krank kullanmış.bu sistem türkiyede var ise her araca takılabilir karbüratörlü veya mekanik enjeksiyonlu. lütfen bilen bi kişiden cevap istiyorum.bu şemayı veren arkadaşada cevap verilmemiş merruse bu işin prof u diyebilirim niye cevap verilmemiş.standalone çalıştığı bariz belli bu sistem mekanik enjeksiyonlu araçlarada uygulanabilmeli.b]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukkoylu -- 22 Kasım 2009; 1:46:06 >
  • sorunlarımı yazmıştım. landi renzo ekonomi kullanıyorum. silkeleme daha çok motor soğuk iken fazla yapıyor km yaptıkça yok denecek kadar azalıyor.
    lpg doluluk oranını gösteren gösterge dengesiz çalışıyor. lpg bitmeye yakın tüm ışıkları yanıyor.
    shell istasyonundan lpg dolumu yaparken istasyondaki lpg göstergesinde dolum hızı nın çok yavaş oldğu ve araçta bir problem olacağını görevli söyledi. lpg bitmek üzere iken almıştım. içinde hava olmayacağına göre lpg tanka neden çok yavaş dolduğunu anlayamadım. şamandıra mı bozuk veya başka bir problem olabilir mi?
  • bu şemada gördüğüm kadarı ile prins ecusu standalone çalışıyor.motor beyninden bağımsız ,enjektör modülünü kullanması enjektör sinyaline ihtiyaç duymadığını gösterir.onun yerine krank kullanmış.bu sistem türkiyede var ise her araca takılabilir karbüratörlü veya mekanik enjeksiyonlu. lütfen bilen bi kişiden cevap istiyorum.bu şemayı veren arkadaşada cevap verilmemiş merruse bu işin prof u diyebilirim niye cevap verilmemiş.standalone çalıştığı bariz belli bu sistem mekanik enjeksiyonlu araçlarada uygulanabilmeli. cevap verebilecek kimse yok mu
  • merhaba.
    mekanik enjeksiyonlu araçlar için avrupada bu araçlara özgü sistemler mevcut.ancak mekanik enjeksiyonlu araçlara karbüratörlü kit de takılabildiğinden bu sistemler kullanıcılara pahalı gelmektedir.bu nedenlede bu sistemleri türkiyeye ithalatçılar getirmemektedir.eğer mekanik enjeksiyonlu bir aracınız var ve bu araca bu bahsetmiş olduğum kitlerden taktırmak istiyor iseniz bizimle direk irtibata geçerek bu kiti temin etme şansınız olabilir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukkoylu

    bu şemada gördüğüm kadarı ile prins ecusu standalone çalışıyor.motor beyninden bağımsız ,enjektör modülünü kullanması enjektör sinyaline ihtiyaç duymadığını gösterir.onun yerine krank kullanmış.bu sistem türkiyede var ise her araca takılabilir karbüratörlü veya mekanik enjeksiyonlu. lütfen bilen bi kişiden cevap istiyorum.bu şemayı veren arkadaşada cevap verilmemiş merruse bu işin prof u diyebilirim niye cevap verilmemiş.standalone çalıştığı bariz belli bu sistem mekanik enjeksiyonlu araçlarada uygulanabilmeli. cevap verebilecek kimse yok mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba.
    mekanik enjeksiyonlu araçlar için avrupada bu araçlara özgü sistemler mevcut.ancak mekanik enjeksiyonlu araçlara karbüratörlü kit de takılabildiğinden bu sistemler kullanıcılara pahalı gelmektedir.bu nedenlede bu sistemleri türkiyeye ithalatçılar getirmemektedir.eğer mekanik enjeksiyonlu bir aracınız var ve bu araca bu bahsetmiş olduğum kitlerden taktırmak istiyor iseniz bizimle direk irtibata geçerek bu kiti temin etme şansınız olabilir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukkoylu

    bu şemada gördüğüm kadarı ile prins ecusu standalone çalışıyor.motor beyninden bağımsız ,enjektör modülünü kullanması enjektör sinyaline ihtiyaç duymadığını gösterir.onun yerine krank kullanmış.bu sistem türkiyede var ise her araca takılabilir karbüratörlü veya mekanik enjeksiyonlu. lütfen bilen bi kişiden cevap istiyorum.bu şemayı veren arkadaşada cevap verilmemiş merruse bu işin prof u diyebilirim niye cevap verilmemiş.standalone çalıştığı bariz belli bu sistem mekanik enjeksiyonlu araçlarada uygulanabilmeli. cevap verebilecek kimse yok mu



    ilgin için teşekkür ederim.hemen yarın irtibata geçiyorum
  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.