Şimdi Ara

SIFIR KM OTOMOBİLLER İÇİN SICAK FIRSATLAR (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.229
Cevap
232
Favori
314.924
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefaklc

    Arkadaş güzel konu açmış fakat konu kilitlenmemesi için bu forumda binlerce kez tartışılmış yakıt tercihi marka tercihi veya reklamı yapılmasa daha iyi olacak. Zaten bu forumda bulunan çoğu kişi kendince geçerli sebepleriyle istediğini aracı alır veya asıl konu başlıklarında takip eder. Dizelin az yaktığını ama alırken pahalı olduğunu kaç km de farkı kapatacağını falan artık herkes biliyor. Bırakın da bu başlık fırsat başlığı olarak kalsın fiyat alanlar paylaşsın. Daha iyi fiyat alan onu yazsın. Burada ihtiyac olan budur.

    Katılıyorum. Yalnız konuyu dağıtmak istemesem de dizel, benzinli, tork, beygir gibi konularda kafası karışık olanlar için şu linki veriyorum. Burada konuşmak yerine teknik bilgi okunursa kafalar netleşecek diyorum ve ana konuya devam diyorum.

    http://www.bilgiustam.com/tork-nedir-ne-ise-yarar/




  • hacidayi H kullanıcısına yanıt
    Tork ile güç her zaman birbirine karışır. Çünkü ayrılmaz ikilidir. Aracın torku ne kadar yüksekse gücünü o kadar yüksek hissedersiniz. Benzinli araçlarda yüksek beygir (sizin demek istediğiniz sanırım bu) olmasına rağmen ağırlık artınca bayılır kalırlar. Aslında tartışılması gereken gücün ne olduğudur. Aracın hızlı gidip rampalarda bayılması mı güç? Yoksa ne kadar ağırlık atarsanız atın aracınızın hiç etkilenmeden yol alması mı güç? Teknik terimleri bir tarafa bırakarak bence ikiside doğru ve birbiriyle ilişkili.

    Ben yolda giderken tork,güç, beygir hesapları yapmıyorum, gaza basıyorum araç gidiyor ve motorun gücünü görüyorum.

    Neyse.. Arkadaş güzel bir konu açmış konuyu dağıtmayalım. Bayilerden aldığımız fiyatları yazalım.
  • SEAT IBIZA
    Yeni Ibiza 1.2 lt TSI 90 hp Reference Site fiyatı 41200 - KONYA bayii fiyatı son 39500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeWD@Li -- 3 Aralık 2015; 13:06:59 >
  • ahmet0691 A kullanıcısına yanıt
    Yok, amacım sizi düzeltmek değildir. Siz istediğiniz gibi düşünebilirsiniz. Doğru bilgi adına diğer okuyucular için yazmıştım. Linki de vermişler zaten:

    http://www.bilgiustam.com/tork-nedir-ne-ise-yarar/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    öncelikle delikanlı adam manuel araç kullanır kardeşimi derş koltuk, direksiyon vs.'de erkek adamı bozar.

    ek olarak e180 kesinlikle 5.20'nin karşılığı değildir. bmw kalitesine hiç bir merso kolay kolay yaklaşamaz arkadaşlar.

    ben olsam 2.elden temiz e30 kasa bmw alırım. ondaki prestij, kalite ve karizma hiç bir araçta yok 0 olarak bu günlerde

    Eşdeğer modellerin çoğunda Mercedes Bmw den bir tık üsttedir kalite olarak. Bunu bir çok kişi söyler. Ben de gözlemledim. Mercedeslerin işçiliği biraz daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi siz bunların gerçekten sıcak fırsat olduğunu düşünüyor musunuz? Bunların yıl içinde de olan kampanyalardan farkı nedir. Açılan Toyota başlığı haricinde hiç bir sıcaklık yok. Konu sohbet ortamına dönmüş. Bu mesajlardan da kimse tutup gerçek fırsatı ayırt edemez. Varsa bir sıcak fırsat marka model şeklinde açılmalı. Nasıl iPhone LG gibi modele göre açılıyorsa öyle yapılmalı. Çok karışık ve anlaşılır da değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    öncelikle delikanlı adam manuel araç kullanır kardeşimi derş koltuk, direksiyon vs.'de erkek adamı bozar.

    ek olarak e180 kesinlikle 5.20'nin karşılığı değildir. bmw kalitesine hiç bir merso kolay kolay yaklaşamaz arkadaşlar.

    ben olsam 2.elden temiz e30 kasa bmw alırım. ondaki prestij, kalite ve karizma hiç bir araçta yok 0 olarak bu günlerde

    bunu söylerken ciddi olmadığınızı düşünmek istiyorum lütfen öyle olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76

    2 yıldır 4 ileri tam otomatik, atmosferik motorlu benzinli arabayı LPG ile kullanıyorum.. şehiriçinde kmde 20 kuruşa geziyorum..
    Sırf dizel diye 15 bin tl fazla verip, tork tork tork diyerek kendini tatmin eden arkadaşları anlama güçlüğü yaşıyorum

    Dunyanin en pahali 2. Lpgsini kullanmak nasil bir duygu? Dunyanin en pahali 24. Dizelini kullananlardan biri olarak selam. Neden mi dizel?

    1. Kisin acik garajlarda gezip donmuyorum, arabami istedigim kapali garaja rahatca sokuyorum.
    2. Lpg bakim masraflari gibi dertlerim yok, dizel-benzin masraflari da yaklasti zaten iyice birbirine.
    3. Lpgden dolayi dusen performans degil, dizelden dolayi yuksek torkun keyfini cikariyorum.
    4. Lpg mi bu araba gibi onyargilara maruz kalmiyorum.
    5. Stepnem bana ait, lpg yuzunden stepnemden olmadim

    Saygilar sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeWD@Li

    SEAT IBIZA
    Yeni Ibiza 1.2 lt TSI 90 hp Reference Site fiyatı 41200 - KONYA bayii fiyatı son 39500

    Sahibinden'de ikinci elleri 40 bin ile 43 bin arası değişiyor, bir gariplik yok mu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikçimehtap

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeWD@Li

    SEAT IBIZA
    Yeni Ibiza 1.2 lt TSI 90 hp Reference Site fiyatı 41200 - KONYA bayii fiyatı son 39500

    Sahibinden'de ikinci elleri 40 bin ile 43 bin arası değişiyor, bir gariplik yok mu :)

    Sahibindendeki araçlar üst paket veya ekstra paketlerle donanımı arttırılmış olabilir. Anladığım kadarıyla bahsedilen boş modelin fiyatı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarius82

    quote:

    Orijinalden alıntı: fizikçimehtap

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeWD@Li

    SEAT IBIZA
    Yeni Ibiza 1.2 lt TSI 90 hp Reference Site fiyatı 41200 - KONYA bayii fiyatı son 39500

    Sahibinden'de ikinci elleri 40 bin ile 43 bin arası değişiyor, bir gariplik yok mu :)

    Sahibindendeki araçlar üst paket veya ekstra paketlerle donanımı arttırılmış olabilir. Anladığım kadarıyla bahsedilen boş modelin fiyatı.

    Alakası yok sahibinden de sıfır araba alıp 3 ay sonra 3-5 bin fazlasına satmaya çalışan binlerce insan mevcut sebebi bu.

    1 ay önce bayideyken bir ilan sahibini aradım birebir bayideki ile aynı donanımdaki, 7bin km de olan aracı, bayiden 5 bin TL daha pahalıya satmak istiyor. Telefonda söyledim durumu adama, bende biliyorum bayide o fiyat olduğunu bende bakkaldan almadım dedi :)




  • Dizel alan kisi cepten pesin 10bin veriyor. Benzinli kullanan bunu peyder pey veriyor. Benzinli aracta 10bin km.de 3600 lira, dizelde 2000 lira ortalama yakit masrafi olur. Dizelin 10bin km.de kazanci 1600 lira. Dizele fazladan 10bin tl verildiyse bunu amorti etmek icin 60000 km yol yapmaniz gerekir. 60 bin km.yi 2 veya 3 yilda gidiyorsaniz dizel mantikli olabilir. Aksi durumda benzinli arac her halde avantajlidir. Yilda 7500km. Yol yapan birisi 4 yilda 4800 tl fazladan benzin icin harcamis olur. Bu vatandas 4 yil bindikten sonra aracini satarsa dizele gore cebinden 5200 lira daha az para cikmis olur... Lpg , 2.el avantaji vs. olayina hic girmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 3 Aralık 2015; 14:33:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım için 3-4 gün önce Fiat Fırat Oto (Cevizlibağ)'dan Fiorino 1.3 Multijet Combi Pop (Ticari) ama hususi kullanacak şekilde 41 küsür bin kampanyalı fiyatlı aracı 38.500 TL ye aldık. Satıcı dibin dibi rakam dedi -ki zaten 3-4 bayiden de fiyat aldık gerçekten de dip rakamdı. Bilginiz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karaçay


    quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76

    2 yıldır 4 ileri tam otomatik, atmosferik motorlu benzinli arabayı LPG ile kullanıyorum.. şehiriçinde kmde 20 kuruşa geziyorum..
    Sırf dizel diye 15 bin tl fazla verip, tork tork tork diyerek kendini tatmin eden arkadaşları anlama güçlüğü yaşıyorum

    Dunyanin en pahali 2. Lpgsini kullanmak nasil bir duygu? Dunyanin en pahali 24. Dizelini kullananlardan biri olarak selam. Neden mi dizel?

    1. Kisin acik garajlarda gezip donmuyorum, arabami istedigim kapali garaja rahatca sokuyorum.
    2. Lpg bakim masraflari gibi dertlerim yok, dizel-benzin masraflari da yaklasti zaten iyice birbirine.
    3. Lpgden dolayi dusen performans degil, dizelden dolayi yuksek torkun keyfini cikariyorum.
    4. Lpg mi bu araba gibi onyargilara maruz kalmiyorum.
    5. Stepnem bana ait, lpg yuzunden stepnemden olmadim

    Saygilar sevgiler.

    1. 2 senedir kapalı otopark diye başka yere giriyom ben o zaman.

    2. Evet LPG bakım masrafı belimi büküyor.. Yılda bir kez 50 Tl Lpg filtresi değişimi büyük yük bütçemde.

    3. Sorma ya, performans çok düştü.. Drag yarışlarında büyük sorun yaşıyorum.. Dizel arabalar tokat manyağı yapıyor.

    4. Evet evet.. geçen gün arabamın lpg li olduğunu duyan çevre esnafı ağzımı burnumu kırdı.

    5. Benim stepne kime ait, hala benim diye biliyorum ama..

    Öpüyorum çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    eşinle cocuğun ile toplu taşımaya neden binilmesin? toplu taşımada bu ülkenin vatandaşı yok mu kardeşim? bu ülkenin insanlarından neden böyle tiksiniyorsunuz

    elitist mi siniz?

    sizin gibi elitistlerden çektiğini başkasından görmedi bu ülke

    Akpli hemen saldırdı. Şimdi bana örnek göstertme. Hafif omzu açık ya da etek giyse bakıyorsunuz. Elitistmişmiş. Adam haklı ben olsam ben de dikkat ederim toplu taşımaya. Özellikle Konya, Yozgat gibi şehirlerde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeWD@Li

    SEAT IBIZA
    Yeni Ibiza 1.2 lt TSI 90 hp Reference Site fiyatı 41200 - KONYA bayii fiyatı son 39500

    ibizanın malzeme kalitesi çok kötü geliyor bana, iç tasarım da keza öyle.. ancak turbo beslemeli motor için fiyat çok iyi, alınır 1.4 85hp lik motor seçeneği vardı kaldırmışlar sanırım

    ilgilenenlere kırmızı rengine fiyat farkı almıyorlar ancak opak tabi ki ve en son bol bol araç vardı ellerinde, leon gibi 3 ay sıra bekleme olayı yoktu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 3 Aralık 2015; 15:17:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    Dizel alan kisi cepten pesin 10bin veriyor. Benzinli kullanan bunu peyder pey veriyor. Benzinli aracta 10bin km.de 3600 lira, dizelde 2000 lira ortalama yakit masrafi olur. Dizelin 10bin km.de kazanci 1600 lira. Dizele fazladan 10bin tl verildiyse bunu amorti etmek icin 60000 km yol yapmaniz gerekir. 60 bin km.yi 2 veya 3 yilda gidiyorsaniz dizel mantikli olabilir. Aksi durumda benzinli arac her halde avantajlidir. Yilda 7500km. Yol yapan birisi 4 yilda 4800 tl fazladan benzin icin harcamis olur. Bu vatandas 4 yil bindikten sonra aracini satarsa dizele gore cebinden 5200 lira daha az para cikmis olur... Lpg , 2.el avantaji vs. olayina hic girmiyorum.

    Hesapta eksiklik var çünkü dizel araç alıp da üç sene kullanıp benzinli parasına satmıyorsunuz. Ben dizel otomatik Clio kullanıyorum. Size günümüz liste fiyatlarından sizin dediğiniz yılda 10bin km ile örnek vereyim. Benzinli araç liste 58650, dizel 65500. Yılda 10bin km 'den 3 yıl kullanalım. Cebimizden çıkan yakıt parası 10800 tl ya da 6000 tl. Aracın parası ile yakıt maliyetlerini toplayalım 3 sene sonunda benzinli 69450, dizel 71500 lira çıkarmış. Şimdi iki aracı da 2. el olarak 10bin lira altına düşürüp satalım. Yani, 48650 lira ve 55500 lira. Araçları bu fiyatlardan satınca toplam cebimizden çıkan paradan çıkarırsak, benzinliden 20800 lira para eksilmiş, dizelden 16000 lira. Şimdi bu hesaplarda hadi 3-5 oynasın da kafa kafaya olsun diyelim. Şimdi benzinli karlı mı oldu? Benim atladığım bir nokta mı var? Varsa düzeltin lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: solidgrind

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    Dizel alan kisi cepten pesin 10bin veriyor. Benzinli kullanan bunu peyder pey veriyor. Benzinli aracta 10bin km.de 3600 lira, dizelde 2000 lira ortalama yakit masrafi olur. Dizelin 10bin km.de kazanci 1600 lira. Dizele fazladan 10bin tl verildiyse bunu amorti etmek icin 60000 km yol yapmaniz gerekir. 60 bin km.yi 2 veya 3 yilda gidiyorsaniz dizel mantikli olabilir. Aksi durumda benzinli arac her halde avantajlidir. Yilda 7500km. Yol yapan birisi 4 yilda 4800 tl fazladan benzin icin harcamis olur. Bu vatandas 4 yil bindikten sonra aracini satarsa dizele gore cebinden 5200 lira daha az para cikmis olur... Lpg , 2.el avantaji vs. olayina hic girmiyorum.

    Hesapta eksiklik var çünkü dizel araç alıp da üç sene kullanıp benzinli parasına satmıyorsunuz. Ben dizel otomatik Clio kullanıyorum. Size günümüz liste fiyatlarından sizin dediğiniz yılda 10bin km ile örnek vereyim. Benzinli araç liste 58650, dizel 65500. Yılda 10bin km 'den 3 yıl kullanalım. Cebimizden çıkan yakıt parası 10800 tl ya da 6000 tl. Aracın parası ile yakıt maliyetlerini toplayalım 3 sene sonunda benzinli 69450, dizel 71500 lira çıkarmış. Şimdi iki aracı da 2. el olarak 10bin lira altına düşürüp satalım. Yani, 48650 lira ve 55500 lira. Araçları bu fiyatlardan satınca toplam cebimizden çıkan paradan çıkarırsak, benzinliden 20800 lira para eksilmiş, dizelden 16000 lira. Şimdi bu hesaplarda hadi 3-5 oynasın da kafa kafaya olsun diyelim. Şimdi benzinli karlı mı oldu? Benim atladığım bir nokta mı var? Varsa düzeltin lütfen.

    Cogu aracta dizel benzinli arasinda 10bin civari oynuyor. Reno'nun bazi araclarinda dizel benzinli arasi bu kadar fark yok. Mesela sizin ornekte 7000 tl fark var. Tabiki su da var. Dizel araclar 2.elde daha fazla deger kaybediyor. 2.elde cok sayida dizel sirket araci satildigi icin deger kaybi buyuk oluyor. Mesela fluence'in 2013 model icon edc paketini 55000 'e alabilirsiniz. Bu aracin sifiri 85000 civari. Brnzinliyi belki 15bin altina satarsiniz ama dizeli 20bin altina ancak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AUDI A3 HB Dizel Otomatik 86000 TL.

    Almak isteyenler kaçırmasın. Dolu paketleri de 101000 TL. Sline falan alınca da 110000 TL falan oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 3 Aralık 2015; 20:39:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50.000 km üzeri dizel araç almak istemem şahsen.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.