Şimdi Ara

Olmadı Toyota Avensis!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün ben de "yeni" (bence yeni de sayılmaz) Avensis testi yapanlar kervanına katıldim. Servise aracımdaki küçük bir hasar için gitmiştim. Gitmişken bir de test sürüşü yapmak istedim. Zaten bir süredir aklımdaydı araç. Şu an kullandığım 1.6 132 hp Avensis elegant extra aracı da böyle bir test sürüşü sonrasında almıştım.
    1.6 dizel en dolu paketti test aracı (Premium plus navi). Allah var arabaya çalışılmış donanım anlamında. En azından cep telefonu koyacak bir boşluk koymuşlar vites kolunun önüne İçi daha kaliteli olmuş. Led farları, modern göstergeler, güvenlik ekipmanları, daha konforlu süspansiyon çok hoşuma gitti. Ayrıca metalik mavi renk bir harika.
    Amaaaa, malesef bu motor olmamış, şöyleki dümdüz bir yolda aracı 95 km hıza sakince ulaştırıp ardından dip gaz yaptım 6.viteste ve araba tepki vermedi, sonra 5.vitese çektim gene tık yok, en son 4.viteste araba öne atıldı. Ama öyle ahım şahım bir ivmelenme gene yoktu. Bilenler bilir halen satışta olan 1.6 132 beygirlik benzinli atmosferik motorun bu anlamda bir tork eksiği var. Bu yüzden bu benim gibi bir önceki nesil Avensis kullanıcıları için önemli bir kıstas. 270 Nm torku ben tadamadım. Bilmiyorum daha uzun süre kullansam fikrim değişirmiydi ama daha önce dizel kullandım farklı markalarda, örneğin bir 1.5 dci megane III gibi değildi ya da bu sınıfın lideri 1.6 tdi Passat gibi.
    Gelelim fiyat disiplinine, 1.6 dizel premium plus navi 113000 TL bir alt donanım olan premium 102000 seviyesinde. Benzinli 1.6 Advance 78000, 1.6 premium 86000 tl. Bu fiyatlandırmayla benzinli almak her türlü daha cazip gibi göründü. Ama yinede şu an kullandığım 2013 Avensis aracın üzerine benzinli premium donanim için bir 30 bin ya da dizel için 40 bin gibi rakamlar verecek bir ekstra bulamadım.
    Aslında üzüldüm, çünkü bu motordan çok umutluydum. 2 senelik yakın gekecekte alma isteğim vardı. İşin garibi öyle pek satma gibi bir derdi de yok gibiydi satış elemanının, benden serindi adam Sanırsın Vw ya da Mazda çalışanı :)
    Uzun lafın kısası, günün sonunda aracıma binip yine uzak hayallerle mutlu ayrıldım yetkili servisten. Ve arabamın kıymetini bir daha anladım.

    Not: Mobilden fotoğraf ekleyemiyorum :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahaman -- 30 Ağustos 2015; 1:48:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ben bugün yolda gördüm,güzel olmuş ama makyajsızın arka tarafı daha güzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertug0 kullanıcısına yanıt
    Aracın tasarımı bence de güzel ama her şey tasarım değil işte. Mazda da olduğu gibi.
  • Ağabey bırak avensisi sana 1.4 TİSİAY 150 HEPE HAYTLAYN JETTA ALALIM.
  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    Vw eşittir Passat ve Golf benim için :) Jetta ne olaki
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama
  • Komedı wallaha 112 hp 270 tork ıle Korelıler 136 hp yı yaptı yenı Toyota neyın kafasında acaba gercektende ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya abi D sınıfı araba yapıyorlar sunroof-cam tavan yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama

    Hangi passattan bahsediyorsun b5.5 ve son kasayı kullandım böyle birşeyle karşılaşmadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu


    quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Passat gemi gibi abi direksiyonu desen gemi dümeni gibi direksiyonu çeviriyorsun araba 1-2 sn sonra dönmeye başlıyor.Golf çok güzel ama

    Hangi passattan bahsediyorsun b5.5 ve son kasayı kullandım böyle birşeyle karşılaşmadım.

    Arkadaş biraz haklı aslında sağa direksiyonu kırdığınızda nedendir bilmiyorum hemen tepki vermiyor,sanırım gövde dizaynına göre tekerlekler biraz geride olduğu için olabilir.Ya da direksiyonda boşluk var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım
  • TahtalıKöyünMarangozu T kullanıcısına yanıt
    B7 ve B8'de durum böyle farketmemiş olabilirsiniz.Mesela B6 öyle değil idi.
  • Avensis ve 100 milyar kulak tırmalayıcı kesinlikle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    B7 kullanmadım B8 i ise 35 km kadar kullanabildim farketmemişim demek ki
    Bu durum b7 de olduğu halde b8 de de devam ediyorsa vw'ye ayıp

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TahtalıKöyünMarangozu T kullanıcısına yanıt
    Durum büyük ihtimal direksiyon sistemi ile ilgili değil.Araç ince ve uzun olduğu için karoserden kaynaklı oluyor.Önceki superb'tede benzer durum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lag3

    Komedı wallaha 112 hp 270 tork ıle Korelıler 136 hp yı yaptı yenı Toyota neyın kafasında acaba gercektende ?

    koreliden önce Gm yaptı 1.6cdti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.

    sonuçta turbo araç hocam kasada malum angus gibi.muhtemelen turbo lag falan oldu gitti araya.2 bin devir altında felaket cansız oluyor eğer üst mesajımda yazdığım gibi bir dağılım varsa araçta.yani şöyle, bu araçta hem patlama olmayabilir hemde 2 bin devir altı ölü olabilir
    2 bin devir üzerinde bu durum yaşandıysa diyecek bir lafım yok gerçekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Emir -- 30 Ağustos 2015; 20:32:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir

    diğer dizeller gibi tork patlaması yaşamayı pek beklemeyin, toyota yeni modellerinde torku bir atmosferik araç gibi yayarak, lineer dağılımla verecek şekilde düzenlemeler yapıyor sanırım

    Öyle olsa tepki verirdi zaten. 6. vites 95 demiş arkadaş. Tork patlaması yapan devrin altında kalmış ki tepki vermemiş. Tork dağılımı düzgün bir araç olsa uzamasa da yavaş yavaş hızlanırdı.

    sonuçta turbo araç hocam kasada malum angus gibi.muhtemelen turbo lag falan oldu gitti araya.2 bin devir altında felaket cansız oluyor eğer üst mesajımda yazdığım gibi bir dağılım varsa araçta.yani şöyle, bu araçta hem patlama olmayabilir hemde 2 bin devir altı ölü olabilir
    2 bin devir üzerinde bu durum yaşandıysa diyecek bir lafım yok gerçekten

    2 bin devir üstü olduğunu zannetmem. Avensisin şanzıman oranları uzundur. Dediğiniz gibi günümüz turbo motorlarının, özellikle de turbo dizellerinin hemen hepsinde olan bir durum. O kadar araç kullandım olmayanına rastlamadım. Özellikle düşük hacim yüksek güç olanlarda daha belirgin ki 1.8 75 lik connectte bile vardı bu durum. Toyotanınkinin de farklı olacağını zannetmem. Kaldı ki bu toyotanın kendi motoru değil. Bmwden alınmış bir motor. Bu yüzden hiç şaşırmadım bu duruma




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.