Şimdi Ara

NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
3
Favori
19.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 senedir UyduNet kullanıcısıyım. NetMASTER 700v ile aboneliğe başladım, arasıra internet kopmaları ve yavaşlama olsa da gayet memnun kaldığımı söylemek istiyorum aradan 2 sene geçtikten sonra internet kopmaları artmaya başlayınca EkoSınırsız Paket 25 Mbps Hız, 50 GB Pakete geçtim. UyduNet'in 2015 yeni modemi olan CBW-383ZN, DOCSIS 3.0 Kablosuz Modem önerdiler ve Paket değişikliğiyle birlikte Modem değişikliğini de kabul ettim. İlk modem geldiği günden beri gerçekten çok memnum kaldım çünkü Ethernet Kablosu ile HP Laptop Windows 8.1 sistemi olan bilgisayarıma internet hızından memnun kaldım ta ki 2 hafta sonra Laptop'a kablosuz bağlanmak isteyene kadar, Bilgisayar ve aynı zaman da program yazılım Uzmanı olan arkadaşıma Laptop da sorun olduğunu düşünerek İnternet ayarlarını göstermek fikir almak istedim, İnternet ayarlarını yaptıktan sonra Modem'i kendi evinden Uzak Bağlantı yöntemi ile bilgisayarıma bağlandı. Ne yaparsa yapsın Laptop da bir sorun olmadığını CBW-383ZN, DOCSIS 3.0 Modem yazılımının güncellenmesi gerektiğini Müşteri Hizmetlerine bildirmemi istedi ve bugün 21.45 saatlerin de NetMaster Teknik Desteğe bağlanıp sorunumu kaç defa dile getirmeme rağmen yine ekip eve çağırıp ekibin bilgisayarda sorununuz var diyip gideceğini bildiğim için uzman bir ekip gerekiyor. Bu internet işini bilen bir ekip istediğimi söyledim onlar da Yarın saat Sabah 9' dan Ekip Hizmet'i vermeye başladıklarını söylediler. CBW-383ZN, DOCSIS 3.0 Wi-Fi sorunu son sürat devam etmektedir, Çoğu kullanıcı bu sorunu dile getirmekte olmasına rağmen sorunun devam etmesi yetkililerin gerekli bir açıklama yapmaması oldukça tuhaf. Diyecek tek bir kelime bulamıyorum artık. @NetMASTER_

    Buyrun, modem'in 2. hatası CBW-383ZN DOCSIS 3.0 Firmware Update Error?

     NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu



    "Tamam" butonundan sonra...


     NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu







  • Sayın Kullanıcımız,

    Modeminizin şifreleme protokolünü WPA-PSK olarak ayarladığınızda Windows 8.1 işletim sistemli bilgisayarınız sorunsuz olarak kablosuz bağlantı sağlayarak internet erişimi sağlanacaktır. 2.sorunun nedeni modem hatası değildir; yazılımı güncel olduğundan, yazılım yükleme işleminde hata alırsınız. Konu hakkında daha detaylı bilgi veya destek için 0216 366 66 96 numaralı telefon numaralı destek hattımızdan teknik destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    WPA2-PSK mı yoksa WPA-PSK mı? bendede wifi baglı oldugu halde 30 dakikada bir internete baglanama durumu var
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enkatk

    Merhaba
    WPA2-PSK mı yoksa WPA-PSK mı? bendede wifi baglı oldugu halde 30 dakikada bir internete baglanama durumu var
    teşekkürler

    Eve çağırdığım Uzman Ekipti gerçekten çok teşekkür ederim sorun 3 gün önce düzeldi. Uydunette çalışan Eyüp isimli arkadaşa teşekkürlerimi sunarım. 2 saat evde modem üzerinde çalışarak internet düzeldi. CBW-383ZN kullanan ve WiFi sorunu yaşıyan arkadaşlar için internet ayarlarını şu şekilde yapmalarını ve asla modem resetlememelerini öneriyorlar;

    2 Aşamalı bir ayardır. Arayüzüne girip ilk önce "Temel" sekmesindeki ayarları ayarlayın.

     NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu



    Ardından "Güvenlik" Ayarlarından böyle ayarlayınız

     NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu




  • farkında mısınız ama "N" desteği kapatmış oluyorsunuz.
     NetMASTER CBW-383ZN Kablosuz Wi-Fi Sorunu
  • Sorun tam olarak neydi ki ?
  • Konuyu hortlatmak gibi olmasın ancak .. ilk mesajdaki problem bende de vardı ... WPA2-PSK=kapalı WPA/SPK=etkin olarak ayarlayınca sorun çözüldü. Uydunet müşteri hizmetlerini aramıştım .. çözemediler, neredeyse 1 gündür bu nedenle internetim yoktu. Anlamıyorum niçin bu kadar olası bir sorun müşterilere basitçe tarif edilerek giderilemiyor.. yani yaygın bir problemin çözümü için niçin bu kadar mağdur ediyorsunuz insanları anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tavsanist -- 26 Aralık 2015; 1:49:06 >
  • omerhaberverentr O kullanıcısına yanıt
    band genişliği ve kontrol kanalının değiştirilmesi zaten kablosuz ağ sorunlarının % 50 'sini çözüyor ki destek elemanlarının uzak bağlantı özelliği yaptıgı farklı bir durum da yok ..
  • Bu modemi almayi dusunuyodum. En iyi sifreleme teknolojisi olan Wpa2 den ve daha genis kapsama alani olan "n" desteginden yararlanamadiktan sonra bir anlami kalmiyor sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanlis cozum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 ve 100 Mbps hız alan kullanıcıların kablosuz modem ayarlarının yapılandırılması gerekmektedir. Bu doğrultuda modem arayüzünde

    1.Kablosuz sekmesinin altında yer alan OBSS Varlığı'nın 0 (Devre Dışı) olarak ayarlanması,

    2.Band Genişliği'nin 40 Mhz olarak seçilmesi

    3.Kontrol Kanalı İçin Yan Band (Yalnız 40 Mhz) bölümünün de "Üst" olarak işaretlenmesi gerekmektedir.

    Bu ayarların dışında Kontrol Kanalında da uygun kanalın tercih edilmesi önemlidir.

    Dilerseniz Destek Hattımızı arayarak tarafımızca ayarların yapılandırılması konusunda yardım alabilirsiniz.


    KAYNAK: https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/136626978




  • alierr A kullanıcısına yanıt

    bu modem aartık tedavülden kalkmalı mı?


    bugun ethernet kablosunu baglayınca wifi yayını gitti kayboldu..




    ARayıp bana adam gibi modem gönderin demeli mi? modem bizim miydi bu arada kiralık mıydı hatırlamıyorum bile

  • gimmeluck kullanıcısına yanıt

    bur soruyu ben de merak ediyorum, değiştiryorlar mı bunu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    Modeminizin şifreleme protokolünü WPA-PSK olarak ayarladığınızda Windows 8.1 işletim sistemli bilgisayarınız sorunsuz olarak kablosuz bağlantı sağlayarak internet erişimi sağlanacaktır. 2.sorunun nedeni modem hatası değildir; yazılımı güncel olduğundan, yazılım yükleme işleminde hata alırsınız. Konu hakkında daha detaylı bilgi veya destek için 0216 366 66 96 numaralı telefon numaralı destek hattımızdan teknik destek alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
    hocam modem,
    kablo ile android boxa baglayınca bir süre sonra evdeki wifi yayınını kapatıyor,

    ne alakadır anlamadım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gimmeluck kullanıcısına yanıt

    Oncelikle netmaster'in bugune kadar ki tum cihazlari problemli ya da dusuk performansli. Ama yine de basit bir ev kullanicisinin isini goruyor.


    Bu modeme gelirsek; eger kiraliksa netmaster 401 ile degistirebilirsiniz.


    Ama tavsiyem su sekilde:

    Netmasteri bridge (kopru) moduna alip kablo ile router baglamak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alierr A kullanıcısına yanıt

    docsis 3.0 olayı herneyse o olmak zorunda oldugu için mi çeşitlilik seçenek yok?


    başka marka vb.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.