Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
822
Cevap
10
Favori
29.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eagle kullanıcısına yanıt
    hahahahahahhahahahahaha
  • Assetto Corsa server'ı Sedat abi sayesinde açıldı.

    Şuanki adı: TR Endurance League Private Server
    şifresi : 4321


    Server ayarlarını değiştirmek için Rackservice Game Panel'a girip server/cfg klasörüne, daha önce ACServerManager'da kaydettiğiniz ayarları upload ediyorsunuz(AC'yi yüklediğiniz klasörde server/presets klasöründe bulabilirsiniz)(2 dosya olması lazım)
  • Server bilgileri güncellendi. Toplu sürülmediği zaman herkes kafasına göre girip sürsün diye farklı performans seviyelerinden 12 aracı topladım 20.81 km uzunluğundaki Nordschleife pisti için. İlk adımı atıp server'ı kiralama işini hallettiği için Sedat abiye, server konfigürasyonundaki yardımları ve sorunlardaki çözümleri için Necdet abiye teşekkür ederim. Köyümüze su gelmiş gibi konuştuğumun farkındayım ama hepimiz çok bekledik bunu :D

    Server Bilgileri
    ~ Server adı: TR Endurance League Nordschleife
    ~ Server şifresi: trel2015

    Yarış Bilgileri
    ~ Yarış tipi: Antrenman - 120 dakika
    ~ Pist: Nordschleife
    ~ Zaman: 9:00
    ~ Hava koşulları: Açık, 17-19 °C
    ~ Pist koşulları: %92-96 grip (Toplamda atılan her 10 turda %1'lik artış), 22-26 °C asfalt sıcaklığı

    Araçlar (Her araçtan 2'şer tane): Toyota GT86, Alfa Romeo 4C, BMW 1M, BMW Z4, BMW M3 E92, Mercedes SLS AMG, McLaren MP4-12C, Nissan GT-R Nismo, Ferrari 458 Italia, Pagani Huayra, Ferrari LaFerrari, McLaren P1

    Gerçekçilik
    ~ Benzin tüketimi: Açık
    ~ Hasar: Kapalı
    ~ Lastik aşınması: Kapalı
    ~ ABS: Kapalı
    ~ TC: Kapalı
    ~ Stabilite kontrol: Kapalı
    ~ Otomatik debriyaj: Açık
    ~ Başlangıçta ısıtılmış lastikler: Açık

    Not: Nordschleife pistini her türlü virajı barındırdığı ve uzun olduğu için seçtim. Öylesine turlamak ve hatta konvoy yapmak için çok güzel bir pist. Ayrıca birkaç muazzam pist var, bunlar hem benim hem de arkadaşlarımın bulduğu pistler. Onları da aşağıda paylaştım. Öylesine turlamak için çok güzel.

    ~ Transfagarasan North Hill Climb (23.6 km): link
    ~ SS Peyregrosse-Mandagout (12.8 km): link
    ~ Hong (~10 km): link
    ~ Joux Plane (11.1 km): link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 27 Ekim 2015; 9:20:18 >




  • Dün Assetto Corsa'da Furkan'la uzun süren kovalamacanın en yakın ve heyecanlı iki turunu paylaşıyorum. Biz baya keyif aldık yarışırken, izlerken de keyif alacağınızı umuyorum.





    Ayrıca dün ilk defa oyunu oynarken çok eğlendim. Sanırım biz bu lig kadrosuyla hangi oyunda yarışsak keyif alıcaz. F1 sezonunu tamamladıktan sonra Assetto Corsa'yla bir yaz ligi yapılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 27 Ekim 2015; 13:57:47 >




  • Ya ben serverı bulamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acorsa anakonusu var arkadaşlar orayada bekleriz
  • Arkadaşlar oyunun eksikleriyle ilgili isteklerimizi özetleyen bir yazı gönderdim Codemasters forumuna. Feedback'leri dikkate alıyor gibiler, dolayısıyla işe yarayabilir. Herkesten ricam şu; aşağıda vereceğim linkin altına mesajımı destekleyen cevaplar yazın. Codemasters forumlarında üyeliğiniz yoksa üyelik alın ve yapın. Bu gerçekten önemli. İngilizcesi olmayan arkadaşlar 'Totally agreed.' veya sadece '+1' yazarak da mesaja destek verebilirler.

    http://forums.codemasters.com/discussion/30453/fix-advices#latest
  • Arkadaşlar oyunun eksikleriyle ilgili isteklerimizi özetleyen bir yazı gönderdim Codemasters forumuna. Feedback'leri dikkate alıyor gibiler, dolayısıyla işe yarayabilir. Herkesten ricam şu; aşağıda vereceğim linkin altına mesajımı destekleyen cevaplar yazın. Codemasters forumlarında üyeliğiniz yoksa üyelik alın ve yapın. Bu gerçekten önemli. İngilizcesi olmayan arkadaşlar 'Totally agreed.' veya sadece '+1' yazarak da mesaja destek verebilirler.

    http://forums.codemasters.com/discussion/30453/fix-advices#latest



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 27 Ekim 2015; 16:36:14 >
  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    üç defa copy paste ile mission completed
  • Bilgisayarım mavi ekran vermeye başladı. Sabahtan beri onla uğraşıyorum. Ömer abiye teşekkür ederim. Bu salaklar sıralamadaki corner cutting olayını tam anlamaz diye ufak bir eklemeyle destek verdim.

    "I've been racing in TR Endurance League since 2013 (F1 2012) and this game has the best basis in my opinion. But I cannot say the same thing about the features built on this awesome basis. I share pretty much the same feelings with Sorbetto but I have one more thing to add in case you didn't exactly understand what we meant when we said corner cutting issues.

    Game detects track limit violations in qualifying but it still counts the lap. I mean, what's the point then? How can you detect a cut or an extension but still count the lap? What's the logic? Just implement track limit violation rules as in Time Trial mode, i.e., invalidate the current lap.

    And yeah, it would be great if you could make these rules as strict as in Time Trial mode."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 27 Ekim 2015; 17:57:41 >




  • Meksika GP'si öncesi video paylaşmış Codemasters. Sergio Perez sürüyor güya. Oyun çıkmadan önceki vaatleri gibi böyle yaptıkları ufak PR çalışmaları bile yalan. Diyecek bir şey bulamıyorum. Açık bir şekilde turu AI atmış.

  • Evet beyler, sanırım amacımıza ulaştık ve sesimizi duyurduk. Codemasters ekibinden Lozzy'nin cevabı şu şekilde oldu:

    1) Yes that's rubbish isn't it :(. It will be fixed in the next patch.
    2) We answered that October 1st.http://forums.codemasters.com/discussion/27245/team-meeting-dnotes-notes-01-10-15/p1
    3) A new strict rules option will be added soon.
    4) The parc ferme rules and being locked to 100kg of fuel in Quali should be fixed in the next patch.
    5) That's not simple to implement, but I'll suggest it.

    Yani;

    1- Option-Prime saçmalığı ilk patchle düzeltilecekmiş.
    2- Güvenlik aracı oyuna eklenmeyecek, oyun buna uygun değilmiş ve çok fazla dinamik bu eklentiden etkileniyormuş. Kısacası güvenlik aracından mahrum kalacağız bu sezon.
    3- Kuralları ve cezaları katı yapan bir opsiyon gelecekmiş.
    4- Parc ferme kuralları ve sıralamalarda 100 kg'de takılı kalan benzin hatası ilk patchle düzeltilecekmiş.
    5- Multiplayer'a replay modu eklemek zormuş, ancak bu isteğimizi iletecekmiş.

    Benim tüm bunlardan anladığım daha önce de söylediğim gibi baya büyük ve kapsamlı bir patch geliyor. En azından geçtiğimiz oyunda olduğu gibi eleştirilerle uğraşmamak için forum bakımdaymış gibi göstermiyorlar. Sesimizi duyurabilmemiz önemli bence. Bakalım söylediklerini ne kadar uygulayabilecekler.




  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    5 senedir bu oyunu bunlar çıkarıyor.2013'de dahil olan SC bu oyundan nasıl çıkarılıyor,akıl işi değil.Tamam bu oyun diğerlerinden çok farklı ama nasıl ekleyemiyorlar anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulut1990 kullanıcısına yanıt
    Aslında bu oyunu neredeyse sıfırdan yazdılar. Sen de demişsin bunu zaten abi. Yazarken de düşünecekleri çok fazla şey olduğu için güvenlik aracını ilk aşamada koyamadılar. Sonra ekleyebileceklerini düşündüler fakat bir kere üst düzey bir hiyerarşi inşa ettiğinizde ona temel bir özellik eklemek çok zor olur çünkü o temel özellik yarattığınız hiyerarşinin hemen hemen her basamağını ve bu basamaklardaki bölümleri etkiler.

    Peki neden başta bunu eklemediler? Tek cevap var aslında: Zaman. Yazılım mühendisliği "hadi bilgisayarın başına oturup şu lanet oyunu yazalım dostum" denilerek yapılmaz. 5 ay süreniz varsa onun 3 ayını beklenti analizleri yaparak, olası senaryoları daha ortada hiçbir şey yokken kafanızda simüle ederek, birbiriyle iletişim içinde olan class'ların arasındaki ilişkilerin diyagramını hazırlayarak (araba, pist, sürücü, oyun modları vs.) geçirirsiniz. Kodu yazmak, sadece beyinsiz (hakaret yok) bir varlığa derdinizi anlatmaktan ibarettir.

    Uzun lafın kısası, bu bir bahane değil ama zaman ve kötü yapılmış bir plan diyelim. Zamanları çok kısıtlı olduğu için panik yaptılar ve beta, hatta alpha sürümünü piyasaya sürdüler. Fakat bunu F1 2014 gibi bir soygundan sonra (Çünkü bildiğin F1 2013 v2.0 idi, sadece birkaç pist gelmişti, yeni arabaları modellemişlerdi ve aynı fizik motorunun üzerinde birkaç değişkenin sayısal değerlerini değiştirmişlerdi tüm bir sene boyunca. Sebep? "Çünkü biz yeni nesil konsollar için tamamen farklı bir oyun tasarlıyoruz." Sonra ne oldu? Ekip değişti ve aslında o aradaki bir sene, 2014 Mart - 2015 Mart diyelim aşağı yukarı, boşa gitmiş oldu.) bize söyleyecek yüzleri olmadığından oyunun ciddi ciddi çalışması gerekiyordu. Bundan dolayı yarım yamalak bir şey yaptılar ki hata verse bile düzeltecekleri az şey olsun.

    Mesela biz geçtiğimiz hafta Monopoly oyunu yazdık sıfırdan. Prototip olduğundan biraz aceleye getirdik ve her şeyi yaptık ama gidip de aldığımız yeri satma opsiyonu koymamışız işte, yapamadığımızdan değil, nasıl alıyorsak öyle de satacaktık yani. Sadece aceleye getirip prototipte onu yapmayacağımızı sanmışız :D. Sunumda asistan ufak bir eklemeyle nasıl halledileceğini sordu gruptan bir arkadaşa. İşin orasıyla o arkadaş ilgilenmiyordu bir de, ben ya da yanımdakine sorsalar söyleyeceğiz (ben kuralları yazan, yanımdaki de kullanıcı arayüzüne onu uyarlayan arkadaştı). Öyle olunca kızcağız 40-50 tane dosyanın, onun içindeki binlerce satır kodun içinde kayboldu tabii. Acayip bir hiyerarşi var çünkü basit bir Monopoly prototipinde bile. Tabii daha 1,5 ay önce ilk derste hoca bize ne dedi? "Şimdi sizden bu prototipi hazırlamanızı istedik ama tam yazamayacaksınız, biz de bu ilk 5 haftadan sonraki 10 haftada size nasıl düzgün yapılacağını öğreteceğiz". Bizim yaptığımız amatör hatasıydı çünkü ilk defa oturup kullanıcı arayüzleriyle muhatap oluyorduk. Ama bu adamlar bir şirket ve yazılım mühendisliği dersini ilk defa alan 4 kişilik bir takımın yaptığı hatanın temelde aynısını yaptılar. Bu kabul edilemez. Ondan şu an sevindim tabii haberin gelmesine ama hala kızgınım böyle bir hata yaptıkları için.

    Bir bilgisayar mühendisliği öğrencisinden sevgilerle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 28 Ekim 2015; 17:56:46 >




  • Peki patch bizim lige yetişmezsse full option kullanabilecekmiyiz 😛

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    Ömer abi çok zor değil, şu "strict rules" olayını bekleyelim. Olmadı en azından şu lastik işini düzeltecekleri sonraki patch'i bekleyelim. Ligin tarihi değişecekse değişsin yani.
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Evet. Ama aynı zamanda yönetim bunu tespit ederse sizi ligden ihraç edebilecek
  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Açıkladığın için teşekkürler Furkan.Dediğin gibi oyunda SC dahil çeşitli eksikliklerin ve bug ların olmasının tek sebebi zaman.Ama kimse codeye "abi hemen çıkar şunu da oynayalım" demedi.Onlar yazdı bizde oynuyoruz.İşin özeti bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Furkan durumu çok güzel özetlemiş. Zaten ayrıntılı olarak yapılan açıklamada Furkan'ın söylediklerini destekleyen ifadeler yer alıyor. Yani adamlar diyor ki "Biz güvenlik aracını oyuna koyarsak bundan oyunun tüm yapı taşları etkilenecek. Hepsini tekrar güvenlik aracı standartlarını sisteme katarak ayarlamak zorunda kalacağız, vakit kaybı ve barındırdığı risk düşünüldüğünde bu oyunda bunu uygulamak mantıklı değil." Zaten uğraşacakları çok şey olduğu için güvenlik aracı özelliğinin içerisinde 'kaybolmak' istemiyorlar. Yani bu işin tek çözümü oyunu ilk anda sağlam ve eksiksiz temeller üzerine oturtarak piyasaya sürmekti, yamalarla oyuna rötuş atacaklardı sadece. Evdeki hesap çarşıya uymadı, zaten F1'in lisansını alırken yaptıkları hatayı tekrar yaptılar bir bakıma, altından kalkamayacakları işlere girdiler. Sonuç hüsran oldu tabii.

    Beyler, Furkan dile getirmiş tekrardan, ama ben hepinize söyleyeyim. Sezon takviminin değişmesi gibi bir şey söz konusu değil. Takvim birçok değişken göz önünde bulundurularak hazırlanıyor, lig yarışlarının gerçek yarışlarla çakışmaması, özel günlerin hesaba katılması, sezonun tamamlanmasının ardından düzenlenecek organizasyonlar için muhtemel tarihlerin belirlenmesi(Assetto Corsa yaz ligi gibi), lige olan ilginin canlı tutulması vb. kriterleri göz önünde bulunduruyoruz. Dolayısıyla oturalım takvim yapalım diye olmuyor bu iş, yani takvim değişmeyecek, daha önce açıklanan şekilde 1 Kasım'da sezon başlıyor. Peki düzeltilmesini beklediğimiz sıkıntılar için ne yapacağız? Bunları özelden herkese ileticem ve sık sık hatırlatıcam zaten, ama şimdiden konu açılmışken buradan anlatayım:

    Kuralların strict olması zaten bizi bağlamıyor artık, strict kurallar gelse bile bizi tatmin etmeyecek seviyede olabilir. Bunun için manuel ceza sistemini devreye soktuk bildiğiniz gibi. Viraj kesme uyarılarını dikkate alarak her 5 uyarı için 3 saniye cezası vereceğiz. Strict ayarlar geldiğinde dener, eğer manuel ceza sistemine ihtiyaç bırakmadığını düşünürsek manuel ceza sistemini kaldırır, oyunun vereceği strict cezalara bağlı kalırız. Ancak bunun için fazla umutlanmamanızı öneriyorum. Çünkü verilen cevapta diğer problemler için 'next patch' denirken, ceza sistemi için sadece 'soon' deniliyor. Yani ne zaman geleceği belli değil bu ceza sisteminin, hatta hiç gelmeme ihtimali de var. Dolayısıyla manuel ceza sistemiyle sezonu tamamlayacağımızı düşünüyorum.

    Gelelim lastik işine, bildiğiniz gibi F1 kurallarına göre tüm yarış boyunca kuru zemin şartları etkin olur ve kuru zemin lastikleri kullanılırsa, iki karışımı da kullanması gerekiyor pilotların. Yani hem option hem prime lastiğinin kullanılması şart. Ancak geçtiğimiz günlerde bir antrenman yarışında oyundaki yeni bir bug ile tanıştık. Oyun bu F1 kuralını çiğniyor ve iki lastik karışımını kullanmasa bile bu ihlali yapan pilotu diskalifiye etmiyor. Bunun çözümü de Codemasters düzeltene kadar şöyle olacak:

    Yarışlarda pilotların büyük bir bölümü kayıt alacak, kayıtları bizzat inceleyeceğim. Kayıt sahibi pilotlar bu kayıtla iki lastik karışımını da kullandıklarını kanıtlayabilecekler zaten. Bunu bizzat ben denetleyeceğim, tüm kayıtları inceleyeceğim. Kayıt alamayacak pilotlar ise yarış içerisinde iki lastik karışımıyla da screenshot almak zorunda olacaklar. Yarıştan sonra bu ekran görüntülerini bana iletmeleri gerekiyor. Zor birşey değil zaten, standart tuş olarak Steam F12'ye bastığınızda ekran görüntüsünü yakalıyor. Pitteyken bu görüntüleri almanız daha da kolay olacak. İki lastik karışımını da yarışta kullandığını kanıtlayamayan pilotlar yarıştan diskalifiye edilecek. Dolayısıyla bu işlemi unutmamanızı tavsiye ederim. Zaten yarıştan önce ve yarış sırasında ben de sık sık bunu hatırlatacağım. Tahminlerime göre bu uygulama en kötü ihtimalle iki yarış sürecek zaten, daha sonra düzeltilecek bu problem. Ancak patch'den önceki yarışlarda bu işlemi yapmayan, yani video kaydı veya screenshot alarak bu kuralı ihlal etmediğini kanıtlayamayan pilotların diskalifiye kararına itiraz etme hakları olmayacaktır. Bunu da belirteyim.




  • Furkan'ın lig erteleme önerisine de, Ömer'in ertelenmenin neden olamayacağı açıklamasına da katılıyorum. Sıkıntıları, istediğimiz ölçüde düzeltebileceklerine inansam oyum kesinlikle ertelemeden yana olurdu ama sadece "bazı şeyleri" eski düzene döndürebileceklerini bildiğim için daha fazla ertelenmesinin zaman kaybı olacağını düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.