bende oki mc342dnw yazıcı var toner dolumu için geçen sene bir firmaya modül taktırdım fakat yaklaşık bir aydır ekranda durmadan benden parola girmemi istiyor parola girmeden fotokopi fax vs işlemlerini gerçekleştiremiyrum modül taktırdığım firmaya sorduğumda ise ağ kartında problem olduğunu söylediler modül kartı ile ilgisi olabilirmi ağ kartı probleminin fabrika ayarlarına dönüşde yapamıyorum tam işlem başlayacakken iptal oluyor yazıcının çalışmasıyla alakalı hiç bir sıkıntı yok sadece her işlemde parola girmem gerekiyor buda can sıkıyor haliyle ağ kartı değişiyormu (değişim yapan varsa benimle irtibata geçsin lütfen) yardımcı olursanız sevinirim
saygılar
ağ kartı değişmez çünki anakart ile bütün haldedir.parola kısmını yanlış anlamadım ise ıd kod işlemini aktif etmişsiniz gibi görünüyor. modül bu gibi problemlere sebep vermez.ağ üzerinden web arayüzüne bağlanıp id kod işlemini iptal ederseniz her işleme başlamadan önce kod girmenize gerek kalmaz.oki destek ile görüşün modül olduğundan bağsetmeyin sizi yönlendirirler.
ErkomServisE
kullanıcısına yanıt
ilginiz için teşekkür ederim dediğiniz şekilde ID paneline web arayüzünden girip pasif/aktif yaptım fakat yinede sormaya devam ediyor. ID kullanıcısını silmek istediğim zaman izin vermedi silmeye dediğiniz gibi pazartesi OKI destek ile görüşücem burdan yazarım tekrar
teşekkür ederim tekrar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme