Şimdi Ara

HONDA JAZZ VE MITSUBISHI COLT EFSANELERİNİN BİTMESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki araç da artık ortadan kaybolduğu için 2 senedir falan esameleri okunmuyor.

    Bir dönemin iki efsane aracı şimdilerde tarihin tozlu sayfalarındaki yerlerini aldılar.

    Honda zaten ülkemizde sadece 2 modele düştü.

    HRV tüm dünyada satılırken bizim Honda Türkiye ülkeye bile sokamadı 1 adet. Yeni Jazz da aynı şekilde tüm dünyada satılırken bizim uyanıklar yine getirmediler.

    Mitsubishi de yokları oynuyor. Doğru düzgün ürün gamı kalmadı. ASX ile sinek avlıyorlar. Yeni Lancer hala gelmedi.

    Bu gibi vizyonsuzluklar ve takım içi denge politikaları nedeniyle sayede Colt ve Jazz'dan da kurtulmuş olduk.

    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Eski bir Honda Jazz kullanıcısı olarak Jazz bu sınıfın en kral aracıdır. Bir de TypeR versiyonu gelirse neler olacak kim bilir? Colt da f/p olarak karsimiza cikiyordu fakat o da ortalarda yok. Honda nın Jazz ı Türkiye getireceğini umut ediyorum. Uygun bir fiyatlandirma ile yok satar. Polo ve I20 nin yanında adı okunmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efsanelere bak
  • ...bir dönemin iki efsane aracı,
    ...Colt ve Jazz'dan da kurtulmuş olduk.
  • gayet keyifli araçlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araçların devri kapandı. Yenisi gelse de bir şey değişmez.
  • Honda City var gayet efsane .

    Hatta bazıları her araca 50-60 bin TL derken Honda City aracına 40 bin TL fiyat biçiyor . Bence gerçek efsane Honda City'dir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Honda City var gayet efsane .

    Hatta bazıları her araca 50-60 bin TL derken Honda City aracına 40 bin TL fiyat biçiyor . Bence gerçek efsane Honda City'dir .


    bunu yazmak için girmiştim
  • burada fabrikası olup da bu kadar az model satışta tutması garip, japonlar akıllıdır birşeyler biliyordur herhalde
  • Jazz'ın yenisi geliyor da ikinci elde Coltlar ve Jazzlar kıymete bindi gitgide pahalı hale geldi. Mitsubishi Colt'u kaldırarak kendi ayağına sıktı o ayrı mesele de kurtulmuş olmak ne demek????
    Segmentinin iki geniş ve dolu arabası idi ve üstüne daha böyle araç gelmez kimse kusura bakmasın da ahmaklık bu
  • .....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrmst -- 1 Eylül 2015; 14:45:04 >
  • Arkadaş niyetlenmiş ama alamamış demek ki.
  • Jazz guzel araç ama coltun neyi efsane Allah aşkına, bildigin teneke o araç ya. Ben hiç bir arabaya teneke demem, şu anda piyasadaki her markanın her modeli nerdeyse güzel , hoşuma gidiyo ama efsane dedigiiz zamanlardaki cold cidden tabut..
  • Millet ne anlar kaliteden bende olsam göndermem, binsinler clio ve i 20 ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efsanemi
  • Ülkemizdeki biten markalardan bir kaçı da bunlar.

    Hiç bir zaman eskisi gibi satışları olmayacak, bugün ne idiğü belirsiz dört çeker Crv dizel otomatik şanzıman araca 125.000 ile 150.000 tl arasında fiyat isteniyor. Kalkıpta honda dan permium bir malzeme kalitesi veya işliçik beklemiyoruz ancak bu fiyatları hak edecek malzemede yok araçta.

    Otomobil kısmına geçtiğinde ise durum yine aynı, Cıvıc hatchback aracının dizel ile benzinli motor arasında 14.000TL fark var.
    Öte yandan karşılaştırma olarak Hyundai i30'a baktığımızda 1.6 Gdı ile 1.6 Crdi motor arasında 8000 tl fark var!
    Bir diğer örnekte Renault megane ile yaparsak dizel benzinli farkı 10.000 TL ...!

    Zaten satış yaptığın yok,hoş araç varmı getiriyorlarmı acaba oda belli değil. Sonra sen kalkıp satış hedefleri koyuyorsun önüne. Crv'de sıra varmış bilmem neymiş,100 tane araç getiremiyorsun ülkeye onları da sıraya sokuyorsun sanki çok satıyormuş gibi.

    Şu jazz denen efsane aracı ülkeye getirmiyorlar,bir tek boş segment var doldurabildiğin aracında var ama sen türkiyede satmıyorsun. Mevcut b sınıfı araçlar ile kıyaslanamıycak şekilde ferah bir araç olduğundan boş segment olarak belirttim. Kullananlar,binenler bilir Jazz'ı muadili yok!

    Accord denen araç ben bildim bileli aynı,Type-r modelleri desen ha yaptık ha yapıyoruz bitti geldimi belli değil,Spor araç diye sattığın Crz'yi sadece hybirt getirdin 50 tane ya sattın satamadın,Hrv desen yine piyasada yok.

    Yaptıkları tek şey scooter motosiklet satmak,adamların başka hedefleri yok! Ömrü hayatım boyunca almayacağım tek marka olarak zirveye oynar Honda.




  • 2 araçta b segmentinin en geniş ve kısmen dolu araçları diyebiliriz. Colt tamam 2. Eli pek yok ama jazz neden bitti onu anlamadim?

    Colt ve jazz iç hacim olarak c segmenti bir com araçla yarışırlar ama jazz çok gereksiz pahalı bu konuda haklisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda jazz lar fiyatları ile efsane şu anda.. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Colt 2005-2012 yılları arasında her zaman B segmentının arastırarak araba alan bilinçli tuketıcısı ıcın F/P aracı olmustur. Ve gercekten ozel bir aractı. Dunyada alman japon melezi tek aracı. Mersedesin ve mitsubishinin uretimi idi, ve Hollanda da kardesi smart for four la beraber eski volvo fabrika sında uretiliyordu.9 yıl 156000 km kullandım hicbir sikayetimde olmadı. 2005 yılında B segmentının esp asr perde havayastıgı ısıtmalı koltuklar ve sunroof sunan tek modeldi. O donemde bu donanımlar c segmentınde bile yoktu.Hayırlı gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 1 Eylül 2015; 16:12:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.