Şimdi Ara

Bir türlü çözlüemeyen sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şimdi durum şu
    aracıma iridyum buji taktım ancak bundan sonra araç bütün voltajı bujilere verdiği için sapıttı
    önceden de bu tip sorunlar vardı ancak voltaj artık yetersız kaldığı için sorunlar daha bariz belirgin

    voltaj ne zaman düzgün çalıssa yani araba ilk çalıtşığında çekiş mükemmel frenlerde sıkıntı yok ve direksiyon sert değil
    araba klima iç devir daim farlar sis farları 4 lüler ve devir daim çalıştığında motoru besleyemiyor ve akü kutup başları çok ısınıyor. hepsinin açık olmasına da gerek yok araba sadece farlar ve klima açık olduğunda kendini yine besleyemiyor bunun için 2 kere şarj dinamosu revize edildi 1 kere de daha yüksek amperlisi takıldı ancak sıkıntı yine aynı. şimdi ise klima motorunu söküp sarım yapacaklar bekliyorum. ancak ben bunun da sorunu çözeceğine inanmıyorum.

    ayrıca araç şase almıyor diye 2 farklı yerden şase verildi ve kutup başları değişti ayrıca akü de değişti

    ne olur ne yapabilirim bi yardımcı olursanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tcminyak -- 12 Eylül 2015; 17:11:00 >



  • arkadaşlar kimse cevap vermeyecek mi ?
    şu ana kadar yapılanlar
    akü ve akü kutup başları değişti
    şarj dianmosu değişti
    klima motoru değişti

    sıkıntı devam ediyor farları sis farlarını 4 lüleri klimayı açınca araba 13-12.8 e düşüyor
    kapatınca 14.4
  • şarj dinamosu konjektöre baktırdınızmı?????
  • şarj konjektörü 1 kere 1 kere aynı amperde şarj dinamosu ile birkere de daha yüksek amperde şarj dinamosu olmak üzere 3 kez değişti
  • Bujileri değiştirin orijinal takın. Araç tüm voltajı bujilere veriyor diye birşey olmaz. Bujiler aşırı akım çekmez kısadevre olabilir izolatörü kırıktır şasiye atlama yapar araç düzgün çalışmaz. Normal buji takın orijinalini ve 50.000 km de değil de 20-25 binde bir değiştirin olsun bitsin.

    Devri daim kranktan güç alır sanırım fan motoru demek istediniz. Ayrıca klima da kranktan güç alır elektrik sistemi ile direkt ilgisi yok sadece fan motoru klima çalışınca devreye girer ve bir de iç havalandırma motoru çalışır.Araç çalıştığında voltajı 14 voltlarda geziyorsa beslemeyi alternatör yapıyor demektir. Büyük ihtimalle akü ısınıyor diyorsunuz aşırı şarj durumu vardır.

    Yük artınca motor zorlanmaya başlıyorsa motor o gücü verecek kadar beslenemiyor demektir. Ateşleme ve yakıt sistemine baktırın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.