2005 model honda civic aracım rölantide titremesi ve yokuşlarda gaz yememesi ve vites değiştirmemde arabada tekleme olmaya başladı bunun sebebi nedir acaba bilgi verebilirmsiniz. sorun neredendir acaba teşekkürler şimdiden
aracınızı bir serviste kontro ettirin
quote:
Orjinalden alıntı: uysalotogaz
aracınızı bir serviste kontro ettirin
hangisinde zira gazcımda kontrol ettirdim hiç bişey bulamadı.
lpg servisi sizi yönlendirir.belki ateşleme problemide olabilir
Merhaba arkadaşlar proje ve tank eski olduğundan muayeneye gidemedim.Maddi durumdan dolayı ertelemek zorundayım ama muayeneye gireyim diyorum.Sıralı sistemim söktürüp muayene yaptırabilirmiyim?Bildiğim kadarıyla monifolt deliniyor sistem söküldüğünde ne gibi bir sorun olabilir,veye muayene sırasında bu durum sorun teşkil eder mi? veya böyle bir sorunun çözümü ne olabilir?Selamlar.
söktürüp taktırmak yine bir maliyet getiricek size bence ruhsata işletin
1.3 motorlar LPG de 1.4 1.5 1.6 motorlara göre çokmu yakar aynımı yakar ?? .. sizce 1.3 motorlu araçlar 1.4 1.5 1.6 motorlu araçlara göre dahamı ekonomik tercih edilebilir mi??
tabi 1.3 motorla 1.6 motor arasındaki ekonomi farklı birinde tasarruf %45 olurken diğerinde %40 0luyor tabi benzinle lpg arasındaki fiyat farkına göre değişiklik gösteriyor % ler ama 1.3 ila 1.6 arası %5 bir farklılık olabiliyor.
merhaba. yapmanız gereken lpg montajcınıza giderek araç tam yükte ve klima açıkken tekrar lpg ayarı yaptırın bylelikle sorununuz çzülecektir.saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: yasalisyan
Merhabalar benim 97 model otomatik vites 2000cc mondeo var araç klima çalıştırdığımda devri düşüyor. Ayağımı gazdan çekince stop ediyor.Klimayı kapattığımda herşey normal Araç sralı sistem lpg li .
Kolaygelsin
sayın ac öncel
arabaya gaz ayarı yaptırdım değerlerini veriyorum normalmi acaba?
saygılar.
co :2,88 co2:12,7 hc :0221 02 :cihaz vermedi lambda: cihaz vermedi
merhaba. lpg deki tasarruf motora göre değişen bir unsur değildir.aracınız kaç motor olursa olsun minumum %40 lık bir tasarrfunuz olur.motorun küçük olması şehir içinde avantajken uzun yolda dezavantaja dönüşür.kısaca şu şekilde izah edebilirz.1.6 bir araç ile sabit 100km hızla gidebilmek için diyelimki 2500 devirde kullanıyorsanız aracı,aynı hızda gidebilmek için 1.3 araçla daha yüksek devirlere çıkmanız gerekecektir. bu nedenlede 1.6 ile 1.3 aracın uzun yol yakıt tüketimleri birbirine yakın olacaktır.bu nedenle çoğunlukla şehir içi kullanıyorsanız düşük motor bir avantajdır ancak uzun yolda çok bir avantajı kalmaz.
quote:
Orjinalden alıntı: Ankebutx
1.3 motorlar LPG de 1.4 1.5 1.6 motorlara göre çokmu yakar aynımı yakar ?? .. sizce 1.3 motorlu araçlar 1.4 1.5 1.6 motorlu araçlara göre dahamı ekonomik tercih edilebilir mi??
merhaba. vermiş olduğunuz değerlere göre yorum yapmak çok doğru değil çünki burda en önemli verilerden biride 02 miktarı.hava miktarını ölçmeyen bir cihazın diğer verileride bir ölçü olamaz.bu yüzden farklı bir yerde ayar yaptırn derim.saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: linux_talebesi
sayın ac öncel
arabaya gaz ayarı yaptırdım değerlerini veriyorum normalmi acaba?
saygılar.
co :2,88 co2:12,7 hc :0221 02 :cihaz vermedi lambda: cihaz vermedi
aracınızdan sıralı sistemi söktürüp tekrar taktırmanız size yaklaşık olarak 200 tl gibi bir maliyete neden olacaktır. bildiğiniz üzere araca lpg yi işletmek ise 250 tl zaten bu ücretin 130 tl si vize harcı .bu nedenle söktürüp taktırmayı bence hiç düşünmeyin.saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: salih1971
Merhaba arkadaşlar proje ve tank eski olduğundan muayeneye gidemedim.Maddi durumdan dolayı ertelemek zorundayım ama muayeneye gireyim diyorum.Sıralı sistemim söktürüp muayene yaptırabilirmiyim?Bildiğim kadarıyla monifolt deliniyor sistem söküldüğünde ne gibi bir sorun olabilir,veye muayene sırasında bu durum sorun teşkil eder mi? veya böyle bir sorunun çözümü ne olabilir?Selamlar.
quote:
Orjinalden alıntı: ac öncel
merhaba. lpg deki tasarruf motora göre değişen bir unsur değildir.aracınız kaç motor olursa olsun minumum %40 lık bir tasarrfunuz olur.motorun küçük olması şehir içinde avantajken uzun yolda dezavantaja dönüşür.kısaca şu şekilde izah edebilirz.1.6 bir araç ile sabit 100km hızla gidebilmek için diyelimki 2500 devirde kullanıyorsanız aracı,aynı hızda gidebilmek için 1.3 araçla daha yüksek devirlere çıkmanız gerekecektir. bu nedenlede 1.6 ile 1.3 aracın uzun yol yakıt tüketimleri birbirine yakın olacaktır.bu nedenle çoğunlukla şehir içi kullanıyorsanız düşük motor bir avantajdır ancak uzun yolda çok bir avantajı kalmaz.
ac öncel teşekkürler
sayın öncel sağolun.
bir önceki yakıt analiz değerlerimi yarumlarsanız sevinirim.
saygılar.
co :2,71 co2:11,14 hc :714 02 :1,65 lambda:0,955
uysal otogaz ve sayın ac öncel yorumlarınız için teşekkür ederim.Yapılış yılı 2006 Tankın değişmesi ve regülatörün değişmesi ve diğer masraflar 500 Tl. O yüzden söküp taktırmada sorun teşkil eder mi diye sormuştum.Yine de teşekkürler.
sayın ac öncel
bu konuda oldukça bilgili olduğunuz ortada, aracım 99 model peugeot 406 sv 2,0 lpg taktırmayı düşünüyorum. bu araçların rolanti sisteminin biraz daha farklı olduğunu o yüzden lpg de iyi randıman alınmadığını duydum. bana ne tavsiye edersiniz lpg den uzak mı durmalıyım yoksa prıns mi landi renzo mu hangisini tavsiye edersiniz.
merhaba. yakıt ayarınız normal aralıklarda. lambda nın 1 olması istenir ancak bu teorikte mümkün fakat pratikte mümkün olmayan bir şeydir lambda değerinin 1 in altına düşmesi zengin 1 in üzerinde olması ise fakir karışım anlamını taşır.motorunuza giren yakın havaya oranla birzcık fazla ancak sınır aralığında. saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: linux_talebesi
sayın öncel sağolun.
bir önceki yakıt analiz değerlerimi yarumlarsanız sevinirim.
saygılar.
co :2,71 co2:11,14 hc :714 02 :1,65 lambda:0,955
sayın ac öncel
bu konuda oldukça bilgili olduğunuz ortada, aracım 99 model peugeot 406 sv 2,0 lpg taktırmayı düşünüyorum. bu araçların rolanti sisteminin biraz daha farklı olduğunu o yüzden lpg de iyi randıman alınmadığını duydum. bana ne tavsiye edersiniz lpg den uzak mı durmalıyım yoksa prıns mi landi renzo mu hangisini tavsiye edersiniz.
merhaba. kusura bakmayın dün sizin sorunuzu gözden kaçırmışım. aracınızın lpg dönüşümü ile ilgili her hangi bir tektik sorun söz konusu değil.sanırım bu duyumlarınızın nedeni aracın kendinden kaynaklanan bir sorundan veya montajı yapılan cihazın yetersizliğinden kaynaklanmış olabilir. gönül rahatlığı ile montaj yaptırabilirsiniz. marka konusunda ki tavsiyeme gelince; maddi gücünüz el verdiği ölçüde tabikide prinsi öneririm ancak maliyetini sizin ekonomik şartlarınızın üzerindeysede hiç bir terettüt yaşmadan landirenzo yu da tercih edebilirsiniz. bulunduğunuz ili belirtirsenizde sizi yönlendirebilme şansım olur. saygılarımla.
quote:
Orjinalden alıntı: egemens
sayın ac öncel
bu konuda oldukça bilgili olduğunuz ortada, aracım 99 model peugeot 406 sv 2,0 lpg taktırmayı düşünüyorum. bu araçların rolanti sisteminin biraz daha farklı olduğunu o yüzden lpg de iyi randıman alınmadığını duydum. bana ne tavsiye edersiniz lpg den uzak mı durmalıyım yoksa prıns mi landi renzo mu hangisini tavsiye edersiniz.