Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
2
Favori
4.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scott Storch -- 27 Aralık 2021; 16:27:12 >



  • Yeni i20 tartışmasız sınıfının en şık arabası.

    İç hacmi C sınıfına yakin. İkinci elde hızlı gidiyor. 90 hp olan motorun performansı da tatminkâr. İ20 diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni ikilemdeydik , eski aracimiz polo olmasina ragmen I20 aldik , tereddutsuz tavsiye ederim.

    Polo size I20 nin konforunu , ic hacmini sunamaz.

    I20 yi cam tavan+ sedefli kirmizi 59.000 e Aldik

    Polo ya Bu opsiyonlarla en az 3000 tl fazla olur...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo 3 silindir.Cam tavanli i20 oneririm.
  • hocam golf 6 tdi highline sahibiyim. 3-4 gün kadar polonun 12 tsi 90 hp olanını kullandım. 20 günlük süreçte birkaç b sınıfı araba kullandım. i20 kullanmadım karşılaştırma yapmam yanlış olur. daha çok benim kendi aracım golf ile ve fiesta 1.2 benzin, 1.4 dizel c elyse gibi araçlarla kıyaslayabilirim. ençok benim araca göre kıyaslayabilirim.polo 1.4 dizel kullanmadım.
    dediğim gibi i 20 ile kıyas yapamam ama şehir içi süratlerde polonun konforu benim golfe çok yakın. süspansiyonu yumuşağa yakın virajda ne yapacağını ben önceden tahmin edebiliyorum ama konforda başarılı olan süspansiyon 120 km civarı hızlarda viraj ve yol tutuşu konusunda beni tedirgin etti. araç çok yatıyor ve bağımsız olmayan süspansiyonlar kendini belli ediyor. çukurları golf kadar iyi sönümlemiyor belki ancak bence yeterli konforu sağlıyor. koltuk kalitesi ve direksiyon hissi benim kullandığım birçok b sınıfından daha iyi. bence konforun esas kaynağı koltuklar. benim anatomime çok uygun geldi. (birçok c sınıfında aynı keyifi alamadım)
    poloyu 2 arkadaşıma daha denettim ikisi de aynı cümleyi kullandı "bu araba çok tanıdık hiç yabancılık çekmedim" ben de ilk kullanımdan itibaren aynı fikirdeydim. ben 1.2 tsiyi kullanım olarak çok zevkli buldum.
    1.2tsi aracı yürütmekte çok başarılı. düz yolda benim golften daha iyi yürüyor ancak yokuşta ve ara hızlanmalarda ben daha geride olduğunu düşünüyorum. yakıt konusu ise benim kullandığım araç 18000 kmdeydi. aldığımda ortalama yakıt 6.9 gösteriyordu benim kullanımımla 7.1 lt tüketti. aynı güzergahta golfüm 6.5 lt tüketiyor.(golf dizel bu arada) (benim arabanın pompa ve bilgisayar verileri uyuşuyor birçok defa test ettim.) (polonun uyuşuyor mu bilemeyeceğim ancak uyuşmasa bile hata payının çok olduğunu düşünmüyorum) lafı biraz uzattım polo benim beklediğimden daha atik, konforlu ve cimri çıktı. arabayı sert kullandım en sert kullanımımda bile 9 lt ortalama ancak tüketti. sakin kullanım ile 6.5 altını rahatlıkla yakalayabileceğimi düşünüyorum. 1.2 tsi acayip ciğerli bir motor değil ama kullanımı çok rahat bir anda tork patlmaası yapmıyor 4000-4500 devire kadar lineer bir şekilde istekli hızlanıyor sonrasında gürültü artıyor ancak devir arttıkça isteği azalıyor. (çok defa 7000 devir çevirdim) günlük kullanımda 1500-2000 devir arası yeterli geliyor. araç 5. viteste çok istekli hızlanmıyor yokuş felan çıkarken (7-8 derece) vites küçültmeye ihtiyaç duymuyorsunuz ve hızlanabiliyor ama yürüsün diyorsanız vites düşürmeniz gerekiyor. (anlatmaya çalıştığım dizel kullananlar son viteste bile gazlayınca gelen tepkiye alışıktır bu araçta bu durum dizellerdeki kadar yoktu ama atmosferik araçlarla kıyas kabul etmez. aynı yokuşta 1.2 fiesta son viteste ancak hızını koruyabiliyor hızlanabilmek için 2 vites düşürmeniz lazım yine de çok iyi yürümüyor)
    1.2tsi için ek not: arkadaşımdaki 1.2tsi golf 7 sdg comf da çok yakmıyor. yazın antalyada benim golf 6.5-7 lt yakarken aynı şartlarda arkadaşımın araç 7-7.5 yakıyordu. belki ben daha sert kullanıyorum. aradaki farkın 1lt olacağını sanmam.
    polonun çok fazla teknolojik donanımı yok. ses sistemi sınıfına göre yeterli, kliması ısıtma yönünden oldukçabaşarılı, fan gücü iyi ancak kış şartlarında soğuk havasını deneyemedim.
    polo iki konuda beni tatmin etmiyor. birincisi yol tutuşu. (fiesta daha başarılı ama ben fiestanın direksiyonunu çok beğenmedim) ikincisi donanım eksiği.
    ben araç alırken arasıra uzun yol yaptığım için uzun yol konforunu da göz önüne alıyorum. bu konuda beni hiçbir b sınıfı tatmin etmedi. 100 km/sa yı geçmezsem polo idare edebilir. (uzun süre accent era kullandım araba beğenmemezlik için değil objektif olabilmek için yazıyorum.)
    iç malzeme kalitesi. açık söyleyim ben yumuşak plastikten felan pek anlamam. ancak polo ve fiestada çok fazla trim sesinden rahatsız olmadım. malzeme kalitesinde gözüme batan birşeyle karşılaşmadım.
    hocam çok uzun bir yazı oldu kusura bakmayın; bunlar benim şahsi görüşüm, şehir içi bir araba alacak olsam polo 1.2 tsi kesinlikle düşünürüm. dizeller bence şehir içinde çok avantajlı değil. illaki az tüketiyor ancak aradaki farkı vermeye ne kadar gerek var tartışılır. ayrıca kendi kullanım şartlarınnızıda gözden geçirmeniz faydalı olacaktır. ( kısa mesafeli kullanımlar, soğuk hava kullanımları ve çok fazla durkalkın olmadığı akıcı olan şehir içi trafik durumlarında dizellerin avantajları azalıyor.)
    biraz önce fiyat listesine baktım 2016 da golf makyajlanacak ve 1.0 tsi gelecek biraz daha birikim yaparak düşünürmüsünüz. veya 1.0 astra da işi,nizi görebilir. hem dinamikler açısından daha iyi bir araca sahip olursunuz. yıllık çok km yapmıyorsanız (max 10000-15000) yürütme maliyetini de göz önüne alırsak çok zarar edeceğinizi düşünmüyorum.
    saygılar
    marka fanatiği olduğumu düşünmüyorum ama taraflı yorumlarım olmuş olabilir. beğendiğiniz modelleri test etmenizi mümkünse en az 15-20 km kullanmanızı tavsiye ederim. (bahsi geçen araçların kiralık modeleri yaygın iyi bir fikir edinmek adına kiralayıp denenenbilir.)
  • polo peynir tenekesi gibi kaldı b snıfında

    açık ara i20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burda i20 önerenlerin hepsi sizin durumunuzda olsa gider polo alır.
  • Burada 1.2 tsi versiyonun incelemesi var.Araba hakkında biraz yardımcı olabilir :https://www.youtube.com/watch?v=Em1lVVGLpNg

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayihani



    Araba hakkında çok yorum okumuştum sizin yazdığınızın aksine çok iyi yol tuttuğu söyleniyordu.Şaşırdım açıkçası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Semsam -- 27 Kasım 2015; 2:52:33 >
  • performans ve yol tutuş olarak i 20 çok iyi durumda
    polonun tek artısı konfor ve daha yalıtımlı

    tercih sizin 2. elde i20 daha iyi gideri var ama uzun vadede hangisi aldığına pişman etmez tartışılır.
  • Şöyle söyleyim markete gitmiştik bende yeni i20 var yanımada Polo durmuş çıkarken bir baktım i20 dururken Polo falan alınmaz dedim kendime



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cello1234 -- 1 Aralık 2015; 12:16:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo var mı hala yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakın zamanda bu iki aracı çok detaylı inceledim, defalarca bayiye gittim geldim test sürüşü vb. Malzeme takıntınız yoksa , yakıt takınıtnız yoksa i 20 birçok yönden daha iyi bir araç bana göre.
  • i20 ye iyi diyen arabadan net anlamıyordur!
    90 hp 1.4 crdi motor rakiplerine göre fazla yakıp kağıt üstünde güçlü gözüküp yolda ise gitmeyendir.
    polonun malzeme kalitesi i20den 20 kat daha üstündür. İ20 nin tek artısı ekipman fazlalığıdır.
    polo varken i20nin yanından bile geçmem.
  • fazla yakıp gitmezmiş yok artık

    kalbinin sesini dinle sana anlatacağı çok şey var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semsam

    Burada 1.2 tsi versiyonun incelemesi var.Araba hakkında biraz yardımcı olabilir :https://www.youtube.com/watch?v=Em1lVVGLpNg

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayihani



    Araba hakkında çok yorum okumuştum sizin yazdığınızın aksine çok iyi yol tuttuğu söyleniyordu.Şaşırdım açıkçası..

    arkadaş orda süspansiyonların yumuşak olmasından dolayı virajlarda kafa yatırmasından dolayı söylemiş yol tutmuyor diye sanırım. Ben de aracı zorladığımda önden çok hafif kaydırma yaptırıyorum ama bu araçta denge çubuğu mudur başka bir şey midir, çok iyi çalışıyor.

    Ayrıca konu ile ilgili bilgi sahibi arkadaşlar 3 silindirin ne gibi bir dezavantajı olduğunu söylerse sevinirim. Zira internette pek bir şey bulamadım.
  • İkisinide kullandım i20 tasarım, hacim ve donanım konusunda iyi olsada motor performansı, yol tutuş,direksiyon netliği ve yakıt tüketimi açısından polo daha iyi ayrıca malzeme kalitesi olarakta polo daha üstün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 nedir ya.sınıfının en iyisi polo dur.piyasaya bakarsanız görürsünüz.kola kutusu tenekeden yapılmış i20 lere bakmayin.arasında cok fark var.
  • Şu wv sevdası nedir arkadaş. Kibrit kutusu kadar dümdüz araba polo. İ20 ye bakmaya doyamaz, dokunmaya kıyamazsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    i20 ye iyi diyen arabadan net anlamıyordur!
    90 hp 1.4 crdi motor rakiplerine göre fazla yakıp kağıt üstünde güçlü gözüküp yolda ise gitmeyendir.
    polonun malzeme kalitesi i20den 20 kat daha üstündür. İ20 nin tek artısı ekipman fazlalığıdır.
    polo varken i20nin yanından bile geçmem.

    şuan kaskonun verdiği eski kasa i20 dizeli kullanıyoruz,çok güzel bir araç vede performansı yeterli.
    ilaveten 1.3 corollanın performansını beğenip dizel i20 ye gitmiyor demeniz komik olmuş,başkaları söyleyince kızdığınız davranışları kendinizde yapıyorsunuz,saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.