Şimdi Ara

Bethesda, Fallout 4'ün Silah Mekanikleri İçin Destiny'i Örnek Almış

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Çıkışına az bir süre kala Fallout 4 için heyecan artarken, yapımcı ekipten yeni açıklamalar gelmeye devam ediyor. Oyunun yönetmeni Todd Howard, yaptığı açıklamalarla beraber Fallout 4'ün silah mekanikleriyle ilgili konuştu.
     
        Daha önceden oyunun bu kısmında id Software'den yardım aldıklarını belirten Todd Howard, yeni açıklamalarda bulundu. Oyunun silah mekanikleri için kendilerine Destiny'i örnek aldıklarını belirten Todd Howard, sadece bununla kalmamış. Zira uzun süredir Bungie çalışanı olan Josh Hamrick Destiny'nin yapımı bittikten sonra Bethesda'ya katılmış ve oyunun silah mekaniklerinde baş sistem tasarımcısı olarak görev almış. 
     
    Destiny her ne kadar kendini tekrar eden bir yapıda olsa da, silah mekanikleri olarak oldukça iyi bir yapıdaydı.








  • insallah diger oyunlara gore daha cok vurus hissi verir

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Papağan gibi sürekli destiny kendini tekrar eden yazıyorsunuz da aynı bölümü 6 kişi oynuyor her defasında farklı bir heyecan oluyor hiç de kendini tekrar ettirmiyor tek başına oynuyorsan farklı tabii

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Destiny'de silah kullanma hissi çok iyiydi. Eğer benzer şekilde olursa bu oyuna şans verebilirim. Silah hissi çok önemlidir benim için.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Destiny devrimsel, zevkli bir oyundu. 20 milyon oyuncusu ile hem halo'yu devirdi, hem de fallout örnek aldı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.