- x
16 cm lik iyi bass veren hoparlör
23 Cevap9340 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1488 Mesaj
1 Ocak 2007; 13:36:19 

arkadaşlar bayramdan sonra inşallah pionner 2800 gibi bi teyp alıcam (gibi dediysem 4*50 olanlardan)
birde arabanın pandizotuna bir çift kolon alıcam ama ne yazııki arabadakiler elips değilmiş
yani alacağım kolonlar 16 cm yuvarlak olacak
bass benim için önemli
yerin kısıtlı olmasından dolayı bass ta koyamıyorum
max 140 150 liralık bişeyler önerirseniz sevinirim


_____________________________



115 Mesaj
1 Ocak 2007; 13:54:01 

http://www.hepsiburada....productid=otsancsx5017c

resimdeki kolonların yanında tizde veriliyor yani demeki büyüklerden bass çıkıyor olabilir
bunlar 17 cm ama 16 lığa biraz çalışırsan uyar bence


_____________________________



1685 Mesaj
1 Ocak 2007; 13:54:09 

dostum Forumlari biraz oku bu konuda bilgilenmis olursun..


_____________________________

SAAB 9.3 2.0t - MSI GE 60 - Xperia Z White


1488 Mesaj
1 Ocak 2007; 14:14:37 

dostum foruma baktım ancak çoğu konu elipsler hakkında
yani ben 16 cm kolonlarla ilgili bi konu göremedim
onun için size sordum


_____________________________



184 Mesaj
1 Ocak 2007; 14:24:37 

kalite diyorsan magnat tam senlik.galiba orjinal germany


_____________________________



1488 Mesaj
1 Ocak 2007; 14:30:03 


quote:

Orjinalden alıntı: dodgeservet

kalite diyorsan magnat tam senlik.galiba orjinal germany


abi o ne ya hayatımda hiç duymadım.ama almansa kalitedir

http://www.hepsiburada....&productid=otmurcshx646
bu nasıl mesela
yanlız yine belirteyim ben bunları kapılara takmıcam mecburen arkaya pandizota takıcam.


_____________________________



1488 Mesaj
2 Ocak 2007; 12:33:54 

yokmu fikri gelen
16 cm lik iyi bass veren kolon önerecek kimse yokmu


_____________________________



 
1182 Mesaj
3 Ocak 2007; 15:47:32 

jbl compenant al bence.ama bunu bağlatıcaksan subwoofer olması lazım olmasada bağlanırda.subwooferlı çok mükemmel oluyo.benim tercihim jbl arkadaşımda var gerçekten mükemmel tizleri falan,compenantların basslarını fazla anlıyamadım çünkü subwoofer vardı.
http://www.hepsiburada....productid=otmurgto6507c


_____________________________

-- IPHONE 6 --
--BMW 3 SERİES--


 
312 Mesaj
3 Ocak 2007; 15:57:29 

amfi kullanmıyacaksan iyi bi markayı beslemen zor olur istediğin verimi alamayabilirsin.bence arabanın orjinal hoparlörlerinden bulmaya çalış yada başka bir marka arcın orjinal hoparlörlerinden uydurmaya çalış 30-40 watt civarı oluyolar arabnın yapısı ve hacim hesaplanarak koyuldukları için iyi performans veriyolar bence.


_____________________________



1488 Mesaj
3 Ocak 2007; 16:53:14 

accord kardeş o kolonla ilgili yoruma baktımda adam orda pandizota koydum basslar kayboldu kapı için yapılmış demiş
yani bana uymaz heralde
barakudaa belki bi yakınımda olan anfiyi ödünç alabilirm
piooner anfisi vardı . peki arkaya mid bass alsak uyarmı bana
gerçi midler genellikle kapılara koyuluyo galiba ama pantizotta nasıl olur acaba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 3 Ocak 2007; 16:56:45 >


_____________________________



 
312 Mesaj
3 Ocak 2007; 17:22:21 

valla yalnış yönlendirmeyim verim alamzsın demek istemem.hocalar yorum yapsın.o bütçeye pionerin 16lık twetrlı falan olnlardan tak gitsin.


_____________________________



1488 Mesaj
3 Ocak 2007; 19:28:33 

ya heralde ben benim istediğim bassı subwoofersız alamıcam
bass koyacak yerde yok napalım olmayacak bu iş


_____________________________



701 Mesaj
3 Ocak 2007; 23:51:13 

Bendede 97 corolla var. Ben o sorunu hallettim diyebilirim. Eskişehirde gittiğim yerlere bunu bir türlü anlatamadım. Gittiğim heryer, panzotu kesmek gerekir, 16 cm den bas alamazsın, hayatta olmaz, mdf yi kesmek lazım, yok yeni mdf yaptıracan, mdf yaptıramazsan bas alamazsın, oval kolon takıcaz gibi saçma şeyler söylediler. Ben en sonunda bir yer buldum esk. de oraya gittim.

Bende de sony var 4*50 w rms çıkışlı, ben teybin kaldırabileceği, hem bas, hem tiz alabileceğim bi hoparlör istiyorum dedim, adamlar katalogdan baktılar. İmpact diye bir marka varmış onlardan taktılar. Önlere 11 cmlik arkalarada 16 cm lik. tam hatırlamıyorum. 16,5cm de olabilir. Şahane ses alıyorum. Bas seside veriyo, tiz seside veriyo. Tiz için ayrıca tweeter larıda var. 4*50 w rms li sony cd çalarım bunları anfiye gerek kalmadan besliyor.400 ytl para verdim işçilikle beraber hoparlörler 340 mı ne tutmuştu ama verdiğim parayada değdi. İmpact markasını hiç duymadım ama adamlar 2 tane vectraya bu markadan yapmışlar. Adam çok sağlam bi hoparlör dedi, italyan malıymış, (arkasında made in italy yazıyor)senelerce birşey olmadan kullanabilirsin dedi. Ben yaptıralı 5 ay civarı oluyor. tık yok. Çok şükür sapa sağlam.

Benden sana tavsiye Jbl sakın alayım deme. 2 yıldır corolla ya; 4*50w rms lik cd çalara yakışacak bir türlü hoparlör bulamadım. en son 17cm lik jbl component aldım hepsiburada.com dan o da Çin' e kaymış. Gelen ürünler, bir halta benzemiyo. arabaya monte ettirmiştim, kolonlar sadece tiz sesi için üretilmiş herhalde; doğru dürüst bas sesi vermiyordu. Tabiri yerindeyse löp löp löp boş ses vuruyordu. Çok sinirim bozulmuştu. o kadar para ver, gelen ürün bi b..a benzemesin. Altında made in china yazıyodu. Sağlam bi marka bul, sakın made in china olmasın.

Benim yine hoparlör arama maceramda ; geçtiğimiz yıl, arabanın ön kolonlarınada 11 cmlik pioneer almıştım; sonunda taktırıp kurtulduğum, impact marka kolonları adamlar monte ederken, bana çıkardıkları pioneer kolonlarının arkasını gösterdiler. Arkasında yine made in china yazıyordu.Tövbe bi daha ne jbl kolon alırım nede pioneer kolon alırım.Kısacası; ban china diyorum. Amann amann bendeen uzak dursun.
O impact marka kolonları takan adamlar sağolsun, onlara karşılaştığım şeyleri anlattığımda çok şaşırmışlardı. Adamlar yurt dışına gitmişler fuara, "oval kolon yok diyorlar yok yok". Ses sistemi yapılan araçlarda oval kolon diye birşey yok.
O 17 cmlik jbl i taktırdığım modifiyeci adam (nam-ı diğer çakal abi ) ise, çok biliyor ya, "yeni mdf yaptırıp, gömmen lazım bas sesi alabilmen için" diye serzenişte bulunmuştu. Kendisi arabayı yapboza çevirecek.Bu da sana kapak olsun. 97 corollanın orjinal mdf siyle, impact marka taktırdığım hoparlörler istediğim sesi almama yetiyor da artıyor bile. Bas sesi arabanın dışına bile vuruyor.

Tabi bizim eskişehirde müzik sistemiyle profesyonelce uğraşan sayısı çok az olduğu için, böyleleri insanları kandırmak için elinden geleni yapıyorlar. 10 tane dükkana gittiysem 10 insanla görüşmüşsem en az 7 si oval kolon+ mdf önerisinde bulundu. kimisi panzotu ortadan kesmeye kalktı. Be adam panzot hiç kesilirmi ? birisi arkadan yandan vursa ne olacak ? o işten anlamıyosan, hiç yapma değilmi.

Arkadaşım bana soracak olursan, teyple aynı çıkışa sahip hoparlör al.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26kk025 -- 4 Ocak 2007; 0:12:38 >


_____________________________

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış


1488 Mesaj
4 Ocak 2007; 0:20:33 

kardeş eline sağlık gayet açık ve net anlatmışsın .
sağolasın
o dediğin kolonlorın sadece arkaya takılan çiftin fiyatını biliyormusun acaba


_____________________________



701 Mesaj
4 Ocak 2007; 0:45:35 

walla 180 arka takım, 160 ta ön takım olsa 340 eder. Böyle birşeydi. 60 ytl de işçilik almışlardı.Dediğim gibi adamlar, benim teybin çıkışına uyacak şekilde kolon verdiler. Almadan önce, onu mutlaka göz önünde bulundur.


_____________________________

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış


1488 Mesaj
4 Ocak 2007; 0:49:22 


quote:

Orjinalden alıntı: 26kk025

walla 180 arka takım, 160 ta ön takım olsa 340 eder. Böyle birşeydi. 60 ytl de işçilik almışlardı.Dediğim gibi adamlar, benim teybin çıkışına uyacak şekilde kolon verdiler. Almadan önce, onu mutlaka göz önünde bulundur.



teşekkürler
fiyatı çok tuzlu değilmiş
bende yakında 4*50 bi teyp alıcam onu aldıktan sonra bu kolonlarıda alırız inş.
yinede çok saol cevaplar için


_____________________________



184 Mesaj
5 Ocak 2007; 18:07:58 

impactmi oda ne.bak iyi dinle.oarkadaşın müzik zevki ile seninki aynı olmayabilir.kimisi bir çift oval taktırır kulaklarını tıkar.kimisi 4 tane bas taktırır ses az der.eğer iyi bir ses istersen bence sq üretimi yapan infinity yada magnat al.magnat alman infinity amerikan.iyi düşün öyle al.


_____________________________



701 Mesaj
5 Ocak 2007; 22:20:34 


quote:

Orjinalden alıntı: dodgeservet

impactmi oda ne.bak iyi dinle.oarkadaşın müzik zevki ile seninki aynı olmayabilir.kimisi bir çift oval taktırır kulaklarını tıkar.kimisi 4 tane bas taktırır ses az der.eğer iyi bir ses istersen bence sq üretimi yapan infinity yada magnat al.magnat alman infinity amerikan.iyi düşün öyle al.


Dediğinde haklısın bende magnat bulsaydım ondan taktırırdım ama bulamadım. İmpact dandik bi marka deil sanırım. Çünkü bunun yanında adam dragster anfi falan satıyodu. Ben genelde club tarzı müzik dinlerim. Bas tiz iyi seviyede bana göre tabiki(günümüz çıkan en yeni model arabalardaki, araba içerisine yeterli sesi verecek kadar. Kalkıp subwoofer olan bir tesisata kafa tutacak değil tabi. ). Alıcak arkadaşa tavsiyem mümkünse dinlemeden alma. Pişman olma. Çin malı almada... Kalite istiyosan, marka olması önemli. Eğer istiyosan, mecbur parada gidicek. Bana gittiğim yerler hep bunu söyler. "Ne kadar para, o kadar ses"


_____________________________

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış


12252 Mesaj
5 Ocak 2007; 22:52:09 


quote:

Orjinalden alıntı: 26kk025

Bendede 97 corolla var. Ben o sorunu hallettim diyebilirim. Eskişehirde gittiğim yerlere bunu bir türlü anlatamadım. Gittiğim heryer, panzotu kesmek gerekir, 16 cm den bas alamazsın, hayatta olmaz, mdf yi kesmek lazım, yok yeni mdf yaptıracan, mdf yaptıramazsan bas alamazsın, oval kolon takıcaz gibi saçma şeyler söylediler. Ben en sonunda bir yer buldum esk. de oraya gittim.

Bende de sony var 4*50 w rms çıkışlı, ben teybin kaldırabileceği, hem bas, hem tiz alabileceğim bi hoparlör istiyorum dedim, adamlar katalogdan baktılar. İmpact diye bir marka varmış onlardan taktılar. Önlere 11 cmlik arkalarada 16 cm lik. tam hatırlamıyorum. 16,5cm de olabilir. Şahane ses alıyorum. Bas seside veriyo, tiz seside veriyo. Tiz için ayrıca tweeter larıda var. 4*50 w rms li sony cd çalarım bunları anfiye gerek kalmadan besliyor.400 ytl para verdim işçilikle beraber hoparlörler 340 mı ne tutmuştu ama verdiğim parayada değdi. İmpact markasını hiç duymadım ama adamlar 2 tane vectraya bu markadan yapmışlar. Adam çok sağlam bi hoparlör dedi, italyan malıymış, (arkasında made in italy yazıyor)senelerce birşey olmadan kullanabilirsin dedi. Ben yaptıralı 5 ay civarı oluyor. tık yok. Çok şükür sapa sağlam.

Benden sana tavsiye Jbl sakın alayım deme. 2 yıldır corolla ya; 4*50w rms lik cd çalara yakışacak bir türlü hoparlör bulamadım. en son 17cm lik jbl component aldım hepsiburada.com dan o da Çin' e kaymış. Gelen ürünler, bir halta benzemiyo. arabaya monte ettirmiştim, kolonlar sadece tiz sesi için üretilmiş herhalde; doğru dürüst bas sesi vermiyordu. Tabiri yerindeyse löp löp löp boş ses vuruyordu. Çok sinirim bozulmuştu. o kadar para ver, gelen ürün bi b..a benzemesin. Altında made in china yazıyodu. Sağlam bi marka bul, sakın made in china olmasın.

Benim yine hoparlör arama maceramda ; geçtiğimiz yıl, arabanın ön kolonlarınada 11 cmlik pioneer almıştım; sonunda taktırıp kurtulduğum, impact marka kolonları adamlar monte ederken, bana çıkardıkları pioneer kolonlarının arkasını gösterdiler. Arkasında yine made in china yazıyordu.Tövbe bi daha ne jbl kolon alırım nede pioneer kolon alırım.Kısacası; ban china diyorum. Amann amann bendeen uzak dursun.
O impact marka kolonları takan adamlar sağolsun, onlara karşılaştığım şeyleri anlattığımda çok şaşırmışlardı. Adamlar yurt dışına gitmişler fuara, "oval kolon yok diyorlar yok yok". Ses sistemi yapılan araçlarda oval kolon diye birşey yok.
O 17 cmlik jbl i taktırdığım modifiyeci adam (nam-ı diğer çakal abi ) ise, çok biliyor ya, "yeni mdf yaptırıp, gömmen lazım bas sesi alabilmen için" diye serzenişte bulunmuştu. Kendisi arabayı yapboza çevirecek.Bu da sana kapak olsun. 97 corollanın orjinal mdf siyle, impact marka taktırdığım hoparlörler istediğim sesi almama yetiyor da artıyor bile. Bas sesi arabanın dışına bile vuruyor.

Tabi bizim eskişehirde müzik sistemiyle profesyonelce uğraşan sayısı çok az olduğu için, böyleleri insanları kandırmak için elinden geleni yapıyorlar. 10 tane dükkana gittiysem 10 insanla görüşmüşsem en az 7 si oval kolon+ mdf önerisinde bulundu. kimisi panzotu ortadan kesmeye kalktı. Be adam panzot hiç kesilirmi ? birisi arkadan yandan vursa ne olacak ? o işten anlamıyosan, hiç yapma değilmi.

Arkadaşım bana soracak olursan, teyple aynı çıkışa sahip hoparlör al.



hocam nerde taktırdın yaa bende istiyom 99 corolla var bende de eskişehirde nereye gittiysem hep arka bagaj tarafındaki metali kesmek istediler oval olmadan ses alamazsın bass alamazsın diyorlar. çıldıracaktım. ARabanın orjinal hoparlorleri (servise sorudm) 300 ytl tutuyo çifti gidip 300 YTL yede daha güzel bişey alırım diye düşünüyorum bende.

Şİmdi bu impact diye bi markaden sözetmişin bunu sen yunuskentin orda bi sanayi sitesi var o sanayi sitesinde bişey tunnig var ismini hatırlayamadım mod ürünleri falan satyo oraya mı taktırdın.

1-Sesler nasıl basslar pop ya da basslı müziklerde nasıl purt purt diye vuruyo mu yoksa güm güm inleten bi ses veriyo mu.

2- anfi taktın mı

3- Bende de Sony GT300 var yazın bide kolon alayım demişim ama her adam arka metali kesecez diyince hep vaz geçtim. şimdi senin yazını okudum ve tekrar bi umuda kapıldım.

Benim arakdaki kolonlar sıcaktan diyaframları yrıtılmış cort cort ses veriyordu bi kolon bile alamamıştım orjinal almak istedim 300 YTL çok geldiçiftine(gerçi orjinallerde çok sağlam ses veriyodu)

sonra ne yapayım dedim gittim geçici olarak arkaya primier 14 Cm lik küçük hoparlor aldım şimdiye kadar idare etti ama

arabaya arkadaşlar biniyo müzik açıyorum birraz yüksek ses açtım mı ses acayip bozuluyo. Bu yaptırdığın yer profesyonel demi işini iyi bilen adamlardır sanırım. Dur bakim elime para geçince hemen bişiler düşünüyorum 180 - 160 demişsin ön ya da arka ben arkalara iyi bişey yaptırayım tamamdır.


heee bide adam diyo arka metali komple kesecez diyo ulan bari yuvayı genişletin allahım yaaa iki oval bi tande woofer koyarız diyo amaçalrı arabayı haşat etmek sanırım.

neyse kardeş sen benim sorduklarıma cavap ver bana çok yardımcı olmuş olursun


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene




701 Mesaj
7 Ocak 2007; 12:32:36 


quote:

Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online





hocam nerde taktırdın yaa bende istiyom 99 corolla var bende de eskişehirde nereye gittiysem hep arka bagaj tarafındaki metali kesmek istediler oval olmadan ses alamazsın bass alamazsın diyorlar. çıldıracaktım. ARabanın orjinal hoparlorleri (servise sorudm) 300 ytl tutuyo çifti gidip 300 YTL yede daha güzel bişey alırım diye düşünüyorum bende.

Şİmdi bu impact diye bi markaden sözetmişin bunu sen yunuskentin orda bi sanayi sitesi var o sanayi sitesinde bişey tunnig var ismini hatırlayamadım mod ürünleri falan satyo oraya mı taktırdın.

1-Sesler nasıl basslar pop ya da basslı müziklerde nasıl purt purt diye vuruyo mu yoksa güm güm inleten bi ses veriyo mu.

2- anfi taktın mı

3- Bende de Sony GT300 var yazın bide kolon alayım demişim ama her adam arka metali kesecez diyince hep vaz geçtim. şimdi senin yazını okudum ve tekrar bi umuda kapıldım.

Benim arakdaki kolonlar sıcaktan diyaframları yrıtılmış cort cort ses veriyordu bi kolon bile alamamıştım orjinal almak istedim 300 YTL çok geldiçiftine(gerçi orjinallerde çok sağlam ses veriyodu)

sonra ne yapayım dedim gittim geçici olarak arkaya primier 14 Cm lik küçük hoparlor aldım şimdiye kadar idare etti ama

arabaya arkadaşlar biniyo müzik açıyorum birraz yüksek ses açtım mı ses acayip bozuluyo. Bu yaptırdığın yer profesyonel demi işini iyi bilen adamlardır sanırım. Dur bakim elime para geçince hemen bişiler düşünüyorum 180 - 160 demişsin ön ya da arka ben arkalara iyi bişey yaptırayım tamamdır.


heee bide adam diyo arka metali komple kesecez diyo ulan bari yuvayı genişletin allahım yaaa iki oval bi tande woofer koyarız diyo amaçalrı arabayı haşat etmek sanırım.

neyse kardeş sen benim sorduklarıma cavap ver bana çok yardımcı olmuş olursun



Ankara yolunda michelin bayisi var bilirsin, ankaraya doğru giderken sol tarafta, oranın karşısından sanayiye giriş yapıyosun, yani ankaraya doğru giderken sağa dönüyorsun, döndükten sonra michelin arkanda kalıyo(caddenin adı aklıma gelmedi o yüzden bu şekilde tarif ettim galiba mamuca yolu). Yukarı doğru çıkarken 50 -100 m ileride sol tarafta, topçuoğulları oto aksesuar diye bir yer var. Ben orada taktırdım. Ben sorunumu anlatmıştım böyle böyle diye, onlar anfili bir ses sistemi çıkardılar, fakat çok pahalı oldu 1 milyarı bulmuştu. Bende normal arabalar gibi sesi arabanın içerisini doyuracak kadar bir ses sistemii istiyorum dedim anfisiz olacak şekilde, teyp çıkışını sordular. Ona göre katalogdan baktılar. İmpact marka kolonları öne 11cm arkaya da 16,5 cm monte ettiler. Ses çıkışı gayet güzel tavsiye ederim. Senin 14 cm likten iiyi ses vereceğine eminim. İmpact markasından iki tane opele de yapmışlar, tabi daha profesyonel biçimde anfili falandı, arabanın iiçinde zaten oturulmuyodu, bagajda 30 cm woofer falan vardı. Sen oraya git, anfisiz şekilde olacak diye , onlar yardımcı olurlar. Yaptıkları şey çok sağlam bence. arabanın içini ses doyuruyo yani o kadar diyim. Bas da vuruyo, tizide güzel. bende 4*50 w rms li sony cd çalar var. Arabanın içine yetiyor yani. Normal yeni model arabalardaki gibi doyuruyo yani en açık şekilde böyle diyim Sen dediğim yere bi git istersen, onlarla bi görüş, adamlar dandik mal satmıyolar kanımca. Eskişehir de tek bulabildiğim yer orası.97 corolla metalik gri+yeşil 5 ay önce falan yapmışssınız falan de bi istersen. Bende onun gibi birşey istiyorum de, yada direkt anlat arabanın içinde ses istiyorum diye.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26kk025 -- 7 Ocak 2007; 12:42:55 >


_____________________________

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış


 
48 Mesaj
3 Şubat 2007; 1:44:04 



_____________________________



184 Mesaj
3 Şubat 2007; 13:09:56 

arkadaşlar bu ömer yılmaz denen herife bir dur desin artık.her topiğe fiyatı beğen konuşuruz diye bişeyler yazıyor.biz bu topikleri fikir alışverişinde bulunmak için açıyoruz böyle kendini bilmezler konu ile alakası olmayan şeyler yazıyorlar.lütfen site yöneticisi bu arkadaşın yaptıkları normalmi.


_____________________________



 
48 Mesaj
3 Şubat 2007; 13:13:25 

sana kötü bişey mi dedk sanki beğen siteden kötü mü yaninese uğraşcak vaktim yok böle şeylerle


_____________________________



 
32 Mesaj
19 Ekim 2008; 23:45:58 

impact denen markayı internette bile bulamadım bunu satan bi yer yokmu nette?


_____________________________

amd 3000+@2457mhz epox npa3j xfx 8600gt xxx ed. kasa asus 300watt kingston 2*1gb samsung 940bw
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » DH Garaj » 16 cm lik iyi bass veren hoparlör
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.541