Şimdi Ara

ttnet ping sorunu ve benim değerlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 ay öncesine kadar yurt içi 5-10 ping frankfurt a 50 60 ping ölçüyordum 2 aydır degerler yurt içi 50 lere yurt dısı 120 lere çıktı özellikle aksam 18:00 ile 23:00 arası
    modem e değerlerim şu şekilde
     ttnet ping sorunu ve benim değerlerim

     ttnet ping sorunu ve benim değerlerim

    bunlarda yurt dışı testim
     ttnet ping sorunu ve benim değerlerim

    yurt içi testim
     ttnet ping sorunu ve benim değerlerim


    testleri az önce yaptım sabah saati şuan ve yine sıkıntılı evde modemi değiştirdim modemden telekomun çektiği kabloya kadar eksiz cat6 kablosu çektim pc formatladım sorunun benden kaynaklanmadığını kanıtlayacak herşeyi yaptım
    ama ttnet teki bilgisiz müşteri temsilcilerine bunu anlatamıyorum daha ne yapmam gerek hergün arayıp şikayette ediyorum çaresiz bekliyorum bakalım nereye kadar gidicek.
    yukarıdaki modem arayüzünden paylaştığım değerler iyimi kötümü bilgim sadece o konuda yok yardımlarınızı bekliyorum.
     ttnet ping sorunu ve benim değerlerim ttnet ping sorunu ve benim değerlerim ttnet ping sorunu ve benim değerlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 22sertac22 -- 30 Ocak 2016; 11:07:01 >







  • Vlla isin zor kardes bu ping sorunu bi ara bndede oluyordu 2 ay sonra kendiliginden duzeldi ayni bnmde geceleri ping yukseliyordu sabret gerekirse modem arayuzune gir google dns leri yap bnce ise yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22sertac22 2 kullanıcısına yanıt
    Hat sinyal zayıflama değerinin yüksek olması nedeniyle modülasyonun interleaved a geçiyor bu da sana 30ms kaybettirir. İlk olarak kablolamaya bakman lazım sorun bulamazsan dslam da port değiştirecek Telekom.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modemden telekomun binaya çektiği kabloya kadar cat6 kablosu çektim ve bağlantıları 2 defa değiştirdim sorun olabilir diye sonuç değişmedi benim binada sorun olmadığı kesin telekomdan devre değişikliği ve port değişikliği istedim bakalım ne olucak.@
    hotel california
  • hocam net çözümü nedir ? fast path'e nasıl geçiş sağlayabilirim ? müşteri hizmetleri anlamaz herhalde
  • Modem zyxel olsa orada yazıyor delay süreleri . Bu sayede gerçekten modülasyon ile alakalı mı değil mi net anlaşılırdı. Fakat büyük olasılıkla hat zayıflaman yüksek olduğu delay actual süreleri ekleniyor. Hat zayıflama değerin neden yüksek bunu bulman lazım. Mesafeye mi bağlı? Splitter mı bozuk? Kablo da ek varmı? Bunları bi araştırmanı tavsiye ederim. O değer düşünce zaten delay süreleri müdahale etmeden Ortadan kalkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bir Sevdadır Türkiye -- 4 Şubat 2016; 18:36:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam benim pingim normal seviyelerdeydi. son 1 - 1.5 aydır yükseldi. mesafeye bağlı olduğunu sanmıyorum. yan binanın yanında küçük bir fiber dolabı mevcut. ayrıca ttnet roket yaptığımda sanırım en iyi şeye bağlanıyor ve ping iyi oluyor. frankfurt serverında pingim 50 civarı çıkmıştı. şimdi ise 70 civarı. roket yaptığımda son hıza rahatça ulaşıyorum. yaşadığım bina yeni. az önce müşteri hizmetlerini aradım ve hazır cevaplar verdiler. ttnet ile alaklı değilmiş ping.
  • DH Specialist kullanıcısına yanıt
    Kardeş ben seni editlemişim ama diğer arkadaş yazmıştım yaa kusura bakmayın benim hatam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bir Sevdadır Türkiye -- 4 Şubat 2016; 18:35:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun ttnet sorunlu yoğunlukta sapitiyor ping ben modemden telekomun bina girişine çektiği kabloya kadar cat6 çektim düzelmesi başka Modemler başka laptopla direk modemi Telekom çektiği kabloya bağladım yine aynı akşam 18den 23 e kadar sorun oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toplamda 2 ay da 10 dan fazla şikayet oluşturdum en sonunda port degistirceklerini söylediler dün bekliyorum sonucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sorun olmaz diye düşünüyorum ev içinde her testi yaptım farklı cihazlarla Telekom un ilçedeki ana kutusunada 300-400 m mesafe yoktur belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.