Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.476.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar tüm peugeot kullanıcılarına.
    forumunuzu okudukça benim gibi arada kalanların çok olduğunu görüyorum.nedenmi?
    aslında tam bir peugeot fanatiğiyim diyebilirim.çünkü 6 ay öncesine kadar 308 almakta çok kararlıydım.sonra bir arkadaşımla hafta içi günü bursadaki ana bayiye gidip fiyatta anlaşıp el şıkışalım dedik.
    almak istediğm model 308 premium modeli idi.fiyattada yanlış hatırlamıyorsam 39 filan demişti bir kaç opsiyonle seçenek dahil olarak.sonra test için araca bindiğimizde nedense içimde bir burukluk kaldı.amartisörmü dersiniz,gaza geç yanıt vermesindenmi dersiniz,taşlı asfaltta gelen tıkırtılarmı dersiniz,içimde bir huzursuzluk yaptı ve sürüşten sonra ben biraz düşünücem dedim elemana ve çıktım.moralim o gün çok bozuldu açıkçası.çünkü ben aracı almak için gitmiştim bayiye.euroncap ten 5 yıldızlı filan diyordum.böyle bir arabayı nerden bulurum derken olmadı.bayiden çıkıp arkadaşla eve dönerken,dediki gel birde kia ya bakalım.yeni kasa cerato çok şık filan dedi.yaw yürü git dedim allahın kore malı arabsına binilirmi dedim.zorla götürdü beni bayiye.peugeot bayisi ilede arası çok yakın.test aracı birde inanırmısnız 2006 kasaydı ellerinde 2008 kasanın test arabası yoktu.ama ben yinede deneyim dedim.308 i kullandığım yol ile aynı yolda test ettim.inanırmısınız bana araçta ne tıkırtı,ne amartisör sesi,ne taşlı asfalt sesi hiç bir şey yok.yol sesi bile o kadar az geliyorki içeri yaşamak gerekir onu zaten.1.6 lite 115 beygir 260 nmtorch üretiyormuş birde 308 den bile kuvetli bir motor var.yuh be dedim korelilere nasıl yapmışlara dedim.test elemanı da dediki abi bir hafta sonra test atacı geliyor siz esas o zaman gelin dedi.1 hafta heyacanla bekledim test aracını,.gelir gelmez beni aradılar.ilk bana nasip oldu yeni kasayı test etmek.adamlar normalde test sürüşü için yalova yolunda 3 km lik bir sürüşe izin veriyorlar.biraz ısrarlada arabayı alıp uludağ yoluna çıktık.virajlardaki yol tutuşu,hele o yokuşlarda gaza biraz dokununca ivmelenmesi ve turbosu yokmu hasta etti beni.koltuğa yapıştırıyor adeta insanı.bu aracı alıyorum arkadaş dedim.şu anda düz yolda ve yokuşlarda inanın bana ne focus nede 308 kafa tutabiliyor bu araca.en full olan modelini birde 308 den 4,5 milyar aşağı fiyata 34.750 ytl ye aldım.park sensörünüde hediye ettirdim.geçen ayda cenmax xenon uzun-kısa-sisler uygulaması, xetec dtm 700 navigasyaon-dvd multiplayer ve orjinal spoyler taktırdım aracım dahada bir muhteşem oldu.
    tabiki kia cerato; ford focus,toyota corolla,peugeot 308,vw golf gibi çok satılan bir araba değil.arz talep ve zevk meselesi.ikinci eli doğal olarak biraz daha zayıf.ama birazcık daha etraflıca araştırıp aracınızı öyle alın derim.yoksa benim gibi peugeotun marka fanatiği olarak az daha içime sinmeden 39 milyara araba alacaktım.sağlıcakla kalın.biraz daha düşünün....




  • Kia'da Tork gerçekten çok yüksek,
    aynı şekilde Kia'nın kardeşi Hyundai'nin de 1.5 dizelinin torku çok yüksek.
    çok iyi hızlanıyor ve uçuyor araç.
    ama yüksek hızda accent bana güven vermemişti,
    Kia ceratoyu bilemiyorum.

    308de de 240 nm tork var, bu da çok çok iyi bir değer.

    genelde ses konusunmda problemlerden söz edilmiş.
    Doğru mudur?
    308i kullanan tecrübeli kimse yok mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: drangelman

    merhabalar tüm peugeot kullanıcılarına.
    forumunuzu okudukça benim gibi arada kalanların çok olduğunu görüyorum.nedenmi?
    aslında tam bir peugeot fanatiğiyim diyebilirim.çünkü 6 ay öncesine kadar 308 almakta çok kararlıydım.sonra bir arkadaşımla hafta içi günü bursadaki ana bayiye gidip fiyatta anlaşıp el şıkışalım dedik.
    almak istediğm model 308 premium modeli idi.fiyattada yanlış hatırlamıyorsam 39 filan demişti bir kaç opsiyonle seçenek dahil olarak.sonra test için araca bindiğimizde nedense içimde bir burukluk kaldı.amartisörmü dersiniz,gaza geç yanıt vermesindenmi dersiniz,taşlı asfaltta gelen tıkırtılarmı dersiniz,içimde bir huzursuzluk yaptı ve sürüşten sonra ben biraz düşünücem dedim elemana ve çıktım.moralim o gün çok bozuldu açıkçası.çünkü ben aracı almak için gitmiştim bayiye.euroncap ten 5 yıldızlı filan diyordum.böyle bir arabayı nerden bulurum derken olmadı.bayiden çıkıp arkadaşla eve dönerken,dediki gel birde kia ya bakalım.yeni kasa cerato çok şık filan dedi.yaw yürü git dedim allahın kore malı arabsına binilirmi dedim.zorla götürdü beni bayiye.peugeot bayisi ilede arası çok yakın.test aracı birde inanırmısnız 2006 kasaydı ellerinde 2008 kasanın test arabası yoktu.ama ben yinede deneyim dedim.308 i kullandığım yol ile aynı yolda test ettim.inanırmısınız bana araçta ne tıkırtı,ne amartisör sesi,ne taşlı asfalt sesi hiç bir şey yok.yol sesi bile o kadar az geliyorki içeri yaşamak gerekir onu zaten.1.6 lite 115 beygir 260 nmtorch üretiyormuş birde 308 den bile kuvetli bir motor var.yuh be dedim korelilere nasıl yapmışlara dedim.test elemanı da dediki abi bir hafta sonra test atacı geliyor siz esas o zaman gelin dedi.1 hafta heyacanla bekledim test aracını,.gelir gelmez beni aradılar.ilk bana nasip oldu yeni kasayı test etmek.adamlar normalde test sürüşü için yalova yolunda 3 km lik bir sürüşe izin veriyorlar.biraz ısrarlada arabayı alıp uludağ yoluna çıktık.virajlardaki yol tutuşu,hele o yokuşlarda gaza biraz dokununca ivmelenmesi ve turbosu yokmu hasta etti beni.koltuğa yapıştırıyor adeta insanı.bu aracı alıyorum arkadaş dedim.şu anda düz yolda ve yokuşlarda inanın bana ne focus nede 308 kafa tutabiliyor bu araca.en full olan modelini birde 308 den 4,5 milyar aşağı fiyata 34.750 ytl ye aldım.park sensörünüde hediye ettirdim.geçen ayda cenmax xenon uzun-kısa-sisler uygulaması, xetec dtm 700 navigasyaon-dvd multiplayer ve orjinal spoyler taktırdım aracım dahada bir muhteşem oldu.
    tabiki kia cerato; ford focus,toyota corolla,peugeot 308,vw golf gibi çok satılan bir araba değil.arz talep ve zevk meselesi.ikinci eli doğal olarak biraz daha zayıf.ama birazcık daha etraflıca araştırıp aracınızı öyle alın derim.yoksa benim gibi peugeotun marka fanatiği olarak az daha içime sinmeden 39 milyara araba alacaktım.sağlıcakla kalın.biraz daha düşünün....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gpunto

    Kia'da Tork gerçekten çok yüksek,
    aynı şekilde Kia'nın kardeşi Hyundai'nin de 1.5 dizelinin torku çok yüksek.
    çok iyi hızlanıyor ve uçuyor araç.
    ama yüksek hızda accent bana güven vermemişti,
    Kia ceratoyu bilemiyorum.

    308de de 240 nm tork var, bu da çok çok iyi bir değer.

    genelde ses konusunmda problemlerden söz edilmiş.
    Doğru mudur?
    308i kullanan tecrübeli kimse yok mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: drangelman

    merhabalar tüm peugeot kullanıcılarına.
    forumunuzu okudukça benim gibi arada kalanların çok olduğunu görüyorum.nedenmi?
    aslında tam bir peugeot fanatiğiyim diyebilirim.çünkü 6 ay öncesine kadar 308 almakta çok kararlıydım.sonra bir arkadaşımla hafta içi günü bursadaki ana bayiye gidip fiyatta anlaşıp el şıkışalım dedik.
    almak istediğm model 308 premium modeli idi.fiyattada yanlış hatırlamıyorsam 39 filan demişti bir kaç opsiyonle seçenek dahil olarak.sonra test için araca bindiğimizde nedense içimde bir burukluk kaldı.amartisörmü dersiniz,gaza geç yanıt vermesindenmi dersiniz,taşlı asfaltta gelen tıkırtılarmı dersiniz,içimde bir huzursuzluk yaptı ve sürüşten sonra ben biraz düşünücem dedim elemana ve çıktım.moralim o gün çok bozuldu açıkçası.çünkü ben aracı almak için gitmiştim bayiye.euroncap ten 5 yıldızlı filan diyordum.böyle bir arabayı nerden bulurum derken olmadı.bayiden çıkıp arkadaşla eve dönerken,dediki gel birde kia ya bakalım.yeni kasa cerato çok şık filan dedi.yaw yürü git dedim allahın kore malı arabsına binilirmi dedim.zorla götürdü beni bayiye.peugeot bayisi ilede arası çok yakın.test aracı birde inanırmısnız 2006 kasaydı ellerinde 2008 kasanın test arabası yoktu.ama ben yinede deneyim dedim.308 i kullandığım yol ile aynı yolda test ettim.inanırmısınız bana araçta ne tıkırtı,ne amartisör sesi,ne taşlı asfalt sesi hiç bir şey yok.yol sesi bile o kadar az geliyorki içeri yaşamak gerekir onu zaten.1.6 lite 115 beygir 260 nmtorch üretiyormuş birde 308 den bile kuvetli bir motor var.yuh be dedim korelilere nasıl yapmışlara dedim.test elemanı da dediki abi bir hafta sonra test atacı geliyor siz esas o zaman gelin dedi.1 hafta heyacanla bekledim test aracını,.gelir gelmez beni aradılar.ilk bana nasip oldu yeni kasayı test etmek.adamlar normalde test sürüşü için yalova yolunda 3 km lik bir sürüşe izin veriyorlar.biraz ısrarlada arabayı alıp uludağ yoluna çıktık.virajlardaki yol tutuşu,hele o yokuşlarda gaza biraz dokununca ivmelenmesi ve turbosu yokmu hasta etti beni.koltuğa yapıştırıyor adeta insanı.bu aracı alıyorum arkadaş dedim.şu anda düz yolda ve yokuşlarda inanın bana ne focus nede 308 kafa tutabiliyor bu araca.en full olan modelini birde 308 den 4,5 milyar aşağı fiyata 34.750 ytl ye aldım.park sensörünüde hediye ettirdim.geçen ayda cenmax xenon uzun-kısa-sisler uygulaması, xetec dtm 700 navigasyaon-dvd multiplayer ve orjinal spoyler taktırdım aracım dahada bir muhteşem oldu.
    tabiki kia cerato; ford focus,toyota corolla,peugeot 308,vw golf gibi çok satılan bir araba değil.arz talep ve zevk meselesi.ikinci eli doğal olarak biraz daha zayıf.ama birazcık daha etraflıca araştırıp aracınızı öyle alın derim.yoksa benim gibi peugeotun marka fanatiği olarak az daha içime sinmeden 39 milyara araba alacaktım.sağlıcakla kalın.biraz daha düşünün....




    dizel 308 için ses yalıtımı gayet iyi...benzinli 308 kullanmadım




  • Dizel 308 de bildiğim kadarıyla tork 260 ve yoldan gelen sesi içeri alma durumu ve amortisorlerin sert olması durumu bence dezavantaj değil avantajdır.Çünkü bu dediklerimizin hepsi yol tutuşunu artırıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drangelman

    merhabalar tüm peugeot kullanıcılarına.
    forumunuzu okudukça benim gibi arada kalanların çok olduğunu görüyorum.nedenmi?
    aslında tam bir peugeot fanatiğiyim diyebilirim.çünkü 6 ay öncesine kadar 308 almakta çok kararlıydım.sonra bir arkadaşımla hafta içi günü bursadaki ana bayiye gidip fiyatta anlaşıp el şıkışalım dedik.
    almak istediğm model 308 premium modeli idi.fiyattada yanlış hatırlamıyorsam 39 filan demişti bir kaç opsiyonle seçenek dahil olarak.sonra test için araca bindiğimizde nedense içimde bir burukluk kaldı.amartisörmü dersiniz,gaza geç yanıt vermesindenmi dersiniz,taşlı asfaltta gelen tıkırtılarmı dersiniz,içimde bir huzursuzluk yaptı ve sürüşten sonra ben biraz düşünücem dedim elemana ve çıktım.moralim o gün çok bozuldu açıkçası.çünkü ben aracı almak için gitmiştim bayiye.euroncap ten 5 yıldızlı filan diyordum.böyle bir arabayı nerden bulurum derken olmadı.bayiden çıkıp arkadaşla eve dönerken,dediki gel birde kia ya bakalım.yeni kasa cerato çok şık filan dedi.yaw yürü git dedim allahın kore malı arabsına binilirmi dedim.zorla götürdü beni bayiye.peugeot bayisi ilede arası çok yakın.test aracı birde inanırmısnız 2006 kasaydı ellerinde 2008 kasanın test arabası yoktu.ama ben yinede deneyim dedim.308 i kullandığım yol ile aynı yolda test ettim.inanırmısınız bana araçta ne tıkırtı,ne amartisör sesi,ne taşlı asfalt sesi hiç bir şey yok.yol sesi bile o kadar az geliyorki içeri yaşamak gerekir onu zaten.1.6 lite 115 beygir 260 nmtorch üretiyormuş birde 308 den bile kuvetli bir motor var.yuh be dedim korelilere nasıl yapmışlara dedim.test elemanı da dediki abi bir hafta sonra test atacı geliyor siz esas o zaman gelin dedi.1 hafta heyacanla bekledim test aracını,.gelir gelmez beni aradılar.ilk bana nasip oldu yeni kasayı test etmek.adamlar normalde test sürüşü için yalova yolunda 3 km lik bir sürüşe izin veriyorlar.biraz ısrarlada arabayı alıp uludağ yoluna çıktık.virajlardaki yol tutuşu,hele o yokuşlarda gaza biraz dokununca ivmelenmesi ve turbosu yokmu hasta etti beni.koltuğa yapıştırıyor adeta insanı.bu aracı alıyorum arkadaş dedim.şu anda düz yolda ve yokuşlarda inanın bana ne focus nede 308 kafa tutabiliyor bu araca.en full olan modelini birde 308 den 4,5 milyar aşağı fiyata 34.750 ytl ye aldım.park sensörünüde hediye ettirdim.geçen ayda cenmax xenon uzun-kısa-sisler uygulaması, xetec dtm 700 navigasyaon-dvd multiplayer ve orjinal spoyler taktırdım aracım dahada bir muhteşem oldu.
    tabiki kia cerato; ford focus,toyota corolla,peugeot 308,vw golf gibi çok satılan bir araba değil.arz talep ve zevk meselesi.ikinci eli doğal olarak biraz daha zayıf.ama birazcık daha etraflıca araştırıp aracınızı öyle alın derim.yoksa benim gibi peugeotun marka fanatiği olarak az daha içime sinmeden 39 milyara araba alacaktım.sağlıcakla kalın.biraz daha düşünün....

    308 vasat sayılmaz bence yol tutuşu gayet güzel (denemiş birdi olarak söylüyorum)




  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben İstanbul'dan Yurdaer. Yaklaşık 2 aydır otomatik vites (4 ileri) benzinli 308 kullanıyorum. Daha önce hiç Peugeot araç deneyimim olmamıştı. Genel anlamda oldukça konforlu ve estetik diyebilirim. Benzinli ve otomatik olmasından dolayı kaynaklanan bir yakıt sarfiyatı söz konusu ama bu bir çok emsali araca göre normal sayılabilir. Şu ana kadar şehiriçinde dolu depoyla max 650 km yapabildim. Toplamda yaptığım 2000 km için araç bilgisayarında ortalama yakıt tüketimi 8.4 lt/100km olarak görünüyor.
    Benim şu ana kadar tek şikayetim otomatik vites geçişlerinin biraz geç olması. Sport modunda kullanınca bu dezavantaj bir nebze kayboluyor ancak bu seferde yakıt sarfiyatı artıyor. Diğer bir hususta bozuk zeminde aracın içinden ve bagajından gelen tıkırtılar. Biraz obsesif olmasam aslında o kadar önemli değil ama şimdilik idare ediyorum

    Benim radyo-cd çalarla ilgili bir problemim var ve henüz periyodik bakım süresi gelmediği için servise sormadım. Belki sizlerde de vardır aynı problem. Radyo dinlerken durduk yerde cd çalara geçmek istiyor ve öyle ekran donakalıyor. Elle müdahale edince düzeliyor ama aynı şey sürekli oluyor. RDS ile ilgili mi acaba diye düşündüm ama her kanalda yapıyor bunu. Bir de direksiyondan kumandadaki tekerlekten kanal değiştirmek istediğimde bazen boşa dönüyor ve hiçbir şey olmuyor. Yani çevirsemde 1'deyken 2'ye geçmiyor mesela. Ya da kafasına göre 1'den 4'e falan geçebiliyor. Eskiden Renault aracımda da aynı problem vardı. Acaba bu Fransız araçlarının halledilemeyen kronik bir problemi mi?

    Saygılarımla,
    Yurdaer




  • arkdaşlar bişey sormak istiyorum.mp3 çalarken parçaları sırayla çalıyor oysa ben karışık çalmasını istiyorum.ama bir türlü çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.
  • Ana ünitede menu'ye girip, ordan radio-cd secin alt-üst ya da sag-sol tuslariyla. cd icin play random gibi bir secenek var..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer

    Benim radyo-cd çalarla ilgili bir problemim var ve henüz periyodik bakım süresi gelmediği için servise sormadım. Belki sizlerde de vardır aynı problem. Radyo dinlerken durduk yerde cd çalara geçmek istiyor ve öyle ekran donakalıyor. Elle müdahale edince düzeliyor ama aynı şey sürekli oluyor. RDS ile ilgili mi acaba diye düşündüm ama her kanalda yapıyor bunu.



    bende hiç CDye geçme çabasında bulunmadı, servise bir kontrol ettirin ama onların da çözebileceklerini sanman, zira eski aracım olan 307nin 5li changerı ile bir problem olduğunda servis bana başka bir adres vermişti, orda garanti kapsamında yaptırmıştım. servis yapamazsa da sizi yönlendirir. Ama eğer müzik sistemi hakkında detaylı bilgileri varsa, o servisin adını buraya yazın lütfen sebeplenelim


    quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer
    Bir de direksiyondan kumandadaki tekerlekten kanal değiştirmek istediğimde bazen boşa dönüyor ve hiçbir şey olmuyor. Yani çevirsemde 1'deyken 2'ye geçmiyor mesela. Ya da kafasına göre 1'den 4'e falan geçebiliyor. Eskiden Renault aracımda da aynı problem vardı. Acaba bu Fransız araçlarının halledilemeyen kronik bir problemi mi?

    Saygılarımla,
    Yurdaer


    Bu kumandalarda genel bir problem bu herhalde, benim 308de hiç rastlamadım ama yine 307'de de bazen böyle yapıyordu, ama sadece 1 nolu hafizayı kullanırken.... yani 1den 2ye geçmek için tekerleği bir kereden daha fazla döndürmek gerekiyordu, ilk algısında bir problem var diye düşünüyorum. ama yine de bence öyle aman aman bir problem değil.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wm1tr
    bende hiç CDye geçme çabasında bulunmadı, servise bir kontrol ettirin ama onların da çözebileceklerini sanman, zira eski aracım olan 307nin 5li changerı ile bir problem olduğunda servis bana başka bir adres vermişti, orda garanti kapsamında yaptırmıştım. servis yapamazsa da sizi yönlendirir. Ama eğer müzik sistemi hakkında detaylı bilgileri varsa, o servisin adını buraya yazın lütfen sebeplenelim


    Elbette paylaşırım. Araç Partner'den kiralık. Büyük ihtimalle fazla ilgilenmeyecekler ama eğer sorun kronik bir şeyse çözümlenmesi için elimden geleni yaparım. Paramızla hizmet alıyoruz sonuçta. Son 3 gündür bir sorun yok :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: wm1tr
    Bu kumandalarda genel bir problem bu herhalde, benim 308de hiç rastlamadım ama yine 307'de de bazen böyle yapıyordu, ama sadece 1 nolu hafizayı kullanırken.... yani 1den 2ye geçmek için tekerleği bir kereden daha fazla döndürmek gerekiyordu, ilk algısında bir problem var diye düşünüyorum. ama yine de bence öyle aman aman bir problem değil.


    Ben de çok üzerinde durmuyorum zaten. En büyük sorun bu olsun :)




  • Cerato'yu bende kullandım ve gerçekten güzel araba ama 308 ile Cerato'yu kıyaslamam mümkün değil. 308 her açıdan iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 8 Eylül 2008; 22:31:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Cerato'yu bende kullandım ve gerçekten güzel araba ama 308 ile Cerato'yu kıyaslamam mümkün değil. 308 her açıdan iyidir.


    Kore'li firmalar giderek çıtayı yükseltiyorlar. Her iki markanın da kendine göre avantajları var fiyat donanım, imaj vs.
    Cerato'nun yerine çıkacak olan model çok ses getirecek gibi... Uzun vadede büyük markaların işleri gittikçe zorlaşıyor :)

     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdaer -- 8 Eylül 2008; 22:54:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer

    Ana ünitede menu'ye girip, ordan radio-cd secin alt-üst ya da sag-sol tuslariyla. cd icin play random gibi bir secenek var..


    teşekkür ederim.
  • Merhabalar,

    308 kullanıcılarından öğrenmek istediğim birşey var, sürücü yanına oturan birisi odluğu zaman eminiyet kemeri ikazı ile birlikte sarı bir üzerinde çizgi aolan airbag işareti ikazı yanıp sönüyor, Sanırım bu ikaz, sağ taraftaki airbag in kapalı olduğunu gösteriyor, galeride 207 ninkini görmüştüm ama 308 in airbag kapama ve açma bölümü nerededir bilen varmı acaba,

    teşekkürler
  • Bence yalan olurlar bu piyasada
    quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer

    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Cerato'yu bende kullandım ve gerçekten güzel araba ama 308 ile Cerato'yu kıyaslamam mümkün değil. 308 her açıdan iyidir.


    Kore'li firmalar giderek çıtayı yükseltiyorlar. Her iki markanın da kendine göre avantajları var fiyat donanım, imaj vs.
    Cerato'nun yerine çıkacak olan model çok ses getirecek gibi... Uzun vadede büyük markaların işleri gittikçe zorlaşıyor :)

     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///






  • quote:

    Orjinalden alıntı: denizyesil

    Merhabalar,

    308 kullanıcılarından öğrenmek istediğim birşey var, sürücü yanına oturan birisi odluğu zaman eminiyet kemeri ikazı ile birlikte sarı bir üzerinde çizgi aolan airbag işareti ikazı yanıp sönüyor, Sanırım bu ikaz, sağ taraftaki airbag in kapalı olduğunu gösteriyor, galeride 207 ninkini görmüştüm ama 308 in airbag kapama ve açma bölümü nerededir bilen varmı acaba,

    teşekkürler



    sağ ön kapıyı açınca torpidonun yan tarafında.
  • emir341907 arabalar birebir aynıo, benimki 2350 km de, bir sorunum var yüksek videslerde giderken iyide birinci vitesden ikinciye geçerken araba çakılıp kalıyor sneinkinde de aynı sorun varmı?, birde airbag için teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: denizyesil

    Merhabalar,

    308 kullanıcılarından öğrenmek istediğim birşey var, sürücü yanına oturan birisi odluğu zaman eminiyet kemeri ikazı ile birlikte sarı bir üzerinde çizgi aolan airbag işareti ikazı yanıp sönüyor, Sanırım bu ikaz, sağ taraftaki airbag in kapalı olduğunu gösteriyor, galeride 207 ninkini görmüştüm ama 308 in airbag kapama ve açma bölümü nerededir bilen varmı acaba,

    teşekkürler


    Fabrika çıkışlı olarak açık olması lazım. O lambanın yanıp sönmesi ilk çalıştırma esnasında kontrol için sanırım. Ama sürekli yanıyosa bilemeyeceğim. Zaten emir341907 arkadaşımızın tarif ettiği yerde açma-kapama anahtarından belli olur açık veya kapalı olduğu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer
    Benim radyo-cd çalarla ilgili bir problemim var ve henüz periyodik bakım süresi gelmediği için servise sormadım. Belki sizlerde de vardır aynı problem. Radyo dinlerken durduk yerde cd çalara geçmek istiyor ve öyle ekran donakalıyor. Elle müdahale edince düzeliyor ama aynı şey sürekli oluyor. RDS ile ilgili mi acaba diye düşündüm ama her kanalda yapıyor bunu. Bir de direksiyondan kumandadaki tekerlekten kanal değiştirmek istediğimde bazen boşa dönüyor ve hiçbir şey olmuyor. Yani çevirsemde 1'deyken 2'ye geçmiyor mesela. Ya da kafasına göre 1'den 4'e falan geçebiliyor. Eskiden Renault aracımda da aynı problem vardı. Acaba bu Fransız araçlarının halledilemeyen kronik bir problemi mi?


    Buraya şikayet ettiğimden beri benim radyo hiç yukarıda bahsettiğim arızayı yapmadı. Korktu galiba




  • 2006 model 307 dizel takasa verip dizel 110 bg 308 aldım.
    Aracım şu an 5.500 km'de..



    307 ile 308'i kıyaslamak gerekirse kullanım,konfor ve yol tutuş açısından çok fark var.Takasa verdiğim 307 makyajlı olan kasaydı.Yol tutuş sınıfındaki araçlara göre zayıftı ve arka amörtisörler sesli çalışıyordu.94.000 km kullandım.Normal bakımları dışında herhangi bir problem çıkarmadı.Aracı çok hor kullandım.Hor kullanmak içinde özel çaba sarfetmedim.Alışkanlık olmuş hor kullanmam..Mal sahibi olupta benim gibi kullanan az insan vardır.

    308'e gelince herşeyden önce aracın biraz daha alçaltılmış olması nedeniyle yol tutuşu çok iyi diyebilirim.Arka amörtisörler daha sessiz ve araçta esneme 307'ye göre daha iyi..

    Kullanılan malzeme kalitesi ve değiştirilmiş iç mekan çok iyi..307 için içi ferah araç derdim ama bu daha da ferah..

    Her yerde eşya gözleri var.Bir çok araba da cep telefonu koyacak göz yokken bunda fazlasıyla yer var.iç mekan genişliği sınıfının en iyisi..

    Motor sesi ve titreşim 307'ye göre bariz şekilde daha az..En beğendiğim tarafların biri de bu..

    Yol sesi biraz fazla geldi bana..Fakat aynı araca sahip olan bir arkadaşımda bunun benim aracımda bulunan continental premium contant 2 lastiklerden kaynaklandığını söylüyor.Arkadaşımdaki 308'de fabrika çıkışı michelin marka lastik var ve yol sesinin benim aracıma göre çok çok daha az olduğunu söylüyor.Michelin marka lastiklerin hamuru,continental marka lastiklere göre yumuşak olduğu için daha az ses yaptığını söylüyorlar.Henüz michelin marka lastikleri deneme fırsatım olmadı.En yakın zamanda deneyeceğim.

    Ben bu arabayı aldığımda değişik markaları kullanan arkadaşlarım çok önyargılı bir şekilde bu araçla ilgilendiler.Fakat aracı kullandıktan sonra hiç de düşündükleri gibi bir araç olmadığını gördüler.Uzun süre kullanma fırsatları oldu.Hepsinin de söyledikleri bu araç insanı hiç yormuyor.Yolu görüş,yol hakimiyeti ve manevralar çok rahat diyorlar.

    Bu forumda da çok önyargılı insanlar var.Onlarında test sürüşüne çıkmalarını tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.