Şimdi Ara

Belirli saatler arası sürekli kopma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hipernet 50mb kullanıyorum iki haftadır fakat internetim öğle saatlerinde sürekli kopuyor.
    Müşteri hizmetlerinden, elitt ekibinden destek aldım. Kablomda, iç tesisatta sorun olmadığını söylediler. Direk dışarıdaki telefon kutusundan yalın olarak alıyorum interneti. Elitt telefon kutusunun eski olduğunu söyledi ve komple telefon kutusu değiştirildi 2 gün içerisinde. Fakat sonuç değişmedi.
    Bu sorunu 35mbit hızım varken de yaşıyordum.
    Sadece öğle saatlerinde saat 10-15 arası yada 12-6 arası gibi gidiyor internetim akşam bir problem yok.
    Geçen sene superonline adsl 16mbit kullanırken de aynı sorunu yaşamıştım 1 ay uğraşlarım sonucunda nasıl çözdükleri hakkında hiçbir fikrim yok ama çözmüşlerdi.
    Kablo çok uzun değil müstakil olduğu için ev direk dışarıda turktelekomun siyah kalın bir kablosu var ona tek bir ek telefon kablosu var. bu ek kabloyu çok kez değiştirdim ve elitt den gelenler bir kusur bulmadı.
    Çözüm önerileriniz var mıdır? Bu arada hat değerlerim


     Belirli saatler arası sürekli kopma







  • Dışarıdaki telefon kutusu( yada ankastresi) tamamen değiştirildikten sonra internet kablosunu da komple değiştirdiler ve sorunum devam etmekte
  • hat değer çok iyi kopma sende kaynaklı değildri ttnet işte böyle bir şey
  • Başka modem denedinizmi?
  • Benzer sıkıntı bende de oldu ama zamanla düzeldi. Sebebini anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Başka modem denedinizmi?

    sinyal alan telekom aletinde denendi orda da sinyal kopuyor. hep ayni dakika araliklarinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Komşuda durum nasıl onlardada kopma oluyormu ki? Port değişikliği talepde bulunsanız düzelirmi denemek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_alp

    Komşuda durum nasıl onlardada kopma oluyormu ki? Port değişikliği talepde bulunsanız düzelirmi denemek lazım

    port birkac kez degistirildi en son bagli oldugum hatti bile degistirdiler de sonuc yok. santralle gorusmek zor geliyor sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer sıkıntılar bende yaşıyorum genelde geç saatlerde oluyor.
  • 12 günlük uğraş sonucu düzeltildi. fiziksel yapılacak bir işlem kalmadığından sanırım santralden düzelttiler. yani 12 gün önce yapılabilecek işlemi yaklaşık 20 telefon görüşmesi ve 3 elitt hizmetiyle sonlandırdık. ay sonu faturayı çok merak ediyorum. teşekkürler turktelekom
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.