Şimdi Ara

Media Markt Tedarik, Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi, İlgili Bİrim Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Mediamarkt ile yaşadığım sorunu sizlerle paylaşmak istedim.

    13.08.2015 tarihinde mediamarkt internet sitesi üzerinden resimdeki ürünlerin siparişini verdim.
     Media Markt Tedarik, Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi, İlgili Bİrim Sorunu
    18.08.2015 tarihinde Fırın için iletişime geçtim. Süpürge 1 hafta dediği için onun kargoya verilmesini beklemiyordum. Ancak "Stoktan Hızlı Gönderi" diye satılan fırının durumunu öğrenmek istedim.

    İlgili birime talebinizi iletiyoruz, tarafınıza geri dönüş yapılacaktır cevabı aldım. Geri dönüş olmayınca 20.08.2015 tarihinde tekrar aradım.
    Ürünün stoklarda göründüğünü ancak neden kargoya verilmediğini bilemediklerini ilgili birime ilettiklerini tekrar söylediler. İlgili birime bağlanmayı istediğimde, böyle birşeyin mümkün olmadığı cevabını aldım.
    Beni bekletip SİPARİŞİ İPTAL ETMEZSİNİZ umarım dediğimi de "İLGİSİZ"ilgili birime ilettiler sağolsunlar.

    Ayın 20-21-22 sinde tekrar tekrar hem çağrı merkezinden hem site üzerinden iletişime geçtim. Ben kendilerine ulaşmadıkça hiç bir şekilde geri dönüş yapmadılar.

    Artık süpürgeyi de göndermeleri gerekiyordu. 22.08.2015 te süpürgenin kargolandığı bilgisini sisteme girdiler.
    Sitelerinde şöyle bir bilgi yer almakta:
    "(Gönderi numarası, siparişinize ait ürünler kargoya teslim edildikten 3-6 saat sonra ilgili kargo firmasının sipariş takip sisteminde aktif olup görülebilecektir. Sipariş takibi yaparken bu hususu göz önünde bulundurmanızı rica ederiz.)"

    Ayın 25'i olmuş durumda ve hala kargo bilgisi yer almamakta.
    Dün iletişime geçtim, gün içerisinde veya ertesi gün bilgilerin girileceği bilgisini verdiler.
    Bugün aradım yine "gün içerisinde veya ertesi gün bilgilerin girileceği bilgisini verdiler."
    Gönderdiklerini de düşünmemeye başladım.

    Asıl olay 12 gündür gönderilemeyen Stoktan Hızlı Gönderili ürün olan fırında yaşandı. Bugün aradığımda fırını da sordum, ürünün tedarik edilemediğini ücretinin iade edileceği bilgisini aldım.

    "Stoktan Hızlı Gönderi" yazan ürünü neden tedarik etmeye çalışıyorsunuz deyince, sizinle aynı zamanda başka bir müşteri daha ürünü almış vs vs.
    Madem öyle neden beklettiniz diye sorunca, ücret iade edilecektir diye cevap verdiler.

    Ürün acil lazım olduğu için tüketici hakem heyetine gidemiyorum.
    Ancak elimden geldiğince mediamarkttan uzak duracağım. mediamarkt almanya'ya mail atıp durumu bildireceğim. Bakalım onlar nasıl bir cevap verecekler. Sonucu burada paylaşırım.


    Sizinde aklınızda bulunsun. Sonrasında sinir stres yaşamayın.
    Hiç bir soruna, soruya çözüm üretemeyen müşteri hizmetlerine sahipler.
    Satış sonrası hizmetleri SIFIR.

    26.08.2015 - Güncelleme

    22.08.2015 te kargoya verildiği bilgisi gelen siparişim kargo firmasında 25.08.2015 tarihinde görünmeye başladı.

    Diğer siparişim ise 13 gün sonra iptal edildi. Bunu da dümdüz bir mail atarak bildirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechatronik -- 26 Ağustos 2015; 9:50:15 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.