Şimdi Ara

Palio-acilll!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar abiler;
    Palio 1,2 benzinli aracım var. Motoru yeni (8ay)rektefe ettirdim. Kış ayı gelmesiyle beraber aracım da sıkıntı oluştu?
    Aracı durdurup bırakıyorum tekrar bineceğim zaman rolanti çok düşük oluyor ve duruyor motor. Bende akü kutup başını çıkarıp beyin soketini çıkarıp takıyorum ve düzeliyor. Belli zaman sonra yine yapıyor aynı şeyi. Ve son zamanlar da artmaya başladı. Sorun nedir acaba ? Boğaz kelebeği yeni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • aracınızda motor sogukken ısınana kadar devrin normalden yukarıda çalışması lazım kendiliğinden örnek olarak motor sıcakken rölanti 700 RPM ise Motor soğuk iken 1000 1200 RPM gibi çalışır motor ısınana kadar bu işi parçanın adıda rölanti motorudur.daha önce dacia logan aracımda benımde başıma gelmışti.

    Değerleri tam yazarsanız daha faydalı yardımcı olunabilir size devir kaç vs gibi bilgileri yazın.
    Ama motor sadece soğukken düşük devirden dolayı istop ediyor ise rölanti motorunun değişmesi gerekebilir 100 TL civarı bir fiyatı vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssLh

    aracınızda motor sogukken ısınana kadar devrin normalden yukarıda çalışması lazım kendiliğinden örnek olarak motor sıcakken rölanti 700 RPM ise Motor soğuk iken 1000 1200 RPM gibi çalışır motor ısınana kadar bu işi parçanın adıda rölanti motorudur.daha önce dacia logan aracımda benımde başıma gelmışti.

    Değerleri tam yazarsanız daha faydalı yardımcı olunabilir size devir kaç vs gibi bilgileri yazın.
    Ama motor sadece soğukken düşük devirden dolayı istop ediyor ise rölanti motorunun değişmesi gerekebilir 100 TL civarı bir fiyatı vardır.

    Usta motorun soğuk veya sıcak olması bişi değiştirmiyor. Kimi zaman soğukken yapıyor kimi zaman ise sıcakken farketmiyor yani. Ama değerler söyle; normal rölanti 900 lerde çalışıyor, soğukken ise 1200 lerde çalışıyor. Ancak o arıza varken rölanti denen bişi yok ortada. Direk devir 100 lere düşüp doğal olarak stop ediyor motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o zaman bir oto elektrikçiye git kablolarını kutup başlarını kontrol ettir oksitlenme varsa ve enerji kabloların direnç gösterirse değirtirir zaten otot elektrikci rölanti motorunda sıkıntı yok o vakit.

    Arıza kablolardan kutup başlarından değilse kelebek boğazı kirlenmiş olabilir temizletebirsin.Elin yatkınsa bu işlere sende yapabilirsin ama ustalık ister biraz
  • Sağol usta. Dediğin herşeyi kontrol ettim. Boğaz kelebeği de yeni zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.