Şimdi Ara

Google, Vulkan Teknolojisiyle Mobil Cihazların Grafik Gücünü Artıracak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • OpenGL ve OpenCL gibi uygulama programlama arayüzü (API) geliştiren Khronos Group, Mart ayında OpenGL'den sonraki projesi Vulkan'ı görücüye çıkarmıştı. Yeni yapılan duyuruya göre Google, Android cihazlarda performans artışı sağlamak ve CPU yükünü hafifletmek için Vulkan'o Android cihazlara getireceğini açıkladı.
     
          Vulkan ile birlikte geliştiriciler yüksek kalitede grafiklere sahip oyunları daha fazla Android cihaza getirebilecek. Google yayınladığı açıklamada Vulkan'ın baştan, sürücüdeki CPU yükünü en aza indirecek şekilde tasarlandığını ve uygulamaya GPU'yu doğrudan kullanma imkanı tanıdığını dile getiriyor.
           Firma, Vulkan'ı yaygın bir kullanıma sunmak için sıkı çalışmasına rağmen yakın bir zamanda OpenGL'i terk etmeyeceğinin altını çiziyor. Aşağıdan bahsettiğimiz yeni API'ın nasıl bir performans sunacağı hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Sol tarafta Vulkan'ı görürken sağ tarafta OpenGL ES 3.0'ı görüyoruz. Bu iki sürümün aynı kodlarla ve hiçbir eklenti olmadan çalıştığına vurgu yapılıyor. 
     








  • GOOGLE ÇALIŞIYOR HELAL OLSUN EN SEVDİĞM FİRMA GOOGLE

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Sadece cpu kullanımı değil fps oranı sabit ve daha stabil gibi duruyor.
  • Helal olsun

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Cok iyi

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • muazzam bir fark var. böyle birşey gelirse öldü dediğimiz telefon canlanır.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • somut performans artışı % kaç !?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • "Apple Metal yaptı ya, biz de hemen bişey yapalım."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.