Şimdi Ara

Golf 1.2 tsi mi 1.4 tsi mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
21.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar artik golf almaya karar verdim 1.2 tsi comfortline alacaktim fakat gunluk gidis gelis 30 km yol yapiyorum bunun buyuk bolumu trafik ve hafif yokuslu bi yol aracta 4 kisi oluyoruz.bana soylenen bana uygun olan arac 1.4 tsi 125 bg kullandigim duzergahta daha az zorlanacagi icin daha az benzin yakacagi soyleniyor. Konuda bilgisi olan arkadaslar yardimci olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TAbutcuREis -- 25 Kasım 2015; 0:10:27 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan21t

    1.2 tsi golf comfortline kullaniyorum söylenenlere hiç kulak asma 1.2 gayet yeterli yokuş falanda hikaye yil olmuş 2015 adam o torku sana veriyor yokuşta falanda bi tikanma soz konusu olmaz. Not: kesinlikle bi xenon al gerekirse en bosunu al ama bi xenon olsun.
    1.2 Tsi Comfortline Golfü yeni satıp 1.4 Tsi Golf alan biri olarak söylüyorum şehir içi ağırlıklı kullnacaksanız 1.2 Tsi alın. Hem canlı motor hem de makul tüketim değerlerine sahip. Vergi avantajı da bonus.

    Ancak şehirler arası kullanımda 1.4 Tsi daha az yakıyor.

    1.2 Tsi Antalya/İstanbul 7lt. (Rodaj,klima,üç kişi)
    1.4 Tsi Çeşme/İstanbul 6.1lt. (Rodaj,klima,üç kişi)
    Yok kasar yok 4 kisi klimali zor vs.yorum yazanlar golf 1.2 tsi kullanmadiklarini dusunuyorum. Yada baska bir sey var:) Cok rahat hatta asiri rahat bir sekilde 4 kisi klima acik bayirlari rahat cikabilecek bir arac.Aracin 175nm tork degeri var. Eski atmosferik araclarla o zaman kimse bayir cikamazdi herhalde:) 1.4 ise aractan daha fazlasini bekleyenler icin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    O zaman forumdakilere göre 1.4 1.2 ya da Golf hatta Vw alanlar hep saf. Çünkü Hyundai, Seat ucuz değil mi? Öleceksiniz fırsatçılıktan.

    Bana kalırsa 1.4 alın klima açıkken yokuşta tıkanmaz hem de ileri dönük yatırım olur.

    Alıntıları Göster
    Ağustos başında aynı ikilemde kalıp 1.2 TSI motorlu Golf aracımı teslim aldım, şuanda hiç pişman değilim.

    En son uzun yolumu dört kişi yedigöllere git gel şeklinde yaptım, güzergah üzerinde kartepe zirveye kadar çıktık, sapanca içerisinde bir gün konakladık. Yedigöller dağ yolunda sürekli 1 ve 2. vites eşliğinde bir buçuk saat git ve aynı şekilde gel üç saat dağ yolunda sürekli dik iniş çıkışların olduğu güzergahta kullandım.

    Bolu 'ya kadar otobanda yer yer 160 + hızlarla seyahat ettim, hiçbir çekincen olmadan 1.2 olduğuna bakmadan, 110 BG olduğunu düşünerek değerlendirmeni tavsiye ederim.

    1.2 ile 1.4 arası 15 BG ama altı ayda bir "iki depo benzin kadar" fazla vergisi var.

    Sonuç olarak bir depo benzin ile yukarıdaki güzergahtaki yakıt ortalamamı paylaşıyorum, dağ yolu, zirve tırmanışı, dönüş yolunda uzunca bir trafik...

    Alınan yakıt: 200 TL

     Golf 1.2 tsi mi 1.4 tsi mi ?

    Dağ yoluna girilmeden Ankara git gel olsaydı eminim aracım 1000 + km görücekti bir depo ile.
  • Kesinlikle 1.4
  • 1.2 işinizi görür.
  • Ben olsam 1.4 tercih ederdim hocam zevkli bir unite 1.2 ile cok yakit farki olmaz.Fiyat farki sorun degilse oneririm birde keske 1.4 alsaydim diyecekseniz ilerde hic 1.2 ye bulasmayin direk 1.4 alin
  • 100 km'de yakit farki 0.4 ile 0.7 litre arasinda olur diye dusunuyorum. Ancak 4 kisi yokus yukari hele ki yazin klima acacaksaniz arac kendini haliyle cok kasacak. Bu kasma hissi de surus zevkinizi bozacak.

    Bu hissi 1.4 ile daha az hissedeceksiniz. Hal boyleyken tercihinizi 1.4 uzerinden yapmanizi oneririm performans ve surus zevki acisindan.

    Amac illa ki ekonomi ise zaten cevap belli 1.2 ye yonelmelisiniz.


    Suan kullandigim aracimda klima acinca asiri belli oluyor kalkista. Sirf bu yuzden arac tercihimde ki eleme nedenimden biri olacak bu kistas.
  • 1.2 yeterli bir motor test edip görün. Çekmeme gitmeme gibi bir durum yok. Ek olarak vergisi yıllık 400 tl daha ucuz.
  • 1.4 motor , 1.2 motordan daha az yakar kesinlikle .
    Volkswagene bakmadım ama a3 te aynı motor.
    Fabrika verilerindede 1.4 daha az yakıyor .
    Tabiki çok farklar yok 0.küsür fark eder .
    Tavsiye olarak alınabiliyorsa 1.4 neden olmasın
  • Ben golf 1.2 leon 1.4 arasında kalıp leon almıştım. Imkaniniz varsa 1.4 alın. Hatta 150 hp 1.4 alın.
    1.2 her türlü yeterli gelir, o ayrı. Ama 1.4 un keyfi başka.
    Yakıt olarak da farketmezsiniz bile farkı.
  • Para sorunu yoksa 1.4 .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota16

    Para sorunu yoksa 1.4 .
    O fiyatlara dizel i30, ceed, 308, leon gibi seçenekler alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    O fiyatlara dizel i30, ceed, 308, leon gibi seçenekler alınır.

    Alıntıları Göster
    Dizel leon al hem az yaksın hem de yokuşta 4 kişiyi rahat taşısın
  • İmkan varsa 1.4
  • İmkan varsa vw alma
  • Bu kosullarda 1.4 icin zorlayalim da daha mi az yakacak ben onu anlamadim =) motor daha az zorlanacagi icin daha az tuketim bana hic inandirici gelmiyor, cok yakar diye aurisin 1.6 sndan vazgectik basimiza bela almaylim 1.4 tsi ile =)
  • Yok kasar yok 4 kisi klimali zor vs.yorum yazanlar golf 1.2 tsi kullanmadiklarini dusunuyorum. Yada baska bir sey var:) Cok rahat hatta asiri rahat bir sekilde 4 kisi klima acik bayirlari rahat cikabilecek bir arac.Aracin 175nm tork degeri var. Eski atmosferik araclarla o zaman kimse bayir cikamazdi herhalde:) 1.4 ise aractan daha fazlasini bekleyenler icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuraydin -- 25 Kasım 2015; 9:11:54 >
  • Siz vw ye o kadar paramı vereceksiniz seat, skoda gibi daha uygun seçenekler varken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    Siz vw ye o kadar paramı vereceksiniz seat, skoda gibi daha uygun seçenekler varken
    Yüksek hız merakı yoksa 1.2 tsi yeter. 1.4 de bağımsız süspansiyon var o fark yaratır tabii. Ekonomi için 1.2.
  • Yakit ekonomisi falan da yillik mtv farki da olmayacak mi arada? Ben 1.2 tercih ederdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yakit ekonomisi falan da yillik mtv farki da olmayacak mi arada? Ben 1.2 tercih ederdim.
    O zaman forumdakilere göre 1.4 1.2 ya da Golf hatta Vw alanlar hep saf. Çünkü Hyundai, Seat ucuz değil mi? Öleceksiniz fırsatçılıktan.

    Bana kalırsa 1.4 alın klima açıkken yokuşta tıkanmaz hem de ileri dönük yatırım olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    O zaman forumdakilere göre 1.4 1.2 ya da Golf hatta Vw alanlar hep saf. Çünkü Hyundai, Seat ucuz değil mi? Öleceksiniz fırsatçılıktan.

    Bana kalırsa 1.4 alın klima açıkken yokuşta tıkanmaz hem de ileri dönük yatırım olur.

    Alıntıları Göster
    Ağustos başında aynı ikilemde kalıp 1.2 TSI motorlu Golf aracımı teslim aldım, şuanda hiç pişman değilim.

    En son uzun yolumu dört kişi yedigöllere git gel şeklinde yaptım, güzergah üzerinde kartepe zirveye kadar çıktık, sapanca içerisinde bir gün konakladık. Yedigöller dağ yolunda sürekli 1 ve 2. vites eşliğinde bir buçuk saat git ve aynı şekilde gel üç saat dağ yolunda sürekli dik iniş çıkışların olduğu güzergahta kullandım.

    Bolu 'ya kadar otobanda yer yer 160 + hızlarla seyahat ettim, hiçbir çekincen olmadan 1.2 olduğuna bakmadan, 110 BG olduğunu düşünerek değerlendirmeni tavsiye ederim.

    1.2 ile 1.4 arası 15 BG ama altı ayda bir "iki depo benzin kadar" fazla vergisi var.

    Sonuç olarak bir depo benzin ile yukarıdaki güzergahtaki yakıt ortalamamı paylaşıyorum, dağ yolu, zirve tırmanışı, dönüş yolunda uzunca bir trafik...

    Alınan yakıt: 200 TL

     Golf 1.2 tsi mi 1.4 tsi mi ?

    Dağ yoluna girilmeden Ankara git gel olsaydı eminim aracım 1000 + km görücekti bir depo ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi St. Petersburg -- 25 Kasım 2015; 10:32:05 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.