Şimdi Ara

Facebook, şirket - kullanıcı arası iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Facebook, şirket - kullanıcı arası iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor 

     

    Sosyal medyanın nüfus şampiyonu Facebook, hayata soktuğu yeni süreç ile şirket - kullanıcı arası iletişimi güçlendirmeyi hedefliyor.

     

    Bildiğiniz üzere Facebook içerisinde birçok şirketin özel sayfası yer alıyor. Bu şirketlerin reklamları da ana haber akışımız içerisinde sık sık karşımıza çıkıyor. Sosyal medya devinin getirdiği yeni özellik ise işte bu reklamlar üzerinden iletişime dayanıyor. Kişiler reklamlar içerisine yerleştirilen "Mesaj Gönder" butonuyla direkt olarak şirket ile yazılı iletişime geçebiliyor ve böylece iki taraflı etkileşim arttırılmış oluyor.

     

    Sistem ayrıca ters olarak da çalışma gösterebiliyor. Yani şirket sorusu olan bir müşteriyle reklam altı yorumlar yerine direkt olarak özel mesaj temelli iletişim sağlayabiliyor. Ayrıca teşvik amaçlı mesajların %90'lık bölümüne 5 dakikadan az sürede cevap veren şirketlere "İletilere çok duyarlı" ödülü veriliyor.

     








  • Bu sistem olursa, gerçekten çok iyi olur. Birçok şirket ile iletişime geçiyorum ama yanıt alamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pala Dayi

    Bu sistem olursa, gerçekten çok iyi olur. Birçok şirket ile iletişime geçiyorum ama yanıt alamıyorum.

    Ne zamandır var bu sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.