Şimdi Ara

Aracın Kalkarken Titremesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle iyi forumlar.
    Araç 2005 peugeot partner 2.0 dizel
    Aracı kaldırırken aşırı bir titreme oluyor ve bu titreme daha çok arka tarafta hissediliyor(bunun ne önemi var bilmiyorum ama söyleyeyim dedim). Gaza bayagi basıyorum yani araba bağırıyor resmen ama yine de stop edecek gibi oluyor bu yüzden debriyaja tekrar basıp yeniden arabayi kaldırıyorum. Debriyaj ile ilgili bir problem olsa gerek. Servise götürmeden önce ne gibi bir problem olduğunu buradaki tecrübeli üyelerden öğrenmek istedim. Çünkü araç servisleri parça kitlemeyi sever. Bir arıza dolayısıyla 3-5 parça değiştiren gördüm.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rynkas -- 9 Eylül 2015; 20:36:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • baskı balata bitmiş.
  • Yada motor kulakları gevsemis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baski balata
    Bobinler kablolar buji (atesleme sistemi)
    Debimetre gaz kelebegi
    Motor kulaklari
    Bunlardan olma ihtimali var

    Arac kac km en son ne zaman degismis baski balata

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • potur kullanıcısına yanıt
    Hocam dizelde bobin ve ateşleme bujisi yoktur, onun dışında muhtemel olasılıklar bunlar. Şahsi fikrim baskı balata bimiş gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinkafa

    Hocam dizelde bobin ve ateşleme bujisi yoktur, onun dışında muhtemel olasılıklar bunlar. Şahsi fikrim baskı balata bimiş gibi görünüyor.

    nasıl ya dizelde yokmu bobin falan e ateşleme nasıl oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cinkafa

    Hocam dizelde bobin ve ateşleme bujisi yoktur, onun dışında muhtemel olasılıklar bunlar. Şahsi fikrim baskı balata bimiş gibi görünüyor.

    nasıl ya dizelde yokmu bobin falan e ateşleme nasıl oluyor

    Dizellerde kızdırma bujisi vardır. Normal buji değil.
  • potur kullanıcısına yanıt
    Dizel araçlarda daha yüksek basınç sebebiyle ısınan hava mazotun yanması için yeterlidir o sebeple buji kullanılmaz ve bujiye yüķsek voltaj sağlayan bobine ihtiyaç duyulmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyv dizel arabayla hiç işimiz olmadı iyiymiş valla :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cinkafa

    Hocam dizelde bobin ve ateşleme bujisi yoktur, onun dışında muhtemel olasılıklar bunlar. Şahsi fikrim baskı balata bimiş gibi görünüyor.

    nasıl ya dizelde yokmu bobin falan e ateşleme nasıl oluyor

    Dizellerde kızdırma bujisi vardır. Normal buji değil.

    Evet kızdırma bujisi kışın ilk çalıştırmada kolaylık sağlaması için vardır motor çalışırken bir işlevi yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OZGUP


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa

    quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cinkafa

    Hocam dizelde bobin ve ateşleme bujisi yoktur, onun dışında muhtemel olasılıklar bunlar. Şahsi fikrim baskı balata bimiş gibi görünüyor.

    nasıl ya dizelde yokmu bobin falan e ateşleme nasıl oluyor

    Dizellerde kızdırma bujisi vardır. Normal buji değil.

    Evet kızdırma bujisi kışın ilk çalıştırmada kolaylık sağlaması için vardır motor çalışırken bir işlevi yoktur

    Aynen öyle




  • potur kullanıcısına yanıt
    Alt devirlerde yüksek güç sebebiyle eğlencelidir tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata yada motor kulakları değişecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazpanyol-61

    Yada motor kulakları gevsemis

    ARKA TARAFTA OLUYO DİYOR MOTOR KULAĞIYLA ALAKASI YOK
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.