Şimdi Ara

The Division'ın Konsol Sürümünde Görsel Ayarlar Yapılabiliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •     Gün itibariyle Xbox One'daki beta süreci başlayan The Division için ilginç bir özellik ortaya çıktı. Betayı test etmeye başlayan oyuncuların belirttiklerine göre The Division'ın Xbox One sürümünde PC'lere benzer bir görsellik ayarlama seçeneği bulunuyor.
     
        Her ne kadar oyunun PC sürümündeki kadar ayrıntılı olmasa da The Division'ın Xbox One sürümünde parlaklık ayarlama, görüntü keskinliğini arttırma, HUD saklama ve genel olarak arayüzde değişiklikler yapma seçenekleri bulunuyor. Eurogamer'ın haberinde belirttiklerine göre oyunda yer alan grafik ayarlarının çoğu performans açısından akış hızına büyük darbe vurmuyor. Ayarların sadece isteyen oyuncunun istediği görselliği bulması için konulduğu belirtilmiş.
      
     
        Bakalım Ubisoft'un bu konuda yaptığı yatırımın sonucu nasıl olacak? Siz konu hakkında ne düşünüyorsunuz?









  • Şimdi iyice işkillendim açıkçası zaten oyunun bir optimizasyon sıkıntısı olacağı düşüncesindeyim nedense ben pc de deneyeceğim fakat öyle ayarlar akış hızına darbe vurmuyor ise zaten buda ucu açık bir cümle olmuşta bence kim neden görüş mesafesini düşürsün ki madem akış hızın da bir problem yok o zaman ubisoft maksimum yapsaydı oyuncuya bırakmasaydı burada bir sorun var bunu neden diyorum derseniz twitch de bir kaç yayına baktım sanki bazıların da oyun diğerlerine göre biraz daha pürüzlüydü ben videodan zannediyordum yani geçişlerde bir takılma var gibiydi yanılıyor da olabilirim sonuçta gözüm de fps metre yok şimdi bu haberi görünce huylandım hani hud saklama falan zaten grafik ayarına girmez fakat çizim mesafesi bal gibi pc de ayarladığımız ve performansa en çok etki eden grafik ayarlardan biridir dediğim gibi gerçekten fps ye bir zararı yok ise kim neden onu düşürüp oynasın

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Bu oyun kaç fps de çalışıyor x1 de bence bu önemli eğer 30 fps sınır da çalışıyorsa görüş mesafesini arttırmak illaki oyun akışını etkiler zaten etkilemeyecekse neden böyle bir ayar var fakat oun 60 fps çalışıpta oyuncuya bırakılıyorsa örneğin orta detay bir çizim mesafesin de 60 fps çalışıp maksimum da 55-55 arası çalışıyorsa bence oyuncuya bırakmakta mantıklı olmuş isteyen istediği gibi tercih eder ama oyun 30 fps çalışıp birde günümüz 10 oyundan 8 gibi yoğun sahnelerde 30 altınıda görüyorsa çizim mesafesi maksimum yapmak akışı baya bir etkiler diye düşünüyorum yada bir alternatif daha var ubisoft o ayarı öylesinede koymuş olabilir nasıl ayarlarsanız ayarlayın 1-2 küçük detay dışın da bir şey fark etmiyor olabilir

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halflıfe

    Bu oyun kaç fps de çalışıyor x1 de bence bu önemli eğer 30 fps sınır da çalışıyorsa görüş mesafesini arttırmak illaki oyun akışını etkiler zaten etkilemeyecekse neden böyle bir ayar var fakat oun 60 fps çalışıpta oyuncuya bırakılıyorsa örneğin orta detay bir çizim mesafesin de 60 fps çalışıp maksimum da 55-55 arası çalışıyorsa bence oyuncuya bırakmakta mantıklı olmuş isteyen istediği gibi tercih eder ama oyun 30 fps çalışıp birde günümüz 10 oyundan 8 gibi yoğun sahnelerde 30 altınıda görüyorsa çizim mesafesi maksimum yapmak akışı baya bir etkiler diye düşünüyorum yada bir alternatif daha var ubisoft o ayarı öylesinede koymuş olabilir nasıl ayarlarsanız ayarlayın 1-2 küçük detay dışın da bir şey fark etmiyor olabilir


    Arkadaş BSC ye bakıp yorum yapıyorsunuz ama burada grafik ayarı diye birşey yok Distance Unit dediği sadece oyundaki hangi metrik sistemi (metric, inch, yard vs) kullanmak istiyorsun o yazıyor onu arttırman yada azaltman yani gibi bir durum yok. Yani Distance Level değil. Brighness zaten her oyunda olan standart sharpen zaten işlem dücü isteyen birşey değil. diğerleri zaten HUD ekranını kapat vs. vs. BSC grafik ayarı anlayışı nedir anlayamadım.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Samet Distance Unit diyor sadece hangi metric sistemi kullanmak istiyorsan onu seçiyorsun mesafe çizimi değil o ve burada grafik ayarı diye birşey yok. Haberin tamamen hatalı.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Çizim mesafesi, "draw distance" ya da "level of detail" diye geçer oyunlarda. Burda öyle bir ayar yok. "Distance Unit", uzunluk birimidir, mil ve km olmak üzere. Diğer ayarlar, çoğu oyunda var olan ayarlar zaten. Performansa bir etki etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikomer -- 29 Ocak 2016; 0:01:38 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: puppet53

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: halflıfe

    Bu oyun kaç fps de çalışıyor x1 de bence bu önemli eğer 30 fps sınır da çalışıyorsa görüş mesafesini arttırmak illaki oyun akışını etkiler zaten etkilemeyecekse neden böyle bir ayar var fakat oun 60 fps çalışıpta oyuncuya bırakılıyorsa örneğin orta detay bir çizim mesafesin de 60 fps çalışıp maksimum da 55-55 arası çalışıyorsa bence oyuncuya bırakmakta mantıklı olmuş isteyen istediği gibi tercih eder ama oyun 30 fps çalışıp birde günümüz 10 oyundan 8 gibi yoğun sahnelerde 30 altınıda görüyorsa çizim mesafesi maksimum yapmak akışı baya bir etkiler diye düşünüyorum yada bir alternatif daha var ubisoft o ayarı öylesinede koymuş olabilir nasıl ayarlarsanız ayarlayın 1-2 küçük detay dışın da bir şey fark etmiyor olabilir</blockquote>

    Arkadaş BSC ye bakıp yorum yapıyorsunuz ama burada grafik ayarı diye birşey yok Distance Unit dediği sadece oyundaki hangi metrik sistemi (metric, inch, yard vs) kullanmak istiyorsun o yazıyor onu arttırman yada azaltman yani gibi bir durum yok. Yani Distance Level değil. Brighness zaten her oyunda olan standart sharpen zaten işlem dücü isteyen birşey değil. diğerleri zaten HUD ekranını kapat vs. vs. BSC grafik ayarı anlayışı nedir anlayamadım.



    Haklısın hocam bende şimdi siz uyarınca baktım draw distance değil bildiğimiz uzunluk birimi bu zaten böyle bir ayar çok saçma oluyordu fakat böyle bir haber nasıl yapılabiliyor onu merak ediyorum eurogamer nasıl böyle bir açıklama yapıyor bu ayarlar neden oyunun akıcılığına darbe vursun ki performansı etkileyen grafik ayarı değil ki bunlar bence eurogamer dan alınan çeviride yanlış

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Haberdeki yanlışlık giderildi arkadaşlar. Gamespot da Eurogamer da PC benzeri bir ayar olduğunu söyleyip performans odaklı haber yaptığından bir karışıklık oldu.
  • Performansa etki eden ayarlar Hudu kaldırma veya metrik sistemi değiştirme mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çıkışında bu ayarlar olmaz

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • magazin başlıgı gibi başlık atmayın şuna ya

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • konsollara da çözünürlük düşürme seçeneği gelse, 60 fps isteyen 60 fpste oynasa güzel olurdu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.