Şimdi Ara

Elon Musk, Model X'i eleştiren müşterisinin siparişini iptal etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elon Musk, Model X'i eleştiren müşterisinin siparişini iptal etti 

    ABD'li önemli bir girişimci olan Stewart Alsop, aynı zamanda bir Tesla sever. Model X için ön sipariş veren iş adamı bununla kalmayıp otomobilin kapsamlı olarak tanıtıldığı etkinliğe de giderek Model X'i yakından görmek istemiş, ancak bu sırada yaşanan bazı aksaklıklar Alsop'un canını biraz sıkmış.



    Konuyla ilgili bir blog mesajı yayınlayan iş adamı yazısında Model X tanıtımı sırasındaki aksaklıklardan ve gecikmelerden bahsetmişti. Elon Musk'ın özür dilemesi gerektiğini de sözlerine ekleyen Alsop beklediği karşılığı alamamış gibi görünüyor.



    Bu eleştiri karşısında sinirlenen Elon Musk ise özür dilemek yerine müşterisinin siparişini iptal etmeyi tercih etti. Her ne kadar Alsop yazısının son bölümünde "Her şeye rağmen Model X'i istiyorum. 5 bin dolarlık ön sipariş bedelini ödedim, kapıları böyle açılan bir araba için heyecanlanıyorum" gibi cümlelere yer verse de yine de Elon Musk'ı sinirlendirmeyi başarmış gibi görünüyor.



    Elon Musk ise iptalin ülke genelinde haber olmasının ardından Twitter üzerinden bu kez habercilere veryansın etti. Tesla'nın kurucusu tweetinde "Sanırım bugün haber gündemi pek yoğun değil, kaba bir müşteri bile haber değeri görebiliyor" dedi.








  • Ego akıyor adamdan normal karşılamak lazım. Hiç haberlerden düşmüyor ki.

    Eleştirinin boyutu ne bilmiyorum fakat bence samimiyetle karşılamak yerine atar yapmış gibiv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elon muska bence yakışmadı. Eleştiriyi kaldıramayan biri gelişme kapalıdır.
    Teslanın mantığına aykırı bir hareket

  • Son dönemde şişirilen ve kendini birşey sana Elon Musk artık iyice baydı.

    Bizim forum da bunu haber yapıp yapıp duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rahmetli Steve Jobs'ta böyleydi atara atar gidere gider. İnanın marka değeri böyle daha da artıyor.

    Volkswagen mesela ülkemizde müşterisini 6 ay bekletiyor, showroom'da bilgi vermek yerine eline fiyat listesi tutuşturuyor, indirim yapabiliyor musunuz diye sorunca ''beğenmezsen alma koçum, sıradaki'' der gibi sağı solu kolaçan eden müşteri temsilcisi çalıştırıyor, ama yine de satışlarda birinci. Buradan pay biçeceksiniz.

    Ha unutmadan siparişi iptal edilen, bir de laf yiyen eleman gider ikinci el olarak o aracı alır, demedi demeyin
  • yeni vw dogus doguyor
  • Adam özür dilesin falan demiş ne alakaysa.Hak etmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banane. Sanki tesla miz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet de iyi yapmis bu adama egoist diyenler kendi yaptiklari islere baksinlar. Roketi yatay olarak yeryuzune indirmisler mi mesela o zaman bu adami rahatca asagilayabilirler

  • https://medium.com/@salsop/banned-by-tesla-8d1f3249b9fb#.vp0n7nkir

    Olaydan sonra Stewart Alsop bunu yazmış. Öncesinde ne yazdığını bula-bilen var mı?


    Edit: Bu adamı çok takmayın bence ahahhahaha. Aşağıda linkini verdiğim yazıda adam BMW Marka aracını motoru çalışırken kitlemiş ve arabadan inmiş. Sonra da diyorki motor çalışırken araç neden kitlenebiliyor? Belki belalın trafikte geldi kapıyı açıp bıçağı takacak abi bunları da düşün, ne zararı olabilir ki hem kitlenmesinin.

    Neyse birisi bunun ofisini bulup böyle böyle araban çalışıyor, farlar yanıyor kardeş falan demiş. Bu adam da inip motoru durdurup arabayı tekrar kilitlemiş

    https://medium.com/@salsop/my-car-makes-me-feel-stoopid-8ba59c03b3c8#.nhb4qf1cx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Discursive -- 4 Şubat 2016; 18:10:22 >




  • Elon adamı neler yapıyor, adam gitmiş eleştiriyor. Olacak iş mi eleştiri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence terbiyesizlik, birşeyi ister alırım ister almam her sevdiğim şeyin eleştirdiğim kısımlarıda olur övdüğüm yerleride. iyi firmalar eleştiri ister ve eleştirilere kulak vererek gelişir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Rahmetli Steve Jobs'ta böyleydi atara atar gidere gider. İnanın marka değeri böyle daha da artıyor.

    Volkswagen mesela ülkemizde müşterisini 6 ay bekletiyor, showroom'da bilgi vermek yerine eline fiyat listesi tutuşturuyor, indirim yapabiliyor musunuz diye sorunca ''beğenmezsen alma koçum, sıradaki'' der gibi sağı solu kolaçan eden müşteri temsilcisi çalıştırıyor, ama yine de satışlarda birinci. Buradan pay biçeceksiniz.

    Ha unutmadan siparişi iptal edilen, bir de laf yiyen eleman gider ikinci el olarak o aracı alır, demedi demeyin

    Hiç alakası yok Apple ve vw ikiside müşterilerin beklentilerini ve sorunları ile ilgilenen firmalar. Doğuş ayrı mevzu onlar satıyor sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri her zaman haklıdır. Adam istediği gibi eleştirir. Siparişi iptal etmek ne demek. Bence gitsin tüketici haklarına başvursun :)

  • neo01470 N kullanıcısına yanıt
    Tamam canım gönlün olsun yok öyle şeyler, ben uydurdum
  • İlginç bir adam Elon Musk

  • bu adam iyice şov yapmaya başladı, reklamın dibine vuruyor
  • bazı firmalar vardır eleştiriye açık değildir,
    hala da bık bık bık müşteri haklıdır diyen var,


    adam uzaya sadece yakıt doldurarak gittikten sonra iniş yapabilen roket geliştiriyor,
    bu adam teslaya değil kendisine laf söylettirmek istemiyor,

    burda müşteriye diyor ki, kardeş senin eleştirin çok ta s...mizdeydi, ister al ister alma, çeneni kapat yeter diyor.

    Tabi anlayana..
  • bazı firmalar vardır eleştiriye açık değildir,
    hala da bık bık bık müşteri haklıdır diyen var,


    adam uzaya sadece yakıt doldurarak gittikten sonra iniş yapabilen uçak geliştiriyor,
    bu adam teslaya değil kendisine laf söylettirmek istemiyor,

    burda müşteriye diyor ki, kardeş senin eleştirin çok ta s...mizdeydi, ister al ister alma, çeneni kapat yeter diyor.

    Tabi anlayana..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Rahmetli Steve Jobsta böyleydi atara atar gidere gider. İnanın marka değeri böyle daha da artıyor. Volkswagen mesela ülkemizde müşterisini 6 ay bekletiyor, showroomda bilgi vermek yerine eline fiyat listesi tutuşturuyor, indirim yapabiliyor musunuz diye sorunca beğenmezsen alma koçum, sıradaki der gibi sağı solu kolaçan eden müşteri temsilcisi çalıştırıyor, ama yine de satışlarda birinci. Buradan pay biçeceksiniz. Ha unutmadan siparişi iptal edilen, bir de laf yiyen eleman gider ikinci el olarak o aracı alır, demedi demeyin


    wolkswagen onu bana 1 kez yaptı bir daha arabalarını altın tepside sunsalar almam. bu muameleye maruz kalıp alan varsa herşeyi hakediyor demektir

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.