Şimdi Ara

FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
3
Favori
3.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mustang isminin hikayesi
    Ford,yeni bir spor araba tasarlamaya başladığında bu yeni arabaya, arabanın gücününü temsil edecek birkaç isim (Mustang, Cougar, Torino, Venice) [1] üzerinde karar vermeye çalışıyordu. Aracın yönetici tasarımcısı John Najjar , 2.Dünya Savaşı P-51 Mustang savaş uçağı hayranıydı ve Mustang ismini Ford'a önerdi[2][3].Bu uçağın 2.Dünya Savaşındaki başarısı ve Ford'un üreteceği bu yeni arabaya yakışan bir isim olacağından, Ford yeni aracına "Mustang" ismini koymaya karar verdi.

    Öncelikle geçmişten günümüze MUSTANG'leri tanıyalım.

    1.Jenerasyon, 1964 yılında çıkan ve sevilen model.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    2.Jenerasyon, 1965 model eski modelle aynı kasa ve motora sahip
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    3.Jenerasyon, 1969 bu modelde eski modellerin kasası değişmiş ve daha güçlü bir motora sahip neredeyse mustang in en sevilen modeli oldu
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    4.Jenerasyon, 1974 değişik kasa ve görünümünden dolayı fazla sevilmedi ama her zamanki gibi güçlü bir motora sahip
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    5.Jenerasyon, 1979 eski model sevilmediğinden dolayı daha spor görünümlü bir model çıkartıldı
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    6.Jenerasyon, 1987 bu yıllarda spor ve coupe kasalar daha fazla sevildiğinden yine spor kasa bir model
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    7.Jenerasyon, 1994 hala coupe ve spor seviliyor mustang de kafile den geri kalmıyor
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    8.Jenerasyon, 2000 ve spor arabaların modası geçiyor
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    9.Jenerasyon, 2005 artık spor araba modası geçmiş ve bmw nin sınırlı ve agresif görünümlü arabaları moda olmuştu mustang de bu modelli yani cobra yı yaptı
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    10.Jenerasyon, 2010 cobra aşırı tutuldu ve sevilen modelin değişmemesi gerek aynı kasayı geliştirerek bu model yapıldı
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    11.Jenerasyon, işte 2015 modeli gerçekten harika ve agresif bir araba
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    12.Jenerasyon, 2018 selefine göre ön kısımı daha agresif görünen hafif makyajlı model
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    YENİ MUSTANG(HAYVAN) TANIYALIM.
    Efsane, güç ve dinamizm:
    İşte karşınızda Yeni Ford Mustang.
    Performans, kalite ve verimliliği somutlaştıran Ford Mustang,
    modern tasarımı en yeni teknolojilerle buluşturarak
    “efsane”nin tanımını yeniden yapıyor.
    Hayallerinizdeki Yeni Ford Mustang
    Fastback ve Convertible gövde seçeneklerinin yanında
    2.3 litre EcoBoost ve 5.0 litre V8 motor seçenekleri ile
    şimdi Türkiye’de!

    Huzurlarınızda: Yeni Ford Mustang Fastback.
    Ford Mustang ruhunu modern bir gövdede hayata geçiren Fastback’in uzun gövdesi sürtünme kuvvetini azaltacak şekilde aşağı doğru uzanıyor. Böylece aracın havayı keserek ilerlemesine yardımcı oluyor. Ön difüzörler yol tutuş kuvvetini artırarak Ford Mustang'in olağanüstü performansını bizzat deneyimlemenizi sağlıyor. Özel ön ve arka far tasarımlarının yanı sıra özgün detayları, aracın kimliği konusunda hiçbir kuşku bırakmıyor. Yeni Ford Mustang sahip olduğu gelişmiş teknolojileri ile sürüş keyfini en üst seviyede hissetmenizi sağlıyor.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Yeni Mustang Convertible: Özgür ve sınırsız.
    Ford Baş Tasarımcısı Joel Piaskowski tarafından “mermi” olarak tanımlanan Ford Mustang Convertible, sürüş özgürlüğünün emsalsiz bir ifadesi. Her açıdan mükemmel tasarıma sahip aracın çevresini saran gövde hattı, açılır tavanı belirginleştiriyor. Yepyeni katlama mekanizması sayesinde tavanı birkaç saniye içerisinde gövdenin derinliklerine kıvrılarak aracın modern görünümünü ve aerodinamiğini muhafaza ediyor. Üstü ister açık ister kapalı olsun, Ford Mustang ile gittiğiniz her yerde kalıcı bir iz bırakacağınızdan şüphe yok.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    İÇ TASARIM
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    JANT SEÇENEKLERİ
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    DÖŞEME SEÇENEKLERİ
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    RENK SEÇENEKLERİ
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    Muhteşem bir ses sistemi
    390 Watt gücündeki Shaker Pro Ses Sisteminde, Radyo ve tek CD/MP3 çalar bulunuyor. Bagaja monte sekiz inçlik bir subwoofer dahil on iki hoparlör yüksek ses kalitesi sunuyor.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Eller serbest teknolojide son nokta
    Ses Kontrollü ve 8 inç renkli Dokunmatik Ekranlı Ford SYNC 2, bilgi ve eğlence sistemlerini bir üst seviyeye çıkarıyor. Yüksek çözünürlüğe sahip ekran, telefon, ses, havalandırma veya navigasyon özelliklerini Türkçe sesli komutlarla ve dokunmatik ekran üzerinden yönetmenizi sağlıyor.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Koşullara ve ihtiyaçlarınıza uygun sürüş modları
    Yeni Ford Mustang'in direksiyonuna geçtiğinizde aracın yol tutuşu konusunda tam bir hakimiyete sahip olursunuz. Tek tuşla dört sürüş modundan birini seçebilirsiniz: Normal, Spor, Arazi, Kar/Islak. Seçilen sürüş moduna göre, vites geçiş noktası (otomatik vitesli modellerde), direksiyon hassasiyeti ve çekiş kontrol sistemi ayarlanır.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    Gelişmiş EcoBoost motor teknolojisi
    Uluslararası Yılın Motoru ailesinin bir üyesi olan 2.3 litre EcoBoost motorun çığır açan teknolojisi, direkt yakıt enjeksiyonu, çift bağımsız eksantrik zamanlama ve turbo besleme sistemleriyle birleşti. Sonuç: 317PS motor gücü ve 432 Nm tork.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Beş litrelik V8 motorun sesi
    421PS etkileyici gücü ve rekor sayılabilecek 530 Nm torkuyla 5.0 litre V8 motor şimdi sizin kontrolünüzde. 5.0 litre motorun ürettiği gücün pürüzsüzlüğünü, sonsuz olduğu duygusunu hızlanırken hemen fark edeceksiniz ve her sürüşünüzde bu güçlü motora özgü sesin zevkini yaşayacaksınız.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Gerçek zamanlı geri bildirim
    Mustang'inizden en iyi verimi elde etmenize yardımcı olmak üzere, ön panele gömülü LCD ekranda gerçek zamanlı performans bilgilerini görebilirsiniz. (Standart özellik)
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Direksiyondan kumanda edilebilen otomatik vites
    SelectShift şanzıman seçeneği ile ellerinizi direksiyondan ayırmadan vitesi kolay bir şekilde değiştirebilir, en seçkin performans aracı deneyimini Ford Mustang'de yaşayabilirsiniz.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    ANAHTAR
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Aracınızın arkasını görebilme yeteneğiyle daha kolay geri vites
    Bariyerler, variller, alçak duvarlar... Geri görüş kamerası, geri vitesi seçtiğiniz anda devreye girer ve aracınızın arkasında duran her şeyi orta konsoldaki yerleşik ekranda gösterir. Sistem, en dar alanlara bile zahmetsizce park etmenizi sağlamak için sanal çizgilerle size yardımcı olur.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Ambiyans aydınlatma
    İç Ortam aydınlatması sayesinde gösterge gruplarınızı, kapı eşiği plakalarınızı, kapı ceplerinizi, konsol bardaklıklarınızı ve ön ayak boşluklarınızı yedi farklı renkten biriyle aydınlatabilirsiniz. Üstelik MyColour (Benim Rengim) özelliği sayesinde bunları karıştırabilir ve kendinize özel renkler yaratarak kaydedebilirsiniz.
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    GÜVENLİK

    Brembo™ frenler
    Özel olarak tasarlanan yüksek performanslı fren sisteminde, dört pistonlu fren kaliperleri, soğutmalı diskler, anti blokaj fren sistemi (ABS), Acil Durum Fren Desteği (EBA) ve Elektronik Ön Fren Hazırlığı sistemlerini bir araya getirilmiştir.
    Çok daha yüksek performans sunan 5.0L V8 motora özgü gelişmiş fren sistemi: 6 pistonlu Brembo™ marka ön kaliperler, 15 inçlik soğutmalı rotorları kavrar.

    Ford SYNC 2 ve Acil Durum Yardımı
    Ford SYNC 2 sisteminin önemli ve hayat kurtarma potansiyeline sahip özelliklerinden biri de Acil Durum Yardımı'dır. Beklenmedik bir kaza yaşanmasıyla birlikte hava yastığının açılması ya da yakıt pompasının devre dışı kalması durumunda bu teknoloji sizin için otomatik olarak 112 Acil Durum Yardım’ı aramaktadır. İhtiyacınıza göre başlatılan aramayı durdurabilir ya da 112 Acil Yardım Hattı ile görüşebilirsiniz. Konuşamayacak durumda olsanız bile sistem, GPS koordinatlarınız gibi yaşamsal önem taşıyan bilgileri yardım hattına iletecektir.*
    *Ford Acil Durum Yardımı sistemi, 30'dan fazla Avrupa ülkesinde kullanılmaktadır. Bu özellik, araçta bulunan uyumlu bir cep telefonunun sistemle eşlenmesi halinde çalışır ve hava yastıklarından (diz hava yastıkları hariç) herhangi birinin açılması ya da bir çarpışma algılayan sensörlerin yakıt pompasını kapatması durumunda devreye girer. Metin işlevi ve Acil Durum Yardımı özelliği tüm Avrupa dillerinde desteklenmemektedir.

    Yüksek yol tutuş
    Gelişmiş Çekiş Kontrol Sistem (TCS), tekerleklerin gereksiz patinaj yapmasını engeller ve ihtiyacınız olduğunda en iyi kavrama gücünü, performansı ve dengeyi sağlar. Sistem, aracınız hızlanırken ya da yavaşlarken mümkün olan en iyi kavrama ve yol tutuş gücünü sağlamak amacıyla her tekerleğin gücünü sürekli olarak izler ve ayrı ayrı ayarlar.

    Lastik hava basıncının azaldığını bildiren sistem
    Sürüş esnasında lastiklerden birinin basıncının azalması durumunda, Lastik Basınç Takip Sistemi (TPMS), araç panelinde bulunan gösterge vasıtasıyla sizi uyarır. Böylece, aracınızı güvenli bir şekilde durdurup, sorunu gidermenizi sağlar

    Her açıdan koruma
    Gelişmiş emniyet sisteminde, göğüs kafesini korumak üzere iyileştirilmiş iki aşamalı sürücü hava yastığı; iki aşamalı yolcu hava yastığı ve sürücü için diz hava yastığı sunuluyor. Diğer bir yenilik de ilk kez Ford tarafından sunulan Aktif Torpido Gözü'dür. Bu teknolojiyle, torpido gözü kapağı hava yastığına dönüşerek ön koltuktaki yolcunun bacaklarının korunmasına yardımcı olur. Daha küçük yolcular içinse, her iki arka koltukta ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları bulunur.

    MUSTANG'DEN BİR KAÇ FOTOĞRAFLAR
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]


    EN OBJEKTİF VE EN DETAYLI TÜRKÇE TEST

    GT 5.0 V8 MOTOR & EGZOZ SESİ

    OTOPARK 2.3L TEST

    OTOMOBİL DÜNYAM 5.0GT TEST

    OTOPARK 5.0 GT 2010 kasasından

    BENZİN TV 1966

    FORD MUSTANG 5.0GT 0-250KM/H TESTİ

    FORD MUSTANG GECE SÜRÜŞ

    SHELBY GT 350[/B]

    TOP GEAR ''1968 VS 2015'' MUSTANG

    1965-2015 Mustang'i birleştirdiler.


    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]
    Babalar günü reklamı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JanKlod -- 18 Kasım 2018; 23:12:42 >







  • En iyisi.

    FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk mustang 64 yılında çıktı 1960 değil hatalı bilgi.
  • 4.-5. jenerasyon resmen çöp. 2004te titreyip kendine gelmeleri iyi oldu.
  • ne olursa olsun hiç biri 1969dakinin yerini tutamaz

    Araç resmen ateş ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    İlk mustang 64 yılında çıktı 1960 değil hatalı bilgi.

    teşekkürler.düzelttim.
  • jenerasyonları tek tek iniyordum 7.ye gelince yüzümde bir gülümseme oldu, windows98li midtown madness zamanlarımı hatırlattı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    jenerasyonları tek tek iniyordum 7.ye gelince yüzümde bir gülümseme oldu, windows98li midtown madness zamanlarımı hatırlattı

    1969,2005 ve 2015 kasalar favorim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FORD MUSTANG //EFSANE// [ANA KONU]


    Bombayı bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1965

    Şaka bir yana bu ve bunun gibi birçok araç resmen sanat eseriymiş o yıllar üretilen.Tasarımcısı muhtemelen rahmetli olmuştur.Ruhu şad olsun diyelim...
  • 1970 mustang coupe bir tanıdığımızda mevcut ancak adam kullanamıyor. Kapısında yatıyor hep. Eskiden deri işiyle zengin olmuş bu abimiz. Para suyunu çekince 3 daire 1 mustang kalmış ;) emekli maaşıda var kendine ait bir garajda evlatlarıma miras olsun diye saklıyor. Araba çalıştığında harika bir gürültüsü var. Ancak benzinin bu denli pahalı olduğu bir ülkede öyle bir arabayı kullanabilmek mucize. 4000 motor var sanırım araçta bu devasa motor 170 beygirlik bir güç üretiyor. Haliyle çalıştığında traktörvari bir sesi oluyor. Benzinide su gibi içiyor. Eğer çok zengin iseniz mustang güzel tercih. Görünen o ki pek değerde kaybetmiyor. Şarap gibi araba yıllandıkça değeri artıyor resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1969 tek gecerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 saniye filmiyle 2. Jenerasyonun yeri apayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 69 Fastback tartışmasızBundan sonra tek tatmin edebilecek 2015 5.0 Gt dir.
  • Yenisi cok iyi yahu siyah bi tane alacaksin siyah cam filmli ic doseme beyaz olacak ic aydinlatmada yesil... Tadindan yenmez 2.3l motorda iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk 3 jenerasyon gerçekten efsane ötesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için 2005'te başladı o sene bitti
  • Güzel konu. O bazı modeller ne öyle ya yolda görsem mustang demem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blgrçoban

    1970 mustang coupe bir tanıdığımızda mevcut ancak adam kullanamıyor. Kapısında yatıyor hep. Eskiden deri işiyle zengin olmuş bu abimiz. Para suyunu çekince 3 daire 1 mustang kalmış ;) emekli maaşıda var kendine ait bir garajda evlatlarıma miras olsun diye saklıyor. Araba çalıştığında harika bir gürültüsü var. Ancak benzinin bu denli pahalı olduğu bir ülkede öyle bir arabayı kullanabilmek mucize. 4000 motor var sanırım araçta bu devasa motor 170 beygirlik bir güç üretiyor. Haliyle çalıştığında traktörvari bir sesi oluyor. Benzinide su gibi içiyor. Eğer çok zengin iseniz mustang güzel tercih. Görünen o ki pek değerde kaybetmiyor. Şarap gibi araba yıllandıkça değeri artıyor resmen.

    abinin yerinde olmak isterdim.Gerçekten harikulede tasarım fakat 170 bg az değil mi?




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.