Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (490. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.476.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orijinalden alıntı: tgg

    Arkadaşlar 308 comfort aracımainternetten sipariş vererek 150 liraya sis farı takımı aldım. Hemen sanayiye giderek elektrikçilerden takmalarını istedim. Gittiğim yerler bunun tamponunun öıkması lazım diyerek kaportacıya gönderdiler. Kaportacılarda(en az 4 ayrı yere gittim) bu iş uzun iş yeni hat öekmemiz lazım vs. diyerek 100 ile 150 lira arasında para istedi:( Ne dediysem adamları içinde tesisat olduğuna ve tamponu sökmeye gerek olmadığına inandıramadım.
    En son tavsiye üzerine iyi bir elektriköiye gittim adam zahmet edip arkadan bakınca sis lambalarının kolayca takılabileceğini gördü. içinden boş sokette çıktı soketlere taktık ancak lambalar yanmadı. şu anda sis lambalarım sokete bağlı olarak araca monte edildi ancak yanmıyor.
    Bazı arkadaşlar yeni yazılım atmak gerektiğini yazmışlar, bu konuda net bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. (Ayrıca bu araçlarda ön sis farı kolu yok. Yazılım atılırsa ön arka birliktemi çalışır)

    Merhaba keşke ilk yetkili servisten yardım alsaydınız, 30-45dk işçilik ile olacağını düşünüyorum, neyse sis farlarınız takıldı ise sorun yok (ben yetkili serviste orjinal sis farı taktırmıştım) montaj sonrasında, araç beynine bilgisayar bağlayarak, araç sis farlı seçeneği seçilince aktif oluyor.

    İlginize teşekkürler, artık müsait olduğum bi zaman serviste farları tanıtırım, birde merak ettiğim şey, ön sis farı kolu olmadığı için arka sis farlarıyla birliktemi çalışıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    şimdiye kadar 2 tane 308 imiz oldu biri 1.6hdi 112hp diğeri de 1.6hdi auto-6r.
    iki model içinde genel olarak söyeleyebilecegim. motorların ivmelendmesi takalığı gerçekten çok iyi yani sollama yaparken kesinlikle sizi hayalkırıklığına uğratmaz , ama ben ne kadar denediysemde 6.4lt/100 km nin altına bir türlü düşemedim . zaman zaman 7.2lt/100km yi de gördüm .
    araç çok geniş yani ne golf ne astra nede o sınıftaki hiç bi araç 308 den iyi değil. ama direksiyon sistemi nedense iyi değil hem net değil hemde ele iyi oturmuyor ve yuksek hızlarda güven vermiyor. Motor gücü gaza basma şiddetine göre "Overboost" teknolojisine sayesinde tork seviyesi 240n.m den 260n.m ye çıkyor ve asfalta yapışıyor ve araba her türlü yolda bana mıısın demeden akıyor resmen .tabii çukurlarda arka akstan gelen vuruntuları saymazsak =)
    manuel olan vites te vites değişimleri plastik parçalar birbirne değiyormuş gibi bi izlenim bırakıyor ve geçişler çok net değil yani 3. vites diye 5. vitese çok kere takmışlığım var. Auto-6r ise gercekten kötü bir vites değil sadece yarı otomatik oldugu için geçişler sarsıntılı olabiliyor ve vites artışları ve vites düşürmelerinde karasız kalabiliyor , ayrıca vites değiştirirken eğer ayak gaz pedalından çekilirse araç hem bozulmuyor hemde sarsıntı düzeyi minimuma iniyor .
    Sonuç olarak : bence güzel bi araç ama benim hiç bir zaman ilk tercihim olmaz onun yerine Astra yada Golf ü tercih ederim yada Focus u , ama aracınızı hangi kritere göre aldıgınızla alakalı . tekrarlamak istiyorum 308 alınabilinecek bir araç ve parasını sonuna kadar hakediyor örneğin hyundai i30 dan uygun olmasına ragmen çok daha kaliteli ve marka degeri war
    ...

    Teşekkürler cacan, bende genel olarak 308i beğendim ivmelenmesinide çok beğendim, ancak dediğimiz gibi direksiyonu gerçekten sert, alttan gelen yönlendirmeleri yani kuvvetleri kesecek herhangi bir sistem koymamışlar, lastikten gelen her haraketi direksiyona yansıtıyor hatta bunu satış sorumlusunada söyledim elbette oda karşı savunmaya geçip, ben dün bir passata bindim aynısı ondada vardı hatta ses geliyordu diye bir cevap aldım nekadar doğru bilmiyorum yeni kasa passatı bende kullanmadım çünkü, arka süspansiyon sistemi bana güzel geldi özellikle oto sanayi içine girim birazda bozuk yollarda kullandım, hatta memnun kaldığımı söyleyebilirim, belkide benim 307'ye alıştığım için bana güzel geldi bilemiyorum arka süspansiyonlarım adeta tank paleti gibi çalışıyor :) hatta tak diye bi ses geliyor zaten sırf bu yüzden artık pug almayacağım dedim, 306 vardı 307 den önce, 306 yı sattım araba araştırmaya başladım aklımda ww bora toyota corolla sol vardı hecbak, önce borayı test ettim sadece 100 metre sürebildim satıcıya al kardeşim arabanı bunu bedava versen almam dedim, kimse alınmasın ama onu evimin önüne bekçi diye bile koymam ama allah yokluğunu göstermesin tabii, ne bir ataklık var ne bir cezbedici yönü var arka koltuk mesafesi berbat yani çok dar, öylesine bir araba işte yani zevk meselesi elbette ama ben borayı beğenmedim, sonra corollaya bindim, konsolu iki kademeli sanki traktör konsolu gibi geldi onuda hiç beğenmedim, ve motor seside çok geldi bana yani yalıtımı hiç hoşuma gitmedi, aslında 307 aklımın köşesinde bile yoktu, sonra niyeti bozdum gidip honda alacağım dedim hondayıda beğeniyorum binilecek kasası yok ama marka olarak bana güven verdiğini söyleyebilirim, maslakta hondaya gittiğimde bir 307 gördüm siyahtı, satılıkmı dedim evet dediler içine binebilirmiyim dedim elbette dediler ve kapısını açarlen bile etkilendiğimi söyleyebilirim, valla karizma kokuyodu her yeri hele o konsol beni mesdetmişti kocaman ferah ve eğlenceliydi, pugdan ezelii vazgeçmiş birisi olarak 307nin içine bindiğim anda bu kararımdan vazgeçtim, 24 istiyodu honda bu arabaya onu almadım elbette, pahalı geldi bana gidip 19a 40 binde 2004 1.6 benzinlisini aldım ve hiçte pişman değilim yine olsa yine 307yi seçerim, hatta aldım ve kardeşlerime sürpriz yaptım akşamdı kardeşimi aradım in aşağı bir sürprizim var dedim geldi şaşırdı çünkü pejo beklemiyodu, kapısını açtı sağ öne bindi ve şöyle dedi, bu araba zırhlımı özel yapım filanmı dedi :) çok beğendik ailecek büyük kardeşim pugtan nefret eden birisi olarak o bile şaşırdı 307ye güzel araba halende öyle, ama 308 elbette daha üstün kat kat hemde, ben yalıtım olarakta ivmelenme olarakta vites geçişleri olarakta 308i beğendim sadece iki şikayetim var birincisi direksiyon, diğeri ise müzik sisteminin direksiyon altındaki kumandası, tuşları çok sert geldi bana sanki parmak kası yaptıracakmış gibi bir hali vardı yani bayaa bi kuvvet istediğini söyleyebilirim, vites değiştime hızları hiçte kötü değil tık tık diye dokununca o makanizma hiçte boş durmuyor ve istenen vitese lam cim anlamadan geçiriyor, ben 10 üzerinden 9.5 veriyorum herşeyiyle hele o konsolun devasaalığı herşeye değer bence, yemişim onun pejosunu farnsızını, ben öyle bir konsola sahip hiçbir araba görmedim belki bana öyle geldi bilemiyorum dediğim gibi zevk meselesi bu, cacan verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum, herkese iyi günler diliyorum

    bi aksilik olmazsa bu hafta 3. 308 imizide alıyoruz 3. de gri renk. fatihsisli mesela 308 in iç mekanı çok ferah kokpitteki malzemeleride kaliteli ama kapı kolları mesela her an kırılacak gibi duruyor sonra vitesteki kumanda ve teybin üzerindeki tuşlar gecikmeli olarak çalışıyor. direksyon simidide ince ama kalkıp astra ile mukayase ettiğimde bana göre golf ve astradan tek avantajlı yanı koltuklardaki geniş diz alanı onun dısında motor konusunda zaten almanların üstünlüğü ortada . Ama 2008 model olan 308imiz hala ilk gunki gibi yepyeni 90.000 km de olmasına ragmen .
    ayrıca 307 yi de az çok biliyorum bence 307 nin koltuklarının yapısı 308 den daha iyi ve daha konforlu ki donanım seviyesi de 308 den daha yuksek, ama 308 teknoloji ve daha geniş yasam alanı üstünlüğüyle bence 1 adım onde onun dısında bence 308=307+ ismini hakediyor

    cacan sağol bütün vermiş olduğun bilgiler için ve yaptığın yorumlar için, biriki sorum olacak sana önce şirket içinmi alıyosunuz 308leri yoksa ailemi büyük bunu merak ettim ve ne amaçlı kullandığınızıda merak ettim, birde bu 90.000 kmde olan 308 yarı otomatik olanmı, adabına uygun kullanıldığında sorun çıkarmayacak gibi görünüyor bu autor6 ama siz kullandığınız için bunun cevabını en iyide siz verebilirsiniz diye düşünüyorum, benim bu vites çok hoşuma gitti otomatiklerdeki gibi güç kaybı yok nekadar devir okadar hız ve güç, biliyorsunuz otomatiklerde güç kaybıda çok ve buda ekonomiyi olumsuz yönde çok etkiliyor, yani ben bu vitesi gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirmiyim, pekte iyi şeyler söylememiş yorumcular artık kullandılar sahip oldularmı yoksa kulaktan dolmamı bilemiyorum çok iyi diyende var, kararsızım çok, 308in benzinli tam otomatiğinide düşünüyoruma slında elbette lpgde düşünüyorum, ancak 4 ileri olması çok kötü bu beni otomatikten soğutuyor 4 ileri 250 kadranlı bir araba için çok az bir sayı, ya alt viteslerde çekmeyecek, yada üst viteslerde çok bağıracak bence başka alternatifi yok, hiçbir zamanda pugun otomatik şanzımanına güvenmemişimdir açık konuşayım, bu konuda honda bir numara, bizde hondada var ve otomatiği çok sorunsuz, ama ben kullanmıyorum tipimde değil zaten ama onunda alınıp binilecek kasası yok, sedan asla tercihim olmamıştır, kasa olarak pug her zaman hoşuma gitmiştir, şimdi ilgimi bu yarı otomatikler çekiyor testte ettim eski ve yeni kasasını, bence çok güzel elbette zevkler tartışılmaz, cacan kardeşim masrafı bakımı varmı, ve bu alacağınız 308demi yarı otomatik olacak, euro 5 motor var sanırım en son kasasında bu motorlar acaba diğerlerinden dahamı dayanıklı, bunları cevaplarsan çok sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum saygılar selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    şimdiye kadar 2 tane 308 imiz oldu biri 1.6hdi 112hp diğeri de 1.6hdi auto-6r.
    iki model içinde genel olarak söyeleyebilecegim. motorların ivmelendmesi takalığı gerçekten çok iyi yani sollama yaparken kesinlikle sizi hayalkırıklığına uğratmaz , ama ben ne kadar denediysemde 6.4lt/100 km nin altına bir türlü düşemedim . zaman zaman 7.2lt/100km yi de gördüm .
    araç çok geniş yani ne golf ne astra nede o sınıftaki hiç bi araç 308 den iyi değil. ama direksiyon sistemi nedense iyi değil hem net değil hemde ele iyi oturmuyor ve yuksek hızlarda güven vermiyor. Motor gücü gaza basma şiddetine göre "Overboost" teknolojisine sayesinde tork seviyesi 240n.m den 260n.m ye çıkyor ve asfalta yapışıyor ve araba her türlü yolda bana mıısın demeden akıyor resmen .tabii çukurlarda arka akstan gelen vuruntuları saymazsak =)
    manuel olan vites te vites değişimleri plastik parçalar birbirne değiyormuş gibi bi izlenim bırakıyor ve geçişler çok net değil yani 3. vites diye 5. vitese çok kere takmışlığım var. Auto-6r ise gercekten kötü bir vites değil sadece yarı otomatik oldugu için geçişler sarsıntılı olabiliyor ve vites artışları ve vites düşürmelerinde karasız kalabiliyor , ayrıca vites değiştirirken eğer ayak gaz pedalından çekilirse araç hem bozulmuyor hemde sarsıntı düzeyi minimuma iniyor .
    Sonuç olarak : bence güzel bi araç ama benim hiç bir zaman ilk tercihim olmaz onun yerine Astra yada Golf ü tercih ederim yada Focus u , ama aracınızı hangi kritere göre aldıgınızla alakalı . tekrarlamak istiyorum 308 alınabilinecek bir araç ve parasını sonuna kadar hakediyor örneğin hyundai i30 dan uygun olmasına ragmen çok daha kaliteli ve marka degeri war
    ...

    Teşekkürler cacan, bende genel olarak 308i beğendim ivmelenmesinide çok beğendim, ancak dediğimiz gibi direksiyonu gerçekten sert, alttan gelen yönlendirmeleri yani kuvvetleri kesecek herhangi bir sistem koymamışlar, lastikten gelen her haraketi direksiyona yansıtıyor hatta bunu satış sorumlusunada söyledim elbette oda karşı savunmaya geçip, ben dün bir passata bindim aynısı ondada vardı hatta ses geliyordu diye bir cevap aldım nekadar doğru bilmiyorum yeni kasa passatı bende kullanmadım çünkü, arka süspansiyon sistemi bana güzel geldi özellikle oto sanayi içine girim birazda bozuk yollarda kullandım, hatta memnun kaldığımı söyleyebilirim, belkide benim 307'ye alıştığım için bana güzel geldi bilemiyorum arka süspansiyonlarım adeta tank paleti gibi çalışıyor :) hatta tak diye bi ses geliyor zaten sırf bu yüzden artık pug almayacağım dedim, 306 vardı 307 den önce, 306 yı sattım araba araştırmaya başladım aklımda ww bora toyota corolla sol vardı hecbak, önce borayı test ettim sadece 100 metre sürebildim satıcıya al kardeşim arabanı bunu bedava versen almam dedim, kimse alınmasın ama onu evimin önüne bekçi diye bile koymam ama allah yokluğunu göstermesin tabii, ne bir ataklık var ne bir cezbedici yönü var arka koltuk mesafesi berbat yani çok dar, öylesine bir araba işte yani zevk meselesi elbette ama ben borayı beğenmedim, sonra corollaya bindim, konsolu iki kademeli sanki traktör konsolu gibi geldi onuda hiç beğenmedim, ve motor seside çok geldi bana yani yalıtımı hiç hoşuma gitmedi, aslında 307 aklımın köşesinde bile yoktu, sonra niyeti bozdum gidip honda alacağım dedim hondayıda beğeniyorum binilecek kasası yok ama marka olarak bana güven verdiğini söyleyebilirim, maslakta hondaya gittiğimde bir 307 gördüm siyahtı, satılıkmı dedim evet dediler içine binebilirmiyim dedim elbette dediler ve kapısını açarlen bile etkilendiğimi söyleyebilirim, valla karizma kokuyodu her yeri hele o konsol beni mesdetmişti kocaman ferah ve eğlenceliydi, pugdan ezelii vazgeçmiş birisi olarak 307nin içine bindiğim anda bu kararımdan vazgeçtim, 24 istiyodu honda bu arabaya onu almadım elbette, pahalı geldi bana gidip 19a 40 binde 2004 1.6 benzinlisini aldım ve hiçte pişman değilim yine olsa yine 307yi seçerim, hatta aldım ve kardeşlerime sürpriz yaptım akşamdı kardeşimi aradım in aşağı bir sürprizim var dedim geldi şaşırdı çünkü pejo beklemiyodu, kapısını açtı sağ öne bindi ve şöyle dedi, bu araba zırhlımı özel yapım filanmı dedi :) çok beğendik ailecek büyük kardeşim pugtan nefret eden birisi olarak o bile şaşırdı 307ye güzel araba halende öyle, ama 308 elbette daha üstün kat kat hemde, ben yalıtım olarakta ivmelenme olarakta vites geçişleri olarakta 308i beğendim sadece iki şikayetim var birincisi direksiyon, diğeri ise müzik sisteminin direksiyon altındaki kumandası, tuşları çok sert geldi bana sanki parmak kası yaptıracakmış gibi bir hali vardı yani bayaa bi kuvvet istediğini söyleyebilirim, vites değiştime hızları hiçte kötü değil tık tık diye dokununca o makanizma hiçte boş durmuyor ve istenen vitese lam cim anlamadan geçiriyor, ben 10 üzerinden 9.5 veriyorum herşeyiyle hele o konsolun devasaalığı herşeye değer bence, yemişim onun pejosunu farnsızını, ben öyle bir konsola sahip hiçbir araba görmedim belki bana öyle geldi bilemiyorum dediğim gibi zevk meselesi bu, cacan verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum, herkese iyi günler diliyorum

    bi aksilik olmazsa bu hafta 3. 308 imizide alıyoruz 3. de gri renk. fatihsisli mesela 308 in iç mekanı çok ferah kokpitteki malzemeleride kaliteli ama kapı kolları mesela her an kırılacak gibi duruyor sonra vitesteki kumanda ve teybin üzerindeki tuşlar gecikmeli olarak çalışıyor. direksyon simidide ince ama kalkıp astra ile mukayase ettiğimde bana göre golf ve astradan tek avantajlı yanı koltuklardaki geniş diz alanı onun dısında motor konusunda zaten almanların üstünlüğü ortada . Ama 2008 model olan 308imiz hala ilk gunki gibi yepyeni 90.000 km de olmasına ragmen .
    ayrıca 307 yi de az çok biliyorum bence 307 nin koltuklarının yapısı 308 den daha iyi ve daha konforlu ki donanım seviyesi de 308 den daha yuksek, ama 308 teknoloji ve daha geniş yasam alanı üstünlüğüyle bence 1 adım onde onun dısında bence 308=307+ ismini hakediyor

    cacan sağol bütün vermiş olduğun bilgiler için ve yaptığın yorumlar için, biriki sorum olacak sana önce şirket içinmi alıyosunuz 308leri yoksa ailemi büyük bunu merak ettim ve ne amaçlı kullandığınızıda merak ettim, birde bu 90.000 kmde olan 308 yarı otomatik olanmı, adabına uygun kullanıldığında sorun çıkarmayacak gibi görünüyor bu autor6 ama siz kullandığınız için bunun cevabını en iyide siz verebilirsiniz diye düşünüyorum, benim bu vites çok hoşuma gitti otomatiklerdeki gibi güç kaybı yok nekadar devir okadar hız ve güç, biliyorsunuz otomatiklerde güç kaybıda çok ve buda ekonomiyi olumsuz yönde çok etkiliyor, yani ben bu vitesi gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirmiyim, pekte iyi şeyler söylememiş yorumcular artık kullandılar sahip oldularmı yoksa kulaktan dolmamı bilemiyorum çok iyi diyende var, kararsızım çok, 308in benzinli tam otomatiğinide düşünüyoruma slında elbette lpgde düşünüyorum, ancak 4 ileri olması çok kötü bu beni otomatikten soğutuyor 4 ileri 250 kadranlı bir araba için çok az bir sayı, ya alt viteslerde çekmeyecek, yada üst viteslerde çok bağıracak bence başka alternatifi yok, hiçbir zamanda pugun otomatik şanzımanına güvenmemişimdir açık konuşayım, bu konuda honda bir numara, bizde hondada var ve otomatiği çok sorunsuz, ama ben kullanmıyorum tipimde değil zaten ama onunda alınıp binilecek kasası yok, sedan asla tercihim olmamıştır, kasa olarak pug her zaman hoşuma gitmiştir, şimdi ilgimi bu yarı otomatikler çekiyor testte ettim eski ve yeni kasasını, bence çok güzel elbette zevkler tartışılmaz, cacan kardeşim masrafı bakımı varmı, ve bu alacağınız 308demi yarı otomatik olacak, euro 5 motor var sanırım en son kasasında bu motorlar acaba diğerlerinden dahamı dayanıklı, bunları cevaplarsan çok sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum saygılar selamlar...

    fatihsisli . ilk iki 308 den ilki auto6r idi ve 35.000 km kullandıktan snra sattık dükkan almak için yoksa araçtan aşırı derece memnunduk, sonrayine 308 aldık aynı renk ama manuel vites ama manuel otomatiğin verdiği keyfi vermediği için onu da sattık. şimdi 90 lık bi tane 308 bulduk manuel vites bir aksilik olmazsa bu hafta alacagız.
    Auto-6r için şunu söyleyebilirm sana kardeşim; vites gecişlerine alıştığında yaklaşık 1000 km sonra falan aracın ne zaman vites değiştireceğini anlıyorsun ve o esnada gaza yyuklenmek yerine ayagını anlık gazdan çektiğinde araç boğulmadan vitesi arttırıyor yada düsürüyor. ben açıkçası bu vitesin sorun yaratacagını düşünmüyorum . kendim makina mühendisliği oöğrencisiyim bende açıkçası hyundai ın otomatiği gibi güçsüüz yada opel in easytronic i gibi kararsız etkiler bırakmadı. Ama auto-6r nin kullanıma alışmazsanız vites geçişleri sarsıntılı ve karasız olabiliyor. Vw nin dsg sini kullanma sansım olmadgı için karşılaştırma yapamıyorum sana bu konuda. ama bana kalırsa auto-6r snıfındaki en iyiviteslerden biri ,ki bizde çok memnunduk. vitesdeki sport tuşu arabanın karakterini bi anda sporcuya dönüşmesi sollamalar , arahızlanmalar,normal hızlanmalarda gerçekten can simidi gibi ve motor o kadar güçlü ki bazı durumlarda vites motora ayak uyduramayabiliyor ve auto-6r bence performansına göre makul tüketim verisi sunuyor özellikle trafiği çok yoğun olmadığı zamanlarda.güç kaybı sorunu da şöyle cevaplayabilirim ; hem manuel hemde auto-6r yi uzun süre kullanmış biri olarak şunu çok net söyeleyebilirm güç kaybı yok denecek kadar az , bu arada auto-6r yi manul modda kullandıgınızda da çok keyifli sürüşler elde edebiliyorsunuz.
    bakım masrafları olarak eğer aracı sıfır alacaksanız ilk 30.000 . km de fren balatalarını kesinlikle değiştireceksindir . ama genel olarak garanti bitene kdar araç masraf çıkarmıyor, bakım giyatları bakımın km sine göre 250 tl ile 500tl arasında değişebiliyor . 500 tl de triger kayışı değişiyor 60.000 km de oluyor bu işşlem ama biz ilkini 35.000 km de sattığımız için ikinicisni de 65.000 km de aldgımız için tam içeriğini bilmiyorum ağır bakımın .
    2011 de makyajlanan kasa euro5 normlarını karsılıyor ve strat-stop teknolojisi war diye biliyorum ama 2011 öncesi modeller euro 4 b,ve start-stop teknolojisi yok . bildiğim kadaryla yeni c4 ve 3088 aynı sistemi kullanıyor ve ikisi de gayet olumlu tüketim değerleri sunuyor ortalama 0.3lt/km yakıt tasarrufu saglıyor.
    BİRAZ UZUN OLDU AMA =)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    şimdiye kadar 2 tane 308 imiz oldu biri 1.6hdi 112hp diğeri de 1.6hdi auto-6r.
    iki model içinde genel olarak söyeleyebilecegim. motorların ivmelendmesi takalığı gerçekten çok iyi yani sollama yaparken kesinlikle sizi hayalkırıklığına uğratmaz , ama ben ne kadar denediysemde 6.4lt/100 km nin altına bir türlü düşemedim . zaman zaman 7.2lt/100km yi de gördüm .
    araç çok geniş yani ne golf ne astra nede o sınıftaki hiç bi araç 308 den iyi değil. ama direksiyon sistemi nedense iyi değil hem net değil hemde ele iyi oturmuyor ve yuksek hızlarda güven vermiyor. Motor gücü gaza basma şiddetine göre "Overboost" teknolojisine sayesinde tork seviyesi 240n.m den 260n.m ye çıkyor ve asfalta yapışıyor ve araba her türlü yolda bana mıısın demeden akıyor resmen .tabii çukurlarda arka akstan gelen vuruntuları saymazsak =)
    manuel olan vites te vites değişimleri plastik parçalar birbirne değiyormuş gibi bi izlenim bırakıyor ve geçişler çok net değil yani 3. vites diye 5. vitese çok kere takmışlığım var. Auto-6r ise gercekten kötü bir vites değil sadece yarı otomatik oldugu için geçişler sarsıntılı olabiliyor ve vites artışları ve vites düşürmelerinde karasız kalabiliyor , ayrıca vites değiştirirken eğer ayak gaz pedalından çekilirse araç hem bozulmuyor hemde sarsıntı düzeyi minimuma iniyor .
    Sonuç olarak : bence güzel bi araç ama benim hiç bir zaman ilk tercihim olmaz onun yerine Astra yada Golf ü tercih ederim yada Focus u , ama aracınızı hangi kritere göre aldıgınızla alakalı . tekrarlamak istiyorum 308 alınabilinecek bir araç ve parasını sonuna kadar hakediyor örneğin hyundai i30 dan uygun olmasına ragmen çok daha kaliteli ve marka degeri war
    ...

    Teşekkürler cacan, bende genel olarak 308i beğendim ivmelenmesinide çok beğendim, ancak dediğimiz gibi direksiyonu gerçekten sert, alttan gelen yönlendirmeleri yani kuvvetleri kesecek herhangi bir sistem koymamışlar, lastikten gelen her haraketi direksiyona yansıtıyor hatta bunu satış sorumlusunada söyledim elbette oda karşı savunmaya geçip, ben dün bir passata bindim aynısı ondada vardı hatta ses geliyordu diye bir cevap aldım nekadar doğru bilmiyorum yeni kasa passatı bende kullanmadım çünkü, arka süspansiyon sistemi bana güzel geldi özellikle oto sanayi içine girim birazda bozuk yollarda kullandım, hatta memnun kaldığımı söyleyebilirim, belkide benim 307'ye alıştığım için bana güzel geldi bilemiyorum arka süspansiyonlarım adeta tank paleti gibi çalışıyor :) hatta tak diye bi ses geliyor zaten sırf bu yüzden artık pug almayacağım dedim, 306 vardı 307 den önce, 306 yı sattım araba araştırmaya başladım aklımda ww bora toyota corolla sol vardı hecbak, önce borayı test ettim sadece 100 metre sürebildim satıcıya al kardeşim arabanı bunu bedava versen almam dedim, kimse alınmasın ama onu evimin önüne bekçi diye bile koymam ama allah yokluğunu göstermesin tabii, ne bir ataklık var ne bir cezbedici yönü var arka koltuk mesafesi berbat yani çok dar, öylesine bir araba işte yani zevk meselesi elbette ama ben borayı beğenmedim, sonra corollaya bindim, konsolu iki kademeli sanki traktör konsolu gibi geldi onuda hiç beğenmedim, ve motor seside çok geldi bana yani yalıtımı hiç hoşuma gitmedi, aslında 307 aklımın köşesinde bile yoktu, sonra niyeti bozdum gidip honda alacağım dedim hondayıda beğeniyorum binilecek kasası yok ama marka olarak bana güven verdiğini söyleyebilirim, maslakta hondaya gittiğimde bir 307 gördüm siyahtı, satılıkmı dedim evet dediler içine binebilirmiyim dedim elbette dediler ve kapısını açarlen bile etkilendiğimi söyleyebilirim, valla karizma kokuyodu her yeri hele o konsol beni mesdetmişti kocaman ferah ve eğlenceliydi, pugdan ezelii vazgeçmiş birisi olarak 307nin içine bindiğim anda bu kararımdan vazgeçtim, 24 istiyodu honda bu arabaya onu almadım elbette, pahalı geldi bana gidip 19a 40 binde 2004 1.6 benzinlisini aldım ve hiçte pişman değilim yine olsa yine 307yi seçerim, hatta aldım ve kardeşlerime sürpriz yaptım akşamdı kardeşimi aradım in aşağı bir sürprizim var dedim geldi şaşırdı çünkü pejo beklemiyodu, kapısını açtı sağ öne bindi ve şöyle dedi, bu araba zırhlımı özel yapım filanmı dedi :) çok beğendik ailecek büyük kardeşim pugtan nefret eden birisi olarak o bile şaşırdı 307ye güzel araba halende öyle, ama 308 elbette daha üstün kat kat hemde, ben yalıtım olarakta ivmelenme olarakta vites geçişleri olarakta 308i beğendim sadece iki şikayetim var birincisi direksiyon, diğeri ise müzik sisteminin direksiyon altındaki kumandası, tuşları çok sert geldi bana sanki parmak kası yaptıracakmış gibi bir hali vardı yani bayaa bi kuvvet istediğini söyleyebilirim, vites değiştime hızları hiçte kötü değil tık tık diye dokununca o makanizma hiçte boş durmuyor ve istenen vitese lam cim anlamadan geçiriyor, ben 10 üzerinden 9.5 veriyorum herşeyiyle hele o konsolun devasaalığı herşeye değer bence, yemişim onun pejosunu farnsızını, ben öyle bir konsola sahip hiçbir araba görmedim belki bana öyle geldi bilemiyorum dediğim gibi zevk meselesi bu, cacan verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum, herkese iyi günler diliyorum

    bi aksilik olmazsa bu hafta 3. 308 imizide alıyoruz 3. de gri renk. fatihsisli mesela 308 in iç mekanı çok ferah kokpitteki malzemeleride kaliteli ama kapı kolları mesela her an kırılacak gibi duruyor sonra vitesteki kumanda ve teybin üzerindeki tuşlar gecikmeli olarak çalışıyor. direksyon simidide ince ama kalkıp astra ile mukayase ettiğimde bana göre golf ve astradan tek avantajlı yanı koltuklardaki geniş diz alanı onun dısında motor konusunda zaten almanların üstünlüğü ortada . Ama 2008 model olan 308imiz hala ilk gunki gibi yepyeni 90.000 km de olmasına ragmen .
    ayrıca 307 yi de az çok biliyorum bence 307 nin koltuklarının yapısı 308 den daha iyi ve daha konforlu ki donanım seviyesi de 308 den daha yuksek, ama 308 teknoloji ve daha geniş yasam alanı üstünlüğüyle bence 1 adım onde onun dısında bence 308=307+ ismini hakediyor

    cacan sağol bütün vermiş olduğun bilgiler için ve yaptığın yorumlar için, biriki sorum olacak sana önce şirket içinmi alıyosunuz 308leri yoksa ailemi büyük bunu merak ettim ve ne amaçlı kullandığınızıda merak ettim, birde bu 90.000 kmde olan 308 yarı otomatik olanmı, adabına uygun kullanıldığında sorun çıkarmayacak gibi görünüyor bu autor6 ama siz kullandığınız için bunun cevabını en iyide siz verebilirsiniz diye düşünüyorum, benim bu vites çok hoşuma gitti otomatiklerdeki gibi güç kaybı yok nekadar devir okadar hız ve güç, biliyorsunuz otomatiklerde güç kaybıda çok ve buda ekonomiyi olumsuz yönde çok etkiliyor, yani ben bu vitesi gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirmiyim, pekte iyi şeyler söylememiş yorumcular artık kullandılar sahip oldularmı yoksa kulaktan dolmamı bilemiyorum çok iyi diyende var, kararsızım çok, 308in benzinli tam otomatiğinide düşünüyoruma slında elbette lpgde düşünüyorum, ancak 4 ileri olması çok kötü bu beni otomatikten soğutuyor 4 ileri 250 kadranlı bir araba için çok az bir sayı, ya alt viteslerde çekmeyecek, yada üst viteslerde çok bağıracak bence başka alternatifi yok, hiçbir zamanda pugun otomatik şanzımanına güvenmemişimdir açık konuşayım, bu konuda honda bir numara, bizde hondada var ve otomatiği çok sorunsuz, ama ben kullanmıyorum tipimde değil zaten ama onunda alınıp binilecek kasası yok, sedan asla tercihim olmamıştır, kasa olarak pug her zaman hoşuma gitmiştir, şimdi ilgimi bu yarı otomatikler çekiyor testte ettim eski ve yeni kasasını, bence çok güzel elbette zevkler tartışılmaz, cacan kardeşim masrafı bakımı varmı, ve bu alacağınız 308demi yarı otomatik olacak, euro 5 motor var sanırım en son kasasında bu motorlar acaba diğerlerinden dahamı dayanıklı, bunları cevaplarsan çok sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum saygılar selamlar...

    fatihsisli . ilk iki 308 den ilki auto6r idi ve 35.000 km kullandıktan snra sattık dükkan almak için yoksa araçtan aşırı derece memnunduk, sonrayine 308 aldık aynı renk ama manuel vites ama manuel otomatiğin verdiği keyfi vermediği için onu da sattık. şimdi 90 lık bi tane 308 bulduk manuel vites bir aksilik olmazsa bu hafta alacagız.
    Auto-6r için şunu söyleyebilirm sana kardeşim; vites gecişlerine alıştığında yaklaşık 1000 km sonra falan aracın ne zaman vites değiştireceğini anlıyorsun ve o esnada gaza yyuklenmek yerine ayagını anlık gazdan çektiğinde araç boğulmadan vitesi arttırıyor yada düsürüyor. ben açıkçası bu vitesin sorun yaratacagını düşünmüyorum . kendim makina mühendisliği oöğrencisiyim bende açıkçası hyundai ın otomatiği gibi güçsüüz yada opel in easytronic i gibi kararsız etkiler bırakmadı. Ama auto-6r nin kullanıma alışmazsanız vites geçişleri sarsıntılı ve karasız olabiliyor. Vw nin dsg sini kullanma sansım olmadgı için karşılaştırma yapamıyorum sana bu konuda. ama bana kalırsa auto-6r snıfındaki en iyiviteslerden biri ,ki bizde çok memnunduk. vitesdeki sport tuşu arabanın karakterini bi anda sporcuya dönüşmesi sollamalar , arahızlanmalar,normal hızlanmalarda gerçekten can simidi gibi ve motor o kadar güçlü ki bazı durumlarda vites motora ayak uyduramayabiliyor ve auto-6r bence performansına göre makul tüketim verisi sunuyor özellikle trafiği çok yoğun olmadığı zamanlarda.güç kaybı sorunu da şöyle cevaplayabilirim ; hem manuel hemde auto-6r yi uzun süre kullanmış biri olarak şunu çok net söyeleyebilirm güç kaybı yok denecek kadar az , bu arada auto-6r yi manul modda kullandıgınızda da çok keyifli sürüşler elde edebiliyorsunuz.
    bakım masrafları olarak eğer aracı sıfır alacaksanız ilk 30.000 . km de fren balatalarını kesinlikle değiştireceksindir . ama genel olarak garanti bitene kdar araç masraf çıkarmıyor, bakım giyatları bakımın km sine göre 250 tl ile 500tl arasında değişebiliyor . 500 tl de triger kayışı değişiyor 60.000 km de oluyor bu işşlem ama biz ilkini 35.000 km de sattığımız için ikinicisni de 65.000 km de aldgımız için tam içeriğini bilmiyorum ağır bakımın .
    2011 de makyajlanan kasa euro5 normlarını karsılıyor ve strat-stop teknolojisi war diye biliyorum ama 2011 öncesi modeller euro 4 b,ve start-stop teknolojisi yok . bildiğim kadaryla yeni c4 ve 3088 aynı sistemi kullanıyor ve ikisi de gayet olumlu tüketim değerleri sunuyor ortalama 0.3lt/km yakıt tasarrufu saglıyor.
    BİRAZ UZUN OLDU AMA =)))

    :)) aslında yazı uzun değil ama üste üste bindiği için padişah fermanı gibi oldu, sağol vermiş olduğun bilgiler için, kısmetse birde hayırlısıysa olur inşallah, valla almayı düşünüyorum sıfırını sormuştum 54ten başlıyor bu modelleri valla çok para, ben 35-40 arası düşündüğüm için sanırım eski kasa alacağım onunda kasası çok güzel hatta dahada agresif duruyor bence, ama dediğim gibi sıfırı çok para, temiz 20-30 binde bulabileceğimi umut ediyorum kardeşim, valla sevindim verdiğin bilgiler için kesinlikle söylediklerinde şu alışma konusunda haklısın ben bile kullanır kullanmaz aracın ne istediğini anladım mesela otmtk modta kullanırken vitesleri kendi değiştiriyo ayağımı hafif gazdan çektim bir ikikere araba sanki tam otomatik gibi vites değiştirdi birde yapım gereği arabanın mekanik aksamını zorlamayı pek sevmem, vitesleri değiştiriken bile devrini iyi bilmek gerekiyor ozaman viteslerin geçişini insan hissetmiyor bile, dediğin gibi bu şekilde kullanılırsa bende bir sorun çıakracağını pek sanmıyorum kardeşim, birde 110 luk olması daha iyi, ama biliyorumki tork çok fazla olduğundan dişlileri aşırı derecede zorluyor yanlışmı biliyorum bilmem ama, 307lerdeki dizellerin aşırı torklu olduğunu bu sebeptende şanzıman sorunu çıkardığını biliyorum, bende 110 hp dizelini kullanmıştım 307nin araba adeta şaha kalkıyordu, yani arabayı tanımak gerek ve ona göre haraket etmek lazım diyorsun sanırım, bende buna katılıyorum, benim 307de 70.000 kmde, daha tıkı yok çok şükür yani pejoyu seviyorum, passatada bindim golfede borayada hondayada, valla sevebildiğim bi bu araba oldu, birde 2010 eski kasa passat oldu, ama sedancı olmadığım içinde tercihim hep pugtan yana oldu, golfü bile beğenmedim çok sıradan geliyor bana, 308 gözdem kısacası, ama herşeyden önce hayırlısı tabii, tekrar teşekkür ediyorum kardeşim vermiş olduğun bilgiler için, senide yordum bayağı, derslerinde başarılar dilerim, biz o yolları çoktaan ge.tik :) yaş 30u geçti, görüşürüz yine inşallah,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    şimdiye kadar 2 tane 308 imiz oldu biri 1.6hdi 112hp diğeri de 1.6hdi auto-6r.
    iki model içinde genel olarak söyeleyebilecegim. motorların ivmelendmesi takalığı gerçekten çok iyi yani sollama yaparken kesinlikle sizi hayalkırıklığına uğratmaz , ama ben ne kadar denediysemde 6.4lt/100 km nin altına bir türlü düşemedim . zaman zaman 7.2lt/100km yi de gördüm .
    araç çok geniş yani ne golf ne astra nede o sınıftaki hiç bi araç 308 den iyi değil. ama direksiyon sistemi nedense iyi değil hem net değil hemde ele iyi oturmuyor ve yuksek hızlarda güven vermiyor. Motor gücü gaza basma şiddetine göre "Overboost" teknolojisine sayesinde tork seviyesi 240n.m den 260n.m ye çıkyor ve asfalta yapışıyor ve araba her türlü yolda bana mıısın demeden akıyor resmen .tabii çukurlarda arka akstan gelen vuruntuları saymazsak =)
    manuel olan vites te vites değişimleri plastik parçalar birbirne değiyormuş gibi bi izlenim bırakıyor ve geçişler çok net değil yani 3. vites diye 5. vitese çok kere takmışlığım var. Auto-6r ise gercekten kötü bir vites değil sadece yarı otomatik oldugu için geçişler sarsıntılı olabiliyor ve vites artışları ve vites düşürmelerinde karasız kalabiliyor , ayrıca vites değiştirirken eğer ayak gaz pedalından çekilirse araç hem bozulmuyor hemde sarsıntı düzeyi minimuma iniyor .
    Sonuç olarak : bence güzel bi araç ama benim hiç bir zaman ilk tercihim olmaz onun yerine Astra yada Golf ü tercih ederim yada Focus u , ama aracınızı hangi kritere göre aldıgınızla alakalı . tekrarlamak istiyorum 308 alınabilinecek bir araç ve parasını sonuna kadar hakediyor örneğin hyundai i30 dan uygun olmasına ragmen çok daha kaliteli ve marka degeri war
    ...

    Teşekkürler cacan, bende genel olarak 308i beğendim ivmelenmesinide çok beğendim, ancak dediğimiz gibi direksiyonu gerçekten sert, alttan gelen yönlendirmeleri yani kuvvetleri kesecek herhangi bir sistem koymamışlar, lastikten gelen her haraketi direksiyona yansıtıyor hatta bunu satış sorumlusunada söyledim elbette oda karşı savunmaya geçip, ben dün bir passata bindim aynısı ondada vardı hatta ses geliyordu diye bir cevap aldım nekadar doğru bilmiyorum yeni kasa passatı bende kullanmadım çünkü, arka süspansiyon sistemi bana güzel geldi özellikle oto sanayi içine girim birazda bozuk yollarda kullandım, hatta memnun kaldığımı söyleyebilirim, belkide benim 307'ye alıştığım için bana güzel geldi bilemiyorum arka süspansiyonlarım adeta tank paleti gibi çalışıyor :) hatta tak diye bi ses geliyor zaten sırf bu yüzden artık pug almayacağım dedim, 306 vardı 307 den önce, 306 yı sattım araba araştırmaya başladım aklımda ww bora toyota corolla sol vardı hecbak, önce borayı test ettim sadece 100 metre sürebildim satıcıya al kardeşim arabanı bunu bedava versen almam dedim, kimse alınmasın ama onu evimin önüne bekçi diye bile koymam ama allah yokluğunu göstermesin tabii, ne bir ataklık var ne bir cezbedici yönü var arka koltuk mesafesi berbat yani çok dar, öylesine bir araba işte yani zevk meselesi elbette ama ben borayı beğenmedim, sonra corollaya bindim, konsolu iki kademeli sanki traktör konsolu gibi geldi onuda hiç beğenmedim, ve motor seside çok geldi bana yani yalıtımı hiç hoşuma gitmedi, aslında 307 aklımın köşesinde bile yoktu, sonra niyeti bozdum gidip honda alacağım dedim hondayıda beğeniyorum binilecek kasası yok ama marka olarak bana güven verdiğini söyleyebilirim, maslakta hondaya gittiğimde bir 307 gördüm siyahtı, satılıkmı dedim evet dediler içine binebilirmiyim dedim elbette dediler ve kapısını açarlen bile etkilendiğimi söyleyebilirim, valla karizma kokuyodu her yeri hele o konsol beni mesdetmişti kocaman ferah ve eğlenceliydi, pugdan ezelii vazgeçmiş birisi olarak 307nin içine bindiğim anda bu kararımdan vazgeçtim, 24 istiyodu honda bu arabaya onu almadım elbette, pahalı geldi bana gidip 19a 40 binde 2004 1.6 benzinlisini aldım ve hiçte pişman değilim yine olsa yine 307yi seçerim, hatta aldım ve kardeşlerime sürpriz yaptım akşamdı kardeşimi aradım in aşağı bir sürprizim var dedim geldi şaşırdı çünkü pejo beklemiyodu, kapısını açtı sağ öne bindi ve şöyle dedi, bu araba zırhlımı özel yapım filanmı dedi :) çok beğendik ailecek büyük kardeşim pugtan nefret eden birisi olarak o bile şaşırdı 307ye güzel araba halende öyle, ama 308 elbette daha üstün kat kat hemde, ben yalıtım olarakta ivmelenme olarakta vites geçişleri olarakta 308i beğendim sadece iki şikayetim var birincisi direksiyon, diğeri ise müzik sisteminin direksiyon altındaki kumandası, tuşları çok sert geldi bana sanki parmak kası yaptıracakmış gibi bir hali vardı yani bayaa bi kuvvet istediğini söyleyebilirim, vites değiştime hızları hiçte kötü değil tık tık diye dokununca o makanizma hiçte boş durmuyor ve istenen vitese lam cim anlamadan geçiriyor, ben 10 üzerinden 9.5 veriyorum herşeyiyle hele o konsolun devasaalığı herşeye değer bence, yemişim onun pejosunu farnsızını, ben öyle bir konsola sahip hiçbir araba görmedim belki bana öyle geldi bilemiyorum dediğim gibi zevk meselesi bu, cacan verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum, herkese iyi günler diliyorum

    bi aksilik olmazsa bu hafta 3. 308 imizide alıyoruz 3. de gri renk. fatihsisli mesela 308 in iç mekanı çok ferah kokpitteki malzemeleride kaliteli ama kapı kolları mesela her an kırılacak gibi duruyor sonra vitesteki kumanda ve teybin üzerindeki tuşlar gecikmeli olarak çalışıyor. direksyon simidide ince ama kalkıp astra ile mukayase ettiğimde bana göre golf ve astradan tek avantajlı yanı koltuklardaki geniş diz alanı onun dısında motor konusunda zaten almanların üstünlüğü ortada . Ama 2008 model olan 308imiz hala ilk gunki gibi yepyeni 90.000 km de olmasına ragmen .
    ayrıca 307 yi de az çok biliyorum bence 307 nin koltuklarının yapısı 308 den daha iyi ve daha konforlu ki donanım seviyesi de 308 den daha yuksek, ama 308 teknoloji ve daha geniş yasam alanı üstünlüğüyle bence 1 adım onde onun dısında bence 308=307+ ismini hakediyor

    cacan sağol bütün vermiş olduğun bilgiler için ve yaptığın yorumlar için, biriki sorum olacak sana önce şirket içinmi alıyosunuz 308leri yoksa ailemi büyük bunu merak ettim ve ne amaçlı kullandığınızıda merak ettim, birde bu 90.000 kmde olan 308 yarı otomatik olanmı, adabına uygun kullanıldığında sorun çıkarmayacak gibi görünüyor bu autor6 ama siz kullandığınız için bunun cevabını en iyide siz verebilirsiniz diye düşünüyorum, benim bu vites çok hoşuma gitti otomatiklerdeki gibi güç kaybı yok nekadar devir okadar hız ve güç, biliyorsunuz otomatiklerde güç kaybıda çok ve buda ekonomiyi olumsuz yönde çok etkiliyor, yani ben bu vitesi gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirmiyim, pekte iyi şeyler söylememiş yorumcular artık kullandılar sahip oldularmı yoksa kulaktan dolmamı bilemiyorum çok iyi diyende var, kararsızım çok, 308in benzinli tam otomatiğinide düşünüyoruma slında elbette lpgde düşünüyorum, ancak 4 ileri olması çok kötü bu beni otomatikten soğutuyor 4 ileri 250 kadranlı bir araba için çok az bir sayı, ya alt viteslerde çekmeyecek, yada üst viteslerde çok bağıracak bence başka alternatifi yok, hiçbir zamanda pugun otomatik şanzımanına güvenmemişimdir açık konuşayım, bu konuda honda bir numara, bizde hondada var ve otomatiği çok sorunsuz, ama ben kullanmıyorum tipimde değil zaten ama onunda alınıp binilecek kasası yok, sedan asla tercihim olmamıştır, kasa olarak pug her zaman hoşuma gitmiştir, şimdi ilgimi bu yarı otomatikler çekiyor testte ettim eski ve yeni kasasını, bence çok güzel elbette zevkler tartışılmaz, cacan kardeşim masrafı bakımı varmı, ve bu alacağınız 308demi yarı otomatik olacak, euro 5 motor var sanırım en son kasasında bu motorlar acaba diğerlerinden dahamı dayanıklı, bunları cevaplarsan çok sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum saygılar selamlar...

    fatihsisli . ilk iki 308 den ilki auto6r idi ve 35.000 km kullandıktan snra sattık dükkan almak için yoksa araçtan aşırı derece memnunduk, sonrayine 308 aldık aynı renk ama manuel vites ama manuel otomatiğin verdiği keyfi vermediği için onu da sattık. şimdi 90 lık bi tane 308 bulduk manuel vites bir aksilik olmazsa bu hafta alacagız.
    Auto-6r için şunu söyleyebilirm sana kardeşim; vites gecişlerine alıştığında yaklaşık 1000 km sonra falan aracın ne zaman vites değiştireceğini anlıyorsun ve o esnada gaza yyuklenmek yerine ayagını anlık gazdan çektiğinde araç boğulmadan vitesi arttırıyor yada düsürüyor. ben açıkçası bu vitesin sorun yaratacagını düşünmüyorum . kendim makina mühendisliği oöğrencisiyim bende açıkçası hyundai ın otomatiği gibi güçsüüz yada opel in easytronic i gibi kararsız etkiler bırakmadı. Ama auto-6r nin kullanıma alışmazsanız vites geçişleri sarsıntılı ve karasız olabiliyor. Vw nin dsg sini kullanma sansım olmadgı için karşılaştırma yapamıyorum sana bu konuda. ama bana kalırsa auto-6r snıfındaki en iyiviteslerden biri ,ki bizde çok memnunduk. vitesdeki sport tuşu arabanın karakterini bi anda sporcuya dönüşmesi sollamalar , arahızlanmalar,normal hızlanmalarda gerçekten can simidi gibi ve motor o kadar güçlü ki bazı durumlarda vites motora ayak uyduramayabiliyor ve auto-6r bence performansına göre makul tüketim verisi sunuyor özellikle trafiği çok yoğun olmadığı zamanlarda.güç kaybı sorunu da şöyle cevaplayabilirim ; hem manuel hemde auto-6r yi uzun süre kullanmış biri olarak şunu çok net söyeleyebilirm güç kaybı yok denecek kadar az , bu arada auto-6r yi manul modda kullandıgınızda da çok keyifli sürüşler elde edebiliyorsunuz.
    bakım masrafları olarak eğer aracı sıfır alacaksanız ilk 30.000 . km de fren balatalarını kesinlikle değiştireceksindir . ama genel olarak garanti bitene kdar araç masraf çıkarmıyor, bakım giyatları bakımın km sine göre 250 tl ile 500tl arasında değişebiliyor . 500 tl de triger kayışı değişiyor 60.000 km de oluyor bu işşlem ama biz ilkini 35.000 km de sattığımız için ikinicisni de 65.000 km de aldgımız için tam içeriğini bilmiyorum ağır bakımın .
    2011 de makyajlanan kasa euro5 normlarını karsılıyor ve strat-stop teknolojisi war diye biliyorum ama 2011 öncesi modeller euro 4 b,ve start-stop teknolojisi yok . bildiğim kadaryla yeni c4 ve 3088 aynı sistemi kullanıyor ve ikisi de gayet olumlu tüketim değerleri sunuyor ortalama 0.3lt/km yakıt tasarrufu saglıyor.
    BİRAZ UZUN OLDU AMA =)))

    :)) aslında yazı uzun değil ama üste üste bindiği için padişah fermanı gibi oldu, sağol vermiş olduğun bilgiler için, kısmetse birde hayırlısıysa olur inşallah, valla almayı düşünüyorum sıfırını sormuştum 54ten başlıyor bu modelleri valla çok para, ben 35-40 arası düşündüğüm için sanırım eski kasa alacağım onunda kasası çok güzel hatta dahada agresif duruyor bence, ama dediğim gibi sıfırı çok para, temiz 20-30 binde bulabileceğimi umut ediyorum kardeşim, valla sevindim verdiğin bilgiler için kesinlikle söylediklerinde şu alışma konusunda haklısın ben bile kullanır kullanmaz aracın ne istediğini anladım mesela otmtk modta kullanırken vitesleri kendi değiştiriyo ayağımı hafif gazdan çektim bir ikikere araba sanki tam otomatik gibi vites değiştirdi birde yapım gereği arabanın mekanik aksamını zorlamayı pek sevmem, vitesleri değiştiriken bile devrini iyi bilmek gerekiyor ozaman viteslerin geçişini insan hissetmiyor bile, dediğin gibi bu şekilde kullanılırsa bende bir sorun çıakracağını pek sanmıyorum kardeşim, birde 110 luk olması daha iyi, ama biliyorumki tork çok fazla olduğundan dişlileri aşırı derecede zorluyor yanlışmı biliyorum bilmem ama, 307lerdeki dizellerin aşırı torklu olduğunu bu sebeptende şanzıman sorunu çıkardığını biliyorum, bende 110 hp dizelini kullanmıştım 307nin araba adeta şaha kalkıyordu, yani arabayı tanımak gerek ve ona göre haraket etmek lazım diyorsun sanırım, bende buna katılıyorum, benim 307de 70.000 kmde, daha tıkı yok çok şükür yani pejoyu seviyorum, passatada bindim golfede borayada hondayada, valla sevebildiğim bi bu araba oldu, birde 2010 eski kasa passat oldu, ama sedancı olmadığım içinde tercihim hep pugtan yana oldu, golfü bile beğenmedim çok sıradan geliyor bana, 308 gözdem kısacası, ama herşeyden önce hayırlısı tabii, tekrar teşekkür ediyorum kardeşim vermiş olduğun bilgiler için, senide yordum bayağı, derslerinde başarılar dilerim, biz o yolları çoktaan ge.tik :) yaş 30u geçti, görüşürüz yine inşallah,

    şimdiden hayırlı olsun alacagın araç abicim ; göztepe köprüsünden çamlıca ya doğru giderken solda peugeot aktif-iriyıl peugeot bayisi orada bu haftasonu bi tane 308 wardı şeker beyazı sportium serisi ama fiyatı 40.000 tl nin üzerinde biz aracı çok begendik ama bütçemizi aştığı için vazgectik bence git bi gör arabayı ben bayıldım arabaya =))). bu arada 308 leri abim alıyor kendine benim astra'm var 1.3 cdti . abimle zaman zaman arabaları değiştiriyoruz servis bakımlarını muayesini butun işlerini ben yaptığım için 308 hakkında bu kadar çok bilgim var. abicim ikinci el alacgın için söylüyorum ; turbosunu kontrol ettir çünkü kullanıma göre turbada normalin üzerinde boşluklar olabiliyor , filtre değişim tarihleri çok önemli çünkü motora giden hava önce filtrelerden geciyor ,bizim 2 308imizde de arka kapıya su sızmıştı ona dikkat et alacagın arabanın serviste yapılan işlemlerine mutlaka dikkat et . tekrardan hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın inşallah=)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsisli

    quote:

    Orijinalden alıntı: cacan

    şimdiye kadar 2 tane 308 imiz oldu biri 1.6hdi 112hp diğeri de 1.6hdi auto-6r.
    iki model içinde genel olarak söyeleyebilecegim. motorların ivmelendmesi takalığı gerçekten çok iyi yani sollama yaparken kesinlikle sizi hayalkırıklığına uğratmaz , ama ben ne kadar denediysemde 6.4lt/100 km nin altına bir türlü düşemedim . zaman zaman 7.2lt/100km yi de gördüm .
    araç çok geniş yani ne golf ne astra nede o sınıftaki hiç bi araç 308 den iyi değil. ama direksiyon sistemi nedense iyi değil hem net değil hemde ele iyi oturmuyor ve yuksek hızlarda güven vermiyor. Motor gücü gaza basma şiddetine göre "Overboost" teknolojisine sayesinde tork seviyesi 240n.m den 260n.m ye çıkyor ve asfalta yapışıyor ve araba her türlü yolda bana mıısın demeden akıyor resmen .tabii çukurlarda arka akstan gelen vuruntuları saymazsak =)
    manuel olan vites te vites değişimleri plastik parçalar birbirne değiyormuş gibi bi izlenim bırakıyor ve geçişler çok net değil yani 3. vites diye 5. vitese çok kere takmışlığım var. Auto-6r ise gercekten kötü bir vites değil sadece yarı otomatik oldugu için geçişler sarsıntılı olabiliyor ve vites artışları ve vites düşürmelerinde karasız kalabiliyor , ayrıca vites değiştirirken eğer ayak gaz pedalından çekilirse araç hem bozulmuyor hemde sarsıntı düzeyi minimuma iniyor .
    Sonuç olarak : bence güzel bi araç ama benim hiç bir zaman ilk tercihim olmaz onun yerine Astra yada Golf ü tercih ederim yada Focus u , ama aracınızı hangi kritere göre aldıgınızla alakalı . tekrarlamak istiyorum 308 alınabilinecek bir araç ve parasını sonuna kadar hakediyor örneğin hyundai i30 dan uygun olmasına ragmen çok daha kaliteli ve marka degeri war
    ...

    Teşekkürler cacan, bende genel olarak 308i beğendim ivmelenmesinide çok beğendim, ancak dediğimiz gibi direksiyonu gerçekten sert, alttan gelen yönlendirmeleri yani kuvvetleri kesecek herhangi bir sistem koymamışlar, lastikten gelen her haraketi direksiyona yansıtıyor hatta bunu satış sorumlusunada söyledim elbette oda karşı savunmaya geçip, ben dün bir passata bindim aynısı ondada vardı hatta ses geliyordu diye bir cevap aldım nekadar doğru bilmiyorum yeni kasa passatı bende kullanmadım çünkü, arka süspansiyon sistemi bana güzel geldi özellikle oto sanayi içine girim birazda bozuk yollarda kullandım, hatta memnun kaldığımı söyleyebilirim, belkide benim 307'ye alıştığım için bana güzel geldi bilemiyorum arka süspansiyonlarım adeta tank paleti gibi çalışıyor :) hatta tak diye bi ses geliyor zaten sırf bu yüzden artık pug almayacağım dedim, 306 vardı 307 den önce, 306 yı sattım araba araştırmaya başladım aklımda ww bora toyota corolla sol vardı hecbak, önce borayı test ettim sadece 100 metre sürebildim satıcıya al kardeşim arabanı bunu bedava versen almam dedim, kimse alınmasın ama onu evimin önüne bekçi diye bile koymam ama allah yokluğunu göstermesin tabii, ne bir ataklık var ne bir cezbedici yönü var arka koltuk mesafesi berbat yani çok dar, öylesine bir araba işte yani zevk meselesi elbette ama ben borayı beğenmedim, sonra corollaya bindim, konsolu iki kademeli sanki traktör konsolu gibi geldi onuda hiç beğenmedim, ve motor seside çok geldi bana yani yalıtımı hiç hoşuma gitmedi, aslında 307 aklımın köşesinde bile yoktu, sonra niyeti bozdum gidip honda alacağım dedim hondayıda beğeniyorum binilecek kasası yok ama marka olarak bana güven verdiğini söyleyebilirim, maslakta hondaya gittiğimde bir 307 gördüm siyahtı, satılıkmı dedim evet dediler içine binebilirmiyim dedim elbette dediler ve kapısını açarlen bile etkilendiğimi söyleyebilirim, valla karizma kokuyodu her yeri hele o konsol beni mesdetmişti kocaman ferah ve eğlenceliydi, pugdan ezelii vazgeçmiş birisi olarak 307nin içine bindiğim anda bu kararımdan vazgeçtim, 24 istiyodu honda bu arabaya onu almadım elbette, pahalı geldi bana gidip 19a 40 binde 2004 1.6 benzinlisini aldım ve hiçte pişman değilim yine olsa yine 307yi seçerim, hatta aldım ve kardeşlerime sürpriz yaptım akşamdı kardeşimi aradım in aşağı bir sürprizim var dedim geldi şaşırdı çünkü pejo beklemiyodu, kapısını açtı sağ öne bindi ve şöyle dedi, bu araba zırhlımı özel yapım filanmı dedi :) çok beğendik ailecek büyük kardeşim pugtan nefret eden birisi olarak o bile şaşırdı 307ye güzel araba halende öyle, ama 308 elbette daha üstün kat kat hemde, ben yalıtım olarakta ivmelenme olarakta vites geçişleri olarakta 308i beğendim sadece iki şikayetim var birincisi direksiyon, diğeri ise müzik sisteminin direksiyon altındaki kumandası, tuşları çok sert geldi bana sanki parmak kası yaptıracakmış gibi bir hali vardı yani bayaa bi kuvvet istediğini söyleyebilirim, vites değiştime hızları hiçte kötü değil tık tık diye dokununca o makanizma hiçte boş durmuyor ve istenen vitese lam cim anlamadan geçiriyor, ben 10 üzerinden 9.5 veriyorum herşeyiyle hele o konsolun devasaalığı herşeye değer bence, yemişim onun pejosunu farnsızını, ben öyle bir konsola sahip hiçbir araba görmedim belki bana öyle geldi bilemiyorum dediğim gibi zevk meselesi bu, cacan verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum, herkese iyi günler diliyorum

    bi aksilik olmazsa bu hafta 3. 308 imizide alıyoruz 3. de gri renk. fatihsisli mesela 308 in iç mekanı çok ferah kokpitteki malzemeleride kaliteli ama kapı kolları mesela her an kırılacak gibi duruyor sonra vitesteki kumanda ve teybin üzerindeki tuşlar gecikmeli olarak çalışıyor. direksyon simidide ince ama kalkıp astra ile mukayase ettiğimde bana göre golf ve astradan tek avantajlı yanı koltuklardaki geniş diz alanı onun dısında motor konusunda zaten almanların üstünlüğü ortada . Ama 2008 model olan 308imiz hala ilk gunki gibi yepyeni 90.000 km de olmasına ragmen .
    ayrıca 307 yi de az çok biliyorum bence 307 nin koltuklarının yapısı 308 den daha iyi ve daha konforlu ki donanım seviyesi de 308 den daha yuksek, ama 308 teknoloji ve daha geniş yasam alanı üstünlüğüyle bence 1 adım onde onun dısında bence 308=307+ ismini hakediyor

    cacan sağol bütün vermiş olduğun bilgiler için ve yaptığın yorumlar için, biriki sorum olacak sana önce şirket içinmi alıyosunuz 308leri yoksa ailemi büyük bunu merak ettim ve ne amaçlı kullandığınızıda merak ettim, birde bu 90.000 kmde olan 308 yarı otomatik olanmı, adabına uygun kullanıldığında sorun çıkarmayacak gibi görünüyor bu autor6 ama siz kullandığınız için bunun cevabını en iyide siz verebilirsiniz diye düşünüyorum, benim bu vites çok hoşuma gitti otomatiklerdeki gibi güç kaybı yok nekadar devir okadar hız ve güç, biliyorsunuz otomatiklerde güç kaybıda çok ve buda ekonomiyi olumsuz yönde çok etkiliyor, yani ben bu vitesi gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirmiyim, pekte iyi şeyler söylememiş yorumcular artık kullandılar sahip oldularmı yoksa kulaktan dolmamı bilemiyorum çok iyi diyende var, kararsızım çok, 308in benzinli tam otomatiğinide düşünüyoruma slında elbette lpgde düşünüyorum, ancak 4 ileri olması çok kötü bu beni otomatikten soğutuyor 4 ileri 250 kadranlı bir araba için çok az bir sayı, ya alt viteslerde çekmeyecek, yada üst viteslerde çok bağıracak bence başka alternatifi yok, hiçbir zamanda pugun otomatik şanzımanına güvenmemişimdir açık konuşayım, bu konuda honda bir numara, bizde hondada var ve otomatiği çok sorunsuz, ama ben kullanmıyorum tipimde değil zaten ama onunda alınıp binilecek kasası yok, sedan asla tercihim olmamıştır, kasa olarak pug her zaman hoşuma gitmiştir, şimdi ilgimi bu yarı otomatikler çekiyor testte ettim eski ve yeni kasasını, bence çok güzel elbette zevkler tartışılmaz, cacan kardeşim masrafı bakımı varmı, ve bu alacağınız 308demi yarı otomatik olacak, euro 5 motor var sanırım en son kasasında bu motorlar acaba diğerlerinden dahamı dayanıklı, bunları cevaplarsan çok sevinirim, şimdiden teşekkür ediyorum saygılar selamlar...

    fatihsisli . ilk iki 308 den ilki auto6r idi ve 35.000 km kullandıktan snra sattık dükkan almak için yoksa araçtan aşırı derece memnunduk, sonrayine 308 aldık aynı renk ama manuel vites ama manuel otomatiğin verdiği keyfi vermediği için onu da sattık. şimdi 90 lık bi tane 308 bulduk manuel vites bir aksilik olmazsa bu hafta alacagız.
    Auto-6r için şunu söyleyebilirm sana kardeşim; vites gecişlerine alıştığında yaklaşık 1000 km sonra falan aracın ne zaman vites değiştireceğini anlıyorsun ve o esnada gaza yyuklenmek yerine ayagını anlık gazdan çektiğinde araç boğulmadan vitesi arttırıyor yada düsürüyor. ben açıkçası bu vitesin sorun yaratacagını düşünmüyorum . kendim makina mühendisliği oöğrencisiyim bende açıkçası hyundai ın otomatiği gibi güçsüüz yada opel in easytronic i gibi kararsız etkiler bırakmadı. Ama auto-6r nin kullanıma alışmazsanız vites geçişleri sarsıntılı ve karasız olabiliyor. Vw nin dsg sini kullanma sansım olmadgı için karşılaştırma yapamıyorum sana bu konuda. ama bana kalırsa auto-6r snıfındaki en iyiviteslerden biri ,ki bizde çok memnunduk. vitesdeki sport tuşu arabanın karakterini bi anda sporcuya dönüşmesi sollamalar , arahızlanmalar,normal hızlanmalarda gerçekten can simidi gibi ve motor o kadar güçlü ki bazı durumlarda vites motora ayak uyduramayabiliyor ve auto-6r bence performansına göre makul tüketim verisi sunuyor özellikle trafiği çok yoğun olmadığı zamanlarda.güç kaybı sorunu da şöyle cevaplayabilirim ; hem manuel hemde auto-6r yi uzun süre kullanmış biri olarak şunu çok net söyeleyebilirm güç kaybı yok denecek kadar az , bu arada auto-6r yi manul modda kullandıgınızda da çok keyifli sürüşler elde edebiliyorsunuz.
    bakım masrafları olarak eğer aracı sıfır alacaksanız ilk 30.000 . km de fren balatalarını kesinlikle değiştireceksindir . ama genel olarak garanti bitene kdar araç masraf çıkarmıyor, bakım giyatları bakımın km sine göre 250 tl ile 500tl arasında değişebiliyor . 500 tl de triger kayışı değişiyor 60.000 km de oluyor bu işşlem ama biz ilkini 35.000 km de sattığımız için ikinicisni de 65.000 km de aldgımız için tam içeriğini bilmiyorum ağır bakımın .
    2011 de makyajlanan kasa euro5 normlarını karsılıyor ve strat-stop teknolojisi war diye biliyorum ama 2011 öncesi modeller euro 4 b,ve start-stop teknolojisi yok . bildiğim kadaryla yeni c4 ve 3088 aynı sistemi kullanıyor ve ikisi de gayet olumlu tüketim değerleri sunuyor ortalama 0.3lt/km yakıt tasarrufu saglıyor.
    BİRAZ UZUN OLDU AMA =)))

    :)) aslında yazı uzun değil ama üste üste bindiği için padişah fermanı gibi oldu, sağol vermiş olduğun bilgiler için, kısmetse birde hayırlısıysa olur inşallah, valla almayı düşünüyorum sıfırını sormuştum 54ten başlıyor bu modelleri valla çok para, ben 35-40 arası düşündüğüm için sanırım eski kasa alacağım onunda kasası çok güzel hatta dahada agresif duruyor bence, ama dediğim gibi sıfırı çok para, temiz 20-30 binde bulabileceğimi umut ediyorum kardeşim, valla sevindim verdiğin bilgiler için kesinlikle söylediklerinde şu alışma konusunda haklısın ben bile kullanır kullanmaz aracın ne istediğini anladım mesela otmtk modta kullanırken vitesleri kendi değiştiriyo ayağımı hafif gazdan çektim bir ikikere araba sanki tam otomatik gibi vites değiştirdi birde yapım gereği arabanın mekanik aksamını zorlamayı pek sevmem, vitesleri değiştiriken bile devrini iyi bilmek gerekiyor ozaman viteslerin geçişini insan hissetmiyor bile, dediğin gibi bu şekilde kullanılırsa bende bir sorun çıakracağını pek sanmıyorum kardeşim, birde 110 luk olması daha iyi, ama biliyorumki tork çok fazla olduğundan dişlileri aşırı derecede zorluyor yanlışmı biliyorum bilmem ama, 307lerdeki dizellerin aşırı torklu olduğunu bu sebeptende şanzıman sorunu çıkardığını biliyorum, bende 110 hp dizelini kullanmıştım 307nin araba adeta şaha kalkıyordu, yani arabayı tanımak gerek ve ona göre haraket etmek lazım diyorsun sanırım, bende buna katılıyorum, benim 307de 70.000 kmde, daha tıkı yok çok şükür yani pejoyu seviyorum, passatada bindim golfede borayada hondayada, valla sevebildiğim bi bu araba oldu, birde 2010 eski kasa passat oldu, ama sedancı olmadığım içinde tercihim hep pugtan yana oldu, golfü bile beğenmedim çok sıradan geliyor bana, 308 gözdem kısacası, ama herşeyden önce hayırlısı tabii, tekrar teşekkür ediyorum kardeşim vermiş olduğun bilgiler için, senide yordum bayağı, derslerinde başarılar dilerim, biz o yolları çoktaan ge.tik :) yaş 30u geçti, görüşürüz yine inşallah,

    şimdiden hayırlı olsun alacagın araç abicim ; göztepe köprüsünden çamlıca ya doğru giderken solda peugeot aktif-iriyıl peugeot bayisi orada bu haftasonu bi tane 308 wardı şeker beyazı sportium serisi ama fiyatı 40.000 tl nin üzerinde biz aracı çok begendik ama bütçemizi aştığı için vazgectik bence git bi gör arabayı ben bayıldım arabaya =))). bu arada 308 leri abim alıyor kendine benim astra'm var 1.3 cdti . abimle zaman zaman arabaları değiştiriyoruz servis bakımlarını muayesini butun işlerini ben yaptığım için 308 hakkında bu kadar çok bilgim var. abicim ikinci el alacgın için söylüyorum ; turbosunu kontrol ettir çünkü kullanıma göre turbada normalin üzerinde boşluklar olabiliyor , filtre değişim tarihleri çok önemli çünkü motora giden hava önce filtrelerden geciyor ,bizim 2 308imizde de arka kapıya su sızmıştı ona dikkat et alacagın arabanın serviste yapılan işlemlerine mutlaka dikkat et . tekrardan hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın inşallah=)

    Alıntıları Göster
    SELAMINALEYKÜM arkadaşlar bnde aranıza yeni katıldım aracımı PEUGEOT efe den aldım 308 HDİ Access makyajlı kasa bluetod+stil paket+katlanır aynalar+ arka park yardımı+esp+metalik gri rengnde araç ellernde 1 tane kalmıştı sıkı bir pazarlıkla 42,750 ye aldık fiyatı nasıl sizce iyimi fiyatı birde direksiyon bana biraz sert geldi ayarı varmı daha önce 2008 dizel focus HB vardı onda direksiyon ayarı vardı 308'de böyle bir fonksiyon vardır umarım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adem16

    SELAMINALEYKÜM arkadaşlar bnde aranıza yeni katıldım aracımı PEUGEOT efe den aldım 308 HDİ Access makyajlı kasa bluetod+stil paket+katlanır aynalar+ arka park yardımı+esp+metalik gri rengnde araç ellernde 1 tane kalmıştı sıkı bir pazarlıkla 42,750 ye aldık fiyatı nasıl sizce iyimi fiyatı birde direksiyon bana biraz sert geldi ayarı varmı daha önce 2008 dizel focus HB vardı onda direksiyon ayarı vardı 308'de böyle bir fonksiyon vardır umarım ?

    A.S, tabikide iyi almışınız şu an ki fiyatlara göre hayırlı olsun yeni kasa olması + avantaj sağlacaktır mutlaka, direksiyon ayarı vardır incelerseniz görebilirsiniz direksiyonun normalden sert olması lastikden kaynaklı olabiliyor ben üstündeki lastikleri değiştirik kışlık lastiğim good year UG extreme taktım acayip güzel oldu direksiyonum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adem16

    SELAMINALEYKÜM arkadaşlar bnde aranıza yeni katıldım aracımı PEUGEOT efe den aldım 308 HDİ Access makyajlı kasa bluetod+stil paket+katlanır aynalar+ arka park yardımı+esp+metalik gri rengnde araç ellernde 1 tane kalmıştı sıkı bir pazarlıkla 42,750 ye aldık fiyatı nasıl sizce iyimi fiyatı birde direksiyon bana biraz sert geldi ayarı varmı daha önce 2008 dizel focus HB vardı onda direksiyon ayarı vardı 308'de böyle bir fonksiyon vardır umarım ?

    A.S, tabikide iyi almışınız şu an ki fiyatlara göre hayırlı olsun yeni kasa olması + avantaj sağlacaktır mutlaka, direksiyon ayarı vardır incelerseniz görebilirsiniz direksiyonun normalden sert olması lastikden kaynaklı olabiliyor ben üstündeki lastikleri değiştirik kışlık lastiğim good year UG extreme taktım acayip güzel oldu direksiyonum

    Alıntıları Göster
    Ingiltere 2010 yili itibariyle memnuniyet endeksi sonuclari da su sekilde 308'miz ayrı yerde kendine yer bulmuş inadına sorunlu diyenlere karşı dünyadan paylaşıyorum.
     /// PEUGEOT 308 ///




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adem16

    SELAMINALEYKÜM arkadaşlar bnde aranıza yeni katıldım aracımı PEUGEOT efe den aldım 308 HDİ Access makyajlı kasa bluetod+stil paket+katlanır aynalar+ arka park yardımı+esp+metalik gri rengnde araç ellernde 1 tane kalmıştı sıkı bir pazarlıkla 42,750 ye aldık fiyatı nasıl sizce iyimi fiyatı birde direksiyon bana biraz sert geldi ayarı varmı daha önce 2008 dizel focus HB vardı onda direksiyon ayarı vardı 308'de böyle bir fonksiyon vardır umarım ?

    A.S, tabikide iyi almışınız şu an ki fiyatlara göre hayırlı olsun yeni kasa olması + avantaj sağlacaktır mutlaka, direksiyon ayarı vardır incelerseniz görebilirsiniz direksiyonun normalden sert olması lastikden kaynaklı olabiliyor ben üstündeki lastikleri değiştirik kışlık lastiğim good year UG extreme taktım acayip güzel oldu direksiyonum

    Alıntıları Göster
    Ben bulamadım bu direksiyon ayarnı yani direksiyon yükleklik ayarı içeri girip çıkmadan bahsetmiyorum ben konfor ayarından bahsediyorum direksiyon hidroliginin ayarı varmıdır ki acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adem16

    Ben bulamadım bu direksiyon ayarnı yani direksiyon yükleklik ayarı içeri girip çıkmadan bahsetmiyorum ben konfor ayarından bahsediyorum direksiyon hidroliginin ayarı varmıdır ki acaba ?

    Alıntıları Göster
    hmmm anladım o yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    hmmm anladım o yok

    Alıntıları Göster
    hmm tmam ynde tşk ediyorum Melihdk arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adem16

    hmm tmam ynde tşk ediyorum Melihdk arkadaşım

    Alıntıları Göster
    Adem16 hocam aracınız hayırlı olsun alınmışın kötüsü olmaz ayrıca aracı çok çok iyi fiyata almışsınız memnun kalmayıp satsanızda zararınız olmaz bizim 2 aylık yeni 308 1.6hdi active araç servisten çıkamıyor servis ikinci adresimiz oldu inşallah sizde peugeot'un gerçek yüzüyle bizim gibi karşılaşmazsınız ve sorunsuz kullanırsınız burada 307 kullanıcılarının 308'i abartmalarına veya memnun olan birkaç istisna kullanıcının aracı abartmalarına fazla kulak asmayın derim bizim 308'den önceki aracımız 2009 yeni kasa invite lancer'dı lancer'ı sıfır 33.500TL'ye almıştık inanın lancer 308'den kıyaslanmayacak kadar iyi kaliteli bir araç 308 denen araçta sürüş zevki adına birşey yok süspansiyonları berbat ötesi patır kütür güneşlikler ayrı çıtırdar aracın arka tarafından ayrı bir sesler gelir bence parasını haketmeyen kötü bir araç birazda beklenti meselesi ama başarısız bir araç olduğuda ortada kısacası fransızlar bu araba işinden anlamıyorlar bu gerçekten böyle peugeot'ların albenisine aldanıp almamak lazım ben kimseye tavsiye etmiyorum bu aracı aman uzak durun

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    Adem16 hocam aracınız hayırlı olsun alınmışın kötüsü olmaz ayrıca aracı çok çok iyi fiyata almışsınız memnun kalmayıp satsanızda zararınız olmaz bizim 2 aylık yeni 308 1.6hdi active araç servisten çıkamıyor servis ikinci adresimiz oldu inşallah sizde peugeot'un gerçek yüzüyle bizim gibi karşılaşmazsınız ve sorunsuz kullanırsınız burada 307 kullanıcılarının 308'i abartmalarına veya memnun olan birkaç istisna kullanıcının aracı abartmalarına fazla kulak asmayın derim bizim 308'den önceki aracımız 2009 yeni kasa invite lancer'dı lancer'ı sıfır 33.500TL'ye almıştık inanın lancer 308'den kıyaslanmayacak kadar iyi kaliteli bir araç 308 denen araçta sürüş zevki adına birşey yok süspansiyonları berbat ötesi patır kütür güneşlikler ayrı çıtırdar aracın arka tarafından ayrı bir sesler gelir bence parasını haketmeyen kötü bir araç birazda beklenti meselesi ama başarısız bir araç olduğuda ortada kısacası fransızlar bu araba işinden anlamıyorlar bu gerçekten böyle peugeot'ların albenisine aldanıp almamak lazım ben kimseye tavsiye etmiyorum bu aracı aman uzak durun

    saygılar...

    Alıntıları Göster
    ne gibi arızanız oldu bende 308 sportium anlaştım alacak gibiyim yalnız ben aracı pek hor kullanmam. dikkatli kullandıktan sonra bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    Adem16 hocam aracınız hayırlı olsun alınmışın kötüsü olmaz ayrıca aracı çok çok iyi fiyata almışsınız memnun kalmayıp satsanızda zararınız olmaz bizim 2 aylık yeni 308 1.6hdi active araç servisten çıkamıyor servis ikinci adresimiz oldu inşallah sizde peugeot'un gerçek yüzüyle bizim gibi karşılaşmazsınız ve sorunsuz kullanırsınız burada 307 kullanıcılarının 308'i abartmalarına veya memnun olan birkaç istisna kullanıcının aracı abartmalarına fazla kulak asmayın derim bizim 308'den önceki aracımız 2009 yeni kasa invite lancer'dı lancer'ı sıfır 33.500TL'ye almıştık inanın lancer 308'den kıyaslanmayacak kadar iyi kaliteli bir araç 308 denen araçta sürüş zevki adına birşey yok süspansiyonları berbat ötesi patır kütür güneşlikler ayrı çıtırdar aracın arka tarafından ayrı bir sesler gelir bence parasını haketmeyen kötü bir araç birazda beklenti meselesi ama başarısız bir araç olduğuda ortada kısacası fransızlar bu araba işinden anlamıyorlar bu gerçekten böyle peugeot'ların albenisine aldanıp almamak lazım ben kimseye tavsiye etmiyorum bu aracı aman uzak durun

    saygılar...

    Alıntıları Göster
    sorum BL@de ye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    sorum BL@de ye

    Alıntıları Göster
    tazcan hocam öncelikle merhabalar aracı sıfır aldık daha 2 aylık kapalı garaj aracıdır bizde araçları çok titiz ve az kullanırız şuana kadar kullandığımız bütün araçlar hep bulunmaz temizlikte çiziksiz ve emsallerine göre çok çok az km yapmış araçlardır öncelikle bunu belirtmek isterim araç sıfır alındığında arızalıydı bu arızalarda kronik arızalar diğer peugeot modellerinin topiclerinide incelerseniz bunu rahatlıkla anlayabilirsiniz frende direksiyon titremesi sorunu yaptı bu sorun salıncak burçları değiştirilerek çözüldü ve tekrarlamadı hemen ardından araç direksiyonda bir metal çarpma sesiyle birlikte vuruntu sorunu çıkardı direksiyon kolonu değiştirildi sorun çözülmedi devam etmekte değişen parçada hatalı tekrar direksiyon kolonu değişecek sıfır bir araçta fabrikasyon yürür aksam hataları mevcut böyle bir fiyaskoyla onca farklı araç kullanmamıza rağmen ilk defa peugeot'la karşılaştık sizin alacak olduğunuz araçta kesin bozulmuştur diye bir şart yok tabiki ama bu kronik arızalar birçok peugeot modelinde sıkça ortaya çıkıyor işin ilginç yanıda peugeot bunların hepsinin farkında olduğu halde en ufak bir düzeltme yoluna gitmiyor izledikleri taktik araç bozuldukça yapalım taktiği o yüzden peugeot'ların bozulma oranı yüksek risk almanıza değecekte bir araç değil peugeot bu sorunlu araçları utanmadan sıfır diye satmaya devam ediyor tamir için yolladığı parçalar bile fabrikasyon hatalı biz yandık başkaları yanmasın ben kesinlikle farklı araçlara yönelmenizi tavsiye ederim.

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    tazcan hocam öncelikle merhabalar aracı sıfır aldık daha 2 aylık kapalı garaj aracıdır bizde araçları çok titiz ve az kullanırız şuana kadar kullandığımız bütün araçlar hep bulunmaz temizlikte çiziksiz ve emsallerine göre çok çok az km yapmış araçlardır öncelikle bunu belirtmek isterim araç sıfır alındığında arızalıydı bu arızalarda kronik arızalar diğer peugeot modellerinin topiclerinide incelerseniz bunu rahatlıkla anlayabilirsiniz frende direksiyon titremesi sorunu yaptı bu sorun salıncak burçları değiştirilerek çözüldü ve tekrarlamadı hemen ardından araç direksiyonda bir metal çarpma sesiyle birlikte vuruntu sorunu çıkardı direksiyon kolonu değiştirildi sorun çözülmedi devam etmekte değişen parçada hatalı tekrar direksiyon kolonu değişecek sıfır bir araçta fabrikasyon yürür aksam hataları mevcut böyle bir fiyaskoyla onca farklı araç kullanmamıza rağmen ilk defa peugeot'la karşılaştık sizin alacak olduğunuz araçta kesin bozulmuştur diye bir şart yok tabiki ama bu kronik arızalar birçok peugeot modelinde sıkça ortaya çıkıyor işin ilginç yanıda peugeot bunların hepsinin farkında olduğu halde en ufak bir düzeltme yoluna gitmiyor izledikleri taktik araç bozuldukça yapalım taktiği o yüzden peugeot'ların bozulma oranı yüksek risk almanıza değecekte bir araç değil peugeot bu sorunlu araçları utanmadan sıfır diye satmaya devam ediyor tamir için yolladığı parçalar bile fabrikasyon hatalı biz yandık başkaları yanmasın ben kesinlikle farklı araçlara yönelmenizi tavsiye ederim.

    saygılar...

    Alıntıları Göster
    Size sadece bir adres gösteriyorum sikayetvar.com'a bakın 308 ile diğer markaların bozulma oranları hatta aksamları diyorsunuz, bir kişide cıkıyor diğer markalardada cıkıyor ama hiç böyle yazan görmedim biraz komples yapıyorsunuz satın niye satmıyorsunuz derler, eğer cok sağlam araç alıyorsan git merso al paraya kıyında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Size sadece bir adres gösteriyorum sikayetvar.com'a bakın 308 ile diğer markaların bozulma oranları hatta aksamları diyorsunuz, bir kişide cıkıyor diğer markalardada cıkıyor ama hiç böyle yazan görmedim biraz komples yapıyorsunuz satın niye satmıyorsunuz derler, eğer cok sağlam araç alıyorsan git merso al paraya kıyında

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar bende 308 envy 112 bg.auto6r var 0 aldım 1 ocak 2011 de yola çıktım şuan 11.900 km de servise çalınan antenin yerine yenisini taktırmak
    için gittim.Motor+şanzımanının dört dörtlük olduğunu düşünüyorum.Hiç problem yaşamadım,servisten çıkmıyoruz diyen arkadaşlara çok şaşırıyorum,yakıt tüketimi ve performans açısından mükemmel olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korhanmurat

    selam arkadaşlar bende 308 envy 112 bg.auto6r var 0 aldım 1 ocak 2011 de yola çıktım şuan 11.900 km de servise çalınan antenin yerine yenisini taktırmak
    için gittim.Motor+şanzımanının dört dörtlük olduğunu düşünüyorum.Hiç problem yaşamadım,servisten çıkmıyoruz diyen arkadaşlara çok şaşırıyorum,yakıt tüketimi ve performans açısından mükemmel olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Aynen arkadaşım bu halkımızı anlamıyorum, desen niye aldın uygun fiyat oldugu için bu araç bir mercedes gibi olamaz olur diyen yalan söyler ama sınıfına göre listelere girmiş bir model tek auris ile 308 gösteriyor servise gitme sayıların az oldugu teknik hatalardan kaynaklanan ama bizim insanımız devamlı bir arayış içinde bundan iyisi yok anlatmıyorum diğer modellerde cıkacak kacıs yok sefasını sürerken iyi cefasını sürerken böyle birsey olmaz denemez! söylersin fikrini o ayrı ama dersen alma cok kötü berbat dur derler arkadaş kusura bakmada yiğidi öldür hakkını yemeyin 308'in sonuçta herkez doğru secim peşinde bana göre doğru seçim bir kere servise ugramadım teknik hatadan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Aynen arkadaşım bu halkımızı anlamıyorum, desen niye aldın uygun fiyat oldugu için bu araç bir mercedes gibi olamaz olur diyen yalan söyler ama sınıfına göre listelere girmiş bir model tek auris ile 308 gösteriyor servise gitme sayıların az oldugu teknik hatalardan kaynaklanan ama bizim insanımız devamlı bir arayış içinde bundan iyisi yok anlatmıyorum diğer modellerde cıkacak kacıs yok sefasını sürerken iyi cefasını sürerken böyle birsey olmaz denemez! söylersin fikrini o ayrı ama dersen alma cok kötü berbat dur derler arkadaş kusura bakmada yiğidi öldür hakkını yemeyin 308'in sonuçta herkez doğru secim peşinde bana göre doğru seçim bir kere servise ugramadım teknik hatadan

    Alıntıları Göster
     /// PEUGEOT 308 ///




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

     /// PEUGEOT 308 ///


    Alıntıları Göster
    Herkese hayırlı günler ve selamlar arkadaşlar, yazılanları elbette okuyorum ve bu siteyide takip ediyorum, elbetteki herkes dilediğni yazmakta özgür saygı sevgi çerçevesinde, sanırım yukarıdaki arkadaşların 307 kullanıcıları diye kasdettiği kişi zannediyorum benim elbette saygı duyuyorum, herkes nekadar özgürse bende kendimi okadar özgür hissediyorum ben düşüncelerimi ve deneyimlerimi yazıyorum yazdıklarımda hiçbir eksiklik yada fazlalık yoktur, ben bir 307 benzinli 110 hp kullanıcısıyım, kullanmadığım hiç bir arabada kalmamıştır buna x5 te dahil, ben hecbek bir arabada aradığım herşeyi pugda buluyorum, kendi arabam 75.000 kmde 40 binde aldım ve 35 bin km yaptım sadece yağ değiştirdim hava filtresi yağ filtresinide 1 defa değiştirdim iki defada sağ ön rotili değiştirdim, onun haricinde geçen gün keyfii olarak arka süspansiyonları değiştirdim, şu kronik sorunlu arızalı bilmemne sözlerine kesinlikle katılmıyorum, ve ben bir avcıyım dağ tepe ova çamur toprak mıcır v.s v.s gezen bir insanım, kesinlikle memnunum bunu birkere burda belirtmek istiyorum, taş gibi traktör gibi kullanıyorum yeri gelince ama hiç beni yolda koymadı aslanım, çok şükür elbette. başka bir araba olsaydı çoktan dökerdim diye düşünüyorum elbette bu benim kanım. ben şuan araba arayışı içindeyim niyetim 308 almak cumartesi günü şöyle bir gezindim acaba başka ne alabilirim diye kağıhanedeki hyundai elmas plazaya gittim ve bir çok araç gördüm, hepsininde içine bindim, şöyle bir alıcı gözüyle baktım, honda kia vs hyundai reno, ford birçok araba vardı, ya bu arabalar 308in yanından bile geçemezler arkadaşlar inanın buna, bu elbette benim görüşüm ama görünen köyde klavuz istemez, bu yeni hondanın içi benim çooook eskiden 205 vardı onun içinden farksız, ne bir tasarım var ne bir albenisi var bildiğiniz öyle bomboş bir araba, ama hondaya sağlamlık bakımından çok güvenirim bunu belirteyim arkadaşlar, valla 308 bu saydığım arabaları katlar ve böler, bikere içinde öyle bir karizma varki bunlar boy bile ölçüşemez 308'le ben 140 hp passatada bindim inanın 308in tozuna bile yetişemez, öyle depara kalkmak yada şaha kalkmak diye bişey aramayın, arabanın kötüsü canından bezdirir ainsanı ben yukarıdaki şikayetçi arkadaşlarada hiç kızmıyorum başlarına böyle birşey gelmiştir canları yanmıştır, belki bende olsam aynısını yapardım, bahsettikleri arabalar sıfır km arabalar varsa böyle birşey pug çok ayıp etmiş kullanıcı hatasıda olabilir ama daha sıfır kmdeki arabalarda oda çok zor allah yardımcınız olsun arkadaşlar, ama siz memnun olmadınız diye ben kararımdan dönmem dönenler olabilir ama ben biraz zor :)) ilk önce herşeyin hayırlısı olsun, bizde bir çok model kullandık yukarıda saymıştım ve halende kullanmaktayız, puguda aile olarak sevdik hondada var wv var, renoda var 407 de var, 307de var varda var fortta var hatta sıfır kmde aldık, ben kesinlikle 308 diyorum dizel auto6r Allah herkese kazazıs belasız ve mutlu günler nasip etsin. selamlar tekrar, melih kardeşim paylaşımların için teşekkür ediyorum sağol ellerine sağlık, yanlız biraz fanatik gördüm seni :)) toparlarsak eğer şöyle diyebilirim pug asla sorun çıkarmaz 10 numara bir arabadır ve üstüne bir araba yoktur diyemem, elbette sorun çıkarır biraz nazikte olduğunu kabul ediyorum, ben bir sorun yaşamadım ama yaşayanların yorumlarına bakarak bunu söylüyorum,




  • 
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.