Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
4
Favori
9.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linwin -- 1 Kasım 2019; 0:12:26 >



  • hdmi kablosundan tv yi yakmasi bana garip geldi biraz. hani scartli baglanti olsa belki derimde hdmi ile zor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soyle iddali yazilara bayiliyorum ya : )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun

    Gercekten ilginc bir olay,bana pek olasi gelmese de Hdmi portunun cok kotu olmus

    Bende yaklasik bir senedir iki adet Lg tv ile(Lw4500 ve Ls5600)Next Minix Hd Tango kullaniyorum,herhangi bir olumsuzluk gormedim

    Tango da butun minilerde oldugu gibi isiniyor ama bu cihazin kendi isisi.Bunun tv ustundeki Hdmi portuna sirayet etmesi pek olasi degil gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında burda hem Next hemde Samsung suçlu. Birisi gerekli önlemi almamış biriside arkadaşın dediği gibi sorunlu cihaz. Aslında ikisinden birinin sizin durumunuzu düzeltmesi ve kendi aralarında rücu ilişkisi kurması gerekir. Tabi garanti dahilinde değil denmiş. Aslında garanti kapsamında olması gerekir. Çünkü dendiği gibi diğer TV'lerden beklediğiniz birşey bu Samsung TV'lerde yok. Halbuki siz Samsung'u alırken belkide bir LG'den daha kaliteli diye alıyorsunuz. Ama Allah bilir LG'nin böyle bir sorunu yok. Aslında hukuksal olarak halledilemeyecek sorunlar değil ancak günümüz hukuku çok masraflı olduğu için ve zaman harcadığı için ancak finalde avantajlı oluyor. Oda bir dünya hayal kırıklığı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine gidersiniz ancak Led TV'nizin fiyatı nedir? Ona göre belkide hakem heyetine gitmeden doğrudan tüketici mahkemesine gidebilirsiniz.

    Ayrıca topu birbirlerine atmasında sizin için bir durum yok. Topu atarken size bunu savunamazlar. Bu savunma sadece kendi iç işlerinde işler sadece.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam sınırın altındasınız. Mecburen gidecekseniz. Şimdiden kolay gelsin diyeyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    GRUNDIG ne malı?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekotr

    Teşekkür ederim. Evet mecburen gideceğim ama bu rakamda benim için az bir rakam değil, para kolay kazanılmıyor.

    Garantisi bitmiş bir tv hdmi portu arizasi sistemi korumaya alıyor gibi görünüyor eğer kendiniz yapabiliyorsunuz ya o portu iptal edip tv acilirsa tv ayarlarına girin sistem o da hangi hdmi portu ise off getirin, ve tv çalıştırın *diğer işlem ise servise götürün yaptırın veya siz yapın ki yoksa uzun süre tv izlemeden olacaksınız, tv alırlar bekleki gelsin..
    uydu cihazıniz garantili iade edip parasini alın, tv süre uzun .. ben olsam böyle yapardım...ama mutlaka yapacağım diyorsanız oda size kalmış saygı duymak lazım ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edessa2017 -- 28 Ocak 2016; 19:31:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir rakam az değildir hocam. Yahudi boşuna Yahudi olmamış. 1 kuruş bile düşse yere, alır cebine koyarmış. Bizde hep değer versek küçümsemesek gayet güzel olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekotr

    Son mesajı yazdıktan sonra beni Samsung servisinden aradılar ve getirin bakalım dediler. Hemen götürdüm ve TV yanımda açıldı. 3 numaralı HDMI portundaki dış etmen kaynaklı kısa devre yüzünden TV'nin ana kartı yanmış. Yanımda denemek için yeni ana kart taktılar ve TV açıldı. Ana kart ve işçilik için 450 TL istiyorlar. TV açıkken yanmış HDMI portunun fotoğrafını çektim.

    Resimde de açık açık görünüyor HDMI portunun yandığı. Tahmin ettiğim gibi kısa devre yapıp bozulan uydu alıcı bağlı olduğu HDMI portunu da yakmış ve bu sebeple ana kartta kullanılamaz hale gelmiş. Bu konuda rapor istedim 15-20 güne rapor da gelecek. Bozulan ana kart tamir de olmuyormuş. Teknophone hocam sizin dediğiniz gibi 2 kapasitör ile iş bitmedi malesef. Sizin dediğiniz sağdaki kahverengi kartta sorun yok, soldaki ana kart gitmiş durumda bu sebeple sizin yöntem işe yaramıyor.

    Ana kartın seri numarasını da aldım, yarın dışarıda kaç para olduğunu öğrenmeye çalışacağım. Rapor geldikten sonra Next ile uğraşmaya başlayacağım, artık gittiği yere kadar uğraşırım sorun değil. Rapor da olduktan sonra tüketici hakem heyeti %99 beni haklı bulur isterse 1 sene sürsün fark etmez.

    Uydu alıcı tv bozmaz, ana kart yakmaz diyenler içinde bu konu ibret olsun. Next büyük marka diye güveniyordum ama güvenimi sarstı.

    ..

    pasam ben oyle bir iddada bulunmadim mesajimi dikkatli okuduysan.. ayrica evimde 3 ayri televizyonumda (2si lg 1i samsung) 3 farki next uydu kullaniyorum daha cit sesi duymadim EVELALLAH. elektronik sans isidir kullanicida biraz sans olmasi gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oncelikle gecmis olsun umarım kisa zamanda halledersiniz. Keske iki firmada anlayisli olsaydi da hic sizi uzmeden sorunu halletseydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam biz mi yaktık sanki senin tv yi?

    Bozduysa bozdu,biz uzun süredir kullanıyoruz sorun yok ve olması olası değil pek dedik.Demek ki oluyormuş.

    Geçmiş olsun tekrardan
  • Geçmiş olsun.Bende next minix alacaktım.okuduğum iyi oldu.artık başka markalara bakıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    Rica ederim.

    Sizin televizyonu sordurdum evet 2013 sonunda duyurulan bir model. D6000TWS modelinden Türkiye'ye sadece 2000 adet gelmiş ve slovakya fabrikasında montajlanan model. Montaj slovakya ama içindeki parçaların üretimi rusya fabrikasından. Normalde avrupa iç piyasası için üretilmiş ancak ülkemize de getirmişler. Kaliteli bir televizyona sahipsiniz.

    Benim size bulacağım kart sizin televizyonun içindeki kart ile aynı ve sıfır ancak sizin kart kadar kaliteli değil. Sizinki rus üretimi benim bulacağım çin üretimi. Samsung servisleri de çin üretimi olandan takacak. En iyi ihtimal biraz daha para ödeyerek tayvan üretimi olandan taktırabilirsiniz ama rus üretimi olandan bulamazsınız. Yurt dışından getirmeniz lazım onunda ücreti 200 euro kadar. Gelmesi gitmesi vergisi derken 250 euroya kadar çıkar ve astarı yüzünden pahalıya gelir.

    Çin malı olan main board'da samsung garantisinde ve sıfır ürün. Bu rus malı olanlar 10 sene götürür ama çin malı olanın ömrü en fazla yarısı kadardır. Doğal olarak fiyatı da ona göre. Samsung ülkemize çin ve tayvan üretimi olanları avrupa üzerinden gönderiyor uzun süredir rusya ve romanya üretimleri ülkemize gelmiyor. Rusya üretimleri gerçekten kaliteli a dan z ye tüm parçaları ruslar kendi üretiyor ve sağlam iş yapıyorlar.

    Sektördeki arkadaşlarımla konuştum eğer isterseniz bir samsung servisi de ayarladım. Elinde 2 tane tayvan üretimi olan karttan var ve montaj dahil 400 liradan takabiliyor. Sizin konuştuğunuz 450 lira isteyen servis çin malı olan takıyor ve parça garantisi vermiyor. Benim bulduğum tayvan üretimi takıyor ve parça için fatura kesip garanti veriyor. Orijinal parça istiyorsanız en ideali bu olur.

    200 liradan çin malı olan kartı alabileceğiniz yerin bilgisini de size mail ile gönderdim ayrıca kadıköy'deki tanıdık bir elektronikçinin elinde de varmış onunda telefonunu yolladım. Benim aracı olduğumu söylerseniz yardımcı olacaklar. Next ile görüştünüz mü? Ben hala sizi üzmeden bu işi halletmeleri gerektiğini düşünüyorum. Halletmezlerse benim dediğim yöntemlerle çözebilirsiniz.

    İsterseniz bundan sonrasını özelden görüşelim gereksiz yere forumu işgal etmeyelim.

    Hocam siz bu arkadaşı dinleyin. Servisler ucuz kartlara iki katı fiyat çakıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekotr

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris
    Hocam siz bu arkadaşı dinleyin. Servisler ucuz kartlara iki katı fiyat çakıyorlar.

    Dinleyeyim dinlemesine ama Next'in sorunlu ürün üretip kartın yanmasına sebebiyet verdiğini yok mu sayayım? Üstelik ilk 10 kullanım içinde.

    Burada Samsung'un aslında devreye girip sizi uğraştırmadan halletmesi gerekirdi ama burası Almanya değil ne yazık ki. Ki zaten öyle bir kalitede ürün de Almanya'ya giriş yapamazdı.

    Next'in bedeli karşılaması gerek. Umarım lehinize bir sonuç alırsınız.

    Bana kalırsa servis raporu çıkarttırın sonra da rus üretimi anakartı arkadaşın dediği yerden temin edin.

    Yetkili servisin size sıfır kart takacağı ne malum? Genelde kartı onarıp yeniledik diye müşteri kandırırlar ama bilemiyorum. Sizin kartın yapılabilirliği kalmamış gibi. Zira yanık, yollara zarar vermiş.

    Aslında Samsung'un da suçu var bu konuda. Kartı tasarlarken buna önlem olacak yönde tasarım yapmamışlar. Parçayı da öyle size tekrardan satmış oluyor aslında.

    Bu arada bildiğim kadarıyla Next o cihazları ithal ediyor. Kendi üretmiyor. Servise cihazı ve televizyonu elden gösterin.




  • tvyi tamir ettirmek istiyorsanız istanbul anadolu yakasında güzel bir tanıdık tamirci var. ondan başka usta tanımıyorum zaten :D birkaç kişiye götürdüğüm tvyi olmaz dediler en son onlara gitmiştim yapmıştılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    Bu ustanız main board tamiri yapıyor mu? Arkadaşın main board değişecek başka sorunu yok. Bahsettiğiniz usta main board tamiri yapıyorsa bende de yurt dışından gelme gigabyte bir main board var tamir ettiremedim. Bildiğim 2 pc main board tamiri yapan ustada emekli oldu ve artık tamir eden yok.

    tv mainboard diyorsaniz evet bilgisayar anakarti ise bakmiyorlar sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • next nedir ya next diye bir marka yoktur olamaz da çinden fason yaptırıp marka diye satanlar var güzelim led tvlere dandik uydu alıcılara teslim etmeyiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekotr

    quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris
    Burada Samsung'un aslında devreye girip sizi uğraştırmadan halletmesi gerekirdi ama burası Almanya değil ne yazık ki. Ki zaten öyle bir kalitede ürün de Almanya'ya giriş yapamazdı.

    Next'in bedeli karşılaması gerek. Umarım lehinize bir sonuç alırsınız.

    Bana kalırsa servis raporu çıkarttırın sonra da rus üretimi anakartı arkadaşın dediği yerden temin edin.

    Yetkili servisin size sıfır kart takacağı ne malum? Genelde kartı onarıp yeniledik diye müşteri kandırırlar ama bilemiyorum. Sizin kartın yapılabilirliği kalmamış gibi. Zira yanık, yollara zarar vermiş.

    Aslında Samsung'un da suçu var bu konuda. Kartı tasarlarken buna önlem olacak yönde tasarım yapmamışlar. Parçayı da öyle size tekrardan satmış oluyor aslında.

    Bu arada bildiğim kadarıyla Next o cihazları ithal ediyor. Kendi üretmiyor. Servise cihazı ve televizyonu elden gösterin.

    Televizyonu ücretini vererek yaptırdım. Yanık kartı next servisine götürdüm gösterdim inceleyin dedim ama işleri olmadığını söylediler. Next'in servisini eve çağırdım gelin ne istiyorsanız kontrol edin dedim işimiz değil dediler. Televizyondan geçtim uydu alıcıyı servise verdim uydu alıcıyı bile değişecekleri belli değil.

    Tek dedikleri şey bizim cihaz tv yakmaz lafı. Şikayet var sitesinde benimle aynı durumda olan 4 kişi buldum ve benimle aynı zamanlarda almışlar. Bir tanesine o cihaz serisi hatalı denip yenisi verilmiş. Bunların hepsini next servisine ve next destek servisine yazdım ama daha çözüm sağlanmadı.

    Uydu alıcısını 10 kere kullanamadan başıma bu işleri açtı. Evde topraklama tam, voltaj dalgalanması yok, uydu tesisatı sadece bana ait ve en kaliteli malzemeler kullanılarak hazırlandı, alman malı akım koruma prizi kullanıyorum. Tv duvara monteli ve uydu alıcı arkasına yapışıktı yanında verilen kısa HDMI kabloyu kullanıyordum dıştan müdahalede olmadı.

    Televizyonun tamir parasından geçtim uydu alıcıyı da yenileyeceklerini sanmıyorum. Bundan sonra evime next markasını sokmam tövbe.

    Tüketici haklarına anlattınız mı peki bunları hocam? Belki uzun zaman sonra bedeli karşılanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofone

    Next kart için para vermez size bunu baştan söylemiştim ama siz uğraşmaya devam ettiniz.

    Uydu alıcı içinse bastırın bunlar kronik sorunlu ısınma sebebiyle ve sizin kısa diye tabir ettiğiniz mikro hdmi kablo sebebiyle bu sorun yaşanıyor. Eğer sorunu çözmemekte ısrar ederlerse sizin verdiğiniz servise cihaz geri gelecektir, cihazı oradan alın ve benim aracı olduğum servise gidin. Onlar sorunu halleder, faturayı next'e keser ve sizi üzmeden işinizi çözer. Size biraz uzak ama eğer next merkez servis işinizi çözmezse bu şekilde çözebilirsiniz. Sorun çıkarsa size bilgilerimi verdim bana ulaşırsınız ve selamımı iletirsiniz garanti kapsamında işinizi çözerler.

    Kart için 700 lira vermediğinize dua edin bu parayı next'den alma imkanınız yok. Tüketici hakem heyeti 1 yıl sürüyor ve çok uğraşırsınız. Uydu alıcı için gidecekseniz yine uğraşırsınız ama bir karara bağlanır.

    Ben forumda yıllardır bu minik cihazları almayın diyorum ama dinletemiyorum. Ancak bu sizin örnek iyi oldu bundan sonra forum ahalisi doğru düzgün cihaz almayı belki biraz öğrenir.

    Hocam marka fark etmeksizin hepsi mi riskli bu cihazların?

    Elimdeki hometech mini uydu alıcıda normal hdmi çıkışı var. Mikro değil. O da mı riskli? Sunplus işlemci var, az miktar ısınıyor. Aşırı ısınma yok.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.