Şimdi Ara

Samsung Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, ben burada Samsung'la yaşadığım, beni çok sinir etmiş bir olayı anlatacağım.

    Öncelikle Samsung S4 Mini cihazımın ekranında kare kare şekiller oluşmaya başladı. İlk başta sorunu yazılımsal sanmama rağmen, sorunun ekranda olduğunu anlayınca Avcılar Ekmen Servis'e gönderdim ve ekran değişimi yapıldı. Aynı sorun sonrasında 3 kere daha başıma geldi. Yani telefonun 3 kere ekranı değişti(komple board'uyla beraber). Ama bu zeki servis çalışanları 3 kere aynı arızanın oluştuğu telefonda, arızanın ekrandan kaynaklanmıyor olabileceğini akıl edemediler herhalde. 20 Ağustos'ta dördüncüye telefonu servise gönderdiğimde bu sefer değişim istediğimi söyledim ve servis gerekli incelemelerden sonra bana geri dönüş yapılacağını bildirdi. 17 Eylül'de genel merkezden bana geri dönüş yaptılar ve bana o zamanki fiyatı 700 TL olan Galaxy A3 modelini önderdiler. Benim aldığım telefonun değeri 1120 TL, bu genel merkez bana 400 TL daha ucuz olan modeli önerdi. Ben de kabul etmediğimi ve bu durumda ücret iadesi istediğimi söyledim. Arayan kişi de işlemler uzayacak falan filan diye A3 teklifini kabul ettirtmeye çalıştı ama iade isteğimi işleme koyduklarını söylediler(Ben inanmıyorum ama neyse)

    Olaylar bundan sonra daha da saçmalaşmaya başladı, aradan 2 hafta geçtikten sonra müşteri hizmetlerini aradığımda, gerizekalı müşteri temsilcisinin biri bana elimdeki şarj aletini ve evrakları teknik servise götürmemi ve bu şekilde işlemin yapılacağını söyledi. Ben de evrakları ve şarj aletini hazırladım ve servise gittim. Avcılar Ekmen Servis'tekiler de ekrandan bakarak böyle bir durum olmadığını, telefonumun hala inceleme aşamasında olduğunu söylediler. Ayrıca, bu şarj aleti ve evrak tesliminin de onay alındıktan sonra olacağını ve böyle bir şey olmadığını belirttiler. Yeniden müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. Bu sefer çıkan müşteri temsilcisi de böyle bir durum olmadığını ve önceki konuştuğum müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini söyledi.

    Hala müşteri hizmetlerini aramaya devam ediyorum ve hepsi ellerinden bir şey gelmediğini, genel merkeze mail yoluyla haber verdiklerini, geri dönüşü onların yapabildiğini söylüyorlar. Sizin tek göreviniz sekreterlik mi, önünüzdeki ekrandaki bilgileri okumaktan başka bir şey yapamıyorsanız, beni yetkili birine bağlayın dedim. Başka yetkili kimse olmadığını söylediler. Teknik servisi arayıp şansınızı deneyin dediler.

    Teknik servis zaten ayrı bir rezalet. Kendiniz de deneyebilirsiniz, Avcılar Ekmen Servis'i o kadar aramama rağmen daha bir kere bile telefonu açma zahmetine girmediler. Telefonumun durumunu gidip sorduğumda da topu genel merkeze attılar. Yani hepsi birbirini suçluyor üçgen şeklinde. Koskoca Samsung firması 1120 TL'nin üstüne yatmaya çalışıyor.

    Sonuç olarak, 2016 yılına girdik ve 4 buçuk aydır Samsung yüzünden yeni telefon almak zorunda kaldım. Bu ciddiyetsiz firmanın nasıl çalıştığını anlayabilmiş değilim hala. Bu hafta Tüketici Hakem Heyeti'ne gerekli başvuruları yaptım.

    Arkadaşlar, burada bu konuyu açma sebebim, bu firmadan bir şey beklediğim için değil, benim yaşadıklarımı başkalarının da yaşamamasını istediğimdendir. Yani buradan herkese sesleniyorum, Samsung almayın, eşinize dostunuza da aldırmayın. Ben hayatımda böyle rezil bir firma görmedim. Bana inanmayanlar da bana özel mesaj atabilir. Evrakları kendilerine özel mesajla yollayabilirim. Böyle rezillik görmedim.

    Edit: Arkadaşlar 2 hafta önce arayıp geçen cuma günü için paramın hesabıma geçeceğini söylediler ama her zamanki adilikleriyle dediklerini yapmadılar. 5 ay 6 gün oldu bugün ve Samsung tarafından dolandırılmaya devam ediyorum.

    Edit2: 20 Ağustos'tan 4 Şubat'a kadar geçen sürede idareten telefon kullanmak zorunda bıraktı firma beni. 4 Şubat'ta hatalı üretim olan mallarını değerini sonunda bana iade ettiler. En ciddiyetsiz ve birbirlerinden haberi olmayan firmalardan biri. Arkadaşlar bunu okuyorsanız dikkat edin. Beni 5 buçuk ay süründürdüler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mastertramp -- 7 Şubat 2016; 2:39:51 >







  • Mastertramp M kullanıcısına yanıt
    Çok çok geçmiş olsun.

    Sizi çok iyi anlayabiliriyorum. Çünkü aynı konudan bende muzdarip olarak yaşadığım durumları forumda paylaştım. Tüketiciye başvurdum ve aradan geçen 8 ayın sonunda beni bilirkişinin 2 cümle ile ifade ettiği kararla haksız buldular. Bu saatten sonra samsung almak mı tövbeler tovbesi. Verilen paralara yazık.

    S3 Mini Garanti Dışı Bırakma TIKLA
  • Kardes e5 ilk hafta arizalaninca para iadesi istedim. Tam 2 ay 4 gun sonra yaptilar iademi. O da araya genel merkezden tanidiklar falan bulup soktukta oyle oldu yoksa 6 ay daha beklerdim kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam size de çok geçmiş olsun. Yani bugün 13 Ocak ve 5 ayın dolmasına 1 hafta kala sonunda aradılar. IBAN bilgimi istediler, bir form yolladılar doldurup geri yolladım. Pek ümitli değilim zaten de ders oldu bana da. Bir daha Samsung almayacağım gibi duruyor. Yani bilmiyorum çok umurlarında mı ama 1 müşteri kaybettiler. Galaxy S6'nın dizaynını çok beğenmiştim ve Eylül ayında alacaktım ama olaylar böyle geliştikçe, Iphone ya da Sony almaya karar verdim. Yani bildiğin telefonun üstüne yatmaya çalışan mahalle telefoncusu gibiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mastertramp -- 13 Ocak 2016; 15:48:36 >
  • EMREEYMN E kullanıcısına yanıt
    Size de geçmiş olsun. Neyse sizin süreç benimki kadar uzamamış. Benim 5 ay'a 7 gün kala geri dönüş yaptılar da daha paramı iade almadım. Bu iş böyle devam ederse artık yıpranma için de ayrıca manevi tazminat davası açmayı düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.