Şimdi Ara

Nvidia, ışık alanı teknolojisini kullandığı sanal gerçeklik başlığını tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nvidia, ışık alanı teknolojisini kullandığı sanal gerçeklik başlığını tanıttı





    Sanal gerçeklik sektörüne her geçen gün daha fazla firma katılmaya başlıyor. Samsung, Sony, HTC gibi firmaların ardından Nvidia da sektöre adım atmak üzere. Firma, VRLA sanal gerçeklik ürünleri fuarında ilginç bir teknolojiyle donattığı sanal gerçeklik başlığını sergiledi. 




    Nvidia, uzun süredir Stanford Üniversitesi ile Lightfield Stereoscope projesi üzerinde çalışıyor. Projede standart 2D görüntüleri çekip bir araya getirmekten ziyade, ışık alanı ile oluşturulan görüntüler kullanılıyor. Gözlük, çeşitli yönlerden gelen 11 milyon ışık hüzmesini yakalıyor ve cihazın içerisindeki ışık alanı motoru bunları işleyerek parçasız şekilde yüksek kaliteli görüntülere dönüştürüyor. Bu sayede özel yazılım ile görüntülerin her noktasına odaklanmak mümkün oluyor. Işık alanı teknolojisini, Lytro firması da özel kameralarında kullanıyordu. Hatta firma, ışık alanı temelli sanal gerçeklik gözlüğü geliştirmek için kolları sıvamıştı. 








    Nvidia'nın sanal gerçeklik başlığı, Lightfield Stereoscope projesini temel alıyor. Başlık içerisindeki görüntüler, bir kerede işlenerek sunuluyor. Kullanıcı, ışık alanı ile oluşturulan görüntülerin içerisinde, gözlerini kullanarak herhangi bir noktaya yakınlaştırma yapabiliyor. Böylece daha gerçekçi VR tecrübeleri oluşturulabiliyor. Nvidia, gelecekte Lytro görsellerinin gözlük ile tecrübe edilebileceğini ifade ediyor. 




    Nvidia henüz gözlüğü ile ilgili detaylı bilgiler vermiyor ancak en erken Nisan ayında bazı ayrıntıların ortaya çıkması bekleniyor. Tahminler, 2018 yılında sanal gözlüğün piyasaya çıkacağı yönünde. Muhtemelen Nvidia, grafik mimarilerinde de ışık alanı teknolojisi için optimizasyonlar yapacak ve tüketicilere avantaj sunmaya çalışacak.  

     

    Nvidia, ışık alanı teknolojisini kullandığı sanal gerçeklik başlığını tanıttı 

     







  • Sanki evde yapmışlar.
  • Nvidia'nın önce mobil platformda güç tüketimini düşürmesi lazım.

  • "Böylece daha gerçekçi VR tecrübeleri oluşturulabiliyor."

    Aklıma kötü kötü şeyler geliyor, töbe töbeee....

  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    "Böylece daha gerçekçi VR tecrübeleri oluşturulabiliyor."

    Aklıma kötü kötü şeyler geliyor, töbe töbeee....

    Her erkegin aklina gelmistir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu vrlar pek hayra alamet gitmiyor gibi....

  • nvidia vr gözlüğüde ucuz olmaz amd de çıkartsın bir tane vr

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.