Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (562. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.819
Cevap
56
Favori
1.476.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 560561562563564
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    112 Hp
  • Teşekkürler sayın sanchez44, fiyat konusunda ne düşünüyorsunuz?
  • Melihdk kullanıcısına yanıt
    Tesekkürler sayin Melihdk,
    Triger kayis mi? zincir mi?
    Araç 63 binde, trigerin ve debriyaj balatasinin degisim vakti geldi de masraf yapmaktansa satayim mi diyor acaba?
    Bu nedenle soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glock35 -- 19 Nisan 2014; 22:50:58 >
  • glock35 kullanıcısına yanıt
    Zincir değil fakat ben araç aldığımda kesinlikle trigerini değiştiririm. Ben arabama güveniyorsam bazı fedekarlık yapıp aklımda kalacağına cebimden gitsin mantığında bakıyorum çünkü karşıdaki insanı tanımıyoruz ve araçın bir triger koparması motora vereceği zarar ve düzenini bozacağını unutmamak gerekir. Benim araçım otomatik değil fakat duyduğum rakam emsallerine göre kat kat az ondan emin olabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    112 Hp

    Triger 180.000de değişiyor, debriyaj balatasının 80-100bin arası sorun çıkarma ihtimali başlar, kullanıma göre 150.000e kadar bile sorunsuz kullanılabilir ama önceki sahibinin nasıl kullandığına da bağlı.

    Fiyat konusunda bir şey diyemem, bu aralar sıfır ve ikinci el fiyatları arttı. Ben de kendi arabamı satmayı düşünüyorum, aldığımdan daha yüksek teklif verdiler, o derece:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Sayın asdfg112 teşekkür ederim.
    180 bin çok uzun bir periyot, peugeotda mı böyle,bu motorda mı böyle?
    Sizin aracınız nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Sayın asdfg112 teşekkür ederim.
    180 bin çok uzun bir periyot, peugeotda mı böyle,bu motorda mı böyle?
    Sizin aracınız nedir?

    rica ederim arkadaşım yardımcı olabildiysem ben mutlu olurum.

    112 beygirlik motorun triger değişim periyodu 180.000 km veya 10 yıl olarak belirlenmiş. bazı servisler bunun 120bin olduğunu söylüyorlar ama bu önceki motorun (110hp) değişim periyodu.

    benim aracım 2012 Active 112HP Auto6R 308.
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Vakit ayırdığınız için çok sağolun,kullanıcısını bulmuşken bir kaç soru daha sorayım diyorum.

    40-45 civarı bütçeyle C sınıfı HB otm araç bakarken, aklımda olmayan bu araç çıktı karşıma.
    Sahibi tanıdık sayılır aslında ama pug ile tanışıklığım olmadı hiç.

    Aracı eşimde kullanacak arada, genelde İzmir şehir içi kullanılacak.
    Motorun tüketimi performansı konusunda hiç tereddütüm yok aslında,
    sadece
    -pug'un özellikle 307 den gelen sorunları 308de nasıl?
    -Auto6R nasıl? kullandıkça insan adapte oluyor galiba şanzımana.
    -süspansiyonları çok mu sert? kesme şekerin üstünden geçse anlar mıyız?
    -ikinci el performansı nasıl?
    - Yıllık bakımları dışında orasıyla burasıyla uğraştırır mı?

    Son olarak tavsiye eder misiniz?
  • Beyler triger kayışı 180bin km'de değişir diye boşlamayın. 80bin km'deyken saatte 90 km sabit hızla giden Peugeot aracımda triger kayışı kopmuştu. 90-100bin'de bir rulmanlarıyla değiştirin derim. Zaten araç sizde olduğu süre zarfında sadece 1 kere değiştirirsiniz, içiniz rahat olur. Kayış kopunca masrafı çok fazla çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Vakit ayırdığınız için çok sağolun,kullanıcısını bulmuşken bir kaç soru daha sorayım diyorum.

    40-45 civarı bütçeyle C sınıfı HB otm araç bakarken, aklımda olmayan bu araç çıktı karşıma.
    Sahibi tanıdık sayılır aslında ama pug ile tanışıklığım olmadı hiç.

    Aracı eşimde kullanacak arada, genelde İzmir şehir içi kullanılacak.
    Motorun tüketimi performansı konusunda hiç tereddütüm yok aslında,
    sadece
    -pug'un özellikle 307 den gelen sorunları 308de nasıl?
    -Auto6R nasıl? kullandıkça insan adapte oluyor galiba şanzımana.
    -süspansiyonları çok mu sert? kesme şekerin üstünden geçse anlar mıyız?
    -ikinci el performansı nasıl?
    - Yıllık bakımları dışında orasıyla burasıyla uğraştırır mı?

    Son olarak tavsiye eder misiniz?

    ben iki ay boyunca araştırma yaptım C sınıfında. bir gün denediğim markaları saydım kendi kendime, sonra peugeot'u unuttuğum aklıma geldi. aklımda kalmasın diye gidip test sürüşü yaptım ve normalde zor karar veren ben aynı gün kapora verdim. ben bile şaşırdım, iki aylık yoğum araştırmanın böyle kolay sonlanacağını sanmazdım:)

    308 sürüş ergonomisi olarak piyasadaki birçok arabaya taş çıkartır. koltuğuna oturup direksiyonu kendinize göre ayarlarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

    arabayı kaporayı verdikten sonra araştırmaya başladım, itiraf edeyim. en çok aklıma takılan konu sorunsuzluk meselesiydi. 307'in ilk versiyonlarında bazı sorunlar yaşamışlar daha sonra üretilenler sorunsuz olsa da bu damga üstüne kalmış. 308'in sicili bu konuda oldukça temiz görünüyordu. ADAC'ın sorunsuzluk testlerinde de sorunsuz bir araç olarak görünüyordu ki beni en çok bu sevindirdi. ADAC bir alman kurumu ve bir fransıza kolay kolay iyi puan vermez:)

    6R ekonomik ve sorunsuz bir şansıman. ama tam otomatik konforu veya çift kavrama konforu beklemeyin. dipgaz yaptığınızda özellikle vites değişimi sırasında sarsıntı oluyor. bu beni pek etkilemiyor ama bu konuda hassas arkadaşlar denemeden almamalı. günlük kullanımda zaten bir sorun yaşamıyorsunuz.

    ben ankarada yaşıyorum ve sorunsuz şanzıman benim için çok önemliydi. yeni değil birkaç yıldır piyasada olan bir şanzıman ve henüz sorun yaşayan kimseyi görmedim, peugeot'un kendi forumunda tabi. ilerde baskı-balata değişimi gerektirebiliyor ki bu manuel araç da olsa gerekiyor. şimdiye kadar en erken sorun yaşayan arkadaş 80binde titreme sorunu yaşadı. servis 20bin km daha idare edeceğini söyledi sonrasında baskı balata değişimi gerekir dedi o arkadaşa. işçilik ve parça ile 2100 lira gibi bir fiyat verdiler ve bu fiyata baskı balataya ek olarak Volan da dahil. özel serviste 1400-1600 arasında halledilebiliyormuş, hatta volan değiştirmezseniz fiyat 800 lira felan düşüyor.

    süspansiyonlar gerçekten sert ve sesli. uzun yolda ve virajlarda sert süspansiyonların etkisini görüyorsunuz ama çukurlu yollarda konfor çok düşüyor.

    ikinci el performansı konusunda beklentiniz önemli. 0 da alsanız 2. el de alsanız uygun fiyata alıyorsunuz bu arabayı, dolayısıyla satarken de uygun bir fiyata satıyorsunuz. ama açıkçası bir Honda Toyota VW değil ikinci el piyasasında. gerçi siz de dizel otomatik düşünüyorsunuz, satma probleminiz olmaz. dizel otomatiğe çok rağbet var. insanlar ikinci elde çift kavrama tercih etmeye korkuyorlar, böyle sorunsuz modellere yöneliyorlar.

    yıllık bakımı dışında bir problemle karşılaşacağınızı sanmıyorum.

    yedek parçalar, aksesuarlar serviste çok iyi fiyattan veriliyor. örnek vereyim; paspas alacakken dışarda 308 için özel paspas sordum en aşağı fiyat 70ti, servise sordum orijinal paspas 50 lira. bagaj havuzunu en ucuz 80 liraya bulmuştum, serviste orijinalini 73 liraya aldım.

    servis dışında da yedek parça bulmak çocuk oyuncağı, her yerde var. ama servis ile genelde aynı fiyattan veriyorlar, servis uygun yani.

    tavsiye konusu çok göreceli arkadaşım. bence mükemmel araba yoktur, ihtiyaca uygun araba vardır. benim ihtiyaçlarımı çok iyi karşılıyor çünkü olmazsa olmazım ESP, full güvenlik ve Verimli motor. 308 bunları karşıladığı için düşünmeden aldım. mesela bazı insanlar arabanın plastik aksamında gelen sesleri çok dert ederler ve dayanamazlar. benim hiç öyle bir sıkıntım olmadığı için 308i tercih ederken ilerde her yerinden ses gelebileceğini düşünerek aldım ama 308 beni utandırdı 18bin km oldu henüz ses yapan yeri olmadı.




  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Bir kullanıcıdan böyle doyurucu bilgiler almak çok güzel sağolun.

    Aslında benim içinde önemli noktaların başında ESP, güvenlik donanımları, motor performansı geliyor.
    Yılda 10-12 bin km ancak yapıyorum ama bu fiyatlarla benzinli arabaya binmek konusunda acaba diyorum.
    Bugüne kadar değerlendirdiğim araçlar,
    hepsi 2010-2012 model yıllarında:

    astra h 1.3 cdti easytronic (motor güçsüz, perde hava yastıkları yok)
    astra j 1.4 T active select (fiyat yüksek ve benzin sarfiyatı)
    civic 1.6 otm.(lpg de bile yüksek sarfiyat,sedan,yüksek sürette güven vermemesi,boya kalitesi)
    focus 1.6 otm.(lpgsiz binilmez, eski nesil tam otm şanzıman, esp ve perde hava yastıkları yok)
    auris otm. (iddasız dış görünüş, dizel otm. sorunlu,benzinli otm ve lpg şart)

    vag grubuna ikinci elde DSG riskini göze alamadığım için hiç giremiyorum.
    Bu araçlar arasında en beğendiğim ise astra j 1.4 T

    ancak motor+performans+yakıt tüketimi+güvenlik donanımları+konfor donanımları ile
    308 bu listenin içinde bir yer tutmaya başladı.
    Allah bana kolaylık versin artık, internet başında her akşam araştırmaya devam.

    Bu arada bahsi geçen 308, servis bakımlı ve hep shell vp dizel alınmış yani titiz bir adam kullanmış.
    Aracımı satıp dalsam mı bu işe yoksa araştırmaya devam mı of offf.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glock35 -- 20 Nisan 2014; 23:20:40 >




  • İstanbul Avrupa yakası için,15.000 bakıma servis önerisi olan var mı? Son 2000 km kaldı,önümüzdeki hafta yada Mayıs'ın 2. haftası gitmeyi düşünüyorum.
    Eski mesajları karıştıramadım ama ilk bakım için fiyatı hatırlıyor musunuz?
  • Benzinli 308 lerde yakıt nasıl arkadaşlar ? Eski kasa 308 almayı düşünüyorum kronik sıkıntısı beni üzecek yanları var mı ? Dizel aracı çok sevmiyorum arabaya da aşırı fazla binmeyeceğim için dizelin ekonomisine de pek ihtiyacım yok. Sahinidende daha çok dizel satılıyor dizelin tutulma sebebi nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrykt -- 22 Nisan 2014; 16:34:25 >
  • Benzinli 308 lerde VTI motor vardır ve sınfının az yakan motorlarındandır.Dizelin çok tutulma sebebi de HDı motorun dünyaca kendini kanıtlamış sağlamlığı ve ekonomisidir.Fazla binmeyecekseniz benzinli 308 sizi tatmin edecektir.
  • arkadaşlar sportium otomatik aracımın arka sol tarafından sanırım tambur kısmından kasislerde ses geliyor böyle bir sorunla karşılaşan oldumu
  • merhaba,

    2012 model e-hdi otomatik araç almayı planlıyorum. donanım paketi access. aracın donanım paketinin içeriğini tam olarak bilmiyorum

    iki farklı katalog bulabildim, biri Ağustos 2011 tarihli, diğeri Ağustos 2012 tarihli. access paketinin içeriği iki katalogda farklı.

    hangi katalogun 2012 model araç için geçerli olduğu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

    benim için önemli olan yokuş kalkış desteği ve park sensörünün olması

    bu arada araç 40bin km'de ve fiyatı 41bin tl civarında, herhangi bir kazası, değişen ya da boyanan parçası da yok. fiyat uygun mudur?
     /// PEUGEOT 308 /// /// PEUGEOT 308 ///




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    arkadaşlar sportium otomatik aracımın arka sol tarafından sanırım tambur kısmından kasislerde ses geliyor böyle bir sorunla karşılaşan oldumu

    Benim 308'in şurasından ses gelmiyor diye mesaj bulursan bana da haber ver. Çıktı alıp duvara asayım. Takoz gibi süspansiyonlu araçtan sessizlik beklememek lazım. Özellikle kasislerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesla kullanıcısına yanıt
    haklısın belki ama ben yinede araçtan memnunum yeni ope astra 136 beygir olanını test ettim kasislerde kütür kütür ses geliyor o nedenle kimse peugeotu aşağılamasın
  • Bunun yeni kasasının konsoluna bayıldım ben. Keşke Ocak ayında alsaymışım inanılmaz zam gelmiş. Şimdi Puretech motoru bekleyeceğim çıktığında büyük ihtimalle almayı planlıyorum.
  • tazcan kullanıcısına yanıt
    10 sene Peugeot kullandım 10 sene boyunca tıkırtılardan, özellikle kasislerden geçerken gelen takur tukur seslerden, gıcırtılardan hep şikayetçi oldum. 206 hafif olduğu için en az onda bu ses sorununu yaşadım. Ama Peugeot inatla kabul etmese de tüm peugeot kullanıcıları sert ve sesli süspansiyondan çok şikayetçi. Bağımsız süspansiyon hayalini kurmuyorlar bile artık. Opel, toyota, seat, skoda, yeni golf, yeni civic HB takırtılı sert süspansiyonlara sahip. Auris test sürüşüne çıkın 308'inize aşık olursunuz. Motora yaptıkları yatırımın onda birini süspansiyona harcasalar peugeot çok farklı bir yerde olurdu. Ne yazık ki millet 10 km'de 0,05L daha az yakarmıyım hesabı yaparken konfor ve güvenlikten ödün veriyor. Direksiyon ufaltılarak rahat araba yapılamıyor ne yazık ki.
  • 
Sayfa: önceki 560561562563564
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.