Merhabalar Abiler İşten Anlayan abilerim benim başımdan söyle bi olay geçti sizlerin yardımına ihtiyacım var şimdiden erinmeyip okuyan herkese teşekkür ederim.
Aslında Olay olalı 3 ay ayı geçti çaresizlikten hiç cevabımı donanım haberde bulacağımı düşünmedim gerçi hal aynı kanaatteyim neyse hemen olayı izah edeyim
Evimde Arçelik 774620113/9741 Fırın vardı bi ara bozuldu bende işim dolayısıyla evimde değildim annemde biyerden arçelik servisi die birini bulmus adam gelmiş bakmış fırına saatin olduğu kısmın arızalı olduğunu söküp dukkanında yapıp getireceğini soyleyım malesef annemı kandırdmış neyse bende 2 hafta sonra falan geldım annem ne adama dair numara adres vs. hiç birsey kalmamış kaybetmiş adamda gelmedi 3 ay oldu bende teknık servisi arayıp gerçek arçelik servisini çağırdım adamlar baktı falan bayağı tartıştık cunku açıkcası ben onların boyle bır sey yaptıgını falan dusundum kanıtlamadıktana sonra nafile adamda bız buna takarız ama uymaza falan bozulur gıbısınden veya uymaz tabı parasıda cok olunca çekındım acaba abıler olacagını kesın bılsem alırım ancak emın olamıyorum işinde erbabı değilim sizlerın yorumu ve çözum yolu arayışı içersindeyım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden iyi çalışmalar
??? 4 ay oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Yetkili servis için bahsettiğiniz yedek parçanın maliyeti 25-35TL arasıdır yani hiç bir yetkili servisin o parçaya ihtiyacı olup sizden çalacakları konusu bana göre mantık dışı.
Yukarıdaki kısımda yetkili servis yanlısı yazdım. şimdi ise bu uymama mevzusunda yetkili servis karşıtı yazayım. ''bizim takacağımız saat uymayabilir'' gibi bir açıklama saçmalıktır. iş emrinde hangi kodlu saat kullanıldı sistemlerinde kayıtlı zaten. ücretli dahi olsa hizmet vermek sorunu çözmek zorundalar. Arçelik müşteri hizmetleri ile irtibat kurmanızı tavsiye ederim.
Ado
kullanıcısına yanıt
Sayın yöneticim açıkcası ben sizin gibi bu işin erbabı değilim ney neydir bilmiyorum annemin çağırdı yetkili servis zaten anladıgım kadarıyla orjınal yetkili servis değilde dükkancı yanı tabi annem benden habersiz kendi başına yapmış adamda dediğim gibi o parçayı alıp gitip tamir edip getireceğini söyledi annem numarasını falan kaybetmiş malesef denizci oldumdan evde uzun zamandır yoktum :) sonra zaten ben gelınce kendi yetkili servislerini çağırdık adamlarda hani o eksik parçanın getircekleri birebir uymayıp uycaklarını bilemediklerini söylediler ben yanlarındaydım riski almak isterseniz neden olmasın dediler yanaşmadım tam hatırlamıyorum ama iyibir para dediler yani 25 35 tl demediler çok üzgünüm bende girişmedim açıkcası sizden ricam nasıl bir yol izlemeliyim
Degerli hocam. Riski siz almak zorunda degilsiniz. Servis, mevzuatlarinda yazdigi gibi size hak ettiginiz hizmeti vermek, hatali siparis veya yanlis teshis gibi unsurlarin risklerinide zaten kanunen kendisi ustlenmek zorundadir yani risk teskil edecek bir durum varsa dahi sizi ilgilendirmez o onlarin sorunu. Maliyete degermi sorusunun cevabi sizde sakli hocam. O isin bedeli 150 yi gecmez en abartili haliyle.
Ado
kullanıcısına yanıt
teşekkür ederim hocam sağolun :) galiba işi bilmedimizden başımıza daha çok işler gelcek anladıgım kadarıyla :D
Hocam bilgi anlaminda elimizden ne geliyorsa hallederiz. Hatta istersen eve gelen ekiple telefonla ben konusurum hic sorun degil. Lakin su sartlarda urunu yetkiliden once normal servis ellediginden biraz dezavantaj durumdayiz.
Ado
kullanıcısına yanıt
çok teşekkür ederim vala hiç fena olmazdı :) lakin şuan hala görevdeyim bayramda anca evimde olurum gerçekten yardımcı olursanız minnettar olurum oda annemin biraz bilinçsizliğine gelmiş malasef
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme