Şimdi Ara

<<<<<SUZUKİ CLUB>>>>>> (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.581
Cevap
62
Favori
397.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardes 4x4 swiftler icin baski balata sorunundan soz etmisler ama bilemiyorum
    Bende alicam arastiriyorum
  • Yeni Swift fiyatları belli oldu. 1.2 GL düz vites 30590TL, 1.2 GL otomatik 33400TL.Ama sitede henüz donanım ve teknik özellikler yok.Tanıtım bölümünde ESP standart yazıyor.Dolu bir araç ise fiyat bence mantıklı.
  • yeni swift sanırım fulll bir araç değil ben eminim.çünkü web sitesinde sanırım güvenlik donanımlarında yazan cruise kontrolün GLX modelinde standart olarak sunulacağını yazıyor.bence klasik pazarlama stratejisi yapacaklar önce boş aracı getir sonra fullünü getirip yeni gibi sat.tüm markalar bunu yapıyor.umarım yanılırım ama ingilteredeki sanırım sz3 ile donanım aynı olacak.yani arka pencereleri çevirmeli açılandan :) yılbaşından sonra GLX diye getirirler oda sz4 olur tabi fiyatıda ona göre bindirirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syakincil

    Yeni Swift fiyatları belli oldu. 1.2 GL düz vites 30590TL, 1.2 GL otomatik 33400TL.Ama sitede henüz donanım ve teknik özellikler yok.Tanıtım bölümünde ESP standart yazıyor.Dolu bir araç ise fiyat bence mantıklı.


    Fiyatları bence de mantıklı. Teknik özelliklerini göremedim ben baktığımda güncelleniyor yazıyordu. Bir de bayide görüp inceleyebilsek güzel olacak.
    Bu arada aynı Splash çıktığında sınırlı sayıda sunulan özel H versiyonu gibi yeni Swift'in de sınırlı sayıda gelen özel bir tanıtım versiyonu olacak mı acaba?
    Bir de neden reklamları vs dönmüyor yeni Swift'in, reklamını gören oldu mu acaba?
  • bu swiftlerin dizel versiyonları nasıldır kullanan varmı teknik verilerde tüketim oranları çok düşük ben dizel olanını takip ediyorum ikinci eli biraz daha düşsün almayı düşünüyorum sizde dizel swift alınırmı ?
  • Yeni swift" Türkiye yollarında
    Suzuki'nin B segmentindeki modeli "Yeni Swift", 30 bin 590 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.
    25 Temmuz 2011 - 14:18Yazı Boyutu:

    Konu ile ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, yeni Swift’in Suzuki için önemli bir yere sahip olduğunu vurguladı.
    Savcı, ilk kez 1983 yılında Avrupa’da satışa çıkan Swift’in, geçirdiği 28 yılın ardından halen en çok ilgi gören modellerin başında yer aldığını belirterek, manuel ve otomatik vites olmak üzere 1,2 litre motor seçeneği ile tüketicilerin beğenisine sunulan yeni Swift’in manuel vites seçeneğinin 30 bin 590 lira, otomatik vites seçeneğinin ise 33 bin 400 liradan başlayan fiyatlar ile satışına başlandığını kaydetti.
    Bu yıl yeni Swift için bin adet satış hedefi bulunduğunu dile getiren Savcı "Yeni Swift" ile hedeflerini kolaylıkla yakalayacaklarını belirtti.
    Ali Savcı, "Suzuki olarak bu yıl Autoshow Fuarı’nda ziyaretçilerimizi, ’Yeni Swift’ modeli ile tanıştırdık ve yoğun ilgi gördü. Suzuki’nin genç, dinamik yüzünü ve yükselişini simgeleyen yeni Swift’in tüm Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de büyük beğeni kazanacağına inanıyoruz" dedi.
    Suzuki Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ural Hakverdi ise küçük otomotiv konusunda uzman olan Suzuki’nin B segmentindeki "güçlü" modeli yeni Swift ile ürün gamını çeşitlendirirken, Suzuki Türkiye olarak tüketicilerine yeni seçenekler ve modeller ile ulaşmak istediklerini kaydetti.
    -YENİ SWİFT-
    Verilen bilgiye göre, yeni Swift 1,2 litre motoruyla, 93 beygir güç ve 118 Newtonmetre maksimum tork üretirken yakıt konusunda da bir hayli "cimri" olarak tanımlanıyor. Manuel vitesle şehir içinde 100 kilometrede 6,1, şehir dışında 4,4 litre benzin tüketen yeni Swift’in karma yakıt tüketimi 5,0 litre, karbondioksit emisyonu ise 116g/km seviyesinde bulunuyor.
    Araç, otomatik vitesle şehir içinde 6,8 litre, şehir dışında 4,9 litre ve karmada 5,6 litre yakıt tüketirken 129g/km karbondioksit emisyonuna sahip.
    Donanımı ile de sınıfının iddialı araçlarından olan yeni Swift, ABS, ESP, çift ön hava yastığı, yan hava yastıkları, perde hava yastıkları ve sürücü tarafı diz hava yastığı, ayak korumalı pedallar, 3 noktadan bağlantılı ELR tipi yüksekliği ayarlanabilir emniyet kemerleri ile satışa sunuluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pendo -- 26 Temmuz 2011; 8:45:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Leonly

    arkadaşlar 2006 model suzuki swift 1.3 mt 4x2 sahibiyim. bir sorum olacaktı. benim benzin ışığı sanırım erken yanıyor. ışık yandıktan sonra 140 km yol gittim şehiriçi gezinti sadece. sizce bu normalmi? üstelik jant & lastiklerimi 165/70R14 ten 185/60R15 e çıkardım. edirneden tam 23 litre benzinle yola çıktım, boğaz köprüsünü geçtiğimde 270 km olmuştu benzin ışığı yandı. ışık yandıktan sonra 410 km ye kadar gitti araç ve daha da gidecek gibiydi. şaşırtıcı bişey ama km de 210 kr yakmış oldu sanırım.. bir de bu anlık yakıt göstergesi bozulan var mı aranızda.. çünkü buna göre benim 100 km de 5.6 yaktığımı gösteriyor ama göstergede 6.4 ile 7.2 arasında seyretti..


    Uyarı ışığında bir problem olacağını sanmıyorum, misal 400 km yol gideceksiniz, eğer bu ışık yanmazsa yolda kalma ihtimaliniz olur ve ışık erken yanar. Aynı model yılına ait, 4x4 kullanıyorum, o kadar da erken yanmıyor, 50 km civarı gidecek kadar benzin kaldığında yanıyor, servise de sormanızı tavsiye ederim.

    Anlık tüketim göstergesi en verimli şehir dışı yolculukta çalışır, şehiriçinde çok net bilgi alamazsınız, bozulma yoktur.


    hocam benzin deposundaki sorunum benzin bitip boş depoyla evin önünde araba 1-2 gün bekleyince düzeldi. aponun yakalanışının yıldönümüne denk geldiği için bidonla benzin alma yasaklanmıştı. neyse bir arkadaşım vasıtasıyla 3 litre benzin aldım. depo kapağını açınca içinde hava biriktiğini farkettim. Sonra benzin koyunca içine yaptığım deneme sonucunda normale döndüğünü gördüm. Çünkü 3 litrenin üstüne bi 50 liralık koydum ve ışığın yanmasından sonra 60-70 km arası gidince dibe indi gösterge. Önceden çok yavaş iniyordu ve 140 km civarı gidiyordu :) usta bile çözememişti kendi kendine çözüldü..




  • yeni modellerde 4X4 yokmu yahu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahbalik

    yeni modellerde 4X4 yokmu yahu?

    Olmamasi lazim fakat yakinda cikar o da, önceki kasa 2005 te cikmisti 4 ceker olan ise 2006 da cikmisti, gecikmeli olarak cikar
  • Selamlar,

    Ben de benim aracın benzin ışığının erken yandığını düşünüyorum. Benzin ışığı yandığı zaman depoyu doldurduğumda 35 lt benzin alıyor. İçerideki benzinle en az 100 km daha yapar yani.

    Siz ışık yandığında baktınız mı hiç depo ne kadar benzin alıyor diye?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quad_65

    Selamlar,

    Ben de benim aracın benzin ışığının erken yandığını düşünüyorum. Benzin ışığı yandığı zaman depoyu doldurduğumda 35 lt benzin alıyor. İçerideki benzinle en az 100 km daha yapar yani.

    Siz ışık yandığında baktınız mı hiç depo ne kadar benzin alıyor diye?

    Benzin isigi yandiktan sonra sehiricinde 80, sehirdisinda 120 km yi gordum daha zorlamadim erken yanio benzin isigi genel olarak, sizde bir sorun yok :)
  • (Alıntı: aksam.com.tr 01 Ağutos 2011 Pazartesi)


    Suzuki'den Türkiye'ye yeniden 'Doğuş' tazminatı

    28 YILDIR, Japon devlerinden Suzuki'nin Türkiye temsilciliğini yürüten işadamı Ural Hakverdi, distrübütörlük Doğuş Grubu'na devredilmeyince 'iş başa düştü' deyip, kolları sıvadı.
    Geçen yıl sonu temsilciliği devretmek üzere önce Doğuş Grubu, sonra da Japonya'daki merkezle anlaşmaya varan Hakverdi, 'Bu işin olmaması sonucunda' yeni Swift lansmanıyla sahalara geri döndü.
    Hakverdi'ye 6 ayda 'bir kaç milyon dolara' malolan devir operasyonu bir nevi tazminatla tatlıya bağlanıyor. İşadamı, Doğuş'la imzadan dönen Suzuki ile yeni Swift'in Türkiye fiyatında % 15 indirim, diğer modellerde sabit fiyat garantisi ve en önemlisi de iki komşu ülkenin temsilciliğini alma üzerine anlaştı.
    Hakverdi, Suzuki-Doğuş görüşmelerinin olumsuz sonuçlanmasına şaşırdıklarını belirterek, 'Bizim için de sürpriz oldu. Ancak bildiğim kadarıyla sorun Doğuş'dan kaynaklanmıyor. Doğuş'u çok beğenmişlerdi' dedi.

    YUNANİSTAN'IN PATRONU ARKADAŞI
    İşadamı Hakverdi, bu yıl 1000 adet yeni Swift satacaklarını ancak daha fazla araç almak için görüşmeler yaptıklarını kaydetti. Suzuki'nin Yunanistan distribütörüyle çok yakın arkadaş olduklarını söyleyen Hakverdi, 'Onlar Yunanistan'da ayda 1000 Suzuki satıyorlardı. Şimdi ciddi kriz yaşıyorlar. Eğer Suzuki bize jest yaparsa, ekonomik krizdeki Yunanistan'ın satamadığı araçları alırız' diye konuştu.

    Birkaç milyon doları gitti
    Suzuki'nin yeniden kendileriyle çalışmak istediğini söyleyen Hakverdi, otomobil satışlarının rekor kırdığı bir yılda distribütörlük görüşmeleri yüzünden sahada olamadıklarını belirterek, şöyle devam etti: 'En güzel zamanı kaçırdık, yara aldık. Birkaç milyon dolarım gitti. 4 binlerdeki satışlar binlere indi. 6 ayda 670 araç sattık, bu 2 bin olurdu. 4 bayimiz ayrıldı. Yeni dönemde Suzuki Başkanı'ndan zararımızın karşılanması için destek istedim. Türkiye'nin komşusu 2 ülkenin Suzuki distribütörlüğünü istedim. 'Bu 2 ülkeye reexport yapalım. Yakın olduğumuz için yedek parçada da sıkıntı çıkmaz' dedim. Olumlu karşıladılar. Eylül-ekim gibi nihai anlaşmayı imzalarız. Suzuki, bize destek olmak için yeni Swift'e fiyat avantajı sağladı. Aracı 30 bin 500 liradan satabiliyoruz. Bu fiyat eski durumda 35 bin lirayı geçerdi. Grand Vitara, SX-4, Splash, Alto, Jimny modellerinde de fiyat artışı yapmadık.'




  • (Alıntı: finansgundem.com, 31.07.2011)


    Suzuki bir-iki ülkeye daha talip
    Hakverdi, Türkiye'nin çevresindeki, Türkiye'ye komşu bir-iki ülkenin distribütörlüğünü istediklerini söyledi
    Suzuki Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ural Hakverdi, Suzuki'den, Türkiye'nin çevresindeki, Türkiye'ye komşu bir-iki ülkenin distribütörlüğünü istediklerini belirterek, ''Onlar da komşu bir-iki ülkenin distribütörlüğünü vermeye pozitif baktıklarını söylediler'' dedi.

    Hakverdi, düzenlenen basınla sohbet toplantısında gazetecilere Suzuki'nin Türkiye temsilciliğinin, Doğuş Grubu'na geçmesi ile ilgili süreçte bu yılın başından itibaren yaşananları anlattı. Doğuş Grubu yöneticilerini de tanıyan bir arkadaşı ile yemek yerken ''Suzuki'yi bırakmayı düşündüğünü'' söylediğini anlatan Hakverdi, arkadaşının Doğuş yönetimine bu düşüncesini aktardığını, bunun üzerine kendisini arayan Doğuş Grubu yöneticilerinin Suzuki distribütörlüğü için izin istediklerini, kendisinin de buna sıcak yaklaştığını ifade etti.

    2010 yılının Aralık ayında Suzuki'ye gidip, artık distribütörlüğü bırakacağını söylediğini, kendi yerine distribütörlük için Doğuş Grubunu takdim ettiğini dile getiren Ural Hakverdi, şöyle devam etti:

    ''Doğuş'u beğendiler. Aralarında görüşmeler başladı. Tabii biz onları yalnız bıraktık. Biz onların görüşmesinde bulunmadık. Ama Doğuş bizle çok samimi bir hava içinde her şeyi götürdü. Çok şeyde de bize danıştı. Tam bu arada iş bitmek üzereyken zelzele patladı. Japonya büyük bir felakete uğradı. Orada bir ara verildi. Sadece Suzuki değil bütün imalatçılar yara aldı. Ondan sonra görüşmeler tekrar devam ederken, biz tam anlaşma imzalanacak artık, iş bitti derken, bir mesaj geldi Japonya'dan; 'Suzuki yönetimi Doğuş'la anlaşamadı...'

    Ben Doğuş'la anlaşamadığına inanmıyorum. Çünkü anlaşamamak diye bir sebep yoktu. Başka bir sebebi olması lazım. Yalnız Suzuki bize açıklamadı. Sorduk söylemediler, ben de Bay Suzuki'ye gidip sormadım. Benim tahminim bu ret cevabı Doğuş'un bünyesi için değil, Doğuş için bir ret değil. Doğuş'u beğendiler, hatta bana 'çok iyi bir namzet getirdiğimi' de söylediler. Bu ret bizi de biraz şaşırttı.''

    Hakverdi, Suzuki'nin kendisinden Türkiye distribütörlüğünü sürdürmesini rica ettiğini anlattı.



    -''SUZUKİ'NİN DİSTRİBÜTÖRLÜĞÜNÜ VERME NİYETİNDE DEĞİLİZ''-



    Kendisinin, Suzuki yetkililerine bir gerçeği ifade ettiğini dile getiren Ural Hakverdi, sözlerini şöyle sürdürdü:

    ''Suzuki tek başına Türkiye'de muvaffak olamaz. Bütün distribütörler ikinci, üçüncü markaları aldılar. Ama ben ikinci bir distribütörlük almam. Bana teklifler yapılıyor, istesem bugün alırım. Ama biz Suzuki olarak başladık. Eğer bir gün bitecekse yine Suzuki olarak bitecek. Bizim yan komşularımız var. Bu komşularımızdan bir-iki tane memleketi verin bana. Ben buradan re-export yapayım.

    Suzuki'den komşu bir iki ülkenin distribütörlüğünü istedik. Onlar da komşu bir-iki ülkenin distribütörlüğünü vermeye pozitif baktıklarını söylediler. Ben eylül, ekim gibi bu işin olabileceğini tahmin ediyorum. Eğer biz bir-iki ülkede iyi başarı gösterebilirsek, Suzuki'den başka bir-iki memleket daha istemeye gideceğiz. Sonra bayiler toplantısı yaptık. Bayiler toplantısına Avrupa'dan Sorumlu Suzuki'nin Müdürü geldi ve bayilere kendisi konuştu. Suzuki, Türkiye'ye gereken her türlü desteği vereceklerini ilan etti.''

    Ural Hakverdi, Suzuki'den istedikleri komşu ülkelerin ''bakir kalmış'' yerler olduğunu, buralarda mevcut bir Suzuki operasyonu olmadığını ifade ederek, bu ülkelerde Suzuki'nin bir distribütörlük ağının bulunmadığını, buralarda Suzuki'nin bir-iki bayi ile çalıştığını kaydetti.



    -''BU SÜREDE YARA ALDIK''-



    Dünyanın hiçbir yerinde hiçbir işin ilelebet gitmeyeceğini, kimsenin ''ben bu işi 100 sene devam ettireceğim'' diyemeyeceğini vurgulayan Hakverdi, ancak kendisinin Suzuki ile uzun yıllardan beri süren bir gönül ilişkisi olduğunu, şu anda Suzuki'nin distribütörlüğünü verme niyetinde olmadığını bildirdi.

    Bu yılın başından beri 6 aylık süreçte, Türk otomotiv pazarının çok iyi performans gösterdiğini, pazarın en güzel zamanını kaçırdıklarını ifade eden Ural Hakverdi, '' Bu süreçte birkaç milyon dolarım gitti. Bu sürede yara aldık'' dedi.

    Hakverdi, bütün bayilerinin bayiler toplantısına eksiksiz geldiğini, kendilerinin bayilerle bir aile gibi olduklarını belirterek, yeni bayilik müracaatları olması durumunda da yeni bayilikler verebileceklerini söyledi.



    -''YENİ MODELLERLE SATIŞ GRAFİĞİMİZİ ARTIRACAĞIZ''-



    Suzuki Türkiye'nin satış performansı hakkında da bilgi veren Hakverdi, 2012 yılında 3 bin ile 4 bin arasında araç satışını yakalamak istediklerini, gelecek yeni modellerle bu rakamlara çok kolay ulaşabileceklerini kaydetti.

    Ural Hakverdi, ''2011 yılı bizim için kaçan bir yıl oldu. yine de bin 200-bin 300 aracı bulacağız. Eğer Suzuki bize jest yapıp biraz daha ürün yollarsa, o zaman belki 2 bine yaklaşırız. Grand Vitara'da yeni bir modelimiz gelecek, dizeli de gelecek. Suzuki'nin geliştirmekte olduğu bir-iki tane yeni model var. Onlar da önümüzdeki yılın sonuna doğru gelebilir. Bu yeni modellerle satış grafiğimizi artıracağız'' dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    http://www.mibz.com/11296-volkswagen-rocktan-based-on-suzuki-sx-4-leaked.html


    İkisi de sevdiğim markalar. SX4 zaten çok güzel bir araba. SX4 platformu üzerine VW dizaynı güzel bir SUV olmuş. Rocktan dizaynıyla fena değil gibi.
    Yapılan yorumalarda önden görünüşünü Opel Astra'ya benzeten de olmuş
  • arkadaşlar suzuki swift 1.3 mt 2006 model aracım var. 180 TL (41.2 Litre) benzin ile 640 km yol yaptım. 150 kg ağırlığım vardı. Km başı 280 kr yakıt tüketimi olmuş bu da 100 km de 6.4 litre yakıt tüketimi demek. Bu arada jantlarım 15 inç çelik jant ve lastiklerim 185/60/15 tir. Depoyu tam doldursaydım 45 lt yani 195 tl olacaktı. Fark ise 60 km olacaktı ve 700 km yol yapmış olacaktım. Suzuki nin fabrika değerleri bu lastik jant takımıyla yüksüz 100 kmde 5.4 litre yani 1 depoda yaklaşık 830 km gitmesi gerekli. Sizce benim aracım biraz fazla yakmıyor mu? yağ ve filtreleri 5000 km önce değişti. acaba benzin filtresini de mi değiştirmeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonly -- 16 Ağustos 2011; 13:43:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leonly

    arkadaşlar suzuki swift 1.3 mt 2006 model aracım var. 180 TL (41.2 Litre) benzin ile 640 km yol yaptım. 150 kg ağırlığım vardı. Km başı 280 kr yakıt tüketimi olmuş bu da 100 km de 6.4 litre yakıt tüketimi demek. Bu arada jantlarım 15 inç çelik jant ve lastiklerim 185/60/15 tir. Depoyu tam doldursaydım 45 lt yani 195 tl olacaktı. Fark ise 60 km olacaktı ve 700 km yol yapmış olacaktım. Suzuki nin fabrika değerleri bu lastik jant takımıyla yüksüz 100 kmde 5.4 litre yani 1 depoda yaklaşık 830 km gitmesi gerekli. Sizce benim aracım biraz fazla yakmıyor mu? yağ ve filtreleri 5000 km önce değişti. acaba benzin filtresini de mi değiştirmeliyim?


    swiftlerin 2 çeker olanı 43 lt depoya sahip 45 lt değil türkçe kitapçığında yanlış yazılmış. bir depoyla şehiriçinde 550-600 km, şehirdışında 750-800 km civarı yaptığınızda değerler normaldir. bu değerlerin altına iniyorsanız bir sorun var demektir (ya aşırı yükleniyorsunuz gaza ya da araçta sorun vardır). aracı şehiriçinde mi şehırdışında mı yoksa karışık olarak mı 6,4 lt ile kullandınız?

    bende açık hava filtresi, 205/40/17 lastik jant takımı, 40 mm spor yayla birlikte;

    şehiriçinde 7,4 lt / 100 km

    şehirdışında (80 km sabit hızla) 4,8 lt / 100 km görüyorum. 2 yıldır kullanıyorum aracı, sıfır almıştım, şu anda 30 bin km de.




  • şehirdışı kullandım ve bunun 100 km kadarı şehir içi olmuştur. Ama normalde şehir içi 100 km de 8 litre yakması gerekiyor. küçük motorlar şehir içi daha çok yakar. bir de benim istanbulda olduğumu düşünürsek senin daha az yakman normal :) 205/40/17 lastiklerini merak ettim arabanın bir fotoğrafını yollayabilirmisin? e-umut@turk.net



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonly -- 17 Ağustos 2011; 10:37:54 >
  • centillboy@hotmail.com buraya da gönderirmisin lastiklerinin fotosunu
  • merhaba arkadaşlar,
    aranıza yeni katıldım.
    yeni suzuki swift 1,2 otomatik düşünüyorum fiyat çok iyi piyasaya göre. öenrirmisiniz? yeni evli olan 2 kişilik bir aileyiz.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.