Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.390
Cevap
17
Favori
323.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • resimlerden gördügüm kadarı ile nozullar büyük yada enj. tam kapatmıyor motora fazla yakıt püskürtülüyor gibi harita degerleride buna işaret ediyor artı lambdan baglı senin yeşil karedeki 0,47v lambda degeridir
    neyse dönelim enj.lere sanırım senin enj.ler kirlendi matrix enj.ler kire ve yag a tahammülsüzdür sanırım sell den alıyorum dedin sell in gazı biraz yaglıdır ben bp tavsiye ederim şimdi yapman gereken serviste enj.leri temizletmek matrix sökülmeden temizlenmez artı birazda ustalık ister diger enj.ler gibi içinde yay yoktur onun yerine çelik zenberek vardır kirlenmeye ve yağa karşı tahammülsüz olmasının ana sebebide bu zaten iyi bir usta bu işi halleder sonrasında degerler normale gelecektir
    haritadaki degerlerin yükselmemesi motora fazla yakıt girdigi için tek enj. bile kaçırmış olsa dahi harita kacıran enj. baz alır .........
    kolay gelsin gelişmelerden haberdar et
    quote:

    Orijinalden alıntı: cancin965

    3K , tavsiyen üzerine bugün , aracım honda cıvıc ın - (eksi) kutupbaşını söküp , 5 dk. bekledim araç sıcakken yapıldı. Sonra aracın kutupbaşını takıp hiçbir elektrikli aksamını çalıştırmadan ve gaz vermeden rolantide 5-6 dakika çalıştırdım.(bürtün bunlar tabiki benzin de) Forumlardan (yerli yabancı) öğrendiğim kadarıyla benzin ecu map değerleri kalibre olmuş oluyormuş. Fakat ben lpg ye hiç geçmeden ayrıca izmir şehiriçi trafiğinde , klimalı klima kapalı , agrasif hızlı sürüşler yaptım . Sonra otobana çıktım şöyle bir 170 falan yaptım. toplam da ayrıca 60 km benzinle gezmişim.
    Akşam üzeri hiç lpg ye almadan bilgisayara bağladım. otomatik ayara geçtim. Ayar sonuçlarım hayal kırıklığına ugrattı , 120-160 arası değerler beklerken tekrar düşük değerlerle karşılaştım (altta resimler var) tekrar otomatik kalibrasyon yaptım değerler biraz yükseldi ama 120 lere falan gelmiyor . tüm değerleri tarayıp +5 ekledim - elektrik aksamının çalıştıgı alt kısma + 3 daha ekledim kapattım.
    Resimleri özellikle gaz ile çalışıyorken aldım.. Map haritası olarak aldığım en düşük değerli olanı var aşagida..

    Araçta kapış ta ilk anda bir pırlama var. Ve o ilk anda gaz baıncının 0,73 değerine düştügünü gözlemledik. normalde 0,9 un altına düşmüyor.
    Aklımdan geçen tek şey kaldı montaj yerine gidip sıfır enjektör taktırcam map haritası değişmezse enjektörlerin suçu yok diyeceğim , ama bence enjektörlerde bir hata var. (araç 13000 km dir lpg de filtre değişmedi ) Enjektör temizliği için BRC servislerinde Tunap 164 diye birşey var denememi tavsiye edermisiniz , filtreler için 15000 km denmişti değiştireyim mi beklemeden. (genelde po gaz yada shell gaz kullanıyorum )..

    [img=http://img219.imageshack.us/img219/8285/css03.th.jpg]

    [img=http://img403.imageshack.us/img403/5576/css04.th.jpg]

    [img=http://img189.imageshack.us/img189/4027/css05.th.jpg]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K

    resimlerden gördügüm kadarı ile nozullar büyük yada enj. tam kapatmıyor motora fazla yakıt püskürtülüyor gibi harita degerleride buna işaret ediyor artı lambdan baglı senin yeşil karedeki 0,47v lambda degeridir
    neyse dönelim enj.lere sanırım senin enj.ler kirlendi matrix enj.ler kire ve yag a tahammülsüzdür sanırım sell den alıyorum dedin sell in gazı biraz yaglıdır ben bp tavsiye ederim şimdi yapman gereken serviste enj.leri temizletmek matrix sökülmeden temizlenmez artı birazda ustalık ister diger enj.ler gibi içinde yay yoktur onun yerine çelik zenberek vardır kirlenmeye ve yağa karşı tahammülsüz olmasının ana sebebide bu zaten iyi bir usta bu işi halleder sonrasında degerler normale gelecektir
    haritadaki degerlerin yükselmemesi motora fazla yakıt girdigi için tek enj. bile kaçırmış olsa dahi harita kacıran enj. baz alır .........
    kolay gelsin gelişmelerden haberdar et
    quote:

    Orijinalden alıntı: cancin965

    3K , tavsiyen üzerine bugün , aracım honda cıvıc ın - (eksi) kutupbaşını söküp , 5 dk. bekledim araç sıcakken yapıldı. Sonra aracın kutupbaşını takıp hiçbir elektrikli aksamını çalıştırmadan ve gaz vermeden rolantide 5-6 dakika çalıştırdım.(bürtün bunlar tabiki benzin de) Forumlardan (yerli yabancı) öğrendiğim kadarıyla benzin ecu map değerleri kalibre olmuş oluyormuş. Fakat ben lpg ye hiç geçmeden ayrıca izmir şehiriçi trafiğinde , klimalı klima kapalı , agrasif hızlı sürüşler yaptım . Sonra otobana çıktım şöyle bir 170 falan yaptım. toplam da ayrıca 60 km benzinle gezmişim.
    Akşam üzeri hiç lpg ye almadan bilgisayara bağladım. otomatik ayara geçtim. Ayar sonuçlarım hayal kırıklığına ugrattı , 120-160 arası değerler beklerken tekrar düşük değerlerle karşılaştım (altta resimler var) tekrar otomatik kalibrasyon yaptım değerler biraz yükseldi ama 120 lere falan gelmiyor . tüm değerleri tarayıp +5 ekledim - elektrik aksamının çalıştıgı alt kısma + 3 daha ekledim kapattım.
    Resimleri özellikle gaz ile çalışıyorken aldım.. Map haritası olarak aldığım en düşük değerli olanı var aşagida..

    Araçta kapış ta ilk anda bir pırlama var. Ve o ilk anda gaz baıncının 0,73 değerine düştügünü gözlemledik. normalde 0,9 un altına düşmüyor.
    Aklımdan geçen tek şey kaldı montaj yerine gidip sıfır enjektör taktırcam map haritası değişmezse enjektörlerin suçu yok diyeceğim , ama bence enjektörlerde bir hata var. (araç 13000 km dir lpg de filtre değişmedi ) Enjektör temizliği için BRC servislerinde Tunap 164 diye birşey var denememi tavsiye edermisiniz , filtreler için 15000 km denmişti değiştireyim mi beklemeden. (genelde po gaz yada shell gaz kullanıyorum )..

    [img=http://img219.imageshack.us/img219/8285/css03.th.jpg]

    [img=http://img403.imageshack.us/img403/5576/css04.th.jpg]

    [img=http://img189.imageshack.us/img189/4027/css05.th.jpg]



    Nozullar 2.0 lık , ki aynı nozulla ilk takıldığında değerler yüksek, yani normal di... demekki nozullar araç beygir gücüne (110 beygir) göre normal... Lamda değeri nedense 0.47 sürekli aynı değeri gösteriyor. Ya yanlış kablo bağladılar yada bu program ecu ile bağlanınca lamda bilgisi yoksa bağlanti yoksa 0.47 gösteriyor YANİ O DEĞER SÜREKLİ SABİT.

    Bende baştan beri enjektörden şüphelendim, ama enjektörden önce 2 tane filtrenin olması beni bu araştırmalara itti. Birde daha 13000 km yapmış enjektörde ne olabilirki diyor insan, ama demekki bir ara kötü gazı kakalamışlar bize... Tavsiyenize elimden geldiğince uyacağım fakat yaşadıgım yerde BP gaz tok , Gaziemir- İzmir de bizi Shell ve PoGaz kullanmaya mahkum ettiler, ama arada çıkışlarda Bp denerim..

    Enjektör olayına 13 Agustos da anca girebilirim, araç nasılsa böylede iyi kötü gidiyor , şdışına cıkcam, gelecek günlerde sizi haberdar eder, işi nasıl çözdüğümüzü (işallah) yazarım.. Sağlıcakla kalınız.. Haberleşiriz..Teşekkürler.. Herşey için (bilgiler + interface kabloları (zavoli-landi))




  • merhaba cancin senin enj.lerin büyük bir ihtimalle kaçırıyor maptan boşuna şüphelenme map ya çalışıyordur yada çalışmıyordur arızalı iken çalışıyormuş gibi yapmaz üstelik sandıgınız gibi mapın çokta önemli görevi yoktur sadece ekranda okumanızı saglar üstelik zizin araç landinin regületörünü çökertemez çökme varsa bu kaçaga delalettir ve vakit kaybetmemeni tavsiye ederim kaçak olup olmadıgını kendinde test edebilirsin eger elin tornavida tutmaya yatkın ise ve enj. takımı sökülebilir yerde ise hortumları sıra ile numarala ve enjektör takımını sök bir kova su edin enjektör takımının regülatöre baglanan girişinden saglam bir şekilde üfle suyun suyun içinde nozullardan hava kabarcıgı çıkıyormu bak çıkmaması lazım çıkıyorsa kaçak var demektir bunada sebep büyük bir ihtimalle kirdir kaçak var ise sökmeye çalışma dedigim gibi hassas bir enjektördür matrix nozulları sök komprasör ile biraz hava tut nozulların girişinden tekrar dene düşükte olsa temizlenme ihtimali var kendine iyi bak




  • unutmadan bu işlemi yaparken şamandıradan gazı kes yanında cep telefonu dahi bulundurma etrafında elinde sigara ile dolaşan kimse olmasın iş yapalım derken vebal altında kalmayalım
  • birde lambda degeri sabit degil oynaktır neden sabit sayı var ekranında anlıyamadım pr. den olabilir belki uzak bir ihtimal lambda bozulmuşta olabilir
  • Tamam zaten kırmızıda geziyorum araçta gaz kalmadı, birde şamandıradan kesersem tehlike kalmaz. Lamda bağlantısının yapılmadığını montaj yapan yerden zaten teyid ettim. Onlar lamda değrini okuyarak program kendi bir ayar yapmıyor , sadece görmeye yarıyoor o yüzden bağlamıyoruz diyorlar. Ama ayar yaparken o değeri görmek ne kadar önemli bilmiyorlar. Kendi kendilerine iş çıkarıyorlar geçenlerde ayar yaparken, elemanın biri içerden obd cihazıyla lamda okuyor biri dışardanlpg ecusuna bağlı bilgisayardan map haritasına değer vermeye çalışıyor, bağlamış olsalar aynı ekranda görecekler..

    Lamda değerinin 0,47 sabit durma olayını bende anlamıyorum, ya 0 (sıfır) yada kesme falan olmalı neyse..
  • merhaba beyler bende landi renzo sıralı sistemin ayarları idare eder ama yinede tam istediğim gibi değil bende lamda bvağlantısını bağlamamışlar ve dün akşam lpg ecusunu fiş kımını çıkartıp 13 nolulamda pin in girişin mor renkli kablosunu çıkardım zaten yarı kesilip bantla kapatılmış birde lamda out var yanında gri renkte,şimdi aracın ecusunda 45 nolu oksijen sensörü inputu bağlıycam,bide sormak istediğim aşağıdaki resimlerde bulunan işaretlediğim yerlerdeki ince ayar kısımları ne işe yarar bilen varmı

  • hocam 1999 model 2000 cc rxt laguna
    gaza ayarı yenı yapıldı.. hatta 1 adet enjektor degıstırıldı motorda tekleme var.. sebebı ne olabılır??
    gaz ayarı daha 3 gun once yapıldı
  • merhaba.
    çok genel bir yaklaşım olacak ama ayrıntılı bir açıklama yapmadığınızdan bu şekilde yardımcı olabilirim ancak.
    değişen enjektör sanırım gaz enjektörü eğer böyle ise ve tekleme hala devam ediyorsa öncelikle enjektrlerinizizn 4 ünüde değiştirerek bir deneme yapın derim.bazen enjektör çalışıyor olsa bile düzgün çalışmadığından teklemeye nedne olabilir.4 ü de değişmesine rağmen tekleme sorununuz devam ederse sorunu ateşleme sisteminizden veya motorunuzda aramalısınız.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerkonak

    hocam 1999 model 2000 cc rxt laguna
    gaza ayarı yenı yapıldı.. hatta 1 adet enjektor degıstırıldı motorda tekleme var.. sebebı ne olabılır??
    gaz ayarı daha 3 gun once yapıldı
  • merhaba.
    öncelikle bir sorum olacak size.bu ekte gönderdiğiniz ayar sayfasını kim düzenledi yani bu ayarı kim yaptı.
    aracınızla ilgili bir sorun var ise bu sorunun en büyük nedeni görüntü itibari ile ayrınızdan kaynaklanıyor.çünki çok kötü bir ayar kaytsayılar olması gerektiği gibi değil.yetkili bir servisie gidip ayarlarınızı tekrar yaptırmalısınız.
    sormuş olduğunuz bölüm ise benzin ve gaz enjektörleri ölme zamanlarıdır.
    bu tip ayar noktalarına cihaza ve programa yeterince hakim olmayan kişilerce girilmesi uygun değildir.saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: JCRSO

    merhaba beyler bende landi renzo sıralı sistemin ayarları idare eder ama yinede tam istediğim gibi değil bende lamda bvağlantısını bağlamamışlar ve dün akşam lpg ecusunu fiş kımını çıkartıp 13 nolulamda pin in girişin mor renkli kablosunu çıkardım zaten yarı kesilip bantla kapatılmış birde lamda out var yanında gri renkte,şimdi aracın ecusunda 45 nolu oksijen sensörü inputu bağlıycam,bide sormak istediğim aşağıdaki resimlerde bulunan işaretlediğim yerlerdeki ince ayar kısımları ne işe yarar bilen varmı






  • Sn ac öncel aşağıda kopyaladığım gibi daha öncede sordum ve cevaplamıştınız. Sorun sürekli tekrarlıyor. Aracı 1 depo benzinde kullanıyorum gaz yememe sorunları (uzun yolda hareket haline ikende yapıyordu gazda) bitiyor saat gibi oluyor gaza alıyorum çok iyi birkaçbin km sonra aynı sorun tekrarlıyor. yeniden benzine aldım 600 km yol yaptım montajcıma gittim ayar yapmaya gerek yok ayarları iyi dedi sorun tekrarladıkça 1 depo benzin kullan dedi. Bu benim hiç hoşuma gitmedi. Ayrıca gaz yememe problemi başladığında yakıt sarfiyatıda artmakta. Montajcımın dediğine göre aracı gazda kullanınca bir süre sonra beyni karışıyormuş. Bir depo benzin de düzeltiyormuş. Siz ne dersiniz ayar problemimi var.


    20 Nisan 2009; 13:51:38
    Orjinalden alıntı: ac öncel
    merhaba.
    bu sorununuz ile ilgili size aktarabileceğim iki husus var.birincisi lpg ayarlarınızı kontrol ettirmeniz olacak.eğer lpg ayarınız benzine göre az veya çok geliyor ise bu bahsettiğiniz problem ilk çalıştırmada meydana gelebilir.
    bir diğer konu ise aracınızın hava debimetresi ve ya sıcaklık sensörü.araç ilk çalıştırmada motor sıcaklığını ölçen bir sensör vardır ve araç bu sensörden gelen değere göre enjektörlerin açılma zamanını ayarlamaktadır.aydınlatıcı olması için şu şekilde açıklayabiliriz.diyelim ki aracı ilk çalıştırdığınızda motor 20 derece ancak sensörünüz de son kontağı kapattığınız bilgi kalmış ise motorun sıcaklığını daha yüksek görecektir ve daha düşük enjektör hızında çalıştırmayı düşünecektir bu durumdada bahsettiğiniz sorunu yaşarsınız.
    bahsettiğiniz bu ilk çalışmadaki sorun hava yakıt dengesinin sağlanamamasından kaynaklanıyorçbu nedenlede hava yada yakıt dengesini sağlayan sensörler üzerinde sorunu aramak gerekmektedir.ancak ilk olarak lpg montajcınıza baş vurarak yakıt ayarının ideal olduğundan emin olun.
    saygılarımla.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mcoskun38

    Sn ac öncel 2004 elentram var 6 ay kadar önce landi renzo omegaz sıralı lpg taktırdım şimdiye kadarda sorunsuz kullandım(4000 km) ama şimdi özellikle gün içindeki ilk çalıştırmalarda ilk anlarda (benzinde) gaz yemiyor hatta manevra yaparken stop ettiği bile oldu. Gaz pedalına motor gerekli tepkiyi vermiyor. Sebebi ne olabilir? İyi günler




  • üstadlar meraba;aracım 1999 mod.alfa romeo 156 2000 cc.lpg düşünüyorum aba hangi marka ve model randımanlı olur acaba.ilk defa lpg li aracım olacak ve burnumdan gelsin istemiyorum.yardımlarınız için şimdiden tşkler.yer:samsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajans

    üstadlar meraba;aracım 1999 mod.alfa romeo 156 2000 cc.lpg düşünüyorum aba hangi marka ve model randımanlı olur acaba.ilk defa lpg li aracım olacak ve burnumdan gelsin istemiyorum.yardımlarınız için şimdiden tşkler.yer:samsun


    Hangi markadan çok , oturduğun muhite yakın sağlam bir usta bul . Kit kadar montaj va ayarda önemli .
  • mcoşkun38 biladerim ustanı degiştir bence en önemlisi bu!!!!! neden ustanı deştir dedigime gelince aracın fakir beslendigini anlamayacak kadar bilgisizde ondan araç sürekli fakir veya zengin beslenirse aracın kendi ecusu bunu standart çalışma koşulları olarak hafızaya alır benzine geçtiginde ise bu yaşadıgın sorunları yaşarsın ortalama 50 ila 60 km sonrasında araç ecu su yeni bilgileri oluşturur ve araç normale döner bu bir kör döngüdür tabi gaz ecu su olması gereken şekilde iyibir ayar yapılmalı bu yapılmadıgı sürece senin sorunun sürekli tekrar eder birde son döemde yeni ruhsatlar kw yazmaya başladılar eskiden bg yazlırdı buda ustaları yanıltıyor bagzen kısacası şöyle ruhsatında 110 kw yazıyorsa ustanda bunu 110 beygir olarak alglarsa montajta özelliklede nozullarda sorun var demektir çünkü 110kw*1,36=149,6beygir demektir 150 beygirlik bir motora 110 beygir aracın nozullarını takarsan ve regülatör basıncınıda 110 beygir motora göre verirsen araba cuvallar kendinize iyi bakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K -- 13 Ağustos 2009; 23:20:55 >




  • merhaba
    3k nında da belirtiği gibi bsorun tamamen lpg ayarlarının benzine oranla bire bir tutturulammasından kaynaklanıyor ve zaman içersinde de enjektörlere gelen bu yanlış sinyaller hafızaya alınıyor ve bu verlere göre araç hareket etmeye çalışıyor.dolayısilede bahsettiğiniz sorunlar oratya çıkıyor.bu nedenle aracınızın lpg ayarlarını kontrol ettirmelisiniz.
    lpg ayarının yapılırken dikkat edilmesi gereken konu aslında gayet kolay.
    araç benzindeyken diyelimki benzin enjektör süreniz 3mss bu esnada aracı lpgye aldığınızda bu benzin enjektör süresinde bir değişme olmaması gerekmektedir.eüer süre artıyorsa gönderilen lpg miktarı az demektir yani fakir karışım.eğer 3mss de bir azalma oluyor ise de bu sefer lpg miktarı fazla yani zengin karışım demektir.dikkat edilmesi gereken konu benzin enjetörlerine gelen sinyalin değişmemesidir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcoskun38

    Sn ac öncel aşağıda kopyaladığım gibi daha öncede sordum ve cevaplamıştınız. Sorun sürekli tekrarlıyor. Aracı 1 depo benzinde kullanıyorum gaz yememe sorunları (uzun yolda hareket haline ikende yapıyordu gazda) bitiyor saat gibi oluyor gaza alıyorum çok iyi birkaçbin km sonra aynı sorun tekrarlıyor. yeniden benzine aldım 600 km yol yaptım montajcıma gittim ayar yapmaya gerek yok ayarları iyi dedi sorun tekrarladıkça 1 depo benzin kullan dedi. Bu benim hiç hoşuma gitmedi. Ayrıca gaz yememe problemi başladığında yakıt sarfiyatıda artmakta. Montajcımın dediğine göre aracı gazda kullanınca bir süre sonra beyni karışıyormuş. Bir depo benzin de düzeltiyormuş. Siz ne dersiniz ayar problemimi var.


    20 Nisan 2009; 13:51:38
    Orjinalden alıntı: ac öncel
    merhaba.
    bu sorununuz ile ilgili size aktarabileceğim iki husus var.birincisi lpg ayarlarınızı kontrol ettirmeniz olacak.eğer lpg ayarınız benzine göre az veya çok geliyor ise bu bahsettiğiniz problem ilk çalıştırmada meydana gelebilir.
    bir diğer konu ise aracınızın hava debimetresi ve ya sıcaklık sensörü.araç ilk çalıştırmada motor sıcaklığını ölçen bir sensör vardır ve araç bu sensörden gelen değere göre enjektörlerin açılma zamanını ayarlamaktadır.aydınlatıcı olması için şu şekilde açıklayabiliriz.diyelim ki aracı ilk çalıştırdığınızda motor 20 derece ancak sensörünüz de son kontağı kapattığınız bilgi kalmış ise motorun sıcaklığını daha yüksek görecektir ve daha düşük enjektör hızında çalıştırmayı düşünecektir bu durumdada bahsettiğiniz sorunu yaşarsınız.
    bahsettiğiniz bu ilk çalışmadaki sorun hava yakıt dengesinin sağlanamamasından kaynaklanıyorçbu nedenlede hava yada yakıt dengesini sağlayan sensörler üzerinde sorunu aramak gerekmektedir.ancak ilk olarak lpg montajcınıza baş vurarak yakıt ayarının ideal olduğundan emin olun.
    saygılarımla.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mcoskun38

    Sn ac öncel 2004 elentram var 6 ay kadar önce landi renzo omegaz sıralı lpg taktırdım şimdiye kadarda sorunsuz kullandım(4000 km) ama şimdi özellikle gün içindeki ilk çalıştırmalarda ilk anlarda (benzinde) gaz yemiyor hatta manevra yaparken stop ettiği bile oldu. Gaz pedalına motor gerekli tepkiyi vermiyor. Sebebi ne olabilir? İyi günler






  • 2001 renault scenic otomatik vites arcıma 1 ay önce lpg taktırdım ancak 2 güne bir sanayideyim ve hala sonuç alamadım. klima çalışırken özellikle dönüşlerde stop ediyor. usta gaz kelebeğindendir dedi temizlettim ama sorun devam ediyor, sonra rölanti sensörüne baktır dedi baktırdım sağlam bu sefer lpg beynini değiştirdi ama sonuç yine değişmedi. araç otom. vites olduğu için stop edince olduğu yerde kalıyor manueldeki gibi vitese atıp debriyajdan çekince çalıştır devam et ibi bişeyde yok. şunuda söyliyeyim montaj yapan usta işçiliği süper benim tanıdığım 6-7 kişi taktırdı tek problemleri yok. usta meslek hayatımda ilk defa karşılaşıyorum genelde gaz kelebeği, rölanti sensörü veya nadiren bujilerden sorun oluyor onlarıda hallediyoruz dedi. yarın sabah arabayı bırak lpg yi komple söküp sıfırdan yenisini takacam dahada olmadı fabrikayla irtibata geçecez dedi. ne yapacağımı şaşırdım. şaka gibi. tavsiyeniz ne olur?




  • merhaba.
    marka olarak landirenzo prins ve teleflexi öneririm.bulunduğunuz ili belirtirseniz yetkili bir servise yönlendirebilirim.saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ajans

    üstadlar meraba;aracım 1999 mod.alfa romeo 156 2000 cc.lpg düşünüyorum aba hangi marka ve model randımanlı olur acaba.ilk defa lpg li aracım olacak ve burnumdan gelsin istemiyorum.yardımlarınız için şimdiden tşkler.yer:samsun
  • Sayın ÖNCEL yada 3K aşagıdaki resimde OVERLAPPİNG SÜRESİ denilen bir bölüm var , bu bölüme lpg ustam hiç ellemiyor, anladığım kadarıyla üst üste bindirme süresi ,yani benzin i kesmeden 1 sn önce lpg enjektörleri devreye alınabiliniyor GALİBA :)) ???

    Benim araçta Honda Cıvıc ta Benzin den lpg ye gecerken hafif sallama boşluk yapıyor , usta LPG enjektörleri ile emme manifodu arasındaki borunun uzunluğundan yaptıgını gecikmeye ugradıgını söylüyor. Bana mantıklı geliyor fakat çözüm üretilmiyor.

    Ben bu Overlapping Time ayarını 1 sn yaparsam bu sorun çözülmez mi, ???? Zararı olur mu , görüşleriniz benim için önemli .. ( 3K bu arada TURİTAL kazı mak....vb . den enjektör bekliyoruz - sözde öyle usta öyle dedi ben onun yalancısıyım, usta da kabul ediyor bu map haritasında 70 li 80 li değerlerin olmaması gerekir dedi bakalım ne gelişme olacak ,
    benim baskım ise 'bir başka enjektörle deneyelim aynı değerler cıkarsa beim enjektörle devam diyorum'' tabi bu durumda enjektörde bişey oldugunu kabulleniyor.. Neyse bekliyeceğiz göreceğiz..





  • Ustam! öncelikle selamlar ve saygılar. Bende, tek nokta enjeksiyonlu, brc marka lpgli, 97 model reno clio hb var.Aracımda lpg ile kullanırken yaşadığım birkaç sıkıntı şudur:
    -Trafikte kırmızı ışıklara doğru yavaşlarken debriyaja basıp boşa atmamla birlikte arabanın devri 300-400 lere inip stop ediyor.
    - Aracı benzinle çalıştırıp, lpg ye manuel olarak geçiş yaptığımda araç stop ediyor.
    - Yine lpg ile çalıştırıp boşta iken gaza yüklenip bıraktığımda hızla devir kaybedip 300- 400 devirlere kadar düşüp çoğu zaman stop ediyor.Eğer stop etmezse devir göstergesi 500 devir civarına yaylanıp 900 çıkıyor.Bu durumu benzinde denediğimde stop etme olmasa bile şiddetli devir kaybı olup, motor sanki stop edecekmiş gibi yapıyor ama etmiyor.
    LPGyi takan yere götürdüm, bir başka ustaya daha götürdüm. sözüm ona ayar yaptılar; aynı tas aynı hamam.Bir başka usta hava akış sensörü bozulmuş dedi.bunun aslı var mıdır?
    Yardımcı olursanız çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancin965

    Sayın ÖNCEL yada 3K aşagıdaki resimde OVERLAPPİNG SÜRESİ denilen bir bölüm var , bu bölüme lpg ustam hiç ellemiyor, anladığım kadarıyla üst üste bindirme süresi ,yani benzin i kesmeden 1 sn önce lpg enjektörleri devreye alınabiliniyor GALİBA :)) ???

    Benim araçta Honda Cıvıc ta Benzin den lpg ye gecerken hafif sallama boşluk yapıyor , usta LPG enjektörleri ile emme manifodu arasındaki borunun uzunluğundan yaptıgını gecikmeye ugradıgını söylüyor. Bana mantıklı geliyor fakat çözüm üretilmiyor.

    Ben bu Overlapping Time ayarını 1 sn yaparsam bu sorun çözülmez mi, ???? Zararı olur mu , görüşleriniz benim için önemli .. ( 3K bu arada TURİTAL kazı mak....vb . den enjektör bekliyoruz - sözde öyle usta öyle dedi ben onun yalancısıyım, usta da kabul ediyor bu map haritasında 70 li 80 li değerlerin olmaması gerekir dedi bakalım ne gelişme olacak ,
    benim baskım ise 'bir başka enjektörle deneyelim aynı değerler cıkarsa beim enjektörle devam diyorum'' tabi bu durumda enjektörde bişey oldugunu kabulleniyor.. Neyse bekliyeceğiz göreceğiz..



    overlapping sizin tarif etiğiniz şekilde biliyorum,ama bende hiç denemedim.boru payları uzunsa kısaltırabilirsiniz,benim aracımda landi renzo her marka içi ve o motor için tavsiye niteliğinde prosedürü var ona uyarak boru paylarını kısaltırdım.




  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.