Şimdi Ara

Volkswagen, Türkiye'den yaklaşık 324 bin aracı gönüllü geri çağıracak (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
2
Favori
7.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 TDI aracım bile etkilenmiş. yazıklar olsun. yazılım güncellemesinden sonra bir de performans kaybı olursa o zaman izleyelim filmi. zaten 1.2 araç.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Volkswagen'e sağduyusundan dolayı teşekkür ediyorum

    Adamlar araçlarının arkasında.

    Bizim apartmana dadanıp, soyup soğana çeviren hırsızda bir adet giriş paspası bırakmış. Eskimişti apartmanın ki😄
    Helal olsun Adam işinin arkasında. Bir daha ki sefere kapıları açık bırakacağız😄Birer edebi metin bırakır bu sefer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vires

    Turkiye de emisyondan vergi muhabbeti yok ki arkadaslar. Yani neye gore vw e ceza vermelerini bekliyorsunuz ? Abd ve ab emisyona gore vergi aldigi icin ve bluemotion diye dusuk emisyon gosterilip bu sebeple dusuk vergilendirilen vw ler yuzunden ceza uyguluyor. Turkiye de ki araclari geri cagirmasalar bile olur bence araciniza uygulama yaptirmayin. Bizim yasal mevzuatimiza gore zorunlu degilsiniz neden tork ve beygir gucunu dusurucu uygulamalara maruz kalasiniz.

    Yanlış ve yalan beyan, sattığı malını olmadığı gibi göstermek, tüketiciyi yanıltmak = nitelikli dolandırıcılık. Kamu yararına bir savcı dava açsa ne olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenk

    '' Firmanın da araçları gönüllü geri çağırmayı kabul etmesinin ardından cezai yaptırım uygulanmayacağı belirtildi. ''
    Yukardaki cümle her şeyi açıklıyor. Tüm dünya ceza üstüne ceza kesiyor. Bizim ülke adamların gönüllü olduklarını görünce plaket verecekleri tutmuş.


    Ah bir çalarken, rüşvet yerken sobelenmeye dur, ah!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gönüllü değil zorunlu olması lazım, böyle birşey değişmez
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Hocam ne kadar abartmissiniz isler sizin dusundugunuz gibi yurumuyor :) bakiyorlar yanlis gosterilen husus tuketiciye zarar veriyor mu, ulke mevzuatlarina aykiri mi, tuketici icin malin seciminde esasli kriter mi ? Bunlarin hicbirisi yoksa sonuc olarak ulke mevzuatlarina gore uygun maldir, yanlis gosterilen hususun tuketiciye zarari yoktur degip geciyorlar. Nelerle karsilasiyoruz arabayi birakin neleri yiyip iciyoruz hatta zehirleniyoruz da dava edince bir sey alamiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vires -- 18 Ekim 2015; 12:03:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya performans dusecek ya da cevreyi kirletmeye goz yumacaksiniz. Boyle sacma is mi olur? Insanlarin gidip VW'i dava edip paralarinin tamamini geri almalari gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW nin ingiltere başkanının açıklamasına göre 2.0 TDİ motorlarda sadece yazılımla is cozuleçekmiş ama 1.6 TDİ motorlarda sadece bu yeterli olmayıp daha fazlasi gerekecekmis. 1.6 larda enjektorlerin de degismesi gerekebilirmis. Bence işte bu noktada vw Türkiye'deki araçlarda çamura yatabilir. Yetkili bakanlıklar bunu zorunlu tutmazsa hiç sanmam o kadar uzun boylu bir iş yapacaklarını. Sonuçta dünyada vw imajı temiz dizel falan diye pekistiriliyor, bizde alakası bile yok insanların ve daha once de yetkililerin temizlikle.

    Konuyla ilgi haber şurada:http://www.whatcar.com/car-news/volkswagen-emissions-need-know/1365269

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    gönüllü değil zorunlu olması lazım, böyle birşey değişmez

    Gönüllü olması, bizim yetkililer canın nasıl isterse öyle yap dediği halde vw biz araçları cagiralim dedi demek degil. Gönüllü demek, yasal olarak bir yaptırıma gerek kalmadan firma düzeltmeye yapmayı kabul etti demek. Açıklamaya göre de bir nevi iyi hal indirimi vermişler firmaya ve ceza kesmeyecekermis. Ama ben razı değilim vatandaş olarak. Bizden ota .oka her şeye ceza almasını bilen devlet vw firması çevreyi o kadar kirletmesine rağmen ceza kesmeyecekmis. NEDEN? NE ÇIKARINIZ VAR? Yoksa sadece safmısınız. Sizin vatandaşızın canı kıymetli degil mi?

    Doğuş Oto Türkiyede satılmış tüm araçlar mevzuata uygun diye açıklama yapmis. Bu tamamen yalan, kamuoyunu aldatma amaclidir. Türkiye 2009 ekim ayından beri satılan tüm araçlarda Euro 5tip onayı, 2014 Eylül'den sonra satilanlarda ise Euro6 onayı istiyor. Yani almanya ve İngiltere'deki yasalarla aynı normları karşılaması gerekiyor. O ülkelerde satılan araçlar mevzuata uygun değilse bizde satilanlarda da uygun degildir. Onların canı kıymetliyse bizimki de kıymetlidir. Doğuş resmen bizi kazikliyor. Ustelik te kendisine giren cikan olmayacaktir, butun masrafi yada cok buyuk cogunlugunu vw odeyecektir mecburen. Ama kraldan cok kralcilik yapıyor dogus.

    Araclariniz geri cagirilinca gidin ve yaptırın arkadaslar. Üç beş beygir hatırına vebal almayin. Bile bile bu araçları bu halde sürmek, sokaktaki trafikteki insanlarin vebalini almaktir. Bu kadar basit. Ustelik te vwnin haksiz kazancı yanına kar kalmasin. Bir golf kullanıcısı, üstelik te benzinli tsi arac sahibi olarak keşke almasaydim dedirttiler utanmaz herifler. Hatta eğer dizel aracım olsaydı gidip dolandırıcılık davası da acardim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bionic1 -- 18 Ekim 2015; 13:28:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doğuş grubu = Akp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Doğuş grubu = Akp


    İşin ironik kısmı araç muayene ve emisyon testi yapan Tüvtürk de onların.

    Yıllardır VW'e milli markamızmış gibi davranıp toz kondurmayanlara da selam olsun.

  • Kısa ve net soru. 2016 ocakta Caddy siparişim vardı ufak bir kapora karşılığında iptal mi edeyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bionic1

    VW nin ingiltere başkanının açıklamasına göre 2.0 TDİ motorlarda sadece yazılımla is cozuleçekmiş ama 1.6 TDİ motorlarda sadece bu yeterli olmayıp daha fazlasi gerekecekmis. 1.6 larda enjektorlerin de degismesi gerekebilirmis. Bence işte bu noktada vw Türkiye'deki araçlarda çamura yatabilir. Yetkili bakanlıklar bunu zorunlu tutmazsa hiç sanmam o kadar uzun boylu bir iş yapacaklarını. Sonuçta dünyada vw imajı temiz dizel falan diye pekistiriliyor, bizde alakası bile yok insanların ve daha once de yetkililerin temizlikle.

    Konuyla ilgi haber şurada:http://www.whatcar.com/car-news/volkswagen-emissions-need-know/1365269

    şimdi düşünebiliyormusunuz linki varda kirlilik yaratmayalım..

    1.6 caddyleri takip etmekteyim çıktığı günden beri..

    bu araçların daha 100-200 km lerde enjektörlerinden sızıntı sebebiyetiyle motor üst kapak ve oring değişimi yapıldı

    daha yepyeni arac sözüm ona..

    şimdi birde aynı enjektörleri tekrar değişim araç tam bir ölü doğum

    gitseniz bir türlü

    gitmeseniz bir pişmanlık.

    şu meşhur caddy üstündeki adamın emisyon versiyonu çıkacak böyle giderse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bionic1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    gönüllü değil zorunlu olması lazım, böyle birşey değişmez

    Gönüllü olması, bizim yetkililer canın nasıl isterse öyle yap dediği halde vw biz araçları cagiralim dedi demek degil. Gönüllü demek, yasal olarak bir yaptırıma gerek kalmadan firma düzeltmeye yapmayı kabul etti demek. Açıklamaya göre de bir nevi iyi hal indirimi vermişler firmaya ve ceza kesmeyecekermis. Ama ben razı değilim vatandaş olarak. Bizden ota .oka her şeye ceza almasını bilen devlet vw firması çevreyi o kadar kirletmesine rağmen ceza kesmeyecekmis. NEDEN? NE ÇIKARINIZ VAR? Yoksa sadece safmısınız. Sizin vatandaşızın canı kıymetli degil mi?

    Doğuş Oto Türkiyede satılmış tüm araçlar mevzuata uygun diye açıklama yapmis. Bu tamamen yalan, kamuoyunu aldatma amaclidir. Türkiye 2009 ekim ayından beri satılan tüm araçlarda Euro 5tip onayı, 2014 Eylül'den sonra satilanlarda ise Euro6 onayı istiyor. Yani almanya ve İngiltere'deki yasalarla aynı normları karşılaması gerekiyor. O ülkelerde satılan araçlar mevzuata uygun değilse bizde satilanlarda da uygun degildir. Onların canı kıymetliyse bizimki de kıymetlidir. Doğuş resmen bizi kazikliyor. Ustelik te kendisine giren cikan olmayacaktir, butun masrafi yada cok buyuk cogunlugunu vw odeyecektir mecburen. Ama kraldan cok kralcilik yapıyor dogus.

    Araclariniz geri cagirilinca gidin ve yaptırın arkadaslar. Üç beş beygir hatırına vebal almayin. Bile bile bu araçları bu halde sürmek, sokaktaki trafikteki insanlarin vebalini almaktir. Bu kadar basit. Ustelik te vwnin haksiz kazancı yanına kar kalmasin. Bir golf kullanıcısı, üstelik te benzinli tsi arac sahibi olarak keşke almasaydim dedirttiler utanmaz herifler. Hatta eğer dizel aracım olsaydı gidip dolandırıcılık davası da acardim.

    sizi tebrik ederim medeni cesaretinizden ve bilinçli bir tüketici gibi

    davrandığınızdan ötürü

    umarım b 8 pasat sevicilerde sizden feyz alırlar.

    en azından bir toplum bilinci düzeyi görmek istiyor insan




  • Doğuş yine müşterileri ile dalga geçmiş. Ne güzel. 3 ay sıra bekleyenleri 2. kez enayi yerine koymaktır bu.

    Nasıl muamele gördükleri ortada. vw bir güzel kazık atmış, doğuş ta bak biz büyük şirketiz, mecbur değiliz ama,

    siz değerli müşterilerimiz için bu yükün altına girip gönüllü değiştireceğiz demiş.

    Ulan inşallah iade davası açarlar bu doğuşa. Batsın allahın belaları.

    Ama bank asya müritleri gibi bazıları gider doğuştan 2. arabayı alır :)

    Böyle aptal bir açıklama ancak aptallara yapılabilir. Akıllı insan kanmasın bu laflara.



    Şimdi birileri çağırmayabilirdi de diyecek tabii ki. En doğal hakkı. Sonuçta herkesin düşüncesini açıklama özgürlüğü var.

    Ama dikkat etmek gerek. Düşünceden insanın enayilik seviyesi ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: likapa_53

    Kısa ve net soru. 2016 ocakta Caddy siparişim vardı ufak bir kapora karşılığında iptal mi edeyim?

    Kardeş karar senin ama eğer siparişini iptal etmeye karar verirsen kaporanı vermeleri gerekir çünkü bu olay ortaya cikmadan önce verdin muhtemelen siparisi. Sonrasında bile olsa zaten kesinlikle uretici hatası. İngiltere'deki uygulama yukaridaki kaynakta anlatılmış. Sizin gibi yeni arac alma durumundaki musterilerin durumu da değerlendirilmiş ve vw orada tuketiciye 3 secenek sunuyormus. sunduğu seceneklerden birisi tüm kaporanı vs. iade edilmek kaydıyla tüketici isterse siparişini iptal edebilecek seklinde. Diğer iki seçenek ise araç gerekli düzeltme yapılana kadar satıcıda kalacak ve ondan sonra tüketici gidip alacak aracını. Bu da artık kim bilir kaç ay surer. Son secenek te elbette zaten bu haliyle aracı teslim alıp düzeltme ne zaman yapılacaksa o zaman götürüp duzeltyltirmek aracı.

    Bilgi olarak bu düzeltme işlemi ha deyince tüm araçlara yapilmayacakmis. VW bunun takvimine karar verecek. Mesela öncelikle 2.0 motorlu dizeler yapılacakmış ki bu sadece yazılım güncellemesi olduğu için o is nispeten kolay. Ama enjektör değişimi veya başka artik ne yapılması gerekecek ise (1.6 TDİ motorlarda) o is daha sonra yapilacak, artık 2016 içinde ne zaman olursa. Türkiye'de 2.0 motorlu araba azdir, sıra diğer motorlu araclara çabuk gelir diye düşünmeyin çünkü bu esnada vw olaya çözüm geliştirmeye çalışıyor daha. Yani önce çözümü araştırıp bulacaklar, sonra avrupa birliğinden onaylanacak, daha sonra gerekli parçalar urettirilecek, sonra da araçlara takılacak. Bence 2016 da bile bitmeyebilir bu işlerin tamamlanmasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    A'a sürüş ve yol güvenliğine uygun değilmiymiş

    hep paralelin işleri bunlar

    folksfagen dürüst ve sağlam ürünler yapar.

    onlar en daha hilelisini yapana kadar en hilelisi bu.

    yazacaklar aracların muayyen yerlerine..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: bionic1

    VW nin ingiltere başkanının açıklamasına göre 2.0 TDİ motorlarda sadece yazılımla is cozuleçekmiş ama 1.6 TDİ motorlarda sadece bu yeterli olmayıp daha fazlasi gerekecekmis. 1.6 larda enjektorlerin de degismesi gerekebilirmis. Bence işte bu noktada vw Türkiye'deki araçlarda çamura yatabilir. Yetkili bakanlıklar bunu zorunlu tutmazsa hiç sanmam o kadar uzun boylu bir iş yapacaklarını. Sonuçta dünyada vw imajı temiz dizel falan diye pekistiriliyor, bizde alakası bile yok insanların ve daha once de yetkililerin temizlikle.

    Konuyla ilgi haber şurada:http://www.whatcar.com/car-news/volkswagen-emissions-need-know/1365269

    şimdi düşünebiliyormusunuz linki varda kirlilik yaratmayalım..

    1.6 caddyleri takip etmekteyim çıktığı günden beri..

    bu araçların daha 100-200 km lerde enjektörlerinden sızıntı sebebiyetiyle motor üst kapak ve oring değişimi yapıldı

    daha yepyeni arac sözüm ona..

    şimdi birde aynı enjektörleri tekrar değişim araç tam bir ölü doğum

    gitseniz bir türlü

    gitmeseniz bir pişmanlık.

    şu meşhur caddy üstündeki adamın emisyon versiyonu çıkacak böyle giderse.

    Eğer enjektör değişimi olayina giderlerse bu işten millet kârlı bile çıkabilir. Şöyle ki dizel motorun en zayıf parçaları herhalde enjektorler ve 50 bin km den falan yol yapan bir motorda illaki yipranmalar baslamistir. Bu durumda ben olsam gider degistirtirim, bi güzel sifirlanir enjektorlerin işte .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence kimse götürmez.muhtemelen beygir ve tork düşürecekler. Scr tankı ya daek malzeme takıcaklarını hiç düşünmüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük marka olmak bunu gerektirir. vw i tebrik ederim. en kısa zamanda yeni passsat için sıraya gireceğim
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.